Sorry, douche + nieuwe vraag verzinnenquote:
Angels in Amerika is wel een mini-serie... dat is dus een lange film... mag toch?quote:
Van mij welquote:Op zondag 23 juli 2006 12:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Angels in Amerika is wel een mini-serie... dat is dus een lange film... mag toch?
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:32 schreef Dizer het volgende:
Mary-Louis Parker
Angels in America
Meryl Streep
Out of Africa
Klaus Maria Brandauer
Uiteraard. Het is een geniale mini-serie, dus wat dat betreftquote:Op zondag 23 juli 2006 12:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Angels in Amerika is wel een mini-serie... dat is dus een lange film... mag toch?
Met die namen heb ik toch echt IMDB nodig... en laat die het bij mij nou niet meer doen.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:35 schreef Dizer het volgende:
Yes!
Uuhm... Doe maar: Brian Markinson ~ Brian Krause
Bij mij welquote:Op zondag 23 juli 2006 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met die namen heb ik toch echt IMDB nodig... en laat die het bij mij nou niet meer doen.
Korter is er nietquote:Op zondag 23 juli 2006 12:49 schreef scanman01 het volgende:
BK - Sleepwalkers - Stephen King - The Shining - Jack Nicholson - Wolf - BM
Dat zijn 13 stappenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:07 schreef dolle_hond het volgende:
MM- all about eve-bette davis - death on the nile - jack warden - 12 angry men - henry fonda - the lady eve - barbara stanwyck - double indemnity - EGR - operation X - nora swinburn- helen of troy -BB
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:05 schreef Doff het volgende:
BB - Helen of Troy - Robert Wise - Run Silent Deep - Clark Gable - The Misfits - MM
Wilde via Wilder en Wise. Wise was genoegquote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Deze was echt een uitdaging... ik zat ook met Helen of Troy te zoeken, maar MM heeft echt te veel om te zoeken hoe en wat
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik doe deze altijd via EGR en vandaag ook via jack warden
Ik kom er binnen 3 stappen op, maar dan met een tv-seriequote:Op zondag 23 juli 2006 13:13 schreef Doff het volgende:
Edward G. Robinson naar Monique van de Ven. Speciaal voor dolle_hond natuurlijk.
Daar gaat niemand meer onder duiken.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:21 schreef scanman01 het volgende:
EGR - Seven Thieves - Joan Collins - Ellis in glamourland - Nelly Frijda - De Johnsons - MvdV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |