Die kan sneller. Nog 5 minutenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:36 schreef dolle_hond het volgende:
TK - spoorloos - george sluizer - the vanishing -kiefer sutherland - the sentinel -
Michael douglas - coma - MC
Maakt weinig uit in dit geval. Je kunt zo twee dingen uit het lijstje van DH wegstrepenquote:
ow jaquote:Op zondag 23 juli 2006 13:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maakt weinig uit in dit geval. Je kunt zo twee dingen uit het lijstje van DH wegstrepen
Tijd is omquote:Op zondag 23 juli 2006 13:36 schreef dolle_hond het volgende:
TK - spoorloos - george sluizer - the vanishing -kiefer sutherland - the sentinel -
Michael douglas - coma - MC
Makkie. Die lukt zelfs nog zonder imdb. Maar ik laat het aan anderen overquote:Op zondag 23 juli 2006 13:46 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga offline maar zeg nog ff:
wagner moura ---> takashi shimura
Bijna hetzelfde als die van mijquote:Op zondag 23 juli 2006 19:01 schreef scanman01 het volgende:
Danny Trejo
Heat
Val Kilmer
Alexander
Oliver Stone
Deze zou op zich goed zijn, maar er zit een film tussen met een vraagteken.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:32 schreef babette21 het volgende:
JW - Won Ton Ton... - Michael Winner - Parting Shots - Oliver Reed - Tommy - Jack Nicholson - Junket Whore - GD
dolle hond +1quote:Op maandag 24 juli 2006 12:29 schreef dolle_hond het volgende:
GD- 1900 - alida valli - the white tower - claude rains - where danger lives - maureen o'sullivan- tarzan the ape man - JW
ik vind 't al knap van mezelf als ik zo'n schakel kan vinden, de helft van de films en acteurs ken ik niet eensquote:Op maandag 24 juli 2006 13:58 schreef scanman01 het volgende:
"Junket Whore" is een documentaire.
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Hans Albers
Der Letzte Mann
Romy Schneider
What's New, Pussycat
Woody allen
Decontructing Harry
Mariel Hemingway
Lipstick
Margeaux Hemingway
mag dit? want dan heb ik 'mquote:"Shirley Temple's Storybook" (1958) {The Legend of Sleepy Hollow (#1.4)}
Denk het niet. Is een tv serie die 2 seizoenen heeft gelopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |