rena.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:56 schreef Zhenar het volgende:
Wie is dat?
Wat nou weer?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:07 schreef Duiveltja het volgende:
Zeg Bupa?
Woef.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik en Cc zijn er vandaag niet. Jij moet hier blijven.
Staat anders niet in haar fobo!quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:07 schreef Duiveltja het volgende:
Zeg Bupa?
quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik en Cc zijn er vandaag niet. Jij moet hier blijven.
Wauw! De duistere deals die in ShowChat worden gesloten...quote:
Ik dacht: Laat ik eens gek doen.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij het orgie-clubje van Zhenar en mij toch?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:54 schreef Copycat het volgende:
Da's geen clubje, da's gewoon lekker.
En nu ben ik er weg van.
Waar staat die pic dan?!quote:
Omdat ik daar geen zin in heb. En als linkshandige placht ik de Apocalyps te ontketenenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:50 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar, waarom doe jij niet mee met Andershandigdag?!
Wat hij zegt.quote:
Linkshandigen zijn de gekstuh!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen zin in heb. En als linkshandige placht ik de Apocalyps te ontketenenDus dat doe ik maar niet.
Maar ik vind het wel een grappig idee![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:22 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Precies! De rechtshandigen mogen dan beslissen waar de muis ligt. Dit omdat rechtshandige mensen superieur zijn aan linkshandigen.
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (topic->info:no data)quote:
Dat was een test voor Plaats hier reacties op nog niet bestaande topicsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:08 schreef rena het volgende:
[..]
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (topic->info:no data)![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was een test voor Plaats hier reacties op nog niet bestaande topics
Ik ben benieuwd of het werktquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was een test voor Plaats hier reacties op nog niet bestaande topics
Het is wel een origineel topicquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het werktWellicht is het alleen maar uber suf.
Het is nu al tof!quote:
Hoe was het?! (zonder spoilersquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:24 schreef babette21 het volgende:
oeh wat een toffe daagjes heb ik achter de rug
donderdag zo gezelligjes aan de keuvel metDizer en Zhenar
en vrijdag 't vier uur durendeconcert op 't Java Eiland
... maar nu ben ik wel enigszins gesloopt eigenlijk
Bést een creatieve doodsverwensing!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wil je zo goed zijn om je hoofd drie keer in een emmer water te stoppen en 'm er maar twee keer uit te halen?
Dank bij voorbaaat.
het was zwaarquote:
Da's best een opluchtingquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:43 schreef babette21 het volgende:
het schijnt trouwens morgen iets minder warm te zijn in A'dam
Vanaf een uur of half 8, 8 uur, was 't best te doen [het was pas weer zweten tijden De Dijkquote:
Ik ga zeker kijken!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:22 schreef pberends het volgende:
Vanavond om 17.55 de afscheidswedstrijd (Arsenal - Ajax) van Dennis Bergkamp in tevens opening van het nieuwe Emirates-stadion van Arsenal, LIVE op Nederland 2. Cruijff en Van Basten spelen ook een balletje mee.
http://www.scheissholland(...)1(NL-Argentinie).mp3
Hij voelt je wel goed aan he?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom zeg je "Hoi Erik" nu al voor de tweede keer voordat ik hier kenbaar heb gemaakt dat ik ga posten?
Op msn.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:32 schreef rena het volgende:
[..]
Hij voelt je wel goed aan he?
Waar ben je?![]()
Brave jongenquote:
Als begroeting.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom zeg je "Hoi Erik" nu al voor de tweede keer voordat ik hier kenbaar heb gemaakt dat ik ga posten?
Ja, maar je weet toch helemaal niet wanneer ik er wel of niet ben? Ik log nooit uit.quote:
Erik? kom op zeg!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar je weet toch helemaal niet wanneer ik er wel of niet ben? Ik log nooit uit.
Je stalkt me zekerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Erik? kom op zeg!Ik ben toch de newbie hier?
![]()
Nee maar een paar topics, waar jij nogal eens eerder post dan hier, staan ook in mijn lijstje.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Of zit je de hele tijd in de Online users lijst te kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |