Was verbazend snel voor je leeftijdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:32 schreef bwt het volgende:
was dat snel of was dat snel?
klaverblad badhoevedorp klinkt vertrouwd voor je?quote:
Laat me raden, het klaverblad waarna ik morgen een schone onderbroek nodig heb?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:33 schreef bwt het volgende:
[..]
klaverblad badhoevedorp klinkt vertrouwd voor je?![]()
+ een taxiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Laat me raden, het klaverblad waarna ik morgen een schone onderbroek nodig heb?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:35 schreef bwt het volgende:
[..]
+ een taxiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Yooquote:
tering 7 topics in iets meer dan 1,5 dag?????quote:
Lego??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:35 schreef -XX- het volgende:
Wat een legomotorMaar op zich heeft het wel wat
die
Eerder Stealth...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:35 schreef -XX- het volgende:
Wat een legomotorMaar op zich heeft het wel wat
die
Komt toch aardig over heen!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:54 schreef bwt het volgende:
[..]
Lego??
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmmmmm, nee, lego is toch echt erger hoor
Aha, een ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:09 schreef bwt het volgende:
en op een naakt strand zijn idd bijna alleen maar rimpels te zijn.
daar kun je nix meer fantaseren.
Lekker hoekig jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Eerder Stealth...
[afbeelding]
Iets voor Fulcrum
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:33 schreef bwt het volgende:
[..]
tering 7 topics in iets meer dan 1,5 dag?????
Wordt tijd niet?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga eens even het avondeten opzetten.![]()
Ik hoefde niet veel te lezen om te zien wat voor macho flikker hij isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wordt tijd niet?
Tering dit moet bijna wel de langste quote/reactie ever zijn.![]()
Kasta-in-zijn-eigen-geil-hier-op-jezelf-topic
Krijg bijna de neiging eigenhandig de UTP stekker uit zijn comp te trekken.![]()
Dit topic is al geweest. vroegâhquote:
Zou hij al grijze haren hebben?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik hoefde niet veel te lezen om te zien wat voor macho flikker hij is![]()
Sowieso, die avatar van hem alleen al, die hij al jaren heeft![]()
Hij wordt een beetje zielig, in zijn posthistorie was nog best wat leuks terug te vinden maar dit...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik hoefde niet veel te lezen om te zien wat voor macho flikker hij is![]()
I know.quote:Sowieso, die avatar van hem alleen al, die hij al jaren heeft![]()
Weet je ook meer dan ik, zou alleen meer gedacht hebben: een CBR600, wat leuk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
vanmiddag Dribbel en aanhang gespot op de A2 richting Utrecht
ik herkende de Combi Chopper en CBR en daarna pas zijn helm en pak
ikke rimpelig??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Veel plezierJammer dat jij zelf ook onderhand onder de groep gerimpelden valt
Klopt, daar zal hij op zoek mogen naar een taxi, als ie niet lief isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:43 schreef hicham het volgende:
Wat heeft klaverblad Badhoevedorp eigenlijk te maken met dit topic of de BBQ![]()
Ligt nogal uit de richting ...
Damn, dacht ik een aparte motor gevonden te hebben is ie al geweest....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit topic is al geweest. vroegâh![]()
BWT is wel erg actief de laatste tijd...![]()
[..]
Zou hij al grijze haren hebben?![]()
Typisch in ieder geval dat iemand waar ik al jaren niets van heb gelezen nog geen steek verandert is.![]()
![]()
Ergens onder of boven deeltje 100.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:06 schreef bwt het volgende:
Damn, dacht ik een aparte motor gevonden te hebben is ie al geweest....
ff checken wanneer dat dan geweest moet zijn
Search werkte nog geen eens es netquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ergens onder of boven deeltje 100.![]()
Fok! search gaat niet verder dan deeltje 145.
![]()
Klopt, maar ik heb op userhistorie gekeken, en die werkt wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:34 schreef bwt het volgende:
Search werkte nog geen eens es net
Maar dat maakt niet uit - was nog van voor mijn tijd
Dus staat ie er nu opnieuw weer bij
Oh godquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:06 schreef bwt het volgende:
[..]
Klopt, daar zal hij op zoek mogen naar een taxi, als ie niet lief is![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ergens onder of boven deeltje 100.![]()
Fok! search gaat niet verder dan deeltje 145.
![]()
Niet overgeven hèH achterop.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:58 schreef BazzieK het volgende:
En nog even ditFaithy is er morgen bier of moet dat zelf meegebracht worden.
![]()
![]()
![]()
en mailtjes sturenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet overgeven hèH achterop.![]()
Heb je toestemming van BWT om te drinken.![]()
![]()
Oh ja, ik was pitten.![]()
Edit. jullie blijven slapen.![]()
Ik niet trouwens, ga wel stappen in Den Haag.
![]()
![]()
Moi, we sms'en nog. Normaal gesproken iets van half 10 weg.quote:
Ik heb niet gezegd dat ik ging maffenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:24 schreef BazzieK het volgende:
Jullie waren toch allebei slapenMaarja blijf inderdaad slapen en ga me zowiezo niet klem zuipen, daar wantrouw ik jullie te veel voor
Is daar een lijst van?quote:
quote:Maarja blijf inderdaad slapen en ga me zowiezo niet klem zuipen, daar wantrouw ik jullie te veel voor
Zie net ook de mail van MotorXtra. Tuffen met MV Agusta leernichten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:28 schreef worldpimber het volgende:
9 augustus en 19 september Zandvoort geboekt [afbeelding]
Gratis theorie koffiedrinkavond.quote:Deze dag zijn er twee groepen gereserveerd voor MV Agusta rijders welke uitsluitend omder begeleiding rijden.
Er wordt gereden in twee groepen, beginners en gevorderden, de beginners krijgen in de ochtend sessies weer volop begeleiding en in de middag kan er naar keuze met of zonder begeleiding gereden worden.
Ook voor deze dag is er op woensdag 2 augustus een gratis theorie avond bij MotorXtra in Kockengen.
Theorieavond voor die dag dat jij gaat rijden bedoel ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:33 schreef worldpimber het volgende:
Theorieavond is kansloos
Nah misschien wel nuttig, maar je hebt het al zo druk![]()
quote:[quote]OPM &Hicham mochten 2 uur oid staan![]()
Die was vroeg op bezoek.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:40 schreef Faithy het volgende:
ik ga zo een andere loge (MF) de deur uit bonjouren ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hadden wel een beamer om de curcus mee te projecteren, maar geen vrije muur om het op te projecteren. Werden uitgerekend wij twee gevraagd om dan maar een groot wit vel vast te houden, de hele cursus lang ...quote:
Waar, wat, wanneer was dat.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:06 schreef hicham het volgende:
Ze hadden wel een beamer om de curcus mee te projecteren, maar geen vrije muur om het op te projecteren. Werden uitgerekend wij twee gevraagd om dan maar een groot wit vel vast te houden, de hele cursus lang ...
Dat was voor MotorXtra, de eerste keer dat ik ging circuitrijden (13 juni) had ik me bij groep geel ingeschreven. Iedereen in groep geel krijgt een mailtje over een vrijwillige theorieavond. OPM niet, maar die heeft ook 19 september een circuitdag staan dus die kwam toen vast meequote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waar, wat, wanneer was dat.En Horeon deed niets aan voorlichting toch.
Wel jammer dat ze niet eens een oorkonde of een medaille geven als aandenken.
Of een foto van Zandvoort met de datum erop ofzo...................... ................... ...............![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:11 schreef hicham het volgende:
OPM niet, maar die heeft ook 19 september een circuitdag staan dus die kwam toen vast mee
Heb Zot! er al eens over horen schampen.. Sander kan niets..zelfs geen theorieavond organiseren.quote:Het is geen echte cursus, gewoon wat theoriegelul![]()
Onze inschrijving voor 19 september hebben wel al een hele tijd geleden gedaanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
OPM.......... had al 2 keer een circuitdag gereserveerd?
![]()
Ik dacht juist dat die Sander wel okay was, maar als ik die verhalen hoor ...quote:[..]
Heb Zot! er al eens over horen schampen.. Sander kan niets..zelfs geen theorieavond organiseren.![]()
En hij had ook al totaal geen verstand van vering en telemetrie etc.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:24 schreef hicham het volgende:
Ik dacht juist dat die Sander wel okay was, maar als ik die verhalen hoor ...
Neen, die had van mij de bank en een slaapzak geclaimed, want die moest anders om half 3 nog terug naar Nijmegenquote:
Ah, BWT ging alvast incognito.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:36 schreef Faithy het volgende:
Neen, die had van mij de bank en een slaapzak geclaimed, want die moest anders om half 3 nog terug naar Nijmegen![]()
Ja, de vunzige detailsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De echt vunzige details heb ik je irl verteld.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:44 schreef dribbel79 het volgende:
Reden Mercy en Raus gistermiddag trouwens op de A2??
5 dagen in La Chaussée gezeten, beetje door Zuid Limburg sturen, België in, Duitsland, Luxemburg, Ardennen en Eiffel...totdat er in de Eiffel split in de bocht lag en Marieke onderuit ging, gelukkig alleen maar blikschade, verder niet ergs, 3 blauwe plekken, pak kapot enzo...wel klote
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
volgens mij hj ons helemaal niet![]()
Cool.. dat eerste gedeelte, en wie is Marieke.quote:5 dagen in La Chaussée gezeten, beetje door Zuid Limburg sturen, België in, Duitsland, Luxemburg, Ardennen en Eiffel...totdat er in de Eiffel split in de bocht lag en Marieke onderuit ging, gelukkig alleen maar blikschade, verder niet ergs, 3 blauwe plekken, pak kapot enzo...wel klote
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:48 schreef hicham het volgende:
Ja, de vunzige detailsDat je de hele tijd zo deed [afbeelding] laat ik maar even buiten beschouwing
![]()
Heb wel zo'n donkerbruin vermoedenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Heb je de Fok! MC ontgroeningsanalen nog niet doorgenomen?![]()
Gelukkig is Hollander er niet bij, die weet daar verreweg het meeste van.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gelukkig is Hollander er niet bij, die weet daar verreweg het meeste van.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:52 schreef Worldbeater het volgende:
Cool.. dat eerste gedeelte, en wie is Marieke.De chopper zeker.
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:58 schreef dribbel79 het volgende:, vandaar de extreem lage snelheid...een 1 cilinder Savage gaat maar 100 comfortabele kilometers per uur...
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:06 schreef hicham het volgende:
Ze hadden wel een beamer om de curcus mee te projecteren, maar geen vrije muur om het op te projecteren. Werden uitgerekend wij twee gevraagd om dan maar een groot wit vel vast te houden, de hele cursus lang ...
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:48 schreef hicham het volgende:
Ja, de vunzige detailsDat je de hele tijd zo deed [afbeelding] laat ik maar even buiten beschouwing
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:58 schreef dribbel79 het volgende:
[..], vandaar de extreem lage snelheid...een 1 cilinder Savage gaat maar 100 comfortabele kilometers per uur...
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
Gelukkig is Hollander er niet bij, die weet daar verreweg het meeste van.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
volgens mij hj ons helemaal niet![]()
Tuurlijk, wat jij wilquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:32 schreef worldpimber het volgende:
Oh, dat laatste zie ik trouwens helemaal niet voor me
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:31 schreef worldpimber het volgende:![]()
Zie het al voor me, Bianca (toch
) die op zijn aanwijzingen de prostaat zoekt.
![]()
Got ya.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:32 schreef worldpimber het volgende:
Oh, dat laatste zie ik trouwens helemaal niet voor me
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Hicham heeft mijn geweldige schrijfstijl overgenomemn![]()
quote:
quote:
Mijn kip-op-satéstokkies liggen al klaar in een tupperwear bakkie hoowrquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:43 schreef Jorizzz het volgende:
Het is hier in Bergen op Zoom gaan regenen en de straten zijn nu gewoon net zo glad als ijsbanen. Ik remde zwak af voor een auto van rechts en voelde mijn voorband al glijden...
Deze bui komt denk ik langs heel nederland:
http://www.buienradar.nl
Ik dacht ik meld het effe
Of overgewaaid zijn voordat de eerste deelnemers vertrekkenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kunnen die wolkjes niet even wachten tot de laatste deelnemer weer thuis is?
![]()
voor dit jaar had ik in totaal 8 dagen gereserveerdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:16 schreef Worldbeater het volgende:
OPM.......... had al 2 keer een circuitdag gereserveerd?
![]()
Ehehehehequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor dit jaar had ik in totaal 8 dagen gereserveerd![]()
1 helaas komen te vervallen, en dat was die met de MC
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:15 schreef hicham het volgende:
Nog een pic van BazzieK gevonden
[afbeelding]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar je streetfighterquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voor dit jaar had ik in totaal 8 dagen gereserveerd![]()
1 helaas komen te vervallen, en dat was die met de MC
en naar die 4 boutjes van je achterbrug/veer.
Wil ik graag eensz irl checken.
Moet ik anders zo even 10 kippebouten scoren bij de Aldi?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:35 schreef BazzieK het volgende:
Moet dalijk in Scheveningen even Vleesch kopen aangezien het te ver rijden is om het niet te laten bederven
Is nog geen 3 euro. Heeft Bwt ook gelijk.![]()
Gaarne reageren binnen 5-8 minuten.![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Worldbeater op 22-07-2006 13:50:11 ]
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Jammer, ik was niet thuis, heb 50 kilometer gereden voor een fiets@Marktplaats.
Was het ritje niet waard.![]()
ff lunchen, en snel boodschappen doen, de tijd gaat weer veul te snel vandaag.![]()
Is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Moet ik anders zo even 10 kippebouten scoren bij de Aldi?
Is nog geen 3 euro. Heeft Bwt ook gelijk.![]()
Gaarne reageren binnen 5-8 minuten.![]()
Haal daar nog even 2 hamburgertjes en dan heb ik weer een gezonde gevarieerde maaltijd
![]()
Hamburgers gaan maar per 12quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:50 schreef BazzieK het volgende:
Is goedHaal daar nog even 2 hamburgertjes en dan heb ik weer een gezonde gevarieerde maaltijd
Een beetje goede hete bbq wel ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:50 schreef BazzieK het volgende:
Is kip eigenlijk wel fatsoenlijk te BBQen?Zo nee laat dan maar
Make up your mind.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:51 schreef BazzieK het volgende:
Ja neem dan maar 10 kippenboutjes en 12 hamburgers mee en dan geef ik je daar wel 5 eurie
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:53 schreef BazzieK het volgende:
Ja dat laatste zolang het maar niet boven de 5 euro uitkomt want heb nog geen gelegenheid gehad om te pinnen
Nou. t'is diepvries, dus eerder hoop ik dat het ontdooid is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:56 schreef BazzieK het volgende:
Flikker het trouwens daar wel in de koelkast aub, heb geen zin in salmonella kip
Ja pin daar na de BBQ wel even ofzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Totaal 5 euro dan.
Benzine voor Bwt kan je wel pinnen.
Best duur zo'n BBQ.
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou. t'is diepvries, dus eerder hoop ik dat het ontdooid is.Ik ga nu snel halen.
Een jaar lang niks doen en ongezond eten bouwt een ongekend afweerstysteem opquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:00 schreef Worldbeater het volgende:
Het risico van salmonella is eerder als je het meer dan 24 uur rauw laat liggen.
En bovendien niet goed door BBQ'kt. Maar de kans is altijd wel aanwezig.
Gelukkig ben je nog jong en sterk.![]()
Jij begrijpt het.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:01 schreef BazzieK het volgende:
Een jaar lang niks doen en ongezond eten bouwt een ongekend afweerstysteem op![]()
![]()
Noem eens een Fok!MC'er die dat niet doetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij vind het gek dat je niks gedaan krijgtJe blijft alleen maar op fok hangen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:05 schreef kratjuh het volgende:
'lo ...
Heb ik net boodschappen voor de bbq gedaan zie ik een mooie regenwolk over NL gaan op buienradar ..
Kheb 4 bbq-worstjes en 4 bbq-hamburgers .. Moet lukken toch?
Uhm tjaaa uhm tjaaaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Noem eens een Fok!MC'er die dat niet doet![]()
Vrouwlijke deelnemers doen niet mee, anders noemt iedereen Raus meteen
Weet ik de weg dan ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Rijden wij samen die kant op? Jij voorop
Ik herken mezelf in jouquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:01 schreef BazzieK het volgende:
Een jaar lang niks doen en ongezond eten bouwt een ongekend afweerstysteem op![]()
![]()
Ja, dat weet je ongetwijfeldquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:10 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Weet ik de weg dan ?
Maar wel gezellig ofcourse, hoelaat ga je karren ?![]()
Kan me niks schelen dat Faithy ongesteld is, als ze maar niet chagrijnig tegen ons doetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:11 schreef kratjuh het volgende:
Ik zie wel een rode vlek ter hoogte van scheveningen op de buienradar ?
We shall seequote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jammer dat je me nooit zal kunnen bijhoudens
Nou ik denk niet dat dat echt nodig is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat was voor MotorXtra, de eerste keer dat ik ging circuitrijden (13 juni) had ik me bij groep geel ingeschreven. Iedereen in groep geel krijgt een mailtje over een vrijwillige theorieavond. OPM niet, maar die heeft ook 19 september een circuitdag staan dus die kwam toen vast mee
Het is geen echte cursus, gewoon wat theoriegelulMeer iets voor Mercy & Raus
![]()
[insert:random-chopper-pic.jpeg]
Die buien zijn nu hier.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:05 schreef kratjuh het volgende:
'lo ...
Heb ik net boodschappen voor de bbq gedaan zie ik een mooie regenwolk over NL gaan op buienradar ..
Kheb 4 bbq-worstjes en 4 bbq-hamburgers .. Moet lukken toch?
Mja ik hoop 't te vinden, waarom leer jij de weg niet ook ff uit je hoofd?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, dat weet je ongetwijfeldZo niet, dan klik je nu hier
![]()
Ik vertrek 15.00, spreken netzoals vorige keer af bij het eerste tankstation op de A4 ofzo? Waar was dat precies? En ik moet nog ff kijken hoe ik ga rijden omdat een deel van de ringweg opengebroken is nu
quote:Kan me niks schelen dat Faithy ongesteld is, als ze maar niet chagrijnig tegen ons doet
Eheehe, stelletje egoisten!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat dat echt nodig is.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Circuitdagavond cadeau voor mijn verjaardag.![]()
![]()
We hebben meegedaan in groep 1, maar we hebben continu groepen ingehaald.De marshall vond dat wij het niveau hadden van groep groen en dus zijn we de tweede sessie doorgeschoven.
Andere marshalls lieten onze groep voorgaan bij de start omdat we toch sneller waren.
![]()
Geen zin in, deze keer wil ik eens hersensloos achteraan in een groep rijdenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:19 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mja ik hoop 't te vinden, waarom leer jij de weg niet ook ff uit je hoofd?
Doe maar spijkerbroek, ik hoef je niet te zien in korte broekquote:Ik zit te twijfelen of ik ga rijden met m'n spijkerbroek, of met m'n korte broek in m'n motorbroek ...
Gistermiddag/avond op Zandvoort.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Eheehe, stelletje egoisten!!!![]()
Welk circuit is dat en wanneer hebben jullie dat gedaan?Gisteren
Tof!!
[..]
Lekker voor jequote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:22 schreef Roderick2085 het volgende:
was ik net lekker met de motor bezig.... begint het te regenen
![]()
Lol ... Maar zit zo klote, een natte spijkerbroek ..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe maar spijkerbroek, ik hoef je niet te zien in korte broek![]()
Samen twijfelen?
![]()
Best vervelend ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker voor je![]()
Zie het al, de Bolletjes zijn met motorsportlifestyle gaan rijden. Op actionfoto rijd je achter een chopper raus
[afbeelding]
Chopper op het circuit
-edit
Ah, boven me een verduidelijkende reply![]()
:^ die kut chopper heeft bijna de eerste sessie verziektquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker voor je![]()
Zie het al, de Bolletjes zijn met motorsportlifestyle gaan rijden.
Op actionfoto rijd je achter een chopper raus
[afbeelding]
Chopper op het circuit
-edit
Ah, boven me een verduidelijkende reply![]()
Amai, zenne tof cadeauxke hequote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gistermiddag/avond op Zandvoort.Ik wist helemaal van niets
en toen bleek ik een circuitavond cadeau te hebben gekregen voor mijn verjaardag.
![]()
Buienradar.nl ziet er niet meer zo tov uit, maar te laat om nu nog af te zeggen ofnie?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Lol ... Maar zit zo klote, een natte spijkerbroek ..
Mja pech dan ..
Wrom zie ik opeens een paar regenspatjes op het raam zitten ...
Feesten jullie vandaag door? Moeten jullie de circuit-roes uitslapen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
@ the BBQ peeps,
Veel plezier vanavond![]()
Toen de datum 22 juli werd genoemd, heb ik meteen gezegd dat ik hoogstwaarschijnlijk niet zou kunnen vanwege mijn verjaardag. Maar niemand vond dat erg.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Amai, zenne tof cadeauxke heVoor jou dan, niet voor ons
![]()
Had ie gewoon moeten plannen dat het eergisteren gegeven zou worden, Horeon dag!!
[..]
Buienradar.nl ziet er niet meer zo tov uit, maar te laat om nu nog af te zeggen ofnie?
Kom me anders ophalen met je Volvo [afbeelding]
[..]
Feesten jullie vandaag door? Moeten jullie de circuit-roes uitslapen?![]()
Waarom komen jullie niet naar de BBQ
Hey zeg schiet 's op, ik sta rond 15:15 bij Shell en tenzij je de route zelf wilt leren zou ik maar opschieten ...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:44 schreef hicham het volgende:
Het regent nu hier![]()
Nou, dan kom ik maar wat later hoor, ik wacht wel ff tot het een beetje opklaart
die Horeondag was niet te plannen zonder dat zij er vanaf zou wetenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Amai, zenne tof cadeauxke heVoor jou dan, niet voor ons
![]()
Had ie gewoon moeten plannen dat het eergisteren gegeven zou worden, Horeon dag!!
[..]
Buienradar.nl ziet er niet meer zo tov uit, maar te laat om nu nog af te zeggen ofnie?
Kom me anders ophalen met je Volvo [afbeelding]
[..]
Feesten jullie vandaag door? Moeten jullie de circuit-roes uitslapen?![]()
Waarom komen jullie niet naar de BBQ
Hoop dat dat alleen voor de circuitdag goldquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
en de mede sponsor wilde ook dat er goede begeleiding bij was omdat het voor haar de 1e keer was![]()
picz vd boutjes staan in me topic, maar die had je vast al gezienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:44 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben benieuwd naar je streetfighteren naar die 4 boutjes van je achterbrug/veer.
Wil ik graag eensz irl checken.![]()
nicequote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:15 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
You broke my heartquote:
Nah, dan zie ik je daar wel. Weet geen eens de ETA naar die pombquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hey zeg schiet 's op, ik sta rond 15:15 bij Shell en tenzij je de route zelf wilt leren zou ik maar opschieten ...
Dan wens ik je nu vast sterkte, zorg ervoor dat je 's ochtends al dronken bent dan is het snel voorbijquote:
Mzzltov, ik laat wel ff je telefoon overgaan heb je mijn nummerquote:
Tnx, helemaal vergeten erbij te zeggenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
picz vd boutjes staan in me topic, maar die had je vast al gezien![]()
irl checken..tja, hopelijk is het binnenkort mogelijk![]()
[..]
nicemooie hellingshoek
![]()
rest is ook nice hoor
tnxquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:51 schreef hicham het volgende:
Dan wens ik je nu vast sterkte, zorg ervoor dat je 's ochtends al dronken bent dan is het snel voorbij![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tnx
zal ik ook wel nodig hebbenhaar ouders weten nog niets van haar circuit ervaring
![]()
zullen wel in shock raken ben ik bang![]()
superquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:54 schreef Rausdouwer het volgende:
Tnx, helemaal vergeten erbij te zeggenmaar ik heb zowel links als rechts mijn steppies aan de grond gereden.
![]()
![]()
Ja, ik vind het heel gaaf, maar het ging dan ook echt lekker gisteren.quote:
Bikk0lquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:54 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tnx, helemaal vergeten erbij te zeggenmaar ik heb zowel links als rechts mijn steppies aan de grond gereden.
![]()
![]()
Verkeringquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:35 schreef Faithy het volgende:
het enige wat mn oma me vroeg was: heb je al verkering?
ze is wrsch bang dat ik de eeuwige vrijgezel blijf ofzo![]()
![]()
Regent het zo hard?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:42 schreef hicham het volgende:
Hmz, het knalt hier nu flink. Kom dus een stuk laterFaithy net al gebeld.
.
Motor staat nu al zonder hoes buitenAls ie straks maar wel start met al dat water
Kratjuh zal het water nu ook wel tot z'n enkels hebben staan ...
Anders dan jij zit ik niet de hele tijd te F5-en, maar loop me drie slagen in de rondte.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:04 schreef BazzieK het volgende:
Jij vind het gek dat je niks gedaan krijgtJe blijft alleen maar op fok hangen
![]()
![]()
@Faithy:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:42 schreef hicham het volgende:Kom dus een stukje later![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Raus en Mercy, ziet er snel uit.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het niet zo erg om in de regen te rijden als ik weet dat het in Den Haag droog is, kan ik mijn pak schoon rijden. Maar het is nu iets te erg >> klik (en na het filmen is het nog erger gewordenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Regent het zo hard?![]()
Het is wel lekker om wat verkoeling te krijgen, hoewel het zelfs dan nog niet zo hard afkoelt. Ik was net in de regen vlaai gaan halen en het was best een warme bui.![]()
Lijkt me wel wat voor BazzieK, nu jouw pedopas is verlopenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:55 schreef Faithy het volgende:
oh, en mn nichtje van 14 is een miezerige tyfus breezerhoer
zo..
nice assquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
hier is mijn nieuwe achterlicht ook goed te zien![]()
[afbeelding]
warme regenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:57 schreef hicham het volgende:
Ik vind het niet zo erg om in de regen te rijden
Zo te zien gaat het inderdaad best flink te keer. Dan kun je beter nog even wachten. De buien zullen wel niet zo heel lang aanhouden, tochquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg om in de regen te rijden als ik weet dat het in Den Haag droog is, kan ik mijn pak schoon rijden. Maar het is nu iets te erg >> klik (en na het filmen is het nog erger geworden)
M'n tas zit al ingepakt naast me klaar ...
[..]
Lijkt me wel wat voor BazzieK, nu jouw pedopas is verlopen![]()
Iddquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zo te zien gaat het inderdaad best flink te keer. Dan kun je beter nog even wachten. De buien zullen wel niet zo heel lang aanhouden, tochHier niet in ieder geval.
Ehhhhh, wat is u nu van plan?????quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:21 schreef worldpimber het volgende:
Mjah, ik heb al vaker in dit topic aangegeven hoe het nou precies zou lopen en dat ik zou werken vandaag en later komen. Maar kennelijk geen enkele reactie en ook niet de mail met de info, veel plezier dus met de dikke
Eet ik wel gewoon thuis
Nee, niet meer nee. Aangezien ik geen zak weet van wat nu de uiteindelijke planning was geworden en niet zomaar later wilde binnenkakken. Ik had al een paar keer hier in het topic gevraagd hoe het nu zat met als ik (veel) later zou komen, waarvan de laatste keer de vraag was om bevestiging van Faithy of ze het nu wel of niet gelezen had.quote:
Geen grapjes lulquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:13 schreef Faithy het volgende:
Pimber... wat doe je.. we houden van je..![]()
[afbeelding]
Niet komen heeft wel een hoog [afbeelding] gehalte.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:17 schreef Faithy het volgende:
ja, vooral nu we Bazzie dronken gaan voeren zodat hij de foto van -XX- in een string aan ons allen doorstuurt
(dit was Faithy zelf)
Hier niet hoor, maar ik verwacht wel zo de eerste feestgangers.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:43 schreef -XX- het volgende:
StillllEn dat zit nu allen aan een stuk varkensvlees met pindasaus!
Bij jou is het gebak.Gefelicteerd alvastquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hier niet hoor, maar ik verwacht wel zo de eerste feestgangers.![]()
Die heb ik al. Of nee dat was een miniatuurquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:17 schreef Faithy het volgende:
ja, vooral nu we Bazzie dronken gaan voeren zodat hij de foto van -XX- in een string aan ons allen doorstuurt
(dit was Faithy zelf)
Vanaf maart 2007 wel ja...voorlopig redt ze het hier prima mee...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:02 schreef Worldbeater het volgende:
En lang hoge toeren draaien vinden die 1 pitters ook al niet leuk.
Heeft ze al zin om naar wat anders te kijken?![]()
Soort kiezels, van die meuk die van de berg af komt zeilen, platte kiezels ofzo...wat je ook doet, NIET OVERHEEN RIJDEN ! ! !quote:
Aangezien niemand het doet quoten we die nog maar even voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:03 schreef hicham het volgende:
Als m'n motor startHad ik maar een Kawasaki
Ja nee een Bandit is meer motor dan een brommer als een GS500.. ja hoor.. 1 buitje en hij start niet meer?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Aangezien niemand het doet quoten we die nog maar even voor het nageslacht.![]()
Hihi, thxquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:20 schreef Faithy het volgende:
Hicham (je weet wel, die toffe gozert) is er ook
Blijf je wel netjes binnen de gemeentegrenzen met die alto cabrio?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:17 schreef Gerridwyn het volgende:
Ik ben Ineke, 56 jaar, getrouwd, twee kinderen, de kinderen zijn uit huis, en sindskort heb ik weer een Goldwing. Ik kom uit het mooie Staphorst.
Hallo Inekequote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:17 schreef Gerridwyn het volgende:
Ik ben Ineke, 56 jaar, getrouwd, twee kinderen, de kinderen zijn uit huis, en sindskort heb ik weer een Goldwing. Ik kom uit het mooie Staphorst.
Het is idd een standje minder dan normaal.quote:
Rausjequote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Euh ben jij het wel?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het is idd een standje minder dan normaal.![]()
![]()
Ik snap iets niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:40 schreef hicham het volgende:
I don't get it ...Naja, dan ga ik maar foto's posten
Eenvoudig & snel my ass
Yup.quote:
Ohquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Yup.
Anders lees je even terug over iemand met een tondeuse.![]()
Volgens mij liggen die knoeierts nu op een grote matras twister te spelen, ik krijg geen reply meer.![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oh![]()
Nuja, weet ik jou de volgende keer te herkennen tenminste![]()
Kan niet, had het al eens eerder geprobeerd (geen MSN passport)quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]![]()
Voeg me anders even toe op MSN.
Pepijn?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:54 schreef hicham het volgende:
Die kale is Pepijn en die instant BBQ is voor de elite c.q el presidente
[afbeelding]
Faithy, bedankt voor de gastvrijheid![]()
Jeuh feli rausie!quote:Op zondag 23 juli 2006 00:00 schreef hicham het volgende:
Rausie is jarig [afbeelding]
Gefeliciteerd [afbeelding]
Lukt welquote:Op zondag 23 juli 2006 00:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Kan niet, had het al eens eerder geprobeerd (geen MSN passport)
Yeah, ben je heel dankbaar dat je niet bent gekomenquote:
Zonder bril, motorkleding en wat hollander zei tondeuse standje te laag jaquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lukt welnu het goede adres enzo maar hiesj had het al verklapt.
(wilde niet al teveel met namen gaan strooien omdat we best wel veel aandacht krijgen van buitenaf op dit moment.)
![]()
Geen probleem, het algemeen belang gaat voor.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:03 schreef hicham het volgende:
Yeah, ben je heel dankbaar dat je niet bent gekomen[afbeelding]
quote:Je bedoelt de Achmed Jalalabad affaire?
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:00 schreef hicham het volgende:
quote:
:^quote:
Maar ff serieus, waarom kwam je nietquote:Op zondag 23 juli 2006 00:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen probleem, het algemeen belang gaat voor.
Euh, nee, was een serieuze vraag. Maar ik begrijp achteraf wel wat je bedoelt, iets met Google enzoquote:
[..]Doe je nou alleen dom of wat?
Even serieus, met jullie.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:15 schreef hicham het volgende:
Maar ff serieus, waarom kwam je niet![]()
Iets te maken met ons of met je eigeh
Yup.quote:Euh, nee, was een serieuze vraag. Maar ik begrijp achteraf wel wat je bedoelt, iets met Google enzo
ff editten, edit jij je quote ook?
Oh, nou ben ik best sgieuwnierig. Praat er vooral over zou ik zeggenquote:
Daar laten we het maar bij.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, nou ben ik best sgieuwnierig. Praat er vooral over zou ik zeggen
Of wacht even tot morgen want nu ga ik echt naar bedje toe![]()
was net vergeten de hoes over de motor te pleuren
Gabbertje !!quote:
Zandvoort?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:44 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben heel Zandvoort vergeten kom ik net achter.![]()
Ik heb een vrijer... het is gedaan met het fladderen.quote:
Ralf?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik heb een vrijer... het is gedaan met het fladderen.
Afgelopen woensdag dus.quote:
Haha neequote:
Ralf en jij drinken er nog eentje op maar het is niet je vrijer?quote:
Hij woont tijdelijk bij me in en we zijn al heel lang vriendjes he.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ralf en jij drinken er nog eentje op maar het is niet je vrijer?
* hollander172 is confused.![]()
Valt mee hoop ik.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:14 schreef ondeugend het volgende:
Je moet toch beter opletten hoor Larsman.
Ja best wel.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Valt mee hoop ik.![]()
- normaal spendeer je bij voorkeur een zaterdagavond met je vrijer.![]()
- jullie kennen elkaar al lang genoeg om elkaar leuk te zijn gaan vinden.![]()
- jullie zouden (al heb ik jou nog nooit gezien) best een leuk koppeltje zijn.
Heel vreemd gedacht?![]()
- de liefde zit nog niet diep genoeg?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja best wel.
- die had andere plannen
- ja zo'n vriendschap ga je niet op het spel zetten
- Nee geloof me.
Hoest met jouw verkering ?
quote:
Nopquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:49 schreef dribbel79 het volgende:
@ Pimber: reed jij ook op de A2 vrijdag?? Er kwam wel een leuke fiets de A2 op vlak voor of na ik Rausje en Mercy tegenkwam...wilde invoegen, ik naar links, quasi stoer knikken van "voeg maar in", gnehe...
![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 01:14 schreef ondeugend het volgende:
Maar last heb ik niet van hem, hij is altijd weg voor het werk (geen leven)
Sow he,ben je uit je bed gevallen ofzoquote:Op zondag 23 juli 2006 06:34 schreef -XX- het volgende:
Haha leuke fotoos van de BBQ![]()
Goeiemorgen trouwens![]()
Wat een uitvinding die muggenspray
![]()
Ja, ik denk het ookquote:Op zondag 23 juli 2006 09:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mogguh
Klinkt alsof de BBQ een succes was![]()
Volgende keer ben ik er bij
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:00 schreef hicham het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2006 04:58 schreef worldpimber het volgende:
Ik zie die foto's van Zandvoort nu pasVet
Naaierds
Al mag ik misschien alleen opmerken dat je meer mee moet gaan hangen
[afbeelding]
Grote foto's komen er nog aan neem ik aan?
Hoe lang nog ongeveer dat je weer definitief kanquote:
moet de 13e ermee op vakantie, dus wordt voor die tijd rijdendquote:Op zondag 23 juli 2006 10:22 schreef worldpimber het volgende:
Hoe lang nog ongeveer dat je weer definitief kan [afbeelding]?En dan bedoel ik niet Superkris style, maar met een ding dat echt compleet afgemaakt en afgewerkt is
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vrouwen ontstijgen gewoon nooit het beginnersniveauquote:Op zondag 23 juli 2006 06:43 schreef -XX- het volgende:
mooi goed onderhouden motor
bj 1993
net iets voor beginners of vrouwen
daar klopt iets niet
![]()
Bazzie's beltegoed is iig helemaal op geloof ikquote:Op zondag 23 juli 2006 03:37 schreef bwt het volgende:
hollander klinkt best lief aan de telefoon
Is op jaquote:Op zondag 23 juli 2006 10:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bazzie's beltegoed is iig helemaal op geloof ik![]()
maar ik? Lief?
![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 10:37 schreef De-anti-NSB-spamhoer het volgende:
[..]
Is op ja![]()
Enne je klonk als een hitsige hond in een kennel vol loopse teefjes
![]()
![]()
Wat jij wilquote:Op zondag 23 juli 2006 10:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]Weer heel jammer dit hoor.
![]()
We hebben 2 reutjes.![]()
Ik geloof dat ik geen liefde van Bazzie nodig heb.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:42 schreef De-anti-NSB-spamhoer het volgende:
[..]
Wat jij wilWe houden nog wel van je hoor
![]()
![]()
![]()
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 10:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik geen liefde van Bazzie nodig heb.Jezus wat een onzin komt daar uit.
![]()
Ja zit nu nog bij Faithy, Berry kon gisteren niet meer recht lullen laat staan rijdenquote:Op zondag 23 juli 2006 10:53 schreef worldpimber het volgende:
Zit je nu soms nog bij Faithy?![]()
Maak ff duidelijk waar dit over gaat, iets met KEL waarschijnlijk he?Ja, kansloos om daar tegenin te gaan verder, dat paard van Danny beheert de boel daar dus het zal wel hersenloos permbannen zijn geweest in Zwolle
En geen screenies gemaaktquote:Op zondag 23 juli 2006 10:55 schreef De-anti-NSB-spamhoer het volgende:
Ja zit nu nog bij Faithy, Berry kon gisteren niet meer recht lullen laat staan rijden
Maarja gaat idd over iets met KELHeb daar zonder verder ergens te kijken een topicje over BBQsex aangemaakt
En daar is iemand blijkbaar heel hard over gevallen
![]()
![]()
eui waarom Naaierdsquote:Op zondag 23 juli 2006 04:58 schreef worldpimber het volgende:
Ik zie die foto's van Zandvoort nu pasVet
Naaierds
Al mag ik misschien alleen opmerken dat je meer mee moet gaan hangen
[afbeelding]
Grote foto's komen er nog aan neem ik aan?
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:09 schreef kratjuh het volgende:
Mogge
Gister veel te veel gelachen en aardig wat gezopen in de kroeg ...
BBQ =![]()
![]()
Maar nu ben ik al bijna te laat voor zwemmen dus haast enzo ...
Wie vertrouwt er nou een moslim en een puber met een PCquote:Op zondag 23 juli 2006 11:15 schreef hicham het volgende:
What the fokking fok, no shitZe zijn echt kenkertriest daar in het Keldertje
Faithy had ons echter wel al gewaarschuwd
Ik heb niks gedaanquote:Op zondag 23 juli 2006 11:17 schreef De-anti-NSB-spamhoer het volgende:
[..]
Wie vertrouwt er nou een moslim en een puber met een PC![]()
Typisch, wel de daden maar dan alles ontkennenquote:Op zondag 23 juli 2006 11:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan![]()
Jij was degene die achter de PC zat, ik keek alleen toe
Houd je mond nou johquote:Op zondag 23 juli 2006 11:24 schreef De-anti-NSB-spamhoer het volgende:
[..]
Typisch, wel de daden maar dan alles ontkennen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Houd je mond nou johJij bent minderjarig en derhalve kun je niet berecht worden
Nieuwe dag, nieuwe zorgenquote:Op zondag 23 juli 2006 00:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Daar laten we het maar bij.Genoeg eerlijkheid voor vandaag.
![]()
Heb je al opgeruimd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |