De spelers:quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:31 schreef AnthonyZeus het volgende: Vinden jullie dit acceptabel? Ik moet tot 5 uur, maar ze stuurd me een sms dat haar rok zeiknat is en dat ze niet kan wachten tot ik haar helemaal de "shits" in neuk...
Meningen graag!![]()
Het filmpje:quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:56 schreef AnthonyZeus het volgende:
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
Ik heb haar HELEMAAL de tyfus in geneukt...een 33 jarige vrouw met veel ervaring...alleen weinig goede sex partners...BRILJANT! Ze kreunde: BEEST!! Hoe kan jij zo goed neuken voor een 19-jarige!!!
Ik zal zometeen de foto's ff sturen...Heb niets gemaakt tijdens het neuken, maar wel nadat we de douche uit stapten...paar mooie dingen gefilmd
Deel 1: http://forum.fok.nl/topic/886569quote:"Ik ben hier absoluut niet blij mee. Ik geef toe dat ik de aanstichter ben van deze ellende maar dat het zulke vormen aan zou nemen, is nooit mijn bedoeling geweest.
"Mijn Hotmail-adres is gekraakt, mijn filmpjes en foto's zijn geript en in no-time over het Internet verspreid. GeenStijl heeft de naam van mijn werkgever expliciet, en meerdere malen, genoemd, zonder daar toestemming voor te vragen. Hierdoor is ook mijn werkgever ernstig in diskrediet gebracht.
"Ik heb inmiddels contact gehad met de vrouw in kwestie maar daar doe ik u verder geen uitspraken over."
300 reacties. Tenzij er een mod zo bot is om erdoorheen te postenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ow topics worden op slot gedaan bij 7 pagina's?
Nee, bij 300 posts. Afhankelijk van je instellingen kan dat 7 pagina's zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ow topics worden op slot gedaan bij 7 pagina's?
Ja man, waarom staat dat nog niet in de OP.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:13 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft 'ie nou al gereageerd??
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:14 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja man, waarom staat dat nog niet in de OP.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:13 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn limerick, een slotje, wat doe je
Even een repostje, want ik had er mijn best op gedaan
Er was eens een worstelaar uit Wormerveer
Die postte een filmpje en had toen geen baan meer
Hij filmde hoe hij heel pardoes
Een MILF kneep in d'r poes
"Mijn hotmail was gehacked", was zijn verweer
Laaaaa la la la laaa laaaaaaa....
Dit schijnt zijn verweer geweest te zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:13 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft 'ie nou al gereageerd??
Je avatar is te donker, als je hem nu wat lichter maaktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik vind het enorm gezellig hier!
tvpquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Flikker nou es op met die irritante tvp posts!
Hmm... Misschien zn kloonquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:29 schreef MUUS het volgende:
Ik vraag me af of hij ooit nog op FOK! komt..
Rob Geus met z'n rubbertjesquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:16 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Hier mijn Feauteau-FOK!s van vorige delen op een rijtje!
[afbeelding]
kzei toch al dat het niets wasquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:35 schreef Acryl het volgende:
bassies haar is eigenlijk geverfd!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:35 schreef Acryl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je weet trouwens dat je nu zwaar de lul bent door de foto zonder balkje te plaatsen? potretrecht enzoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:35 schreef Acryl het volgende:
[afbeelding]
ik vind dat een rode neus dat wel compenseertquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je weet trouwens dat je nu zwaar de lul bent door de foto zonder balkje te plaatsen? potretrecht enzo
Ik hoop sectie Kanton ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:38 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
ik vind dat een rode neus dat wel compenseert
Had jij twee tellen geleden niet nog haar kut in je avatar?quote:
OMG!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:35 schreef Acryl het volgende:
[afbeelding]
valt een kut onder potretrecht?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Had jij twee tellen geleden niet nog haar kut in je avatar?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je weet trouwens dat je nu zwaar de lul bent door de foto zonder balkje te plaatsen? potretrecht enzo
bij dezequote:
Ach, je kan wel gaan mompelen dat iemand haar foto neergooit die overal op internet inmiddels al te bewonderen is, maar wees dan zelf ook consequent en blijf dan zelf ook van de foto's en filmpjes af.quote:
Euh, vleesch?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:46 schreef anneja het volgende:
Wat is die bobbel in haar oksel toch?
quote:Mensen wat een sensatie zoekers hier!
Laat ik ff iedereen uit de droom helpen hier:
Deze dame is vrijgezel en heeft geen kinderen of man...(dus ook geen MILF)
Alles schuld dus bij dat trieste pubertje!
Als ik haar was zou ik ervoor zorgen dat hij de komende maanden niet meer kan neuken!
Mirealeak 21-07-06 @ 18:12
quote:@Ja! klopt, maar dat zou dan nog het begin zijn...;-)
Maar ik vind dit enorm triest..vooral ook om de leugens die over haar verteld worden...zij heeft niemand verantwoording af te leggen. Ik geef haar groot gelijk om met een jongere jongen het bed in te duiken...tja waarom niet?! Als je geen man en kinderen hebt....leuk toch zo'n jonge god!! :p
Aan de schandpaal met die eikel!!
Mirealeak 21-07-06 @ 18:24
verpest het maar weer, vrouwenquote:
Mja, in deze reeks werd ze ook al 'snol' genoemd. Ze moet toch lekker zelf weten met wie ze wat doet?quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:59 schreef KreKkeR het volgende:
Maar had AZ die foto's nou zelf gepost of wat? Want ik kan me eigenlijk geen post van hem herinneren met die foto's (maar dat kan even goed aan mijn eigen geheugen liggen).
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:10 schreef AnthonyZeus het volgende:
[afbeelding]
http://rapidshare.de/files/26433759/VIDEO_001.mp4.html
Muchos plezieros gastenos!
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:01 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Wat zou zijn haar moeder eigenlijk van dit topic vinden?
az had toch gepost dat ze wel een koter had?quote:
Ze hoeft aan die 'koter' toch geen verantwoording af te leggen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:04 schreef Acryl het volgende:
[..]
az had toch gepost dat ze wel een koter had?
Hij zou haar volgende week woensdag nog neuken dus ver weg kan ie niet zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:07 schreef Acryl het volgende:
hijs niet op vakantie! das een dekmanteldat was bewezen
idd, best wel duidelijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:07 schreef Acryl het volgende:
Op GS heeft iemand gepost dat de MILF in kwestie geen milf is, geen moeder is en geen man heeft.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:08 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ze hoeft aan die 'koter' toch geen verantwoording af te leggen?
4 uur geleden nogquote:
Owja, volgens mij heb ik daar nog op geklikt ook. Begint me nu weer te dagen inderdaad.quote:
Dat doet voor de stelling natuurlijk niet ter zakequote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:09 schreef Sanne het volgende:
[..]
Op GS heeft iemand gepost dat de MILF in kwestie geen milf is, geen moeder is en geen man heeft.
Ze had geen stretch marks op haar buik van een eventuele zwangerschap. Geen streepje striae gezien. Geloof niet dat ze een kind heeft.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:15 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dat doet voor de stelling natuurlijk niet ter zake.
Ja, duh, dat is gekraakt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:16 schreef Ringo het volgende:
Zijn hotmail-adres is in ieder geval onbereikbaar.
Wat heb je gemaild?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:16 schreef Ringo het volgende:
Zijn hotmail-adres is in ieder geval onbereikbaar.
Het punt is dat al had ze een kind, ze nog vrij is om te doen wat ze wil.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ze had geen stretch marks op haar buik van een eventuele zwangerschap. Geen streepje striae gezien. Geloof niet dat ze een kind heeft.
Euh, niet iedere zwangere vrouw krijgt striae.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ze had geen stretch marks op haar buik van een eventuele zwangerschap. Geen streepje striae gezien. Geloof niet dat ze een kind heeft.
Ze mag altijd doen wat ze wil. Ze zou alleen een betere smaak qua mannen moeten ontwikkelen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Euh, niet iedere zwangere vrouw krijgt striae..
En al heeft ze een kind, dan nog mag ze doen wat ze wil.
Amen, sister.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ze mag altijd doen wat ze wil. Ze zou alleen een betere smaak qua mannen moeten ontwikkelen.
Nu is dat natuurlijk niet verplicht zo. Het is natuurlijk een super hete lekkere MILF, geen zebraquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Mijn netwerk probeert een verhaal van hem los te peuteren.quote:
En al die kansloze mannen nóg minder kans op een snelle wip geven? Arme stakkers!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ze mag altijd doen wat ze wil. Ze zou alleen een betere smaak qua mannen moeten ontwikkelen.
Skynet?quote:
ik denk dat die naar Luik op vakantie isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:07 schreef Acryl het volgende:
Is dit een verwijzing naar de Brabantse watertesthoax?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik denk dat die naar Luik op vakantie is![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nu is dat natuurlijk niet verplicht zo. Het is natuurlijk een super hete lekkere MILF, geen zebra
nou meer op het feit dat die dar lekker anoniem kan neuquenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:26 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Is dit een verwijzing naar de Brabantse watertesthoax?
Ik las dit zelf en toen geloofde ik mezelf al niet..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:29 schreef leejow het volgende:
Zal ik opbiechten dat AZ mijn kloon is?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:30 schreef leejow het volgende:
[..]
Ik las dit zelf en toen geloofde ik mezelf al niet..wat kan ik slecht liegen...
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:27 schreef anneja het volgende:
Maarre, wat is de link met die Chuck Norris nou eigenlijk?
De Chuck Norris symbolyseert dat hij al gepwnd was vér voordat hij die foto's plaatste maar hij het niet wilde geloven.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:27 schreef anneja het volgende:
Maarre, wat is de link met die Chuck Norris nou eigenlijk?
Even mijn quote zoeken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:33 schreef Acryl het volgende:
[..]in het begin toen die zooi nog niet gepost was, en we alleen de achterkant van de dame in kwestie zagen,
maakte iemand de opmerking dat ze misschien van voren wel op chuck norris leek ofzeau.
en toen later toen die zooi werd gepost zei iemand anders dat chuck norris er niet ver vanaf zat.
zoiets was het
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:14 schreef mvdlubbe het volgende:
Als je bij haar thuis bent doet ze haar huid uit en blijkt het Chuck Norris.
En nog een juweeltje wat er los van staat:quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:22 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Dan neuk ik chuck norris in z'n reet!! Dat is mijn held!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:30 schreef cohen het volgende:
veel mensen denken dat jij uit je nek lult en een beetje de grote man aan het uithangen bent. maar als hier morgen filmpjes en plaatjes te bewonderen zijn ben jij zó de man hier op Fok!...
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:31 schreef AnthonyZeus het volgende:
Ik weet...daarom zei ik in een vorig bericht al: In Your Face...want ik weet ten eerste dat ik haar vanavond ga neuken...nu is alleen nog de vraag of ik filmpjes kan/mag maken van haar...Maar ik ga het ZÉKER proberen voor jullie
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:40 schreef Droopie het volgende:
'voor jullie'
ECHT BEDANKT! vermaak me kostelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |