valt een kut onder potretrecht?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Had jij twee tellen geleden niet nog haar kut in je avatar?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je weet trouwens dat je nu zwaar de lul bent door de foto zonder balkje te plaatsen? potretrecht enzo
bij dezequote:
Ach, je kan wel gaan mompelen dat iemand haar foto neergooit die overal op internet inmiddels al te bewonderen is, maar wees dan zelf ook consequent en blijf dan zelf ook van de foto's en filmpjes af.quote:
Euh, vleesch?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:46 schreef anneja het volgende:
Wat is die bobbel in haar oksel toch?
quote:Mensen wat een sensatie zoekers hier!
Laat ik ff iedereen uit de droom helpen hier:
Deze dame is vrijgezel en heeft geen kinderen of man...(dus ook geen MILF)
Alles schuld dus bij dat trieste pubertje!
Als ik haar was zou ik ervoor zorgen dat hij de komende maanden niet meer kan neuken!
Mirealeak 21-07-06 @ 18:12
quote:@Ja! klopt, maar dat zou dan nog het begin zijn...;-)
Maar ik vind dit enorm triest..vooral ook om de leugens die over haar verteld worden...zij heeft niemand verantwoording af te leggen. Ik geef haar groot gelijk om met een jongere jongen het bed in te duiken...tja waarom niet?! Als je geen man en kinderen hebt....leuk toch zo'n jonge god!! :p
Aan de schandpaal met die eikel!!
Mirealeak 21-07-06 @ 18:24
verpest het maar weer, vrouwenquote:
Mja, in deze reeks werd ze ook al 'snol' genoemd. Ze moet toch lekker zelf weten met wie ze wat doet?quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:59 schreef KreKkeR het volgende:
Maar had AZ die foto's nou zelf gepost of wat? Want ik kan me eigenlijk geen post van hem herinneren met die foto's (maar dat kan even goed aan mijn eigen geheugen liggen).
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:10 schreef AnthonyZeus het volgende:
[afbeelding]
http://rapidshare.de/files/26433759/VIDEO_001.mp4.html
Muchos plezieros gastenos!
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |