bedank jogy en yvonne er maar voor hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:32 schreef MUUS het volgende:
Daaaaaaaaaar istie weer.
ja maar ik denk erover homosexueel te worden.quote:
ik ben gedwongen... tegen mijn zin in.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:34 schreef popolon het volgende:
Daar is ie alwéér.
Comeback nummer vijfenzestig denk ik?
Done.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:34 schreef BaajGuardian het volgende:
bedank jogy er maar voor hoor.
ja ik heb net een roasted pig achter mn kiezen, en een paar kilo aardappelen, en 30 borden vla.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:32 schreef nietzman het volgende:
Wat ben je dik.
Je bent wel blij dat yvje jouw account heeft gefixed.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
bedank jogy en yvonne er maar voor hoor.
Van tofu?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:35 schreef BaajGuardian het volgende:
ja ik heb net een roasted pig achter mn kiezen,
nee ze had me vastgebonden en zei dat ik pas mijn kleren weer aanmocht doen als ik mijn account weer accepteerde.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je bent wel blij dat yvje jouw account heeft gefixed..
ik ben overigens wel blij dat ik weer met joue sexheid kan praten <3quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je bent wel blij dat yvje jouw account heeft gefixed..
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben overigens wel blij dat ik weer met joue sexheid kan praten <3
dat is zon chinese soldaat, beetje model van dat stenen soldaten zootje gedinges..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:39 schreef MUUS het volgende:
Dat beeld op de schouw, wat is dat? Ik heb ze vaker gezien, maar ik weet niet precies wat ze voor moeten stellen of wat de betekenis is. Een krijger ofzo?
Nu ik hier toch ben, dacht ik: "Kom, laat ik eens gek doen en er gewoon naar vragen."
Autofagiequote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja ik heb net een roasted pig achter mn kiezen,
ik wil jullie beiden wel nakend vastbinden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat bedoel ik..
Ik ben wel jaloers dat je nakend vast bent gebonden door yvonne. Ik wil ook nakend vastgebonden worden door yvonne..
Retorisch?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik wil jullie beiden wel nakend vastbinden.
:/ is er bier in jullie koelkast?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben gedwongen... tegen mijn zin in.
De inhuldiging van de lokale Heerenveensche negert?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
Hier ben ik op een multiculti evenement
Uiteraard.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hebben yvonne en jij samen een koelkast, MUUS?
draag jij 20 verschillende shirts op dezelfde dag dan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:46 schreef nietzman het volgende:
Heb je ook andere shirts trouwens?
Het zou ook weinig zinvol zijn geweest.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:56 schreef MrSASO het volgende:
Respect dat je niet onder een kloon terug bent gekomen.
whehehe lekker multiculti dan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat is zon chinese soldaat, beetje model van dat stenen soldaten zootje gedinges..
ik heb wel meer fotos, check.
[afbeelding]
Hier ben ik op een multiculti evenement
[afbeelding]
dit zijn mijn nieuwe zwaarden.
Dat krijg je in Friesland, de enigste allochtonen die ze daar hebben zijn Groningers en Duitsers.quote:
nooit een kloon gehad, heb er niet een, en zal er nooit een maken..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:56 schreef MrSASO het volgende:
Respect dat je niet onder een kloon terug bent gekomen.
ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:56 schreef MilkyWay het volgende:
Ik vind BG tof
En heb jij daar nou een ubercoole rode kachel staan?
DV kloonquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:04 schreef Kiteless het volgende:
een twee horlepiep
drie vijf acht twee acht vier drie
wvftno68nb
misschien in de spiegel
13-4623785-7862378-36
Zo, nu eerst koffie.
Nee, een loserquote:
Van hoeveel paupers mocht je de Nikes lezen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:35 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb vanavond de davinci code gezien in de bios.
tbh zaten er een paar kutkoters achter ons met popcorn te keilen en dom te lachen... ik dacht zo van als ik ook maar 1 popcorn tegen mn kop krijg dan gaan hun tanden eruit.. maar het bleef bij de vloer onder hun nikes.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Van hoeveel paupers mocht je de Nikes lezen?
ben je nu bedroefd? je kunt altijd je depressie nog wegsnuiven.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:36 schreef LostFormat het volgende:
Jij was toch opgetiefd?
Ik snuif niet. Ik ben niet depressief. Ik ben ook geen aandachtshoer. En daarnaast ben ik ook niet zo sneu om eens in de maand half jankend m'n vertrek van een internetforum aan te kondigen om later toch maar weer verder te posten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ben je nu bedroefd? je kunt altijd je depressie nog wegsnuiven.
Je bent er weer ??quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ben je nu bedroefd? je kunt altijd je depressie nog wegsnuiven.
Owned!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:40 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik snuif niet. Ik ben niet depressief. Ik ben ook geen aandachtshoer. En daarnaast ben ik ook niet zo sneu om eens in de maand half jankend m'n vertrek van een internetforum aan te kondigen om later toch maar weer verder te posten.
Smoesjes...Een vent met ballen laat zich niet overhalen om iets te doen waardoor hij afgaat als een gieter...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:42 schreef BaajGuardian het volgende:
ik was ook weg en zou het ook blijven als ik mn moeder niet had zien posten, jogy niet als een emo hoer in mn fotoboek had staan janken en yvonne het niet heel erg had gevonden... op die leeftijd wil je iemand toch niet meer zulks ergs aandoen....
Dus kom ik jullie weer verblijden met een nog extremistischere versie van BG.
suck my hat kthx.
ik heof geen tagje, ik vond dat bruin/goud toch kut worden toen iedereen het kreeg.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:45 schreef remlof het volgende:
tof dat je blijft baaj!
maar waar is je tagje?
do i look like i care?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:46 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Smoesjes...Een vent met ballen laat zich niet overhalen om iets te doen waardoor hij afgaat als een gieter...
Face it, dat laatste beetje respect ben je ook kwijt![]()
In ieder geval genoeg om eens in de zoveel tijd weer eens een afscheidstopic te open.quote:
Schijnbaar wel....Het spijt me zeer, maar wat ik tot nu toe van je gelezen heb resulteert in een simpele conclusie: Je bent echt een ongelofelijke attention whore...Je probeert mensen te overbluffen in je topics, maar zodra het erop lijkt dat je het opstootje begint te verliezen ga je krijsend en stampend de trap op naar je slaapkamer..quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:04 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Schijnbaar wel....Het spijt me zeer, maar wat ik tot nu toe van je gelezen heb resulteert in een simpele conclusie: Je bent echt een ongelofelijke attention whore...Je probeert mensen te overbluffen in je topics, maar zodra het erop lijkt dat je het opstootje begint te verliezen ga je krijsend en stampend de trap op naar je slaapkamer..
Jammer![]()
Zoooo voorspelbaar...Sluit volledig aan bij mijn vorige post. Alleen het feit dat je 2 uur nodig had om een reply van 1 smiley en welgeteld 4 HELE LETTERS te typen maakt je nog net wat sneuer dan je al was...quote:
Sure knuppel...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:40 schreef BaajGuardian het volgende:
betekend dat ik nog meer doe buiten fok. nerd.
Wie neemt het hier nou veel te serieus?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:44 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Sure knuppel...
Ook prachtig hoe je van je af blijft slaan als een meid, door maar wat scheldwoorden te gebruiken die willekeurig in je opkomen. Je zet jezelf prachtig voor lul op deze manier...Blijft u vooral doorgaan..
In principe ieder zijn goed recht om weg te gaan. Dat dit dan met een uiterst dramatisch gebaar moet, ach, ieder zijn ding...quote:Ik heb gewoon totaal geen zin meer in fok nu na dit, en ik ga nu ook echt definitief mijn account door de shredder halen, Danny mag zometeen het account persoonlijk verwijderen als hij er zin in heeft, ik gebruik de passmailer ook wel naar een random ingetikt emailadres
Wat prachtig opgemerkt is, gezien het feit dat BG volledig aan zijn eigen ideaalbeeld van een fokker voldoet..quote:Dit forum is duidelijk enkel voor mensen die geen verstand hebben en datgene ook willen verspreiden, van zaken wel teverstaan, en daarnaast is dit toch al een jongeren forum, mensjes die net uit de pampers zijn en nu al alles op de wereld willen hebben, parasieten dus.
Ach komop...Ieder zijn ding, maar ik wordt zo enorm moe van die mensen die zichzelf allemaal eigenschappen toekennen (en vooral andere mensen op punten afkraken) die ze zelf helemaal niet bezitten. Dat " ik ben beter dan de rest en iedereen moet dat weten gedoe" hangt me de strot uit...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wie neemt het hier nou veel te serieus?
Voor mij kondigt BG elke dag aan dat ie weggaat. Als hij maar weer terugkomt.
Dat was een beetje 't probleem in de NWS topics bijv.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:04 schreef DeeCruise het volgende:
Je probeert mensen te overbluffen in je topics, maar zodra het erop lijkt dat je het opstootje begint te verliezen ga je krijsend en stampend de trap op naar je slaapkamer..
wie ben jij, precies.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:48 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ach komop...Ieder zijn ding, maar ik wordt zo enorm moe van die mensen die zichzelf allemaal eigenschappen toekennen (en vooral andere mensen op punten afkraken) die ze zelf helemaal niet bezitten. Dat " ik ben beter dan de rest en iedereen moet dat weten gedoe" hangt me de strot uit...
In ieder geval geen pussy hè, eeuwige maagdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:40 schreef BaajGuardian het volgende:
betekend dat ik nog meer doe buiten fok. nerd.
Ja DeeCruise, blijven we wel even van de excuusjoden af?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
hoezo vreemd..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:56 schreef MrSASO het volgende:
Je moeder post op Fok!, vreemd.
Jij gaat echt de discussie aan hè?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:47 schreef DeeCruise het volgende:
Ik wil het toch nog even aanhalen, om voor diegenen die het vorige deeltje van je gemist hebben toch een inside peep te geven in de wonderlijke wereld die BG heet:
[..]
In principe ieder zijn goed recht om weg te gaan. Dat dit dan met een uiterst dramatisch gebaar moet, ach, ieder zijn ding...
Maar dan dit:
[..]
Wat prachtig opgemerkt is, gezien het feit dat BG volledig aan zijn eigen ideaalbeeld van een fokker voldoet..
Kortom: BG, je bent een huillie![]()
Mwah, wat zal ik daarop zeggen...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:05 schreef BaajGuardian het volgende:
Nolius is verliefd op mij
hoi lieverd.quote:
wel je denkt aan mij terwijl je op de wc rare spelletjes doet met een doekjequote:
En toen werd je wakker uit je droom?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wel je denkt aan mij terwijl je op de wc rare spelletjes doet met een doekje
hey wel origineel blijven met je counter grapjes he... dit is natuurlijk matig.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hoi lieverd.
heb je mij gemist?
Aan een counter-grapje hoort wel een grapje vooraf te gaan BG. Moet jij toch wetenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hey wel origineel blijven met je counter grapjes he... dit is natuurlijk matig.
jij bent te stom om goeie grapjes te snappe!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
Aan een counter-grapje hoort wel een grapje vooraf te gaan BG. Moet jij toch weten
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jij bent te stom om goeie grapjes te snappe!![]()
twas een grapje.. en tis niet weinig...ik ben een fok icoon.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:48 schreef Nolius het volgende:
[..]
Maar zeg, maar oneindig stuk slimmerik dat je daar bent. Je zit een van de weinige mensen die het wel ok vindt dat je er weer bent af te zeiken. Is dat wel handig denk je?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
twas een grapje.. en tis niet weinig...ik ben een fok icoon.
Het verbaast me helemaal niets dat jij hem hier komt supporteren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
aan jou avatar te zien ben jij het niet waard om op in te gaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:21 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Het verbaast me helemaal niets dat jij hem hier komt supporteren.
Heb ik ooit een topic van je gesloten ofzo?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:27 schreef Apropos het volgende:
Voldoen aan het verlangen van jogy is wel het laagste wat een mens kan doen.
Aan jouW foto te zien ben jij het niet waard om mijn zuurstof te verspillen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
aan jou avatar te zien ben jij het niet waard om op in te gaan.
mooi zijn we het daar over eens, houd je adem aub in.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:43 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Aan jouW foto te zien ben jij het niet waard om mijn zuurstof te verspillen.
Omdat ie na een dag tot ontdekking komt dat hij verder niets heeft.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:05 schreef Mainport het volgende:
Waarom blijf je niet weg inept figuur!
spoor je wel?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:38 schreef Kiteless het volgende:
ja ja maar vroeger deden ze dat zo niet dus
bij de indianen hadden ze het beter begrepen !
327354-026484523129213 het magische getal van vandaag
zo, maar nu eerst een glaasje melk
Ook jij zult misschien ooit het pad nog wel vinden. Maar je moet er wel voor openstaanquote:
DV doet het toch beter.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:07 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ook jij zult misschien ooit het pad nog wel vinden. Maar je moet er wel voor openstaan
Niet alles is zoals je denkt. En niet alles denkt zoals het is !
Ik denk nu 6389238-173636![]()
Zo, nu eerst een glas cola !
gast waarom ben jij op fok, ga naar stormfront ofzo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:34 schreef -IksRee- het volgende:
En, heeft BG in het altijd spannende Heereveen al een intercity gekopt?
Ben jij daar bekend dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
gast waarom ben jij op fok, ga naar stormfront ofzo.
Ik ga eerst met hem neukenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:34 schreef -IksRee- het volgende:
En, heeft BG in het altijd spannende Heereveen al een intercity gekopt?
ik ben geen maagd rofl...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:31 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Heel goed von. Dan hoeft hij tenminste niet als maagd te sterven.
We geloven je allemaal, BGquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben geen maagd rofl...![]()
geweldig hoe die rumors fok over gaan haha!
Kun jij MIJ aan?quote:
Wat jij zegtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
quote:
Hij zou er niet misstaan.quote:sommige mensen halen ook bewust het bloed onder mn nagels vandaan denkend dat hun alles bij mij kunnen maken met getreiter, en ze mogen hopen mij nooit op straat tegen te komen want dan kunnen ze in de intensivecare internetten.
maar dan word iteejer boos en dat vind ik niet tofquote:
Die vertellen we niksquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
maar dan word iteejer boos en dat vind ik niet tof
Of etenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:26 schreef Nolius het volgende:
Geef hem iets met knopjes, en hij is rustig
Nee, doe je het goed bij de vrouwtjes?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hij neukt zich een slag in de rondte.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:31 schreef -IksRee- het volgende:
Nee, doe je het goed bij de vrouwtjes?
Neequote:
DO I CARE?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:02 schreef BaajGuardian het volgende:
ga jij es weg highlander.. ik ben bezit van yvonne.... DO YOU COMPREHEND?
kay.
Zoiets lijkt mij sterk, hij heeft dezelfde zwoele blik in zijn ogen als die vreselijke journalist Jaap.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:31 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nee, doe je het goed bij de vrouwtjes?
Vroeger werden dat soort gasten tenminste nog met electrotherapie behandeld:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:10 schreef Apropos het volgende:
Pak 'm nou gewoon op zijn overstelpende labiliteit, DrW., anders haalt 'ie jouw beeltenis tevoorschijn.
Niet dat het zou helpen, maar de gedachte dat het ze zou overkomen is vrij aangenaam.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:12 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Vroeger werden dat soort gasten tenminste nog met electrotherapie behandeld:
[afbeelding]
*al aan het zoeken is*quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:10 schreef Apropos het volgende:
Pak 'm nou gewoon op zijn overstelpende labiliteit, DrW., anders haalt 'ie jouw beeltenis tevoorschijn.
Ik durf die confrontatie best aan hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:10 schreef Apropos het volgende:
Labiele mannen zijn uiterst neukbaar, oh, en fyi BG is nieteens labielquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:10 schreef Apropos het volgende:
Eerst neuken jijquote:
ah toe, doe eens specifiek zijnquote:
Welke goede ziel veegt z'n snoet even af?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:12 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Vroeger werden dat soort gasten tenminste nog met electrotherapie behandeld:
[afbeelding]
Wat een vreselijk broekie voor iemand met zo'n grote mond.quote:
Blijf van um af, kun je wel, jijbent groterquote:
Ik zag het wel!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
.
Dabedoelikquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:22 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
Wat een vreselijk broekie voor iemand met zo'n grote mond.
![]()
tsk, tskquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
.
Die neukt labiele mannen?quote:
Dat gerucht gaat. Er schijnt een groot park te zijn in Heerenveen waar het goed jagen is.quote:
Die ook niet johquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:24 schreef Apropos het volgende:
Ach, DrW. heeft nog nooit iemand fysiek bedreigd. Dit in tegenstelling tot de Verloren Zoon, of heet 'ie Lazarus?
apropos en Finder elf townsquote:
Gelukkig zijn het maar nicksquote:
Is uitlokking op Fok! niet strafbaar ?quote:
Het was een zware periode, maar ik ben er weer!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:35 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ga ook stoppen met FOK!.
Wie zijn "ze"? Wat zijn "ze" van plan? En wat weet jij van "ze"?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:36 schreef jogy het volgende:
Ik ook, als ze de stekker eruit trekken.
zullen we eerst even lekker neuken?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:35 schreef Insomaniac het volgende:
Ik sla ff over, sorry!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zullen we eerst even lekker neuken?
Respect. Zo lang heb ik het nooit volgehouden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het was een zware periode, maar ik ben er weer!!
nou dan bind ik je vast en neuk ik je nog.quote:
Ha! Dan telekinees ik die touwen los en bind ik jou vast, trek je broek naar beneden en ga wijzen en lachen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nou dan bind ik je vast en neuk ik je nog.
![]()
Maak ook even foto's. Kunnen we meelachen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ha! Dan telekinees ik die touwen los en bind ik jou vast, trek je broek naar beneden en ga wijzen en lachen.
omdat mijn gigantische knots jou keel zou kietelen he?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ha! Dan telekinees ik die touwen los en bind ik jou vast, trek je broek naar beneden en ga wijzen en lachen.
Welnee. Vanwege de dinges enzo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
omdat mijn gigantische knots jou keel zou kietelen he?
:/ welke dinges.. je wilt me maar je bent verlegen.quote:
Je hebt me helemaal door.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
:/ welke dinges.. je wilt me maar je bent verlegen.
* bitchslapt*quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:46 schreef jogy het volgende:
Hey, kijk daar, ik zie een bitchslap aankomen.
je bent te oud.. sorry.quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:35 schreef Insomaniac het volgende:
De langste minuut van de dag me maand.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:36 schreef Insomaniac het volgende:
Het was een zware periode, maar ik ben er weer!!
Wil je het record van FlyingFox breken?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Jogy zeg ff tegen yvonne dat je mij ook als Onz mod wilt hebben.
laat mij de groepen kiezen dan wil ik nog wel helpen ook.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:54 schreef ShaoliN het volgende:
Zo snel kan yvonne iemand niet meer zwart -> blauw -> zwart maken op dr oude dag.
Jij bent dan ook een van de redenen waarom ik besloot terug te komen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:51 schreef HighLander het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
[..]
De langste minuut van de dag me maand.
Zulke mensen hebben tegenwoordig ook rechten, yvonne. Dat moeten wij aan particulier initiatief overlaten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die ook niet joh
Kunnen we ze niet koppelen?
Het is misschien maar goed ook dat wij elkaar nog nooit ontmoet hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:01 schreef Insomaniac het volgende:
Jij bent dan ook een van de redenen waarom ik besloot terug te komen.!
Dat is het verloop van zijn gemiddelde date dus of dat veel uit zal maken weet ik nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, dan wordt Fok! nog ongeloofwaardiger dan jij al bent na je terugkomstquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Jogy zeg ff tegen yvonne dat je mij ook als Onz mod wilt hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |