mooi zijn we het daar over eens, houd je adem aub in.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:43 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Aan jouW foto te zien ben jij het niet waard om mijn zuurstof te verspillen.
Omdat ie na een dag tot ontdekking komt dat hij verder niets heeft.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:05 schreef Mainport het volgende:
Waarom blijf je niet weg inept figuur!
spoor je wel?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:38 schreef Kiteless het volgende:
ja ja maar vroeger deden ze dat zo niet dus
bij de indianen hadden ze het beter begrepen !
327354-026484523129213 het magische getal van vandaag
zo, maar nu eerst een glaasje melk
Ook jij zult misschien ooit het pad nog wel vinden. Maar je moet er wel voor openstaanquote:
DV doet het toch beter.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:07 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ook jij zult misschien ooit het pad nog wel vinden. Maar je moet er wel voor openstaan
Niet alles is zoals je denkt. En niet alles denkt zoals het is !
Ik denk nu 6389238-173636![]()
Zo, nu eerst een glas cola !
gast waarom ben jij op fok, ga naar stormfront ofzo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:34 schreef -IksRee- het volgende:
En, heeft BG in het altijd spannende Heereveen al een intercity gekopt?
Ben jij daar bekend dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
gast waarom ben jij op fok, ga naar stormfront ofzo.
Ik ga eerst met hem neukenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:34 schreef -IksRee- het volgende:
En, heeft BG in het altijd spannende Heereveen al een intercity gekopt?
ik ben geen maagd rofl...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:31 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Heel goed von. Dan hoeft hij tenminste niet als maagd te sterven.
We geloven je allemaal, BGquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben geen maagd rofl...![]()
geweldig hoe die rumors fok over gaan haha!
Kun jij MIJ aan?quote:
Wat jij zegtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben geen maagd rofl...![]()
geweldig hoe die rumors fok over gaan haha!
quote:
Hij zou er niet misstaan.quote:sommige mensen halen ook bewust het bloed onder mn nagels vandaan denkend dat hun alles bij mij kunnen maken met getreiter, en ze mogen hopen mij nooit op straat tegen te komen want dan kunnen ze in de intensivecare internetten.
maar dan word iteejer boos en dat vind ik niet tofquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |