Welnee. Vanwege de dinges enzo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
omdat mijn gigantische knots jou keel zou kietelen he?
:/ welke dinges.. je wilt me maar je bent verlegen.quote:
Je hebt me helemaal door.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
:/ welke dinges.. je wilt me maar je bent verlegen.
* bitchslapt*quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:46 schreef jogy het volgende:
Hey, kijk daar, ik zie een bitchslap aankomen.
je bent te oud.. sorry.quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:35 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ga ook stoppen met FOK!.
De langste minuut van de dag me maand.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:36 schreef Insomaniac het volgende:
Het was een zware periode, maar ik ben er weer!!
Wil je het record van FlyingFox breken?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Jogy zeg ff tegen yvonne dat je mij ook als Onz mod wilt hebben.
laat mij de groepen kiezen dan wil ik nog wel helpen ook.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:54 schreef ShaoliN het volgende:
Zo snel kan yvonne iemand niet meer zwart -> blauw -> zwart maken op dr oude dag.
Jij bent dan ook een van de redenen waarom ik besloot terug te komen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:51 schreef HighLander het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
[..]
De langste minuut van de dag me maand.
Zulke mensen hebben tegenwoordig ook rechten, yvonne. Dat moeten wij aan particulier initiatief overlaten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die ook niet joh
Kunnen we ze niet koppelen?
Het is misschien maar goed ook dat wij elkaar nog nooit ontmoet hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:01 schreef Insomaniac het volgende:
Jij bent dan ook een van de redenen waarom ik besloot terug te komen.!
Dat is het verloop van zijn gemiddelde date dus of dat veel uit zal maken weet ik nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ha! Dan telekinees ik die touwen los en bind ik jou vast, trek je broek naar beneden en ga wijzen en lachen.
Als dat gebeurt, dan wordt Fok! nog ongeloofwaardiger dan jij al bent na je terugkomstquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Jogy zeg ff tegen yvonne dat je mij ook als Onz mod wilt hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |