DV kloonquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:04 schreef Kiteless het volgende:
een twee horlepiep
drie vijf acht twee acht vier drie
wvftno68nb
misschien in de spiegel
13-4623785-7862378-36
Zo, nu eerst koffie.
Nee, een loserquote:
Van hoeveel paupers mocht je de Nikes lezen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:35 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb vanavond de davinci code gezien in de bios.
tbh zaten er een paar kutkoters achter ons met popcorn te keilen en dom te lachen... ik dacht zo van als ik ook maar 1 popcorn tegen mn kop krijg dan gaan hun tanden eruit.. maar het bleef bij de vloer onder hun nikes.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Van hoeveel paupers mocht je de Nikes lezen?
ben je nu bedroefd? je kunt altijd je depressie nog wegsnuiven.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:36 schreef LostFormat het volgende:
Jij was toch opgetiefd?
Ik snuif niet. Ik ben niet depressief. Ik ben ook geen aandachtshoer. En daarnaast ben ik ook niet zo sneu om eens in de maand half jankend m'n vertrek van een internetforum aan te kondigen om later toch maar weer verder te posten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ben je nu bedroefd? je kunt altijd je depressie nog wegsnuiven.
Je bent er weer ??quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ben je nu bedroefd? je kunt altijd je depressie nog wegsnuiven.
Owned!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:40 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik snuif niet. Ik ben niet depressief. Ik ben ook geen aandachtshoer. En daarnaast ben ik ook niet zo sneu om eens in de maand half jankend m'n vertrek van een internetforum aan te kondigen om later toch maar weer verder te posten.
Smoesjes...Een vent met ballen laat zich niet overhalen om iets te doen waardoor hij afgaat als een gieter...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:42 schreef BaajGuardian het volgende:
ik was ook weg en zou het ook blijven als ik mn moeder niet had zien posten, jogy niet als een emo hoer in mn fotoboek had staan janken en yvonne het niet heel erg had gevonden... op die leeftijd wil je iemand toch niet meer zulks ergs aandoen....
Dus kom ik jullie weer verblijden met een nog extremistischere versie van BG.
suck my hat kthx.
ik heof geen tagje, ik vond dat bruin/goud toch kut worden toen iedereen het kreeg.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:45 schreef remlof het volgende:
tof dat je blijft baaj!
maar waar is je tagje?
do i look like i care?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:46 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Smoesjes...Een vent met ballen laat zich niet overhalen om iets te doen waardoor hij afgaat als een gieter...
Face it, dat laatste beetje respect ben je ook kwijt![]()
In ieder geval genoeg om eens in de zoveel tijd weer eens een afscheidstopic te open.quote:
Schijnbaar wel....Het spijt me zeer, maar wat ik tot nu toe van je gelezen heb resulteert in een simpele conclusie: Je bent echt een ongelofelijke attention whore...Je probeert mensen te overbluffen in je topics, maar zodra het erop lijkt dat je het opstootje begint te verliezen ga je krijsend en stampend de trap op naar je slaapkamer..quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:04 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Schijnbaar wel....Het spijt me zeer, maar wat ik tot nu toe van je gelezen heb resulteert in een simpele conclusie: Je bent echt een ongelofelijke attention whore...Je probeert mensen te overbluffen in je topics, maar zodra het erop lijkt dat je het opstootje begint te verliezen ga je krijsend en stampend de trap op naar je slaapkamer..
Jammer![]()
Zoooo voorspelbaar...Sluit volledig aan bij mijn vorige post. Alleen het feit dat je 2 uur nodig had om een reply van 1 smiley en welgeteld 4 HELE LETTERS te typen maakt je nog net wat sneuer dan je al was...quote:
Sure knuppel...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:40 schreef BaajGuardian het volgende:
betekend dat ik nog meer doe buiten fok. nerd.
Wie neemt het hier nou veel te serieus?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:44 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Sure knuppel...
Ook prachtig hoe je van je af blijft slaan als een meid, door maar wat scheldwoorden te gebruiken die willekeurig in je opkomen. Je zet jezelf prachtig voor lul op deze manier...Blijft u vooral doorgaan..
In principe ieder zijn goed recht om weg te gaan. Dat dit dan met een uiterst dramatisch gebaar moet, ach, ieder zijn ding...quote:Ik heb gewoon totaal geen zin meer in fok nu na dit, en ik ga nu ook echt definitief mijn account door de shredder halen, Danny mag zometeen het account persoonlijk verwijderen als hij er zin in heeft, ik gebruik de passmailer ook wel naar een random ingetikt emailadres
Wat prachtig opgemerkt is, gezien het feit dat BG volledig aan zijn eigen ideaalbeeld van een fokker voldoet..quote:Dit forum is duidelijk enkel voor mensen die geen verstand hebben en datgene ook willen verspreiden, van zaken wel teverstaan, en daarnaast is dit toch al een jongeren forum, mensjes die net uit de pampers zijn en nu al alles op de wereld willen hebben, parasieten dus.
Ach komop...Ieder zijn ding, maar ik wordt zo enorm moe van die mensen die zichzelf allemaal eigenschappen toekennen (en vooral andere mensen op punten afkraken) die ze zelf helemaal niet bezitten. Dat " ik ben beter dan de rest en iedereen moet dat weten gedoe" hangt me de strot uit...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wie neemt het hier nou veel te serieus?
Voor mij kondigt BG elke dag aan dat ie weggaat. Als hij maar weer terugkomt.
Dat was een beetje 't probleem in de NWS topics bijv.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:04 schreef DeeCruise het volgende:
Je probeert mensen te overbluffen in je topics, maar zodra het erop lijkt dat je het opstootje begint te verliezen ga je krijsend en stampend de trap op naar je slaapkamer..
wie ben jij, precies.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:48 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ach komop...Ieder zijn ding, maar ik wordt zo enorm moe van die mensen die zichzelf allemaal eigenschappen toekennen (en vooral andere mensen op punten afkraken) die ze zelf helemaal niet bezitten. Dat " ik ben beter dan de rest en iedereen moet dat weten gedoe" hangt me de strot uit...
In ieder geval geen pussy hè, eeuwige maagdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:40 schreef BaajGuardian het volgende:
betekend dat ik nog meer doe buiten fok. nerd.
Ja DeeCruise, blijven we wel even van de excuusjoden af?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wie neemt het hier nou veel te serieus?
Voor mij kondigt BG elke dag aan dat ie weggaat. Als hij maar weer terugkomt.
hoezo vreemd..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:56 schreef MrSASO het volgende:
Je moeder post op Fok!, vreemd.
Jij gaat echt de discussie aan hè?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:47 schreef DeeCruise het volgende:
Ik wil het toch nog even aanhalen, om voor diegenen die het vorige deeltje van je gemist hebben toch een inside peep te geven in de wonderlijke wereld die BG heet:
[..]
In principe ieder zijn goed recht om weg te gaan. Dat dit dan met een uiterst dramatisch gebaar moet, ach, ieder zijn ding...
Maar dan dit:
[..]
Wat prachtig opgemerkt is, gezien het feit dat BG volledig aan zijn eigen ideaalbeeld van een fokker voldoet..
Kortom: BG, je bent een huillie![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |