bedank jogy en yvonne er maar voor hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:32 schreef MUUS het volgende:
Daaaaaaaaaar istie weer.
ja maar ik denk erover homosexueel te worden.quote:
ik ben gedwongen... tegen mijn zin in.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:34 schreef popolon het volgende:
Daar is ie alwéér.
Comeback nummer vijfenzestig denk ik?
Done.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:34 schreef BaajGuardian het volgende:
bedank jogy er maar voor hoor.
ja ik heb net een roasted pig achter mn kiezen, en een paar kilo aardappelen, en 30 borden vla.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:32 schreef nietzman het volgende:
Wat ben je dik.
Je bent wel blij dat yvje jouw account heeft gefixed.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
bedank jogy en yvonne er maar voor hoor.
Van tofu?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:35 schreef BaajGuardian het volgende:
ja ik heb net een roasted pig achter mn kiezen,
nee ze had me vastgebonden en zei dat ik pas mijn kleren weer aanmocht doen als ik mijn account weer accepteerde.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je bent wel blij dat yvje jouw account heeft gefixed..
ik ben overigens wel blij dat ik weer met joue sexheid kan praten <3quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je bent wel blij dat yvje jouw account heeft gefixed..
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben overigens wel blij dat ik weer met joue sexheid kan praten <3
dat is zon chinese soldaat, beetje model van dat stenen soldaten zootje gedinges..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:39 schreef MUUS het volgende:
Dat beeld op de schouw, wat is dat? Ik heb ze vaker gezien, maar ik weet niet precies wat ze voor moeten stellen of wat de betekenis is. Een krijger ofzo?
Nu ik hier toch ben, dacht ik: "Kom, laat ik eens gek doen en er gewoon naar vragen."
Autofagiequote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja ik heb net een roasted pig achter mn kiezen,
ik wil jullie beiden wel nakend vastbinden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat bedoel ik..
Ik ben wel jaloers dat je nakend vast bent gebonden door yvonne. Ik wil ook nakend vastgebonden worden door yvonne..
Retorisch?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik wil jullie beiden wel nakend vastbinden.
:/ is er bier in jullie koelkast?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben gedwongen... tegen mijn zin in.
De inhuldiging van de lokale Heerenveensche negert?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
Hier ben ik op een multiculti evenement
Uiteraard.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hebben yvonne en jij samen een koelkast, MUUS?
draag jij 20 verschillende shirts op dezelfde dag dan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:46 schreef nietzman het volgende:
Heb je ook andere shirts trouwens?
Het zou ook weinig zinvol zijn geweest.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:56 schreef MrSASO het volgende:
Respect dat je niet onder een kloon terug bent gekomen.
whehehe lekker multiculti dan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat is zon chinese soldaat, beetje model van dat stenen soldaten zootje gedinges..
ik heb wel meer fotos, check.
[afbeelding]
Hier ben ik op een multiculti evenement
[afbeelding]
dit zijn mijn nieuwe zwaarden.
Dat krijg je in Friesland, de enigste allochtonen die ze daar hebben zijn Groningers en Duitsers.quote:
nooit een kloon gehad, heb er niet een, en zal er nooit een maken..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:56 schreef MrSASO het volgende:
Respect dat je niet onder een kloon terug bent gekomen.
ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:56 schreef MilkyWay het volgende:
Ik vind BG tof
En heb jij daar nou een ubercoole rode kachel staan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |