quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:40 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Nee zijn toompje is gescheurd na deze 1e penetratie bij een vrouw.

Oh, ik wil het topic gerust sluiten, je vergeet één ding, en dat vergeet echt iedereen die op een forum post, dat het moment je een filmpje of foto plaatst het in een razend tempo rondgaat.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:35 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Misschien dat hij zei dat ze dan samen weet ik veel wat nog een keer kunnen kijken. Wat mij betreft is hij een zielige, mensonterende, achterbakse pester.
Als ik admin was zette ik dit topic op slot. Arme meid.

AZ zelf, hij gooide alles, mails, foto's, filmpjes online.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar wie is de bron?

Het is naief, ze zou op haar leeftijd beter moeten weten maar dan nog is dat geen reden om iemand zo door het slijk te halen. Maak haar dan iig onherkenbaar ofzo, dit getuigt van totale respectloosheid voor de medemens.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat je je zo door zo'n heikneuter laat filmen hoor.
Maar goed, tis wel zielig voor haar. En ze heeft ook dat hoofd al.

Dat is waarschijnlijk nu al gebeurd.quote:

Precies.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
AZ zelf, hij gooide alles, mails, foto's, filmpjes online.

Goed samengevat, daar komt het inderdaad wel op neer..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het is naief, ze zou op haar leeftijd beter moeten weten maar dan nog is dat geen reden om iemand zo door het slijk te halen. Maak haar dan iig onherkenbaar ofzo, dit getuigt van totale respectloosheid voor de medemens.

Ik "werk"hier nu al een jaar of 6 en geloof me, enorm veel users zien niet wat de impact is van iets op een forum plaatsen is.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:42 schreef Jumparound het volgende:
uhhu, dat is waar yvonne... het "leed" is al geschied!
Niks meer aan te doen... over 2 uur staat het op 100 weblogs...

Miep niet zo, er zijn duizenden mensen op dezelfde manier afgemaakt, waarbij ze het allemaal verdienden. Als ik me auto open laat staan en me navigatiesysteem word afgepakt, moet ik dan ook maar degene die hem jat alleen de schuld geven? Ik ben er zelf toch ook bij?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het is naief, ze zou op haar leeftijd beter moeten weten maar dan nog is dat geen reden om iemand zo door het slijk te halen. Maak haar dan iig onherkenbaar ofzo, dit getuigt van totale respectloosheid voor de medemens.

quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:45 schreef Leandra het volgende:
Wat een sukkel zeg..... dat ie gewoon een filmpje plaatst (om z'n gelijk te halen)
Ook flink naiëf van haar dat ze zich zo laat filmen![]()
Maar goed... speciaal voor AZ (en z'n MILF): linkje naar het CWI

Als je het topic een dag lang open houdt is de kans daarop vrij groot, ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ik wil het topic gerust sluiten, je vergeet één ding, en dat vergeet echt iedereen die op een forum post, dat het moment je een filmpje of foto plaatst het in een razend tempo rondgaat.

Gezien de bezoekersaantallen van GS zal dat niet lang meer duren!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:45 schreef Dejes het volgende:
maar weet de betrokken MILF er van af dat haar flamoes overal te bewonderen is inmiddels?

Ruim ff die tubgirl op svpquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik "werk"hier nu al een jaar of 6 en geloof me, enorm veel users zien niet wat de impact is van iets op een forum plaatsen is.
En ik ben volledig voor die vrouw, net als ik toen ook voor die lerares uit Hilversum was.

Ik dacht dat je het over mij hadquote:

quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:46 schreef Sehnsucht het volgende:
wil iemand die tubgirl weg halen? ik zit te eten ja!

Nee, natuurlijk niet. Zou je nog iets aan die tubgirl kunnen doen?quote:

Het gebeurd in een vlaag van stoerheidquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik "werk"hier nu al een jaar of 6 en geloof me, enorm veel users zien niet wat de impact is van iets op een forum plaatsen is.
En ik ben volledig voor die vrouw, net als ik toen ook voor die lerares uit Hilversum was.

Ja sorry dat ik gisteren in Oostende zatquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als je het topic een dag lang open houdt is die kans daarop vrij groot, ja.

quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:49 schreef Afwazig het volgende:
aHAHAHAHHAHA!!
Ik stuurde het wel naar Geenstijl maar had nooit verwacht dat ze het ook zouden plaatsen, ik ga hier echt kapot!

Op GeenStijl heeft ze keurig een balkje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]

Het staat al overal! Youtube, rapid... Men ben je dan ff een eikel! Stoere worstelaar...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:47 schreef Roellio het volgende:
[..]
Gezien de bezoekersaantallen van GS zal dat niet lang meer duren!![]()

zet dan een balkje voor dr gezicht, maar topic sluiten is nergens voor nodig...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als je het topic een dag lang open houdt is de kans daarop vrij groot, ja.

Filmpje niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Op GeenStijl heeft ze keurig een balkje.

Maandje of wat geleden, gescheiden vrouwke, weddenschap leerlingen, kroeg, dronken voeren, steegje in, nummertje maken, foto's door vrienden verspreid over de hele wereld.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Het gebeurd in een vlaag van stoerheidmaar ik snap wat je bedoeld!
Welke lerares uit hilversum?

Als je op Fauteux klikt niet meerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Op GeenStijl heeft ze keurig een balkje.

TVP = TerugVindPost!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef Megalomaniac het volgende:
[noobmode]WTF betekenen al die afkortingen eigenlijk (tvp en OP enzow)???
Is er een afkortingenlijst oid?? [/noobmode]

Ja, is het ook.quote:

Geweldige ontknopingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:52 schreef SimtekF1 het volgende:
OMG, ik ga ff pauze houden en we zijn gelijk 4 pagina's verder.

Dat zou ook goed kunnen. Maar het gebeurt niet, 'het is immers toch al geplaatst'. Zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
zet dan een balkje voor dr gezicht, maar topic sluiten is nergens voor nodig...

Is weg toch?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:53 schreef PlarkPlark het volgende:
argh Tubgirl.

zoals Yv al zei, er is dan weinig wat je kan doen... Leed is toch al geschied... Dat is nu het nadeel van een openbaar forum. Je hoeft er niet te komen...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat zou ook goed kunnen. Maar het gebeurt niet, 'het is immers toch al geplaatst'. Zo ken ik er nog wel een paar.

Man, ik zou niet weten hoe ik dat moest doenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat zou ook goed kunnen. Maar het gebeurt niet, 'het is immers toch al geplaatst'. Zo ken ik er nog wel een paar.

Ik eis RESTECP omdat ik het naar Geenstijl heb verstuurdquote:

Wacht maar tot karma je terug pakt..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik eis RESTECP omdat ik het naar Geenstijl heb verstuurd.

Mwoah.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]

Getting fired by fucking an ugly colleague and spreading the material over internet "PRICELESS"quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:53 schreef PDOA het volgende:
Die AnthonyZeus is goed de lul nu, als haar collega's haar tegenkomen op het internet!
Dit zou een mooie 'Priceless' reclame kunnen worden.

naatsie..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]

Je pleit ervoor dat we inbreken op het account van die milfneuker en het originele plaatje verwijderen? Kom op zeg.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]

Wij linken alleen maar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:55 schreef AnthonyKneus het volgende:
Aan een ieder die het zo 'zielig' vindt dat de personen in kwestie niet zijn 'gebalked' (behalve die MILF dan door de 'wonderpenis'): zowel de foto als het filmpje zijn origineel gepost door AZ. Er is verder niets gewijzigd, het is in de geest van AZ. "Anthony had het zo gewild!"
Speurwerk? Vrijwel niets. Alles, maar dan ook werkelijk alles, hiervan, heeft hij volledig aan zichzelf te danken.

Nee, denk het nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:54 schreef Sehnsucht het volgende:
zouden er ook nog andere weblogs zijn die dit gaan oppikken?!

Die zit vast niet meer op ze werk... "Ziek naar huis denk ik"quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:57 schreef PDOA het volgende:
Waarom reaguurt (om onze GS-vrienden aan te houden) onze MILF-banger AZ niet?

Eikelquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]

FOK! = Chuck Norrisquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:58 schreef mvdlubbe het volgende:
Hij kan trouwens niet zeggen dat ik hem niet gewaarschuwd heb, met die hele zaak rondom de Chuck Norris die langs kwam en hem roundhouse kickte in zijn topicface. Hij heeft het echter niet zo goed begrepen, vrees ik.

true we hebben hem gewaarschuwd, hij koos er zelf voor, de prutser!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:58 schreef mvdlubbe het volgende:
Hij kan trouwens niet zeggen dat ik hem niet gewaarschuwd heb, met die hele zaak rondom de Chuck Norris die langs kwam en hem roundhouse kickte in zijn topicface. Hij heeft het echter niet zo goed begrepen, vrees ik.

vind het behoorlijk kansloos eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]

Nou, kom dan maar op met de naaktfoto's van yvonne en ijsmeis. Het leed is immers toch al geschiedt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
zoals Yv al zei, er is dan weinig wat je kan doen... Leed is toch al geschied... Dat is nu het nadeel van een openbaar forum. Je hoeft er niet te komen...![]()

Hij knijpt? Waarin?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:00 schreef Scorpie het volgende:
Laatste bezoek: 3 uur, 19 minuten geledenHij knijpt hem denk ik
![]()

Een gedeelte van de volgende TT lijkt me alvast bekend.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:00 schreef Scorpie het volgende:
Hij knijpt hem

Geestelijk gehandicapten ook?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:59 schreef Graftak72 het volgende:
Iedereen is verantwoordelijk voor het geen wat hij/zij doet.
Net als die domme muts uit bussum als je niet tegen drank kan moet je niet drinken.

quote:

tsja, dat is de schuld van die gozert, en die zal het ook wel horen denk ik...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou, kom dan maar op met de naaktfoto's van yvonne en ijsmeis. Het leed is immers toch al geschiedt.
Als het nou om foto's en een filmpje van die kerel zelf zou gaan, dan had je een punt. Hier is de enige die voor lul gezet wordt die vrouw.

OMFG!!!quote:Top dat ie even naar YouTube is doorgeplempt. Nu kunnen miljoenen mensen haar zien.
Laten we haar carriere blijven volgen. Wannabe powerrrr. Misschien kan ze naar LLink? De hypocriete omroep met de ruigste snollen.

Dat ben ik niet met je eens. 'Daar' is degene die voor lul gezet wordt de vrouw. Hier is, vanaf het allereerste begin, AZ het mikpunt geweest van hoon. Ik heb enkel de waardeloze proza van betreffende dame bekritiseerd. Nee, het gaat hier enkel om die Hans Worstelaar, niet om die knijpkut.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hier is de enige die voor lul gezet wordt die vrouw.

Hem opfokken en dat gestook van je werkte erg goed, daardoor wou hij zich alleen maar meer bewijzen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:58 schreef mvdlubbe het volgende:

Waar dan, ik heb die hype gemistquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
tsja, dat is de schuld van die gozert, en die zal het ook wel horen denk ik...
btw: Naakt'foto's van Ijsmeis staan nog altijd online, en van yvonne hoor ik hier voor het eerst?
Yv.... wtf?

Ik denk dat dit allemaal al lullig genoeg is ofniet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:02 schreef Acryl het volgende:
[..]hij heeft AZ ook nog prive les gegeven zo te zien
moet iemand trouwens zijn adres nog weten?
![]()

quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:03 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. 'Daar' is degene die voor lul gezet wordt de vrouw. Hier is, vanaf het allereerste begin, AZ het mikpunt geweest van hoon. Ik heb enkel de waardeloze proza van betreffende dame bekritiseerd. Nee, het gaat hier enkel om die Hans Worstelaar, niet om die knijpkut.

Zooooooooooooooo 2004quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
tsja, dat is de schuld van die gozert, en die zal het ook wel horen denk ik...
btw: Naakt'foto's van Ijsmeis staan nog altijd online, en van yvonne hoor ik hier voor het eerst?
Yv.... wtf?

www.google.nl ijsmeis.rarquote:

quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:46 schreef AnthonyZeus het volgende:
Liever een baan als een MILF neuken zie je?

quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:10 schreef Scorpie het volgende:
Volgende TT: AnthonyZeus heeft geknepen en knijpt hem nog steeds!

Als mensen niet zelf kunnen nadenken moeten ze niet los lopen...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:02 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Geestelijk gehandicapten ook?
Mensen moeten soms in bescherming worden genomen voor hun daden door hun omgeving, b.v., Wonderboy zou die mevrouw niet op internet moeten posten als ze zich laat filmen.
Naief.

Ofquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:10 schreef Scorpie het volgende:

Wát een onzin. Er is meer dan een heel topic volgeluld voordat hij over is gegaan tot actie. Niets tegen de policy, niets aanstootgevends. Ja, het filmpje laat een kut zien maar die druipt niet en is derhalve toegestaan, toch?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:09 schreef yvonne het volgende:
Maar Crou, je bedoelt eik te zeggen dat dit geheel, de hele serie, het online plempen van al het materiaal door die knul mijn schuld is?

foklenus@hotmail.comquote:

Eh? Als je mijn woorden door elkaar husselt, ze omdraait en vervangt voor hele andere woorden, misschien.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:09 schreef yvonne het volgende:
Maar Crou, je bedoelt eik te zeggen dat dit geheel, de hele serie, het online plempen van al het materiaal door die knul mijn schuld is?

Tja, elke gek denkt dat de wereld gek is geworden, behalve hijzelf.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Eh? Als je mijn woorden door elkaar husselt, ze omdraait en vervangt voor hele andere woorden, misschien.
Ik ageer alleen tegen het feit dat er hier crew aanwezig is, of jij dat nu bent of voor mijn part een wat mindere God, en er helemaal niets tegen gebeurt. Dat die kerel dit gedaan heeft is onacceptabel en dat hij wordt uitgehoond is heerlijk en volledig terecht. Bedenk alleen wel even wie hier nog meer gedupeerd wordt.
Ik snap niet dat dit niet begrepen wordt, maar blijkbaar ben ik de enige met een beetje fatsoen in zijn donder.

AZ: MILF, We have a MAYDAY, i repeat...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:10 schreef Scorpie het volgende:

meot deze niet eerst dicht.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
AZ: MILF, We have a MAYDAY, i repeat...

Ik vond het ook al raarquote:

zit zo dicht... Ik wil AZ nog graag een kans geven te reageren...quote:

Ik snap niet dat _jij_ niet begrijpt dat het geen reet uitmaakt dat zodra de eerste foto's zijn gespost dat gelijk internet ovrgaat!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Eh? Als je mijn woorden door elkaar husselt, ze omdraait en vervangt voor hele andere woorden, misschien.
Ik ageer alleen tegen het feit dat er hier crew aanwezig is, of jij dat nu bent of voor mijn part een wat mindere God, en er helemaal niets tegen gebeurt. Dat die kerel dit gedaan heeft is onacceptabel en dat hij wordt uitgehoond is heerlijk en volledig terecht. Bedenk alleen wel even wie hier nog meer gedupeerd wordt.
Ik snap niet dat dit niet begrepen wordt, maar blijkbaar ben ik de enige met een beetje fatsoen in zijn donder.

Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:24 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Voor mensen als jij...die het (zelfs na dit onomstotelijke bewijs) nog niet geloven...Maar...wees gerust, ik zal op mijn volgende field trip nog wat materiaal online zetten.

ach ja, het is een openbaar forum en dit alles gebeurd onder het toezient oog van AZ, hij had zo ook niet kunnen posten...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]

Ook in Dordrecht is het heet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]

Welke volgende field trip? Damn wat sneu!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:18 schreef mvdlubbe het volgende:
We hebben deze ook nog:
[..]
Ik ben benieuwd!

Ik betwijfel of er een tweede 'field trip' komt, waarde M.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:18 schreef mvdlubbe het volgende:
We hebben deze ook nog:
[..]
Ik ben benieuwd!

Hallo?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:19 schreef Madine het volgende:
Geenstijl is al kudt, maar dit topic moet helemaal dead!

quote:

LoL! Houdt hij nou met ze ene hand zijn "spierbal" omhoog?quote:

jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
LoL! Houdt hij nou met ze ene hand zijn "spierbal" omhoog?

Ik heb aan de foto niets gesoept.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
LoL! Houdt hij nou met ze ene hand zijn "spierbal" omhoog?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!

NOG nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:33 schreef Roönaän het volgende:
Op ZaanZone wordt er hier nog helemaal niet over gesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |