't Is me een raadsel waarom die nog niet in de OP staat!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:21 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Nee dus, kijk even naar de naam van het Explorer-venster in dit screenshot:
[afbeelding]
-.-'quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:25 schreef Sheepcidus het volgende:
Klik niet op die filmpjes na zijn filmpje op Youtube... damn dat was ranzig.
538 doen!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:25 schreef Megalomaniac het volgende:
OK welke radiozender heeft hier wel oren naar?![]()
3fm??? Dolf draait nu.![]()
Op AZ, denk ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:23 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Kansloser? En bedankt?! Waar slaat dit nou weer op
Op AZquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:23 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Kansloser? En bedankt?! Waar slaat dit nou weer op
yv, lees het topic report eensquote:
Mooi, ben niet de enige.quote:
Evenals Herman Brusselmans.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:23 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
't Is me een raadsel waarom die nog niet in de OP staat!!
Inderdaad... Mooi he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Schandalig hoe haar privacy wordt geschonden hier. Gaat wat mij betreft echt te ver.
Hopelijk wordt AZ ontslagen vanwege deze lage streek.
thnxquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
yv, lees het topic report eens
Hij kan altijd badpak model wordenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Schandalig hoe haar privacy wordt geschonden hier. Gaat wat mij betreft echt te ver.
Precies, stoere ventjes op internet, kan weleens misgaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik was er alquote:
i know i know, solly...quote:
Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat je je zo door zo'n heikneuter laat filmen hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Goed he? Dat krijg je ervan als je je laat opnemenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef cinnamongirl het volgende:
ouderwets...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:32 schreef Croupouque het volgende:
Dat zo'n loser als die AnthonyZeus hiermee genadeloos wordt afgestraft, daar kan ik niet zo mee zitten. Maar dat de dame in kwestie nu in haar flamoes te bewonderen is en dat daar niks tegen gedaan wordt, dat vind ik niet kunnen. Noem me ouderwets.
Zo te zien zijn de users toch echt anti AZ met zn kneuzenactie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Mooi, ben niet de enige.
Beetje over iemand zijn rug (ja letterlijk ook nog) grapjes maken.
Stoer hoor, nou ik taai af.![]()
Misschien dat hij zei dat ze dan samen weet ik veel wat nog een keer kunnen kijken. Wat mij betreft is hij een zielige, mensonterende, achterbakse pester.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goed he? Dat krijg je ervan als je je laat opnemen![]()
Ik denk van nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:35 schreef Megalomaniac het volgende:
Heb Dolf Jansen gemaild...ben benieuwd of ie het oppakt.
Karmaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:36 schreef Aventura het volgende:
Door dit soort topics geloof ik in Karma
En jij bent zo naief om te denken dat toen hij gisteren alles online gooide, niemand, maar dan ook niemand het filmpje verspreid heeft?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:37 schreef Apropos het volgende:
Maar goed, het joch met de wonderpenis is zo overdonderd door z'n eerste sexuele ervaring dat 'ie het vastleg. Dat is zijn goed recht, maar wie enig fatsoen heeft zal de opname niet verspreiden. Daar moet je echt geblondeerd gajes voor zijn.
als ik hem was zou ik m'n baan opzeggen en naar tora bora vertrekkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:38 schreef Dejes het volgende:
Is AZ nog meer filmmateriaal bij elkaar aan het neuqen?
Truequote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij bent zo naief om te denken dat toen hij gisteren alles online gooide, niemand, maar dan ook niemand het filmpje verspreid heeft?
Dan leef je toch echt in een droomwereld.
Nee zijn toompje is gescheurd na deze 1e penetratie bij een vrouw.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:38 schreef Dejes het volgende:
Is AZ nog meer filmmateriaal bij elkaar aan het neuqen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |