De spelers:quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:31 schreef AnthonyZeus het volgende: Vinden jullie dit acceptabel? Ik moet tot 5 uur, maar ze stuurd me een sms dat haar rok zeiknat is en dat ze niet kan wachten tot ik haar helemaal de "shits" in neuk...
Meningen graag!![]()
't is niet echt een MILF hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:50 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
eigenlijk wel erg. 2 topics vollullen over een of andere gozert die neuqsex heeft met een MILF![]()
Nu wel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:51 schreef 907 het volgende:
de linkjes werken trouwens in de OP niet naar de vorige delen...
mooie OPquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:51 schreef Scorpie het volgende:
Hehe, enige wat ik me kan bedenken is 'owned!'![]()
TVP = Terug vind postquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef Megalomaniac het volgende:
[noobmode]WTF betekenen al die afkortingen eigenlijk (tvp en OP enzow)???
Is er een afkortingenlijst oid?? [/noobmode]
I know, I love you too.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:54 schreef LENUS het volgende:
Nou degene die chuck norris naar voren haalde, zat er nog niets eens ver vandaan![]()
tvp=terugvindpostquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef Megalomaniac het volgende:
wat is oid?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef Megalomaniac het volgende:
WTF = What The Fuckquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef Megalomaniac het volgende:
Ik ben je eeuwig dankbaarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef LENUS het volgende:
[..]
tvp=terugvindpost
op=openingspost
tt=topic titel
Ik denk niet dat de situatie waarin AK zich momenteel bevindt erg benijdenswaardig is.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:52 schreef DjMoonlight het volgende:
Volgens mij zijn er een heleboel mensen jaloers.![]()
Al kan ik me dat niet voorstellen met dat hoofd van die milf![]()
Nog mooier: Als dr dochter / zoon hier postquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef Megalomaniac het volgende:
We noemen haar wel "MILF" is ze eigenlijk wel iemands moeder???
Getrouwd? Heeft ze al een relatie??
Wie niet, wie nietquote:
Nee, als het geen hoax is idd niet. Ik bedacht het me net ook alquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de situatie waarin AK zich momenteel bevindt erg benijdenswaardig is.
Mail die vraag maar naar één van deze adressen [14.gif]quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef Megalomaniac het volgende:
We noemen haar wel "MILF" is ze eigenlijk wel iemands moeder???
Getrouwd? Heeft ze al een relatie??
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nog mooier: Als dr dochter / zoon hier post![]()
lijkt me nasty, zie je je moeder in een filmpje met iemand die je broertje zou kunnen zijn....quote:
Of je kan er de voordelen van zien, en je moeder gaan "leasen" aan mensenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
lijkt me nasty, zie je je moeder in een filmpje met iemand die je broertje zou kunnen zijn....
Hij knijpt em.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:57 schreef LENUS het volgende:
Het blijft opvallend stil aan de kant van AZ
ik ga ook even pauze houden. eetse mensen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:58 schreef Afwazig het volgende:
Ik ga even pauze houden mensen, ik zie het zo wel
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:59 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik ga ook even pauze houden. eetse mensen.![]()
Ik ga ook pauze houden, vanmiddag de ontknopingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:59 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik ga ook even pauze houden. eetse mensen.![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nog mooiere TT:
AZ: The Milf has been f*cked, i repeat....
(yv?)
20 voor 11 dus?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:57 schreef LENUS het volgende:
Het blijft opvallend stil aan de kant van AZ
Edit: Laatste bezoek: 2 uur, 17 minuten geleden
Dat kun je wel zien, ja.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:06 schreef Megalomaniac het volgende:
http://www.geenstijl.nl/ HIJ STAAT ER!!!
OMG..quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:06 schreef Megalomaniac het volgende:
via via komt het er welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:09 schreef Tally het volgende:
[..]
OMG..
Dr moet toch wel iemand in dat hele bedrijf zijn die of hier of daar leest
En dan ben je echt fucked up!!
Of zijn collega's vinden hem nu stoerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:09 schreef Scorpie het volgende:
Echt, als zijn deloitte collega`s hem herkennen op Geenstijl is hij keihard de lul![]()
Dan moeten het echt zulke nerds zijn!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:11 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Of zijn collega's vinden hem nu stoer![]()
![]()
Koel!quote:
Kan niet, want ik lig zelf nog op de grondquote:
ofquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:11 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Of zijn collega's vinden hem nu stoer![]()
![]()
ict'ersquote:
Jup, slim hequote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:12 schreef kooba het volgende:
Heeft ie nou zelf die fotos en filmpjes online gezet of wat?
nee, die hebben wij gemaaktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:12 schreef kooba het volgende:
Heeft ie nou zelf die fotos en filmpjes online gezet of wat?
Ja jezus man; ik ben net wakkerquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:13 schreef AnthonyKneus het volgende:
Hm.
tis al goedquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:13 schreef AnthonyKneus het volgende:
Hm.
Mijn naam is haas.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:16 schreef Martijn85 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel een geschikt einde van de werkweek en een goed begin van het weekend
Wanneer komt die gozer hier nou weer eens posten, of heeft ie nu wel op de noodknop in de lift gedrukt
Paas-haas?quote:
Die reacties daar, wat zijn sommige voorspelbaar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:06 schreef Megalomaniac het volgende:
quote:[fap mode]
fapfapfap
[/fap mode]
dalendepoepkrul 21-07-06 @ 12:08
MILF?
Hoeveel kinderen heeft ze dan?
et voilà 21-07-06 @ 12:08
Kan het filmpje ook in .flv of .wmv worden geplaatst? Dit Quicktime geval zorgt weer eens voor problemen.
WatEenGelul.nl 21-07-06 @ 12:09
kan dat filmpje niet in de geenstijl dump worden gedumpt?
QT heeft idd probs...
Fioravanti 21-07-06 @ 12:10
ik weet niet hoor, maar zou je hier nou wel echt op willen? Zelfs al BEN je een uitzendkracht?
smut 21-07-06 @ 12:10
Zucht. Ja nou leuk
Elvis_Presley 21-07-06 @ 12:10
haha...
heerlijk, over 20 jaar vindt zoon/dochterlief lutser-pap nog op Inet.
janjoker 21-07-06 @ 12:11
Vapshare?? Fapshare zal je bedoelen....
Hakbarrr 21-07-06 @ 12:11
@smut
't Is inderdaad een lelijk kereltje ja!
et voilà 21-07-06 @ 12:11
33 of niet, lelijk is ze wel
Tobi 21-07-06 @ 12:11
en zo hoort dat! Echt een top milf is het niet maar dat doet er niet toe als je 19 bent. lekker knallen...
Harley Quinn 21-07-06 @ 12:12
Op dit soort momenten baal ik ervan dat ik werk in een magazijn met om half 6 alleen maar verlepte schoonmaaksters...
2pet 21-07-06 @ 12:12
Weinig goede sexpartners !? Vind je het gek dat je het niet goed kunt op een mokkel die uit de Adamsfamily lijkt te zijn gestapt. Waarschijnlijk kon meneer het er wel goed op, omdat dit het eerste kelkje na die van z'n eigen moeder is waar hij z'n pielmuis in mag duwen...
DirtyDick 21-07-06 @ 12:13
Wat een lelijk wijf
Tom1337 21-07-06 @ 12:13
Ik wil natuurlijk wel een vervolg he GeenStijl wat haar carriere nu betreft...
Harley Quinn 21-07-06 @ 12:13
Dump die shite is in de DUMP hiero. Zuigende quicktime shite!
Tjupkes 21-07-06 @ 12:13
Heerlijk zo'n hete zomer! Wel beetje jammer dat net na dat sopgeluidje het fillempie ophoudt.
Deense Postbode 21-07-06 @ 12:14
...... binnenkort is ze te bewonderen bij het arbeidsbureau ....
Roberto Fransisco 21-07-06 @ 12:14
Ach, als het twee bulten heeft en geen kameel is, ook een slechte pizza is vaak goed te eten.
Multikuli 21-07-06 @ 12:14
Sukkel, dat word vanaf vandaag weer fap-fap-fappen
BroederBeer 21-07-06 @ 12:14
Er is een Deloitte-kantoor waar het vanmiddag gezellig wordt!
blikjegrolsch 21-07-06 @ 12:15
Kom op met die Geenstijl DUMP! Dit QT zuigt big time!!
WebMX 21-07-06 @ 12:15
Moet je bij die AZ zijn, kansloser.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:18 schreef PlarkPlark het volgende:
Ik vind dit zielig voor die vrouw...![]()
Is toch niet aardig? Beetje........ LAME. wat mij betreft, wat heeft ze hem misdaan dat ze zo voor lul moet worden gezet?
Nee dus, kijk even naar de naam van het Explorer-venster in dit screenshot:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:26 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja maar dat was eind 2005, misschien werkt hij nu ergens anders..
't Is me een raadsel waarom die nog niet in de OP staat!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:21 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Nee dus, kijk even naar de naam van het Explorer-venster in dit screenshot:
[afbeelding]
-.-'quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:25 schreef Sheepcidus het volgende:
Klik niet op die filmpjes na zijn filmpje op Youtube... damn dat was ranzig.
538 doen!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:25 schreef Megalomaniac het volgende:
OK welke radiozender heeft hier wel oren naar?![]()
3fm??? Dolf draait nu.![]()
Op AZ, denk ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:23 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Kansloser? En bedankt?! Waar slaat dit nou weer op
Op AZquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:23 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Kansloser? En bedankt?! Waar slaat dit nou weer op
yv, lees het topic report eensquote:
Mooi, ben niet de enige.quote:
Evenals Herman Brusselmans.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:23 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
't Is me een raadsel waarom die nog niet in de OP staat!!
Inderdaad... Mooi he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Schandalig hoe haar privacy wordt geschonden hier. Gaat wat mij betreft echt te ver.
Hopelijk wordt AZ ontslagen vanwege deze lage streek.
thnxquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
yv, lees het topic report eens
Hij kan altijd badpak model wordenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Schandalig hoe haar privacy wordt geschonden hier. Gaat wat mij betreft echt te ver.
Precies, stoere ventjes op internet, kan weleens misgaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik was er alquote:
i know i know, solly...quote:
Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat je je zo door zo'n heikneuter laat filmen hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Goed he? Dat krijg je ervan als je je laat opnemenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef cinnamongirl het volgende:
ouderwets...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:32 schreef Croupouque het volgende:
Dat zo'n loser als die AnthonyZeus hiermee genadeloos wordt afgestraft, daar kan ik niet zo mee zitten. Maar dat de dame in kwestie nu in haar flamoes te bewonderen is en dat daar niks tegen gedaan wordt, dat vind ik niet kunnen. Noem me ouderwets.
Zo te zien zijn de users toch echt anti AZ met zn kneuzenactie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Mooi, ben niet de enige.
Beetje over iemand zijn rug (ja letterlijk ook nog) grapjes maken.
Stoer hoor, nou ik taai af.![]()
Misschien dat hij zei dat ze dan samen weet ik veel wat nog een keer kunnen kijken. Wat mij betreft is hij een zielige, mensonterende, achterbakse pester.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goed he? Dat krijg je ervan als je je laat opnemen![]()
Ik denk van nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:35 schreef Megalomaniac het volgende:
Heb Dolf Jansen gemaild...ben benieuwd of ie het oppakt.
Karmaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:36 schreef Aventura het volgende:
Door dit soort topics geloof ik in Karma
En jij bent zo naief om te denken dat toen hij gisteren alles online gooide, niemand, maar dan ook niemand het filmpje verspreid heeft?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:37 schreef Apropos het volgende:
Maar goed, het joch met de wonderpenis is zo overdonderd door z'n eerste sexuele ervaring dat 'ie het vastleg. Dat is zijn goed recht, maar wie enig fatsoen heeft zal de opname niet verspreiden. Daar moet je echt geblondeerd gajes voor zijn.
als ik hem was zou ik m'n baan opzeggen en naar tora bora vertrekkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:38 schreef Dejes het volgende:
Is AZ nog meer filmmateriaal bij elkaar aan het neuqen?
Truequote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij bent zo naief om te denken dat toen hij gisteren alles online gooide, niemand, maar dan ook niemand het filmpje verspreid heeft?
Dan leef je toch echt in een droomwereld.
Nee zijn toompje is gescheurd na deze 1e penetratie bij een vrouw.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:38 schreef Dejes het volgende:
Is AZ nog meer filmmateriaal bij elkaar aan het neuqen?
Dat zeg ik toch niet? Maar wie is de bron?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij bent zo naief om te denken dat toen hij gisteren alles online gooide, niemand, maar dan ook niemand het filmpje verspreid heeft?
Dan leef je toch echt in een droomwereld.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:40 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Nee zijn toompje is gescheurd na deze 1e penetratie bij een vrouw.
Oh, ik wil het topic gerust sluiten, je vergeet één ding, en dat vergeet echt iedereen die op een forum post, dat het moment je een filmpje of foto plaatst het in een razend tempo rondgaat.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:35 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Misschien dat hij zei dat ze dan samen weet ik veel wat nog een keer kunnen kijken. Wat mij betreft is hij een zielige, mensonterende, achterbakse pester.
Als ik admin was zette ik dit topic op slot. Arme meid.
AZ zelf, hij gooide alles, mails, foto's, filmpjes online.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar wie is de bron?
Het is naief, ze zou op haar leeftijd beter moeten weten maar dan nog is dat geen reden om iemand zo door het slijk te halen. Maak haar dan iig onherkenbaar ofzo, dit getuigt van totale respectloosheid voor de medemens.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat je je zo door zo'n heikneuter laat filmen hoor.
Maar goed, tis wel zielig voor haar. En ze heeft ook dat hoofd al.
Dat is waarschijnlijk nu al gebeurd.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
AZ zelf, hij gooide alles, mails, foto's, filmpjes online.
Goed samengevat, daar komt het inderdaad wel op neer..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het is naief, ze zou op haar leeftijd beter moeten weten maar dan nog is dat geen reden om iemand zo door het slijk te halen. Maak haar dan iig onherkenbaar ofzo, dit getuigt van totale respectloosheid voor de medemens.
Ik "werk"hier nu al een jaar of 6 en geloof me, enorm veel users zien niet wat de impact is van iets op een forum plaatsen is.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:42 schreef Jumparound het volgende:
uhhu, dat is waar yvonne... het "leed" is al geschied!
Niks meer aan te doen... over 2 uur staat het op 100 weblogs...
Miep niet zo, er zijn duizenden mensen op dezelfde manier afgemaakt, waarbij ze het allemaal verdienden. Als ik me auto open laat staan en me navigatiesysteem word afgepakt, moet ik dan ook maar degene die hem jat alleen de schuld geven? Ik ben er zelf toch ook bij?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het is naief, ze zou op haar leeftijd beter moeten weten maar dan nog is dat geen reden om iemand zo door het slijk te halen. Maak haar dan iig onherkenbaar ofzo, dit getuigt van totale respectloosheid voor de medemens.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:45 schreef Leandra het volgende:
Wat een sukkel zeg..... dat ie gewoon een filmpje plaatst (om z'n gelijk te halen)
Ook flink naiëf van haar dat ze zich zo laat filmen![]()
Maar goed... speciaal voor AZ (en z'n MILF): linkje naar het CWI
Als je het topic een dag lang open houdt is de kans daarop vrij groot, ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ik wil het topic gerust sluiten, je vergeet één ding, en dat vergeet echt iedereen die op een forum post, dat het moment je een filmpje of foto plaatst het in een razend tempo rondgaat.
Gezien de bezoekersaantallen van GS zal dat niet lang meer duren!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:45 schreef Dejes het volgende:
maar weet de betrokken MILF er van af dat haar flamoes overal te bewonderen is inmiddels?
Ruim ff die tubgirl op svpquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik "werk"hier nu al een jaar of 6 en geloof me, enorm veel users zien niet wat de impact is van iets op een forum plaatsen is.
En ik ben volledig voor die vrouw, net als ik toen ook voor die lerares uit Hilversum was.
Ik dacht dat je het over mij hadquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:46 schreef Sehnsucht het volgende:
wil iemand die tubgirl weg halen? ik zit te eten ja!
Nee, natuurlijk niet. Zou je nog iets aan die tubgirl kunnen doen?quote:
Het gebeurd in een vlaag van stoerheidquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik "werk"hier nu al een jaar of 6 en geloof me, enorm veel users zien niet wat de impact is van iets op een forum plaatsen is.
En ik ben volledig voor die vrouw, net als ik toen ook voor die lerares uit Hilversum was.
Ja sorry dat ik gisteren in Oostende zatquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als je het topic een dag lang open houdt is die kans daarop vrij groot, ja.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:49 schreef Afwazig het volgende:
aHAHAHAHHAHA!!
Ik stuurde het wel naar Geenstijl maar had nooit verwacht dat ze het ook zouden plaatsen, ik ga hier echt kapot!
Op GeenStijl heeft ze keurig een balkje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het staat al overal! Youtube, rapid... Men ben je dan ff een eikel! Stoere worstelaar...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:47 schreef Roellio het volgende:
[..]
Gezien de bezoekersaantallen van GS zal dat niet lang meer duren!![]()
zet dan een balkje voor dr gezicht, maar topic sluiten is nergens voor nodig...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als je het topic een dag lang open houdt is de kans daarop vrij groot, ja.
Filmpje niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Op GeenStijl heeft ze keurig een balkje.
Maandje of wat geleden, gescheiden vrouwke, weddenschap leerlingen, kroeg, dronken voeren, steegje in, nummertje maken, foto's door vrienden verspreid over de hele wereld.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Het gebeurd in een vlaag van stoerheidmaar ik snap wat je bedoeld!
Welke lerares uit hilversum?
Als je op Fauteux klikt niet meerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Op GeenStijl heeft ze keurig een balkje.
TVP = TerugVindPost!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef Megalomaniac het volgende:
Ja, is het ook.quote:
Geweldige ontknopingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:52 schreef SimtekF1 het volgende:
OMG, ik ga ff pauze houden en we zijn gelijk 4 pagina's verder.
Dat zou ook goed kunnen. Maar het gebeurt niet, 'het is immers toch al geplaatst'. Zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
zet dan een balkje voor dr gezicht, maar topic sluiten is nergens voor nodig...
Is weg toch?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:53 schreef PlarkPlark het volgende:
argh Tubgirl.
zoals Yv al zei, er is dan weinig wat je kan doen... Leed is toch al geschied... Dat is nu het nadeel van een openbaar forum. Je hoeft er niet te komen...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat zou ook goed kunnen. Maar het gebeurt niet, 'het is immers toch al geplaatst'. Zo ken ik er nog wel een paar.
Man, ik zou niet weten hoe ik dat moest doenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat zou ook goed kunnen. Maar het gebeurt niet, 'het is immers toch al geplaatst'. Zo ken ik er nog wel een paar.
Ik eis RESTECP omdat ik het naar Geenstijl heb verstuurdquote:
Wacht maar tot karma je terug pakt..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik eis RESTECP omdat ik het naar Geenstijl heb verstuurd.
Mwoah.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Getting fired by fucking an ugly colleague and spreading the material over internet "PRICELESS"quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:53 schreef PDOA het volgende:
Die AnthonyZeus is goed de lul nu, als haar collega's haar tegenkomen op het internet!
Dit zou een mooie 'Priceless' reclame kunnen worden.
naatsie..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je pleit ervoor dat we inbreken op het account van die milfneuker en het originele plaatje verwijderen? Kom op zeg.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wij linken alleen maar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:55 schreef AnthonyKneus het volgende:
Aan een ieder die het zo 'zielig' vindt dat de personen in kwestie niet zijn 'gebalked' (behalve die MILF dan door de 'wonderpenis'): zowel de foto als het filmpje zijn origineel gepost door AZ. Er is verder niets gewijzigd, het is in de geest van AZ. "Anthony had het zo gewild!"
Speurwerk? Vrijwel niets. Alles, maar dan ook werkelijk alles, hiervan, heeft hij volledig aan zichzelf te danken.
Nee, denk het nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:54 schreef Sehnsucht het volgende:
zouden er ook nog andere weblogs zijn die dit gaan oppikken?!
Die zit vast niet meer op ze werk... "Ziek naar huis denk ik"quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:57 schreef PDOA het volgende:
Waarom reaguurt (om onze GS-vrienden aan te houden) onze MILF-banger AZ niet?
Eikelquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
FOK! = Chuck Norrisquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:58 schreef mvdlubbe het volgende:
Hij kan trouwens niet zeggen dat ik hem niet gewaarschuwd heb, met die hele zaak rondom de Chuck Norris die langs kwam en hem roundhouse kickte in zijn topicface. Hij heeft het echter niet zo goed begrepen, vrees ik.
true we hebben hem gewaarschuwd, hij koos er zelf voor, de prutser!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:58 schreef mvdlubbe het volgende:
Hij kan trouwens niet zeggen dat ik hem niet gewaarschuwd heb, met die hele zaak rondom de Chuck Norris die langs kwam en hem roundhouse kickte in zijn topicface. Hij heeft het echter niet zo goed begrepen, vrees ik.
vind het behoorlijk kansloos eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nou, kom dan maar op met de naaktfoto's van yvonne en ijsmeis. Het leed is immers toch al geschiedt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
zoals Yv al zei, er is dan weinig wat je kan doen... Leed is toch al geschied... Dat is nu het nadeel van een openbaar forum. Je hoeft er niet te komen...![]()
Hij knijpt? Waarin?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:00 schreef Scorpie het volgende:
Laatste bezoek: 3 uur, 19 minuten geledenHij knijpt hem denk ik
![]()
Een gedeelte van de volgende TT lijkt me alvast bekend.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:00 schreef Scorpie het volgende:
Hij knijpt hem
Geestelijk gehandicapten ook?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:59 schreef Graftak72 het volgende:
Iedereen is verantwoordelijk voor het geen wat hij/zij doet.
Net als die domme muts uit bussum als je niet tegen drank kan moet je niet drinken.
quote:
tsja, dat is de schuld van die gozert, en die zal het ook wel horen denk ik...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou, kom dan maar op met de naaktfoto's van yvonne en ijsmeis. Het leed is immers toch al geschiedt.
Als het nou om foto's en een filmpje van die kerel zelf zou gaan, dan had je een punt. Hier is de enige die voor lul gezet wordt die vrouw.
OMFG!!!quote:Top dat ie even naar YouTube is doorgeplempt. Nu kunnen miljoenen mensen haar zien.
Laten we haar carriere blijven volgen. Wannabe powerrrr. Misschien kan ze naar LLink? De hypocriete omroep met de ruigste snollen.
Dat ben ik niet met je eens. 'Daar' is degene die voor lul gezet wordt de vrouw. Hier is, vanaf het allereerste begin, AZ het mikpunt geweest van hoon. Ik heb enkel de waardeloze proza van betreffende dame bekritiseerd. Nee, het gaat hier enkel om die Hans Worstelaar, niet om die knijpkut.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hier is de enige die voor lul gezet wordt die vrouw.
Hem opfokken en dat gestook van je werkte erg goed, daardoor wou hij zich alleen maar meer bewijzen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:58 schreef mvdlubbe het volgende:
Waar dan, ik heb die hype gemistquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
tsja, dat is de schuld van die gozert, en die zal het ook wel horen denk ik...
btw: Naakt'foto's van Ijsmeis staan nog altijd online, en van yvonne hoor ik hier voor het eerst?
Yv.... wtf?
Ik denk dat dit allemaal al lullig genoeg is ofniet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:02 schreef Acryl het volgende:
[..]hij heeft AZ ook nog prive les gegeven zo te zien
moet iemand trouwens zijn adres nog weten?
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:03 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. 'Daar' is degene die voor lul gezet wordt de vrouw. Hier is, vanaf het allereerste begin, AZ het mikpunt geweest van hoon. Ik heb enkel de waardeloze proza van betreffende dame bekritiseerd. Nee, het gaat hier enkel om die Hans Worstelaar, niet om die knijpkut.
Zooooooooooooooo 2004quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
tsja, dat is de schuld van die gozert, en die zal het ook wel horen denk ik...
btw: Naakt'foto's van Ijsmeis staan nog altijd online, en van yvonne hoor ik hier voor het eerst?
Yv.... wtf?
www.google.nl ijsmeis.rarquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:46 schreef AnthonyZeus het volgende:
Liever een baan als een MILF neuken zie je?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:10 schreef Scorpie het volgende:
Volgende TT: AnthonyZeus heeft geknepen en knijpt hem nog steeds!
Als mensen niet zelf kunnen nadenken moeten ze niet los lopen...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:02 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Geestelijk gehandicapten ook?
Mensen moeten soms in bescherming worden genomen voor hun daden door hun omgeving, b.v., Wonderboy zou die mevrouw niet op internet moeten posten als ze zich laat filmen.
Naief.
Ofquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:10 schreef Scorpie het volgende:
Wát een onzin. Er is meer dan een heel topic volgeluld voordat hij over is gegaan tot actie. Niets tegen de policy, niets aanstootgevends. Ja, het filmpje laat een kut zien maar die druipt niet en is derhalve toegestaan, toch?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:09 schreef yvonne het volgende:
Maar Crou, je bedoelt eik te zeggen dat dit geheel, de hele serie, het online plempen van al het materiaal door die knul mijn schuld is?
foklenus@hotmail.comquote:
Eh? Als je mijn woorden door elkaar husselt, ze omdraait en vervangt voor hele andere woorden, misschien.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:09 schreef yvonne het volgende:
Maar Crou, je bedoelt eik te zeggen dat dit geheel, de hele serie, het online plempen van al het materiaal door die knul mijn schuld is?
Tja, elke gek denkt dat de wereld gek is geworden, behalve hijzelf.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Eh? Als je mijn woorden door elkaar husselt, ze omdraait en vervangt voor hele andere woorden, misschien.
Ik ageer alleen tegen het feit dat er hier crew aanwezig is, of jij dat nu bent of voor mijn part een wat mindere God, en er helemaal niets tegen gebeurt. Dat die kerel dit gedaan heeft is onacceptabel en dat hij wordt uitgehoond is heerlijk en volledig terecht. Bedenk alleen wel even wie hier nog meer gedupeerd wordt.
Ik snap niet dat dit niet begrepen wordt, maar blijkbaar ben ik de enige met een beetje fatsoen in zijn donder.
AZ: MILF, We have a MAYDAY, i repeat...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:10 schreef Scorpie het volgende:
meot deze niet eerst dicht.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
AZ: MILF, We have a MAYDAY, i repeat...
Ik vond het ook al raarquote:
zit zo dicht... Ik wil AZ nog graag een kans geven te reageren...quote:
Ik snap niet dat _jij_ niet begrijpt dat het geen reet uitmaakt dat zodra de eerste foto's zijn gespost dat gelijk internet ovrgaat!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Eh? Als je mijn woorden door elkaar husselt, ze omdraait en vervangt voor hele andere woorden, misschien.
Ik ageer alleen tegen het feit dat er hier crew aanwezig is, of jij dat nu bent of voor mijn part een wat mindere God, en er helemaal niets tegen gebeurt. Dat die kerel dit gedaan heeft is onacceptabel en dat hij wordt uitgehoond is heerlijk en volledig terecht. Bedenk alleen wel even wie hier nog meer gedupeerd wordt.
Ik snap niet dat dit niet begrepen wordt, maar blijkbaar ben ik de enige met een beetje fatsoen in zijn donder.
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:24 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Voor mensen als jij...die het (zelfs na dit onomstotelijke bewijs) nog niet geloven...Maar...wees gerust, ik zal op mijn volgende field trip nog wat materiaal online zetten.
ach ja, het is een openbaar forum en dit alles gebeurd onder het toezient oog van AZ, hij had zo ook niet kunnen posten...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ook in Dordrecht is het heet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Welke volgende field trip? Damn wat sneu!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:18 schreef mvdlubbe het volgende:
We hebben deze ook nog:
[..]
Ik ben benieuwd!
Ik betwijfel of er een tweede 'field trip' komt, waarde M.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:18 schreef mvdlubbe het volgende:
We hebben deze ook nog:
[..]
Ik ben benieuwd!
Hallo?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:19 schreef Madine het volgende:
Geenstijl is al kudt, maar dit topic moet helemaal dead!
quote:
LoL! Houdt hij nou met ze ene hand zijn "spierbal" omhoog?quote:
jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
LoL! Houdt hij nou met ze ene hand zijn "spierbal" omhoog?
Ik heb aan de foto niets gesoept.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
LoL! Houdt hij nou met ze ene hand zijn "spierbal" omhoog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
NOG nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:33 schreef Roönaän het volgende:
Op ZaanZone wordt er hier nog helemaal niet over gesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |