Dat zeg ik toch niet? Maar wie is de bron?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij bent zo naief om te denken dat toen hij gisteren alles online gooide, niemand, maar dan ook niemand het filmpje verspreid heeft?
Dan leef je toch echt in een droomwereld.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:40 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Nee zijn toompje is gescheurd na deze 1e penetratie bij een vrouw.
Oh, ik wil het topic gerust sluiten, je vergeet één ding, en dat vergeet echt iedereen die op een forum post, dat het moment je een filmpje of foto plaatst het in een razend tempo rondgaat.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:35 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Misschien dat hij zei dat ze dan samen weet ik veel wat nog een keer kunnen kijken. Wat mij betreft is hij een zielige, mensonterende, achterbakse pester.
Als ik admin was zette ik dit topic op slot. Arme meid.
AZ zelf, hij gooide alles, mails, foto's, filmpjes online.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar wie is de bron?
Het is naief, ze zou op haar leeftijd beter moeten weten maar dan nog is dat geen reden om iemand zo door het slijk te halen. Maak haar dan iig onherkenbaar ofzo, dit getuigt van totale respectloosheid voor de medemens.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat je je zo door zo'n heikneuter laat filmen hoor.
Maar goed, tis wel zielig voor haar. En ze heeft ook dat hoofd al.
Dat is waarschijnlijk nu al gebeurd.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
AZ zelf, hij gooide alles, mails, foto's, filmpjes online.
Goed samengevat, daar komt het inderdaad wel op neer..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het is naief, ze zou op haar leeftijd beter moeten weten maar dan nog is dat geen reden om iemand zo door het slijk te halen. Maak haar dan iig onherkenbaar ofzo, dit getuigt van totale respectloosheid voor de medemens.
Ik "werk"hier nu al een jaar of 6 en geloof me, enorm veel users zien niet wat de impact is van iets op een forum plaatsen is.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:42 schreef Jumparound het volgende:
uhhu, dat is waar yvonne... het "leed" is al geschied!
Niks meer aan te doen... over 2 uur staat het op 100 weblogs...
Miep niet zo, er zijn duizenden mensen op dezelfde manier afgemaakt, waarbij ze het allemaal verdienden. Als ik me auto open laat staan en me navigatiesysteem word afgepakt, moet ik dan ook maar degene die hem jat alleen de schuld geven? Ik ben er zelf toch ook bij?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het is naief, ze zou op haar leeftijd beter moeten weten maar dan nog is dat geen reden om iemand zo door het slijk te halen. Maak haar dan iig onherkenbaar ofzo, dit getuigt van totale respectloosheid voor de medemens.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:45 schreef Leandra het volgende:
Wat een sukkel zeg..... dat ie gewoon een filmpje plaatst (om z'n gelijk te halen)
Ook flink naiëf van haar dat ze zich zo laat filmen![]()
Maar goed... speciaal voor AZ (en z'n MILF): linkje naar het CWI
Als je het topic een dag lang open houdt is de kans daarop vrij groot, ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ik wil het topic gerust sluiten, je vergeet één ding, en dat vergeet echt iedereen die op een forum post, dat het moment je een filmpje of foto plaatst het in een razend tempo rondgaat.
Gezien de bezoekersaantallen van GS zal dat niet lang meer duren!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:45 schreef Dejes het volgende:
maar weet de betrokken MILF er van af dat haar flamoes overal te bewonderen is inmiddels?
Ruim ff die tubgirl op svpquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik "werk"hier nu al een jaar of 6 en geloof me, enorm veel users zien niet wat de impact is van iets op een forum plaatsen is.
En ik ben volledig voor die vrouw, net als ik toen ook voor die lerares uit Hilversum was.
Ik dacht dat je het over mij hadquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:46 schreef Sehnsucht het volgende:
wil iemand die tubgirl weg halen? ik zit te eten ja!
Nee, natuurlijk niet. Zou je nog iets aan die tubgirl kunnen doen?quote:
Het gebeurd in een vlaag van stoerheidquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik "werk"hier nu al een jaar of 6 en geloof me, enorm veel users zien niet wat de impact is van iets op een forum plaatsen is.
En ik ben volledig voor die vrouw, net als ik toen ook voor die lerares uit Hilversum was.
Ja sorry dat ik gisteren in Oostende zatquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als je het topic een dag lang open houdt is die kans daarop vrij groot, ja.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:49 schreef Afwazig het volgende:
aHAHAHAHHAHA!!
Ik stuurde het wel naar Geenstijl maar had nooit verwacht dat ze het ook zouden plaatsen, ik ga hier echt kapot!
Op GeenStijl heeft ze keurig een balkje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het staat al overal! Youtube, rapid... Men ben je dan ff een eikel! Stoere worstelaar...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:47 schreef Roellio het volgende:
[..]
Gezien de bezoekersaantallen van GS zal dat niet lang meer duren!![]()
zet dan een balkje voor dr gezicht, maar topic sluiten is nergens voor nodig...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als je het topic een dag lang open houdt is de kans daarop vrij groot, ja.
Filmpje niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Op GeenStijl heeft ze keurig een balkje.
Maandje of wat geleden, gescheiden vrouwke, weddenschap leerlingen, kroeg, dronken voeren, steegje in, nummertje maken, foto's door vrienden verspreid over de hele wereld.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Het gebeurd in een vlaag van stoerheidmaar ik snap wat je bedoeld!
Welke lerares uit hilversum?
Als je op Fauteux klikt niet meerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Op GeenStijl heeft ze keurig een balkje.
TVP = TerugVindPost!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:53 schreef Megalomaniac het volgende:
[noobmode]WTF betekenen al die afkortingen eigenlijk (tvp en OP enzow)???
Is er een afkortingenlijst oid?? [/noobmode]
Ja, is het ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |