www.google.nl ijsmeis.rarquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:46 schreef AnthonyZeus het volgende:
Liever een baan als een MILF neuken zie je?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:10 schreef Scorpie het volgende:
Volgende TT: AnthonyZeus heeft geknepen en knijpt hem nog steeds!
Als mensen niet zelf kunnen nadenken moeten ze niet los lopen...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:02 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Geestelijk gehandicapten ook?
Mensen moeten soms in bescherming worden genomen voor hun daden door hun omgeving, b.v., Wonderboy zou die mevrouw niet op internet moeten posten als ze zich laat filmen.
Naief.
Ofquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:10 schreef Scorpie het volgende:
Wát een onzin. Er is meer dan een heel topic volgeluld voordat hij over is gegaan tot actie. Niets tegen de policy, niets aanstootgevends. Ja, het filmpje laat een kut zien maar die druipt niet en is derhalve toegestaan, toch?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:09 schreef yvonne het volgende:
Maar Crou, je bedoelt eik te zeggen dat dit geheel, de hele serie, het online plempen van al het materiaal door die knul mijn schuld is?
foklenus@hotmail.comquote:
Eh? Als je mijn woorden door elkaar husselt, ze omdraait en vervangt voor hele andere woorden, misschien.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:09 schreef yvonne het volgende:
Maar Crou, je bedoelt eik te zeggen dat dit geheel, de hele serie, het online plempen van al het materiaal door die knul mijn schuld is?
Tja, elke gek denkt dat de wereld gek is geworden, behalve hijzelf.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Eh? Als je mijn woorden door elkaar husselt, ze omdraait en vervangt voor hele andere woorden, misschien.
Ik ageer alleen tegen het feit dat er hier crew aanwezig is, of jij dat nu bent of voor mijn part een wat mindere God, en er helemaal niets tegen gebeurt. Dat die kerel dit gedaan heeft is onacceptabel en dat hij wordt uitgehoond is heerlijk en volledig terecht. Bedenk alleen wel even wie hier nog meer gedupeerd wordt.
Ik snap niet dat dit niet begrepen wordt, maar blijkbaar ben ik de enige met een beetje fatsoen in zijn donder.
AZ: MILF, We have a MAYDAY, i repeat...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:10 schreef Scorpie het volgende:
meot deze niet eerst dicht.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
AZ: MILF, We have a MAYDAY, i repeat...
Ik vond het ook al raarquote:
zit zo dicht... Ik wil AZ nog graag een kans geven te reageren...quote:
Ik snap niet dat _jij_ niet begrijpt dat het geen reet uitmaakt dat zodra de eerste foto's zijn gespost dat gelijk internet ovrgaat!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Eh? Als je mijn woorden door elkaar husselt, ze omdraait en vervangt voor hele andere woorden, misschien.
Ik ageer alleen tegen het feit dat er hier crew aanwezig is, of jij dat nu bent of voor mijn part een wat mindere God, en er helemaal niets tegen gebeurt. Dat die kerel dit gedaan heeft is onacceptabel en dat hij wordt uitgehoond is heerlijk en volledig terecht. Bedenk alleen wel even wie hier nog meer gedupeerd wordt.
Ik snap niet dat dit niet begrepen wordt, maar blijkbaar ben ik de enige met een beetje fatsoen in zijn donder.
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:24 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Voor mensen als jij...die het (zelfs na dit onomstotelijke bewijs) nog niet geloven...Maar...wees gerust, ik zal op mijn volgende field trip nog wat materiaal online zetten.
ach ja, het is een openbaar forum en dit alles gebeurd onder het toezient oog van AZ, hij had zo ook niet kunnen posten...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ook in Dordrecht is het heet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Welke volgende field trip? Damn wat sneu!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:18 schreef mvdlubbe het volgende:
We hebben deze ook nog:
[..]
Ik ben benieuwd!
Ik betwijfel of er een tweede 'field trip' komt, waarde M.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:18 schreef mvdlubbe het volgende:
We hebben deze ook nog:
[..]
Ik ben benieuwd!
Hallo?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:19 schreef Madine het volgende:
Geenstijl is al kudt, maar dit topic moet helemaal dead!
quote:
LoL! Houdt hij nou met ze ene hand zijn "spierbal" omhoog?quote:
jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
LoL! Houdt hij nou met ze ene hand zijn "spierbal" omhoog?
Ik heb aan de foto niets gesoept.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
LoL! Houdt hij nou met ze ene hand zijn "spierbal" omhoog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
NOG nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:33 schreef Roönaän het volgende:
Op ZaanZone wordt er hier nog helemaal niet over gesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |