Drechtsteden zijn:quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:44 schreef Grimli het volgende:
Hendrik Ido Ambacht--> klinkt niet als een drechtstad
http://drechtsteden.waxtrapp.com/quote:Alblasserdam, Dordrecht, 's-Gravendeel, Hendrik-Ido-Ambacht, Papendrecht, Sliedrecht en Zwijndrecht vormen samen de Drechtsteden. De zeven gemeenten werken in wederzijds vertrouwen samen aan een nadrukkelijker profilering van de regio als een aantrekkelijk gebied voor wonen, werken en recreëren.
Alblasserdam mag er best bij vind ik, ik denk dat ik namelijk de enige fokker uit Alblasserdam benquote:Er zijn meer drechtsteden als Sliedrecht, Alblasserdam enz, maar dan wordt het topic te druk
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:29 schreef Beaver het volgende:
[..]
Alblasserdam mag er best bij vind ik, ik denk dat ik namelijk de enige fokker uit Alblasserdam benBen ik wel welkom hier?
![]()
De Alblasserwaard is een streek en daar vallen Papendrecht en Alblasserdam onder, maar papendrecht en Alblasserdam zijn gewoon eigen gemeentes, en die horen bij de Drechtsteden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Kan iemand mij uitleggen hoe het dan zit met de Alblasserwaard?
Want daar valt Papendrecht toch ook onder?
Ja, er zijn meerdere plaatsen die eindigen op "drecht"quote:
Drechtsteden is gewoon een regionaal samenwerkingsverbandje tussen de gemeentes rondom Dordt. Netals de stadsregio(.info) bij Rotterdam, Stadsgewest Haaglanden etc. etc.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:28 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
De Alblasserwaard is een streek waard en daar vallen Papendrecht en Alblasserdam onder valt het hele gebied tussen de lek, de noord, de merwede en het Merwede Kanaal onder. maar papendrecht en Alblasserdam zijn gewoon eigen gemeentes, en die horen bij de Drechtsteden.
De rest van de Alblasserwaard hoort niet bij de Drechtsteden.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]Drechtsteden
In dit topic gaat kunnen de drechtstedenaren terecht uit de gemeentes:
Zwijndrecht
Dordrecht
Papendrecht
Hendrik ido Ambacht
Ookwel de drechtsteden die liggen aan de drierivierenpunt: Oude maas, Noord & Merwede. En H-I-Ambacht. Er zijn meer drechtsteden als Sliedrecht, Alblasserdam enz, maar dan wordt het topic te druk, deze zijn liggen allen bij elkaar aan het drierivierenpunt dus daarom deze 4.
Ik vind dat de Baggeraars en Ambachters er ook gewoon bijhoren hoor!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:23 schreef kalinho het volgende:
[..]
Je slaat alblasserdam al over tussen hi ambacht en papendrecht, EN je vind het met Sliedrecht, mijn stad, te druk worden. Terwijl je anders 7-8 mensen heb voor 1 topic
![]()
Bij de AH in Dordt op de Voorstraat, die op het hoekje bijna zit zeg maarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:06 schreef Blue-eyes het volgende:
Weten jullie waar ik in de Drechtsteden een foto-automaat kan vinden ? Je weet wel, zo'n hokje waarin je zelf pasfoto's kunt maken.
Okee, bedankt !quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:12 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Bij de AH in Dordt op de Voorstraat, die op het hoekje bijna zit zeg maar
pr8quote:Op maandag 31 juli 2006 09:08 schreef Rpr8 het volgende:
Sjors, pleur me ook maar bij de zwijndrecht lijst, represent, aaaaight!
(dulk = gek)
Ik zit in het midden van je zin...quote:Op zondag 30 juli 2006 00:44 schreef Moon_of_74 het volgende:
Hendrik-Ido-Oostendam-Schildmanskinderen-Groot-en-Klein-Sandelingen-Ambacht![]()
waar ergensquote:
Daar is geen orgie voor nodig, wij (Papendrechters) hebben een C1000 met zelfscankassa's !quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:34 schreef badboynova het volgende:
joehoe meld zich ook van uit papendrecht. kunnen we nu een orgie beginnen, want dat lijkt me wel een uit daging voor de drechtsteden. want dan laten we andere plaatsen zien dat we heel hip en modern zijn
Volgens mij zit je gewoon thuisquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
* pieter_pontiac zwaait
terwijl hij op A16/A15/N3 voorbij rijdt...
Bij de AH in Walburg werkt(e) een leuk kassameisje. Die is lievquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:49 schreef badboynova het volgende:
dat is waar mooie kassa, alleen jammer dat er niet meer van die leuke meiden werken , de meeste die nu weg zijn waren wel lekker en ik kon ze wel redelijk goed. mooi was die
Heb bij die appie gewerkt en kom er ook vaak. Uiterlijk? naam op naam bordje?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:45 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Bij de AH in Walburg werkt(e) een leuk kassameisje. Die is liev![]()
Kweenie of ze er nog werkt, maar ik was/ben altijd te verlegen om d'r aan te spreken. Zal nu toch wel bijna afgestudeerd zijn en een jaar of 23...
Heb haar in ieder geval al een paar maanden niet meer gezien.
Als dat zo geweest was, dan was ik echt zo wegquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:02 schreef Rpr8 het volgende:
renz0r deelde altijd koffie uit bij de AH :-P
wij nog niet, sta jij erin dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:57 schreef yvonne het volgende:
Is er iemand die het krantje Dordt Centraal al binnen heeft?
Tof, dan ga ik 'm deze keer lezenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:06 schreef yvonne het volgende:
jep.
Tikfoutjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:58 schreef renz0r het volgende:
Gelezen, leuk stukje!....Alleen die leeftijd van je klopt toch niet?
Ik zat eens naar die krantjes te kijken en dacht, gewoon proberen en heb ze een mail gestuurdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:28 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik heb het stukje oook gelezen. Inderdaad een aparte hobby voor een vrouw. Ben je door de krant benaderd of heb je zelf contact opgenomen ?
Sliedrechtquote:
wtf kom jij uit Ieper?quote:
Sliedrecht is bijna een stad, nozems!quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:40 schreef Rpr8 het volgende:
sliedrecht is een soort van derde wereld stadje van de drechtsteden
Ooh ja?quote:Op zondag 3 september 2006 14:57 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Sliedrecht is bijna een stad, nozems!
Heb ik ooit gelezen.quote:Op zondag 3 september 2006 17:05 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ooh ja?
Krijgt Sliedrecht stadsrechten dan?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:40 schreef Rpr8 het volgende:
sliedrecht is een soort van derde wereld stadje van de drechtsteden
in het grote sprookjesboek, het verhaal na sneeuwwitjequote:
quote:
Supervet! Jammer dat het redelijke onduidelijk is met inzoomen, geld trouwens voor 75% van NL....Teveel zonlicht en wazigheid.quote:Op zondag 10 september 2006 16:21 schreef Knipoogje het volgende:
Heel drechtsteden is nu zichtbaar op Google earth
Das waarquote:Op zondag 10 september 2006 17:16 schreef Caesu het volgende:
mooi zo. vrij recente foto ook nog.
sommige foto's op Google Earth zijn namelijk jaren oud.
tamelijk lastig was dat. ik heb nu ook een stuk of 12 zenders erop staan.quote:Op zondag 10 september 2006 17:21 schreef renz0r het volgende:
[..]
Das waar
Oftopic: Leuke weblog, hoe krijg je die muziekspeler erin?
Dat meurde er dus zo! Heel t lokaal meurde naar stront, en in de auto met t raam open ook nog, maar t was fucking warm, en dan ga ik niet met de ramen dicht rijdenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:40 schreef renz0r het volgende:
Ging lekker daar in Dordt, onstpoorde chemicalientrein....gelijk vertraging
Jupquote:Op donderdag 14 september 2006 22:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat meurde er dus zo! Heel t lokaal meurde naar stront, en in de auto met t raam open ook nog, maar t was fucking warm, en dan ga ik niet met de ramen dicht rijden
In ieder geval werkt de airco nu voor het eerst sinds jaren dus we hebben zowiezo alle ramen dicht met warm weer.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:44 schreef Ritchie het volgende:
Ja precies, een groen scherm werkt veel fijner
het zou tijd wordenquote:Op maandag 2 april 2007 18:16 schreef Lunar het volgende:
Papendrecht is tof. [afbeelding]
Het nieuwe centrum begint ook vormen aan te nemen trouwens
Nja Sliedrecht en Alblasserdam welquote:Op maandag 2 april 2007 12:36 schreef DRD het volgende:
Dan moeten we er maar even snel 168 posts bij gaan maken.
Gekke is dat de drechtsteden "zelf" (http://drechtsteden.waxtrapp.com/) zich veel groter zien.......vind Alblasserdam, Sliedrecht en die samenraapselgemeent eBinnenmaas er ook niet echt bij passen.
Weer 1tje erbij. Kom zelf overigens uit dordt, net over de brug bij zwijndrecht!quote:Op maandag 2 april 2007 12:36 schreef DRD het volgende:
Dan moeten we er maar even snel 168 posts bij gaan maken.
Gekke is dat de drechtsteden "zelf" (http://drechtsteden.waxtrapp.com/) zich veel groter zien.......vind Alblasserdam, Sliedrecht en die samenraapselgemeent eBinnenmaas er ook niet echt bij passen.
quote:
Dus jij bent mijn persoonlijke stalker!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:53 schreef TheSorrow het volgende:
In die flat op het hoekje toch?
Ik herken je niet via je fobo, maar dat zal best kunnenquote:Op maandag 9 april 2007 12:54 schreef nikanoru het volgende:
Dus jij bent mijn persoonlijke stalker!!!![]()
Haha dacht je al een keer in bibelot gezien te hebben!![]()
Ja woon in krispijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:05 schreef methodmich het volgende:
Woon je in Krispijn dan?
Okee, kon gezien je omschrijving bijna niet missen. Wel gezellig buurtje.quote:
Nouquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, kon gezien je omschrijving bijna niet missen. Wel gezellig buurtje.
Haha ja best gezellig hoor, woon er heel mijn leven al en heb het er goed naar mijn zin.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, kon gezien je omschrijving bijna niet missen. Wel gezellig buurtje.
je woont gewoon fucking boven een supermarkt en zaterdags op 2 seconde afstand van de loempia-manquote:Op maandag 9 april 2007 12:54 schreef nikanoru het volgende:
[..]
![]()
Die periode heb ik afgesloten ja!!!
[..]
Dus jij bent mijn persoonlijke stalker!!!![]()
Haha dacht je al een keer in bibelot gezien te hebben!![]()
Klopt, in juli moeten ze weer open gaan. was wel ff schrikken, mocht op de dag van de brand twee uur mijn huis niet in, vanwege vergiftiging. Stelletje eikelsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:23 schreef Handschoen het volgende:
Naast de afgebrande Jade... Schiet het alweer een beetje op daar (je moet vast via het open dak naar binnen kunnen kijken), want ik wil daar weer chinees halen
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:41 schreef Handschoen het volgende:
Waarom is het hier zo vaak stil en saai? Afspiegeling van Dordt?
Vond het vorig jaar alleen wel een slagje beter, maar dat lag misschien ook aan het weer.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb reuze gebaald dat ik ziek was op koninginnedag. Was gezellig in het centrum!
ben daar al tè vaak gepaktquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:30 schreef methodmich het volgende:
Voor de mensen die regelmatig Dordt verlaten richting Rotterdam en dan via de Laan der Verenigde Naties de A16 oprijden: pas op voor de wegwerkzaamheden. Maar dan met name voor de flitspalen, je mag er een kort stukje slechts 90. Ze gaan flink controleren, zien er een melkkoe in denk ik.
Woon 'op de stoep' van de BOD. Wat een graftakkeherrie zeg. Was blij dat ze om 21u stopten. Minder blij met het ballet van veegwagens om 1u 's nachts. Kijk nu al uit naar de kermis....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:00 schreef RooTeR het volgende:
<---Dordrecht meldt.
anyways...mensen nog naar dancetour geweest vorige week?
Jup, ook gezien..........leek daarna weer op te stijgen. Is in ieder geval niet op Rotterdam geland (kan ook niet vanuit het zuiden), geen idee wat ermee gebeurd is en wat het was.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:59 schreef BigFire het volgende:
2 dagen geleden vloog er een grijs vliegtuig echt belachelijk laag over papendrecht. iemand dit gezien en er meer van weet? ik liep naar huis met muziekje op en zag het opeens wtf![]()
Vanaf woensdag ben ik Zwijndrechter!quote:Op maandag 31 juli 2006 13:25 schreef Harmen1984 het volgende:
Papendrechter meldt!
mag ook wel ook na zo langquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:55 schreef Cupra28 het volgende:
Oud Zwijndrechter, tegenwoordig Papendrechter meldt zich.
De Meent wordt straks mooi, begint al aardig op te knappen nu.
Hej, ik ook.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:21 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Woon 'op de stoep' van de BOD. Wat een graftakkeherrie zeg. Was blij dat ze om 21u stopten. Minder blij met het ballet van veegwagens om 1u 's nachts. Kijk nu al uit naar de kermis....
In september/Oktober gaan de eerste bewoners erin. Misschein dan ook de winkels. zal wel een zooitje worden met parkeren daar (gelukkig geen last van, woon op loopafstand)quote:
Ik ga vooraan staan...waarom zou dat nou zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:58 schreef TripleBee het volgende:
Deze dordtenaar meldt zich ook hier maar weer...
Nee wantijpop ben ik niet geweest. Ging blessure technisch niet echt. Maar de maandagavond concerten komen er weer aan. Wil er daar toch een paar van meepakken.
Nou dan blijf ik lekker achteraanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:58 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ga vooraan staan...waarom zou dat nou zijnLeuke plaatjes schieten
![]()
Titia Gorterquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:49 schreef Ratelslak het volgende:
Hier nog een Dordtenaar.
Plaatsen waar ik gewoond heb in Dordrecht:
Nabij Oranjelaan.
Op de Voorstraat.
Aan de Noordendijk ( bij de molen, waar nu die flats staan).
Aan de Rijksstraatweg, nabij de Smackdonalds.
In Zwijndrecht:
In de wijk Nederhoven.
Onderaan de Lindtsedijk, de Tietsija Gortestraat, al dan niet correct gespeld.
ik hoop dat je onderhand al 84 ben, dat je zoveel keer verhuisd benquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:49 schreef Ratelslak het volgende:
Hier nog een Dordtenaar.
Plaatsen waar ik gewoond heb in Dordrecht:
Nabij Oranjelaan.
Op de Voorstraat.
Aan de Noordendijk ( bij de molen, waar nu die flats staan).
Aan de Rijksstraatweg, nabij de Smackdonalds.
In Zwijndrecht:
In de wijk Nederhoven.
Onderaan de Lindtsedijk, de Tietsija Gortestraat, al dan niet correct gespeld.
Je hoop is ijdel, ik ben 86, en ga nog veel vaker verhuizen!quote:ik hoop dat je onderhand al 84 ben, dat je zoveel keer verhuisd ben"
A.s. maandag de eerste van de maandagavondconcerten in het wantijpark in Dordt, wie gaan er nog meer? (behalve An24 en ik)quote:
Dan alquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:37 schreef TripleBee het volgende:
[..]
A.s. maandag de eerste van de maandagavondconcerten in het wantijpark in Dordt, wie gaan er nog meer? (behalve An24 en ik)
ik hengel ze vanaf de voorstraat zo mijn huisje inquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:38 schreef Ratelslak het volgende:
Ik ga maar weer es kijken bij de boekenmarkt,
al moet je daar verrekte vroeg bij zijn om wat leuks aan te schaffen.
aanwezigquote:
Ik ben ook hoog opgeleid en woon er sinds novemberquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:21 schreef Ratelslak het volgende:
Ik woonde tot 2,5 jaar geleden ook op de Voorstraat.
Elke keer bij de boekenmarkt m'n auto verplaatsen....
Maar ja, het geeft Dordt wat meer cachet, in plaats van al die relverhalen.
Niet slapen vanwege asociale cafebezoekers, daar heb ik gelukkig geen last meer van.
Terwijl de inspraakavonden op het stadskantoor met al die hoge piefen van gemeente en
politie in Dordt beloofden een halt toe te roepen aan de overlast in het centrum,
drie jaar geleden. En toen gebeurde er niets. Geen wonder dat de hoger-opgeleiden vertrekken.
Toedeledokie, ik hou van Dordt, maar niet op die manier.
Ik draag mijn verwantschap met Dordrecht uit op een positieve manier, en zeg tegen iedereen wat een mooie stad Dordt is. Ik ben tenslotte Dordtenaar. Maar als vestigingsplaats vooor particulieren en bedrijven is het huilen met de pet op, want er wordt van overheidswege te kennen te geven grote concessies te moeten doen. Wat de reclamecampagnes over Dordt ook mogen zeggen.
Bullshit van DaVinci, de beste school van Dordtquote:Op zondag 1 juli 2007 20:06 schreef thewhiteguy het volgende:
Leuk voor der, ben er nog nooit gweest op heel dat leerpark? Wat is het nut eigenlijk? Zoveel mogelijk mensen bij elkaar proppen zodat de veiligheid daalt ofzo?
Naja, ben dus ook dortenaar, eerst 12 oud-krispijn, nou grens dubbeldam/stadspolders
Dus er zijn weer poffertjes?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:54 schreef TripleBee het volgende:
Zo de eerste van de zomeravondconcerten heb ik weer gehad. Muziek viel een beetje tegen, althans dat is mijn mening. Maar met een gezellige groep vrienden was het toch weer goed toeven in het wantijpark. We hadden een mooi plekkie onder de bomen vlakbij het bier en de wc's wat wil je nog meer.
hoebedoelje wappie ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:34 schreef TheSorrow het volgende:
Moet je es doen als je wappie bent, dan is t nog leuker volgens mij
Ik heb al twee keer moeten missen door trainingen...maar vandaag ga ik vroeg, dus ik kijk het nog even aan...vaanf hoe laat is het ook al weer beetje gezellig aan het worden?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:03 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Vanavond weer wantij !!
wie gaan er allemaal ?
daarom zeg ikquote:Op maandag 16 juli 2007 16:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer moeten missen door trainingen...maar vandaag ga ik vroeg, dus ik kijk het nog even aan...vaanf hoe laat is het ook al weer beetje gezellig aan het worden?
hmm nee sorry, ben net thuis door kloteweer, moet nog eten enzo...pfff kunnen ze het niet naar een woensdag verplaatsen of zoquote:Op maandag 16 juli 2007 16:48 schreef TripleBee het volgende:
Check ik ben er ook.
ach je eerste excuus was al voldoende hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 20:19 schreef An24 het volgende:
[..]
hmm nee sorry, ben net thuis door kloteweer, moet nog eten enzo...pfff kunnen ze het niet naar een woensdag verplaatsen of zo![]()
Wat ben je toch een schatquote:Op maandag 16 juli 2007 23:59 schreef TripleBee het volgende:
[..]
ach je eerste excuus was al voldoende hoor
* TripleBee checkt tijdstip van quote........zo zo vroeg opquote:
Half 7 hierquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:23 schreef TripleBee het volgende:
[..]
* TripleBee checkt tijdstip van quote........zo zo vroeg op![]()
Dan wil ik je complimenteren met je prima smaak qua werkplaats.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:05 schreef OA het volgende:
Ik woon niet in één van de drechtsteden, maar ik werk in HIA.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan wil ik je complimenteren met je prima smaak qua werkplaats.![]()
Vanuit Rozenburg (quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:19 schreef methodmich het volgende:
Van welke kant kom je dan, vanaf R'dam?
WAAAAT dan blijf je niet zitten? Man wat een geniale bands zaten er tussen het weekend. Heb ook heerlijke foto's gemaaktquote:Op zondag 22 juli 2007 23:11 schreef DRD het volgende:
Wil je even 's avonds rustig een biertje op het Scheffersplein drinken, blijkt er een heel festival aan de gang te zijn.......
Volgende keer maar weer gewoon rustig met een kratje bij iemand thuis zitten
Mjah, das dan wel een nadeel jah!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:49 schreef DRD het volgende:
Tuurlijk blijven we wel zitten, tot het eind zelfs. Was alleen niet helemaal het geplande avondje.
T regent alweer heel de dag, no wantij for mequote:Op maandag 23 juli 2007 12:40 schreef Rpr8 het volgende:
dit was een geniaal weekend zeg, al die bandjes overal, echt volop gezellig..
vanavond nog iemand @ wantij? t zal wel weer gaan regenen
Okee, dan kom je inderdaad tegen de file in. Da's wel lekker. Ik ga zelf van HIA naar Dordt en 's middags andersom, ook nooit file.quote:
Kans wordt met de minuut kleiner ja, echt jammer..quote:Op maandag 23 juli 2007 18:20 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
T regent alweer heel de dag, no wantij for me
Inderdaad hopen op mooi weer, zo kom ik nooit van die stape bonnen af....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:47 schreef chelloboy het volgende:
Maandag komt Raymond van het Groenewoud in het Wantij.
Hoop ook dat het een keer droog blijft.
Gaan er nog mensen morgen naar Amigos, is weer jaren 70/80 avond.
Achja, doe je weinig aan hequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:48 schreef sebz het volgende:
<- papendrecht
Ben ook reuze benieuwd naar het weer vanavond, als het enigszins te doen is ben ik er, maar net als buienradar ben ook ik niet erg optimistisch.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:08 schreef Rpr8 het volgende:
nieuwe dag, nieuwe kansen, wie zijn dr vanavond?
buienradar is niet volop optimistisch
http://buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=weerbericht
Jep, you can say that again.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:22 schreef Rpr8 het volgende:
pfff die biertjes gaaan dr toch lekker in :-P
pfff die biertjes gaaan dr toch lekker in :-Pquote:
Om de doodsimpele reden dat het 'gratis' wordt aangeboden , door een buitenlandse organisatie, het jou en de gemeente NIETS kost (op inzet van stadswacht na) en dat het dan op zijn minst gepast is dat je dan daar een consumptie neemt om hun kosten enigszins te dekken en niet el cheapo je eigen drank meeneemt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:54 schreef Handschoen het volgende:
Waarom zou je daar bier kopen als je het drie keer zo goedkoop kan halen in de supermarkt welke nog lekkerder is ook?
En wel hierom:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:20 schreef SevenWonders het volgende:
Hans de Booij was er en na de pauze zou hij zijn hits spelen.....
ANABEL !!!!!
Ja, die speelde hij dus nie...
Dan baal je, als gewoon heel die vreettent opeens weg isquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:45 schreef SevenWonders het volgende:
Denk je als semi ontbijt even lekker een Parmesan Oregano met Ham-Kalkoen-Bacon Melt (dubel Bacon), voorzien van sla, augurk, komkommer, pepertjes en olijven te kunnen scoren.....is Subway op het Statenplein gewoon dicht, Pand staat leeg en te huur :-(
Dat vind ik echt triest, deze ondermemer (zo goed als blind) werkte met hart en ziel aan/in deze toko en nu is hij dicht !!!!! Pauperige domme Dordtenaren ook altijd...had die man wat meer omzet gegeven!!!!!!
Jah iddquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:45 schreef SevenWonders het volgende:
Denk je als semi ontbijt even lekker een Parmesan Oregano met Ham-Kalkoen-Bacon Melt (dubel Bacon), voorzien van sla, augurk, komkommer, pepertjes en olijven te kunnen scoren.....is Subway op het Statenplein gewoon dicht, Pand staat leeg en te huur :-(
Dat vind ik echt triest, deze ondermemer (zo goed als blind) werkte met hart en ziel aan/in deze toko en nu is hij dicht !!!!! Pauperige domme Dordtenaren ook altijd...had die man wat meer omzet gegeven!!!!!!
Nee, gewoon weer naar huis gelopen. Voordeel van in de stad wonen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:14 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dan baal je, als gewoon heel die vreettent opeens weg isEn nu.. maar bij de Mac geweest?
Ist niet geweldig?! Kwam in november in het centrum, wil nooit meer wegquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:57 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Nee, gewoon weer naar huis gelopen. Voordeel van in de stad wonen.
Is al een tijdje dicht...quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:45 schreef SevenWonders het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2007 11:46 schreef SevenWonders het volgende:
Wereld Aids Dag, ook op de Zwijndrechtse Brug:
[ afbeelding ]
Wacht maar tot de Kerstmarkt en 3 weken lang die ijsbaan vor je neus.....quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:12 schreef DRD het volgende:
Ik niet
Wonen met uitzicht op het Scheffersplein bevalt na 2 maanden nog steeds goed. Nooit meer door de regen fietsen als je even een biertje wil drinken in de stad!
Ik vind het wel gezellig, deze periode. Ik woon op het hof/ de voorstraat, dus heb het plein niet direct voor mijn neus. Maar ik kan wel lekker vanuit het raam kijken en bepalen of ik de drukte wil trotserenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:54 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Wacht maar tot de Kerstmarkt en 3 weken lang die ijsbaan vor je neus.....
Heb al tig jaar ervaring met de BOD en de Kermis.....dan wil je opeens niet meer in de binnenstad wonen :-)
Heb jarenlang deBoD voor mijn deur gehadquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:54 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Wacht maar tot de Kerstmarkt en 3 weken lang die ijsbaan vor je neus.....
Heb al tig jaar ervaring met de BOD en de Kermis.....dan wil je opeens niet meer in de binnenstad wonen :-)
Briljant, die Tomos ... hahaha, zou voor mij ook wel wat zijn, auto achterlaten en verder met de Tomosquote:Op maandag 10 december 2007 22:57 schreef TheSorrow het volgende:
7 jaar?! Damn
Het parkeren in Dordt is echt een drama qua betalen, 2 euro voor een half uurtje bij de Videoland bij de Joy.. Slechte zaakDaarom, Tomos
Tof! Ik ga morgenavond lekker slenteren...dan zal ik ook wel ff wat posten!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:17 schreef SevenWonders het volgende:
Kerstmarkt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-dubbel-quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof! Ik ga morgenavond lekker slenteren...dan zal ik ook wel ff wat posten!
Voor mij is dat dan de brug tussen papendrecht en dordrehctquote:
Wij waren zaterdagmiddag ff in de stad, maar wat een drukte idd.quote:Op maandag 17 december 2007 09:20 schreef Teeno het volgende:
Kerstmarkt geweest, geen kraampje gezien (wel gezien, maar er liepen zoveel mensen dat ik geen tijd heb genomen om te kijken) en die broodjes beenham waren echt uberzout
vervoer was idd goed geregeld, voor de rest is het mij te druk en lopen de mensen te langzaam...voor mij geen kerstmarkt dusquote:Op maandag 17 december 2007 09:33 schreef ThAzOnE het volgende:
ik ben zaterdag, zoals elk jaar, geweest. Vond hem echt saai teveel vreten en kreeg het gevoel dat ik op een braderie liep ipv een kerstmarkt. Gratis vervoer van de waterbus vind ik wel een nette actie.
dan maar naar de bouwmarkt eejquote:Op maandag 17 december 2007 23:49 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
vervoer was idd goed geregeld, voor de rest is het mij te druk en lopen de mensen te langzaam...voor mij geen kerstmarkt dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |