In ieder geval werkt de airco nu voor het eerst sinds jaren dus we hebben zowiezo alle ramen dicht met warm weer.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:44 schreef Ritchie het volgende:
Ja precies, een groen scherm werkt veel fijner
het zou tijd wordenquote:Op maandag 2 april 2007 18:16 schreef Lunar het volgende:
Papendrecht is tof. [afbeelding]
Het nieuwe centrum begint ook vormen aan te nemen trouwens
Nja Sliedrecht en Alblasserdam welquote:Op maandag 2 april 2007 12:36 schreef DRD het volgende:
Dan moeten we er maar even snel 168 posts bij gaan maken.
Gekke is dat de drechtsteden "zelf" (http://drechtsteden.waxtrapp.com/) zich veel groter zien.......vind Alblasserdam, Sliedrecht en die samenraapselgemeent eBinnenmaas er ook niet echt bij passen.
Weer 1tje erbij. Kom zelf overigens uit dordt, net over de brug bij zwijndrecht!quote:Op maandag 2 april 2007 12:36 schreef DRD het volgende:
Dan moeten we er maar even snel 168 posts bij gaan maken.
Gekke is dat de drechtsteden "zelf" (http://drechtsteden.waxtrapp.com/) zich veel groter zien.......vind Alblasserdam, Sliedrecht en die samenraapselgemeent eBinnenmaas er ook niet echt bij passen.
quote:
Dus jij bent mijn persoonlijke stalker!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:53 schreef TheSorrow het volgende:
In die flat op het hoekje toch?
Ik herken je niet via je fobo, maar dat zal best kunnenquote:Op maandag 9 april 2007 12:54 schreef nikanoru het volgende:
Dus jij bent mijn persoonlijke stalker!!!![]()
Haha dacht je al een keer in bibelot gezien te hebben!![]()
Ja woon in krispijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:05 schreef methodmich het volgende:
Woon je in Krispijn dan?
Okee, kon gezien je omschrijving bijna niet missen. Wel gezellig buurtje.quote:
Nouquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, kon gezien je omschrijving bijna niet missen. Wel gezellig buurtje.
Haha ja best gezellig hoor, woon er heel mijn leven al en heb het er goed naar mijn zin.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, kon gezien je omschrijving bijna niet missen. Wel gezellig buurtje.
je woont gewoon fucking boven een supermarkt en zaterdags op 2 seconde afstand van de loempia-manquote:Op maandag 9 april 2007 12:54 schreef nikanoru het volgende:
[..]
![]()
Die periode heb ik afgesloten ja!!!
[..]
Dus jij bent mijn persoonlijke stalker!!!![]()
Haha dacht je al een keer in bibelot gezien te hebben!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |