Drechtsteden zijn:quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:44 schreef Grimli het volgende:
Hendrik Ido Ambacht--> klinkt niet als een drechtstad
http://drechtsteden.waxtrapp.com/quote:Alblasserdam, Dordrecht, 's-Gravendeel, Hendrik-Ido-Ambacht, Papendrecht, Sliedrecht en Zwijndrecht vormen samen de Drechtsteden. De zeven gemeenten werken in wederzijds vertrouwen samen aan een nadrukkelijker profilering van de regio als een aantrekkelijk gebied voor wonen, werken en recreëren.
Alblasserdam mag er best bij vind ik, ik denk dat ik namelijk de enige fokker uit Alblasserdam benquote:Er zijn meer drechtsteden als Sliedrecht, Alblasserdam enz, maar dan wordt het topic te druk
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:29 schreef Beaver het volgende:
[..]
Alblasserdam mag er best bij vind ik, ik denk dat ik namelijk de enige fokker uit Alblasserdam benBen ik wel welkom hier?
![]()
De Alblasserwaard is een streek en daar vallen Papendrecht en Alblasserdam onder, maar papendrecht en Alblasserdam zijn gewoon eigen gemeentes, en die horen bij de Drechtsteden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Kan iemand mij uitleggen hoe het dan zit met de Alblasserwaard?
Want daar valt Papendrecht toch ook onder?
Ja, er zijn meerdere plaatsen die eindigen op "drecht"quote:
Drechtsteden is gewoon een regionaal samenwerkingsverbandje tussen de gemeentes rondom Dordt. Netals de stadsregio(.info) bij Rotterdam, Stadsgewest Haaglanden etc. etc.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:28 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
De Alblasserwaard is een streek waard en daar vallen Papendrecht en Alblasserdam onder valt het hele gebied tussen de lek, de noord, de merwede en het Merwede Kanaal onder. maar papendrecht en Alblasserdam zijn gewoon eigen gemeentes, en die horen bij de Drechtsteden.
De rest van de Alblasserwaard hoort niet bij de Drechtsteden.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]Drechtsteden
In dit topic gaat kunnen de drechtstedenaren terecht uit de gemeentes:
Zwijndrecht
Dordrecht
Papendrecht
Hendrik ido Ambacht
Ookwel de drechtsteden die liggen aan de drierivierenpunt: Oude maas, Noord & Merwede. En H-I-Ambacht. Er zijn meer drechtsteden als Sliedrecht, Alblasserdam enz, maar dan wordt het topic te druk, deze zijn liggen allen bij elkaar aan het drierivierenpunt dus daarom deze 4.
Ik vind dat de Baggeraars en Ambachters er ook gewoon bijhoren hoor!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:23 schreef kalinho het volgende:
[..]
Je slaat alblasserdam al over tussen hi ambacht en papendrecht, EN je vind het met Sliedrecht, mijn stad, te druk worden. Terwijl je anders 7-8 mensen heb voor 1 topic
![]()
Bij de AH in Dordt op de Voorstraat, die op het hoekje bijna zit zeg maarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:06 schreef Blue-eyes het volgende:
Weten jullie waar ik in de Drechtsteden een foto-automaat kan vinden ? Je weet wel, zo'n hokje waarin je zelf pasfoto's kunt maken.
Okee, bedankt !quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:12 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Bij de AH in Dordt op de Voorstraat, die op het hoekje bijna zit zeg maar
pr8quote:Op maandag 31 juli 2006 09:08 schreef Rpr8 het volgende:
Sjors, pleur me ook maar bij de zwijndrecht lijst, represent, aaaaight!
(dulk = gek)
Ik zit in het midden van je zin...quote:Op zondag 30 juli 2006 00:44 schreef Moon_of_74 het volgende:
Hendrik-Ido-Oostendam-Schildmanskinderen-Groot-en-Klein-Sandelingen-Ambacht![]()
waar ergensquote:
Daar is geen orgie voor nodig, wij (Papendrechters) hebben een C1000 met zelfscankassa's !quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:34 schreef badboynova het volgende:
joehoe meld zich ook van uit papendrecht. kunnen we nu een orgie beginnen, want dat lijkt me wel een uit daging voor de drechtsteden. want dan laten we andere plaatsen zien dat we heel hip en modern zijn
Volgens mij zit je gewoon thuisquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
* pieter_pontiac zwaait
terwijl hij op A16/A15/N3 voorbij rijdt...
Bij de AH in Walburg werkt(e) een leuk kassameisje. Die is lievquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:49 schreef badboynova het volgende:
dat is waar mooie kassa, alleen jammer dat er niet meer van die leuke meiden werken , de meeste die nu weg zijn waren wel lekker en ik kon ze wel redelijk goed. mooi was die
Heb bij die appie gewerkt en kom er ook vaak. Uiterlijk? naam op naam bordje?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:45 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Bij de AH in Walburg werkt(e) een leuk kassameisje. Die is liev![]()
Kweenie of ze er nog werkt, maar ik was/ben altijd te verlegen om d'r aan te spreken. Zal nu toch wel bijna afgestudeerd zijn en een jaar of 23...
Heb haar in ieder geval al een paar maanden niet meer gezien.
Als dat zo geweest was, dan was ik echt zo wegquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:02 schreef Rpr8 het volgende:
renz0r deelde altijd koffie uit bij de AH :-P
wij nog niet, sta jij erin dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:57 schreef yvonne het volgende:
Is er iemand die het krantje Dordt Centraal al binnen heeft?
Tof, dan ga ik 'm deze keer lezenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:06 schreef yvonne het volgende:
jep.
Tikfoutjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:58 schreef renz0r het volgende:
Gelezen, leuk stukje!....Alleen die leeftijd van je klopt toch niet?
Ik zat eens naar die krantjes te kijken en dacht, gewoon proberen en heb ze een mail gestuurdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:28 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik heb het stukje oook gelezen. Inderdaad een aparte hobby voor een vrouw. Ben je door de krant benaderd of heb je zelf contact opgenomen ?
Sliedrechtquote:
wtf kom jij uit Ieper?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |