Titia Gorterquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:49 schreef Ratelslak het volgende:
Hier nog een Dordtenaar.
Plaatsen waar ik gewoond heb in Dordrecht:
Nabij Oranjelaan.
Op de Voorstraat.
Aan de Noordendijk ( bij de molen, waar nu die flats staan).
Aan de Rijksstraatweg, nabij de Smackdonalds.
In Zwijndrecht:
In de wijk Nederhoven.
Onderaan de Lindtsedijk, de Tietsija Gortestraat, al dan niet correct gespeld.
ik hoop dat je onderhand al 84 ben, dat je zoveel keer verhuisd benquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:49 schreef Ratelslak het volgende:
Hier nog een Dordtenaar.
Plaatsen waar ik gewoond heb in Dordrecht:
Nabij Oranjelaan.
Op de Voorstraat.
Aan de Noordendijk ( bij de molen, waar nu die flats staan).
Aan de Rijksstraatweg, nabij de Smackdonalds.
In Zwijndrecht:
In de wijk Nederhoven.
Onderaan de Lindtsedijk, de Tietsija Gortestraat, al dan niet correct gespeld.
Je hoop is ijdel, ik ben 86, en ga nog veel vaker verhuizen!quote:ik hoop dat je onderhand al 84 ben, dat je zoveel keer verhuisd ben"
A.s. maandag de eerste van de maandagavondconcerten in het wantijpark in Dordt, wie gaan er nog meer? (behalve An24 en ik)quote:
Dan alquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:37 schreef TripleBee het volgende:
[..]
A.s. maandag de eerste van de maandagavondconcerten in het wantijpark in Dordt, wie gaan er nog meer? (behalve An24 en ik)
ik hengel ze vanaf de voorstraat zo mijn huisje inquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:38 schreef Ratelslak het volgende:
Ik ga maar weer es kijken bij de boekenmarkt,
al moet je daar verrekte vroeg bij zijn om wat leuks aan te schaffen.
aanwezigquote:
Ik ben ook hoog opgeleid en woon er sinds novemberquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:21 schreef Ratelslak het volgende:
Ik woonde tot 2,5 jaar geleden ook op de Voorstraat.
Elke keer bij de boekenmarkt m'n auto verplaatsen....
Maar ja, het geeft Dordt wat meer cachet, in plaats van al die relverhalen.
Niet slapen vanwege asociale cafebezoekers, daar heb ik gelukkig geen last meer van.
Terwijl de inspraakavonden op het stadskantoor met al die hoge piefen van gemeente en
politie in Dordt beloofden een halt toe te roepen aan de overlast in het centrum,
drie jaar geleden. En toen gebeurde er niets. Geen wonder dat de hoger-opgeleiden vertrekken.
Toedeledokie, ik hou van Dordt, maar niet op die manier.
Ik draag mijn verwantschap met Dordrecht uit op een positieve manier, en zeg tegen iedereen wat een mooie stad Dordt is. Ik ben tenslotte Dordtenaar. Maar als vestigingsplaats vooor particulieren en bedrijven is het huilen met de pet op, want er wordt van overheidswege te kennen te geven grote concessies te moeten doen. Wat de reclamecampagnes over Dordt ook mogen zeggen.
Bullshit van DaVinci, de beste school van Dordtquote:Op zondag 1 juli 2007 20:06 schreef thewhiteguy het volgende:
Leuk voor der, ben er nog nooit gweest op heel dat leerpark? Wat is het nut eigenlijk? Zoveel mogelijk mensen bij elkaar proppen zodat de veiligheid daalt ofzo?
Naja, ben dus ook dortenaar, eerst 12 oud-krispijn, nou grens dubbeldam/stadspolders
Dus er zijn weer poffertjes?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:54 schreef TripleBee het volgende:
Zo de eerste van de zomeravondconcerten heb ik weer gehad. Muziek viel een beetje tegen, althans dat is mijn mening. Maar met een gezellige groep vrienden was het toch weer goed toeven in het wantijpark. We hadden een mooi plekkie onder de bomen vlakbij het bier en de wc's wat wil je nog meer.
hoebedoelje wappie ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:34 schreef TheSorrow het volgende:
Moet je es doen als je wappie bent, dan is t nog leuker volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |