Ik heb al twee keer moeten missen door trainingen...maar vandaag ga ik vroeg, dus ik kijk het nog even aan...vaanf hoe laat is het ook al weer beetje gezellig aan het worden?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:03 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Vanavond weer wantij !!
wie gaan er allemaal ?
daarom zeg ikquote:Op maandag 16 juli 2007 16:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer moeten missen door trainingen...maar vandaag ga ik vroeg, dus ik kijk het nog even aan...vaanf hoe laat is het ook al weer beetje gezellig aan het worden?
hmm nee sorry, ben net thuis door kloteweer, moet nog eten enzo...pfff kunnen ze het niet naar een woensdag verplaatsen of zoquote:Op maandag 16 juli 2007 16:48 schreef TripleBee het volgende:
Check ik ben er ook.
ach je eerste excuus was al voldoende hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 20:19 schreef An24 het volgende:
[..]
hmm nee sorry, ben net thuis door kloteweer, moet nog eten enzo...pfff kunnen ze het niet naar een woensdag verplaatsen of zo![]()
Wat ben je toch een schatquote:Op maandag 16 juli 2007 23:59 schreef TripleBee het volgende:
[..]
ach je eerste excuus was al voldoende hoor
* TripleBee checkt tijdstip van quote........zo zo vroeg opquote:
Half 7 hierquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:23 schreef TripleBee het volgende:
[..]
* TripleBee checkt tijdstip van quote........zo zo vroeg op![]()
Dan wil ik je complimenteren met je prima smaak qua werkplaats.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:05 schreef OA het volgende:
Ik woon niet in één van de drechtsteden, maar ik werk in HIA.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan wil ik je complimenteren met je prima smaak qua werkplaats.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |