abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52146042
Ik heb gewoon pech! Komt er niet van. Beetje moe van het weekend. Zaterdag 13 uur staan fotograferen op Loveland Was wel tof!
pi_52155905
Het was weer reuze gezellig. Volgende week alweer de laatste
En...raak jij al gefrustreerd van al die typ fouten?
pi_52156192
pfff die biertjes gaaan dr toch lekker in :-P
If Jesus had been killed twenty years ago, Catholic school children would be wearing little electric chairs around their necks instead of crosses.
pi_52167362
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 00:22 schreef Rpr8 het volgende:
Jep, you can say that again.
pi_52206325
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:10 schreef TripleBee het volgende:

[..]

Jep, you can say that again.
If Jesus had been killed twenty years ago, Catholic school children would be wearing little electric chairs around their necks instead of crosses.
pi_52206344
flauw :-P
pi_52208316
Damn, ben deze 'zomer' pas 1x in het park geweest op ma-avond en heb nog bierbonnen in mijn portemonee....mmmm maandag maar gaan opmaken dan. Anders heb ik onze zuiderburen wel erg gesponsord.....(wat overigens zo hoort, want mensen die eigen bier meenemen hebben het niet begrepen).
Take on the situation, but not the torment ...
pi_52221826
Waarom zou je daar bier kopen als je het drie keer zo goedkoop kan halen in de supermarkt welke nog lekkerder is ook?
Have fun...
pi_52222863
Respect voor de mensen met het grote oranje zeil afgelopen maandag Heerlijk gechilled daar.

Wel jammer dat het dit jaar maar tot half augustus is, was eerdere jaren altijd t/m eind van de maand. Hopen dat het volgende week nog lekker weer is.

Wat kost een biertje trouwens eigenlijk bij die toko ?
pi_52240231
Lijkt me rond de 1.50 ofzo? Ik koop daar ook niet hoor, gewoon lekker traytje amstel mee en chillen onder de bomen
Bier en tieten!!
pi_52252265
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:54 schreef Handschoen het volgende:
Waarom zou je daar bier kopen als je het drie keer zo goedkoop kan halen in de supermarkt welke nog lekkerder is ook?
Om de doodsimpele reden dat het 'gratis' wordt aangeboden , door een buitenlandse organisatie, het jou en de gemeente NIETS kost (op inzet van stadswacht na) en dat het dan op zijn minst gepast is dat je dan daar een consumptie neemt om hun kosten enigszins te dekken en niet el cheapo je eigen drank meeneemt.
pi_52315967
morgen weer de laatste keer!
pi_52324634
Ich bin dabei
pi_52334654
Ik ga er ook maar weer es heen vanaaf
† The 3 Kings †
pi_52335539
Wie zijn er vanavond? Misschien dat ik ook ff kom buurten
pi_52359016
Shitzooi, wegens een teveel aan antiperistaltische bewegingen van mijn maag - darm kanaal (ofwel ) in het weekend vooraf (niet drank gerelateerd) niet in gelegenheid geweest te gaan. Was het wat?
pi_52402606
Hans de Booij was er en na de pauze zou hij zijn hits spelen.....

ANABEL !!!!!

Ja, die speelde hij dus nie...
pi_52425225
Toch wel

"Laten we weer eens vrijen op de hei en we nemen er nog zeven vette jaren bij?"

Of die ook niet?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52425694
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:20 schreef SevenWonders het volgende:
Hans de Booij was er en na de pauze zou hij zijn hits spelen.....

ANABEL !!!!!

Ja, die speelde hij dus nie...
En wel hierom:

http://www.nu.nl/news/119(...)hyperventileren.html

AMSTERDAM - Hans de Booij kan zijn grootste hit Annabel niet meer zingen. "Ik ga ervan hyperventileren, ik ben er zelfs al voor bij de dokter geweest." De zanger heeft voor het eerst in twaalf jaar weer een cd gemaakt, Emocratie. Deze komt 3 september uit.

Wat een mietje !
pi_52427720
Agreed, wat een sukkel zeg
† The 3 Kings †
pi_52865126
Denk je als semi ontbijt even lekker een Parmesan Oregano met Ham-Kalkoen-Bacon Melt (dubel Bacon), voorzien van sla, augurk, komkommer, pepertjes en olijven te kunnen scoren.....is Subway op het Statenplein gewoon dicht, Pand staat leeg en te huur :-(

Dat vind ik echt triest, deze ondermemer (zo goed als blind) werkte met hart en ziel aan/in deze toko en nu is hij dicht !!!!! Pauperige domme Dordtenaren ook altijd...had die man wat meer omzet gegeven!!!!!!
pi_52865721
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:45 schreef SevenWonders het volgende:
Denk je als semi ontbijt even lekker een Parmesan Oregano met Ham-Kalkoen-Bacon Melt (dubel Bacon), voorzien van sla, augurk, komkommer, pepertjes en olijven te kunnen scoren.....is Subway op het Statenplein gewoon dicht, Pand staat leeg en te huur :-(

Dat vind ik echt triest, deze ondermemer (zo goed als blind) werkte met hart en ziel aan/in deze toko en nu is hij dicht !!!!! Pauperige domme Dordtenaren ook altijd...had die man wat meer omzet gegeven!!!!!!
Dan baal je, als gewoon heel die vreettent opeens weg is En nu.. maar bij de Mac geweest?
† The 3 Kings †
pi_52865837
quote:

Jah idd Ik was ook al verbaast, liep toch best aardig
pi_52877082
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:14 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Dan baal je, als gewoon heel die vreettent opeens weg is En nu.. maar bij de Mac geweest?
Nee, gewoon weer naar huis gelopen. Voordeel van in de stad wonen.
pi_52877218
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:57 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Nee, gewoon weer naar huis gelopen. Voordeel van in de stad wonen.
Ist niet geweldig?! Kwam in november in het centrum, wil nooit meer weg
pi_52906752
die kerel van subways is echt een dork. hij maakte weinig goed klaar en was irritant.
pi_52910978
quote:

Is al een tijdje dicht...

Meer omzet geven hè. Als hij nou eens meer personeel had gehad had hij het makkelijk gered (en dan niet zo'n dom blond goedkoop 16-jarig figuurtje wat geen idee heeft wat alles is en wat ze moet doen). Hij stond zelfs in zijn eentje op koopavonden en zaterdag. Als er 3 mensen binnen stonden kwamen andere mensen niet een smeer binnen omdat ze weten dat ze dan te lang moeten wachten... Dan vind ik het niet gek dat je het niet red ... Zat er al heel lang aan te komen hè...

(vind het ook jammer btw, was wel lekker )
Have fun...
pi_54877963
Kan iemand mij wat vertellen over Baanhoek 89 te Sliedrecht?

Staat, omgeving, voor en achterkant etc...
pi_54879935
Omgeving: Baanhoek is een stuk rivierdijk van de Merwede. Aan het nummer te zien aan de oostkant van de spoorbrug, dan heb je een goede kans om over de rivier uit te kijken.
pi_54985811
Wereld Aids Dag, ook op de Zwijndrechtse Brug:

donderdag 6 december 2007 @ 12:05:00 #281
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_55075352
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:46 schreef SevenWonders het volgende:
Wereld Aids Dag, ook op de Zwijndrechtse Brug:

[ afbeelding ]

omg dit heb ik gemist .. heb notabene jaren tegen die brug opgefietst, aangekeken en zie hem nog dagelijks.
Leuke is dat die brug ook te vinden is in madurodam
Alea jacta est
  donderdag 6 december 2007 @ 12:05:43 #282
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_55075369
BTW, hier wordt het de Dordtse Brug genoemd, ligt er maar aan vanaf welke kant je komt denk ik
Alea jacta est
pi_55082621
Ik noem het ook de Dordtse brug
† The 3 Kings †
pi_55089855
quote:
Op donderdag 6 december 2007 17:58 schreef TheSorrow het volgende:
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_55092330
Ik niet

Wonen met uitzicht op het Scheffersplein bevalt na 2 maanden nog steeds goed. Nooit meer door de regen fietsen als je even een biertje wil drinken in de stad!
pi_55106379
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 01:12 schreef DRD het volgende:
Ik niet

Wonen met uitzicht op het Scheffersplein bevalt na 2 maanden nog steeds goed. Nooit meer door de regen fietsen als je even een biertje wil drinken in de stad!
Wacht maar tot de Kerstmarkt en 3 weken lang die ijsbaan vor je neus.....

Heb al tig jaar ervaring met de BOD en de Kermis.....dan wil je opeens niet meer in de binnenstad wonen :-)
pi_55107735
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:54 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Heb al tig jaar ervaring met de BOD en de Kermis.....dan wil je opeens niet meer in de binnenstad wonen :-)
Ik vind het wel gezellig, deze periode. Ik woon op het hof/ de voorstraat, dus heb het plein niet direct voor mijn neus. Maar ik kan wel lekker vanuit het raam kijken en bepalen of ik de drukte wil trotseren Nope, nog geen spijt
  maandag 10 december 2007 @ 22:55:26 #288
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_55180574
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:54 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Heb jarenlang deBoD voor mijn deur gehad
En de Dordtse Dom die me zondags wakker beierde
En het gdoe met parkeervergunningen (wachttijd 7 jaar destijds)

Alea jacta est
pi_55180624
7 jaar?! Damn

Het parkeren in Dordt is echt een drama qua betalen, 2 euro voor een half uurtje bij de Videoland bij de Joy.. Slechte zaak Daarom, Tomos
† The 3 Kings †
  dinsdag 11 december 2007 @ 01:03:47 #290
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_55183306
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:57 schreef TheSorrow het volgende:
7 jaar?! Damn

Het parkeren in Dordt is echt een drama qua betalen, 2 euro voor een half uurtje bij de Videoland bij de Joy.. Slechte zaak Daarom, Tomos
Briljant, die Tomos ... hahaha, zou voor mij ook wel wat zijn, auto achterlaten en verder met de Tomos
Alea jacta est
pi_55281614
Kerstmarkt:

pi_55281767
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 23:17 schreef SevenWonders het volgende:
Kerstmarkt:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof! Ik ga morgenavond lekker slenteren...dan zal ik ook wel ff wat posten!

-edit- shit, maar tot 21 uur en dan ben ik pas klaar met fotoklus Dan maar overdag

[ Bericht 9% gewijzigd door An24 op 14-12-2007 23:30:12 ]
pi_55281915
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 23:22 schreef An24 het volgende:

[..]

Tof! Ik ga morgenavond lekker slenteren...dan zal ik ook wel ff wat posten!
-dubbel-
pi_55284011
-dubbeeel

[ Bericht 97% gewijzigd door kalinho op 15-12-2007 01:20:27 ]
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_55284021
quote:
Op donderdag 6 december 2007 17:58 schreef TheSorrow het volgende:
Voor mij is dat dan de brug tussen papendrecht en dordrehct
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_55285938
En hier noemen ze het de Paapse brug
† The 3 Kings †
pi_55329701
Kerstmarkt geweest, geen kraampje gezien (wel gezien, maar er liepen zoveel mensen dat ik geen tijd heb genomen om te kijken) en die broodjes beenham waren echt uberzout
pi_55329987
ik ben zaterdag, zoals elk jaar, geweest. Vond hem echt saai teveel vreten en kreeg het gevoel dat ik op een braderie liep ipv een kerstmarkt. Gratis vervoer van de waterbus vind ik wel een nette actie.
pi_55330816
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:20 schreef Teeno het volgende:
Kerstmarkt geweest, geen kraampje gezien (wel gezien, maar er liepen zoveel mensen dat ik geen tijd heb genomen om te kijken) en die broodjes beenham waren echt uberzout
Wij waren zaterdagmiddag ff in de stad, maar wat een drukte idd.
  maandag 17 december 2007 @ 23:49:54 #300
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_55350509
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:33 schreef ThAzOnE het volgende:
ik ben zaterdag, zoals elk jaar, geweest. Vond hem echt saai teveel vreten en kreeg het gevoel dat ik op een braderie liep ipv een kerstmarkt. Gratis vervoer van de waterbus vind ik wel een nette actie.
vervoer was idd goed geregeld, voor de rest is het mij te druk en lopen de mensen te langzaam...voor mij geen kerstmarkt dus
Alea jacta est
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')