bij de gele truiquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:23 schreef Zwansen het volgende:
Waar zit Zubeldia?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:23 schreef Zwansen het volgende:
Waar zit Zubeldia?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:24 schreef HPoi het volgende:
Pereiro: "Hij mag de gele trui nu hebben, in de tijdrit of in Parijs pak ik het wel weer terug. We zijn nu onze krachten aan het sparen."
"We hebben iemand voorin"quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:24 schreef golfer het volgende:
Wanneer gaan die T-Mobiles eindelijk eens rijden?
En Boogerd en Moreauquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:23 schreef Zwansen het volgende:
Waar zit Zubeldia?
En CSC met Sastre ik vin dit toch........, maar.... wat geweldig navn Landis dit is zo Amerikaans.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:24 schreef golfer het volgende:
Wanneer gaan die T-Mobiles eindelijk eens rijden?
quote:
HE, je hebt mijn tekst gejatquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:25 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Landis gaat voor de bolletjes trui!!!
Haalt hij niet meerquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:25 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Als dat zo is heeft Racbo niets nou ja 4 etappes danquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:25 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
En als ze niet kunnen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:25 schreef Robar het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ze het nu nog verder laten komen . . .
Moet die niet vallen nuquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Ericr het volgende:
Hij loopt keihard uit.
Coppiaans? Merckxiaans. Coppi was een prutser.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Sethje het volgende:
Het is echt Coppiaans en ik kan het weten want die heb ik nooit zien fietsen
Misschie ndat hij op de laatste col weer een inzinking krijgtquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef Ericr het volgende:
Het is rijden tegen een renner die vleugels heeft.
het is een stille eterquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef HPoi het volgende:
Maarten: Pereiro heb ik nog niet zien eten.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef HPoi het volgende:
ach, volgens mij gaan ze over een half uurtje Landis wel bijhalen hoor.![]()
Heiligschennisquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Coppiaans? Merckxiaans. Coppi was een prutser.
Dat kan makkelijk. Maar als Landis op de Colombiere al 8-9 minuten voorsprong heeft, dan heeft hij dan nog 7 over.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Ambrosius het volgende:
In de vallei rijdt T-Mobile er 2 minuten af volgens De Clerq, zie ik niet gebeuren, het is misschien 2 v 1 dan.
haha dat was een cynische noot omdat er net allemaal werd verwezen naar coppi en dat vind ik nogal vaag omdat niemand hem nooit echt hele etappes heeft zien fietsen..snapteeeeeequote:Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Coppiaans? Merckxiaans. Coppi was een prutser.
Zijn ze dat nog niet dan? Kijk is naar ze...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:29 schreef Ericr het volgende:
Misschien, misschien ook niet. Die sukkels achter hem kunnen ook instorten.
Dan mag hij hem ook winnen wat mij betrefd.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Ericr het volgende:
Als hij zo doorgaat wint hij de Tour.
Hahaha, komen ze daar weer mee. Gisteren ook al met Rasmussen en weet ik veel wie allemaal.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef HPoi het volgende:
Maarten: Pereiro heb ik nog niet zien eten.
Hij ligt nu 8 minuten voor. Dat is toch serieuze koek hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Zwansen het volgende:
Ze overdrijven wel. Landis kon wel blijven zitten, dan had ie misschien iets goed gemaakt of iets verloren. Maar was ie gewoon 9 of 10e geworden. Nu speelt ie alles of niets. En natuurlijk geeft het peloton hem wel wat speelruimte. Doen ze toch altijd met renners die niet belangrijk zijn voor het geel?
Ze doen alsof hij de Tour gaat winnen ofzo.
Ooit gehoord van boeken?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha dat was een cynische noot omdat er net allemaal werd verwezen naar coppi en dat vind ik nogal vaag omdat niemand hem nooit echt hele etappes heeft zien fietsen..snapteeeeee
Herbert komt nu 1 keer in de 20 seconden klaar op Landisquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef Perico het volgende:
Ik vind het tijd worden om het commentaar af te zetten, die 2 kleuters herhalen zich iedere 25 seconden met hun IQ van een goudvis...
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef Artanis1 het volgende:
Sinkewitz kan ook trouw blijven aan z'n kopman en Landis aanrijden
nee, hij kan het vandaag nooit halenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef roelofjan het volgende:
Kan Landis de bolletjestrui zo nog halen?
Jij luisterde toch naar de vrt hèquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef Perico het volgende:
Ik vind het tijd worden om het commentaar af te zetten, die 2 kleuters herhalen zich iedere 25 seconden met hun IQ van een goudvis...
Stel je voor dat Landis een Nederlander was geweestquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nog ff en die commentatoren komen schreeuwend klaar met "LANDIS ooooooh LANDIS"![]()
Landis is anders hard op weg naar het geel, 't is maar wat je niet belangrijk vind..quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:29 schreef Zwansen het volgende:
Elke renner die niet van enige importantie is, wordt toch vrij gelaten in een ontsnapping?
gewoon een duwtje in 't ravijn geven...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef Artanis1 het volgende:
Sinkewitz kan ook trouw blijven aan z'n kopman en Landis aanrijden
Alsof het meetpunt in de afdeling zit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:32 schreef Dos37 het volgende:
Logisch dat ie nou nog uitloopt hij is toch aan het dalen
jawel, alleen ik vind het als vergelijkingsmateriaal een beetje lastig omdat je het niet met je eigen gezien hebt. Dus ik beperk me tot de jaren 80...quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:32 schreef Dos37 het volgende:
Logisch dat ie nou nog uitloopt hij is toch aan het dalen
Dan was ie laf in de groep blijven zitten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:32 schreef ScottTracy het volgende:
Stel je voor dat Landis een Nederlander was geweest!
Hoezo moet Rabo zich schamen? Onzin. Laat T-Mobile maar eens gaan fietsen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:35 schreef tukkeronline het volgende:
Wat een idioten daarachter. CSC, T-Mobile, AG2R en Rabo moeten zich de ogen uit de kop gaan schamen.
Nu moeten ze de handen ineen slaan. Anders is het echt voorbij.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:35 schreef tukkeronline het volgende:
Wat een idioten daarachter. CSC, T-Mobile, AG2R en Rabo moeten zich de ogen uit de kop gaan schamen.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:36 schreef hayder het volgende:
landis loopt uit naar 08:19
Loopt terug dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:36 schreef hayder het volgende:
Al die ploegen die daar zitten met klassementrenners en die met een paar mensen vertegenwoordigd zitten moeten maar eens gaan werken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo moet Rabo zich schamen? Onzin. Laat T-Mobile maar eens gaan fietsen.
Ach, het is nog geen half uurquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:36 schreef hayder het volgende:
Bier met doping.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef matthijst het volgende:
Ai ai ai... Leuk voor die kenkerfransen, weer een Amerikaan die de show steelt.
Waar blijven de dopingpraatjes over Landis?
Die kunstheup is veel lichter.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef matthijst het volgende:
Ai ai ai... Leuk voor die kenkerfransen, weer een Amerikaan die de show steelt.
Waar blijven de dopingpraatjes over Landis?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Al die ploegen die daar zitten met klassementrenners en die met een paar mensen vertegenwoordigd zitten moeten maar eens gaan werken.
Die wezen gisteren allemaal lafjes naar Phonak, zullen in geval van succes bij Landis vanavond allemaal weer lafjes naar Caisse d'Epargne wijzen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Al die ploegen die daar zitten met klassementrenners en die met een paar mensen vertegenwoordigd zitten moeten maar eens gaan werken.
Mwa, held held...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:39 schreef Ericr het volgende:
Floyd, je bent een held! Mijn virtuele excuses aan Landis.
Laatste berg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:39 schreef 456 het volgende:
Echt... Ik snap werkelijk NIET waar alle klassementsrenners mee bezig zijn. NIET.
Blufpoker.
Idem hier.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Tering wat heb ik die schijt Landis verketterd de afgelopen periode. En dan flikt die hond dit, zou bijna bewondering voor hem krijgen, bijna.![]()
En dan sluiten ze toch aan in de afdalingquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Laatste berg.
Anders is het niet te snappen idd.
Dit zijn heldendaden, lef tonen na zo'n inzinking.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:40 schreef 456 het volgende:
[..]
Mwa, held held...
Wel diep respect voor hem.![]()
Basso doet niet mee hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:40 schreef Zwansen het volgende:
Armstrong schaamt zich voor zijn erfgenamen.
Nee de laatste tijd niet meer, vraag me niet waarom.. alleen als ze die resumes doen schakel ik om, of als Herbie te erg wordt, of Maarten zich voor de 188e keer herhaalt...quote:
Ik hoop dat hij zijn parkeerkaart bij zich heeft, want die staat straks geparkeerd.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:42 schreef SterkStaaltje het volgende:
Die laatste berg is nog wel een flink kutwijf om tegenop te fietsen denk ik. Zou machtig zijn als landis het flikt. Alhoewel ik het een eikel blijf vinden.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:43 schreef Bendeleider het volgende:
Ik hoop dat Landis ,door een grafmongool aan de kant,knetter hard van zijn fiets wordt geschopt!
Mooie grap..:)quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zijn parkeerkaart bij zich heeft, want die staat straks geparkeerd.![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:43 schreef Bendeleider het volgende:
Ik hoop dat Landis ,door een grafmongool aan de kant,knetter hard van zijn fiets wordt geschopt!
Hondslelijke tactiek en stijl en dat neem ik hem verdomme niet in dank af.
Kijk, daarom pleit ik dus voor een IQ-test, verbonden aan registratie op Fok.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:43 schreef Bendeleider het volgende:
Hondslelijke tactiek en stijl en dat neem ik hem verdomme niet in dank af.
Lul toch op man.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kijk, daarom pleit ik dus voor een IQ-test, verbonden aan registratie op Fok.
De zoon van Smeets?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kijk, daarom pleit ik dus voor een IQ-test, verbonden aan registratie op Fok.
ONZ is een andere sectie. Troll.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:45 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Lul toch op man.
Als je werkelijk vindt dat Landis deze tour verdient mag je echt niet voortplanten.,
Maar het slaat nergens op om hem zo'n einde toe te wensen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:45 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Lul toch op man.
Als je werkelijk vindt dat Landis deze tour verdient mag je echt niet voortplanten.,
Dan hoop ik dat jij vind dat Landis deze tour verdiend.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:45 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Lul toch op man.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jij vind dat Landis deze tour verdiend.
I like it.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:45 schreef Artanis1 het volgende:
Wishful thinking: Voorpsrong blijft ongeveer hetzelfde, menchov demareert aan de voet van de berg, landis zakt in en menchov gaat erop en eroverheen en staat opeens aan de leiding
De beste stuurlui zitten weer met een pils voor de tvquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:44 schreef knep het volgende:
Als dat laffe schijtpeloton vandaag niet meer gaat rijden mogen ze wat mij betreft allemaal uit koers genomen worden, wat een lafaarden zeg.
Daar kun jij dan ook de topic plaatsen dat Landis deze tour eventueel "verdiend" gewonnen heeft...quote:
Het is een nsb'r met spaken!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar het slaat nergens op om hem zo'n einde toe te wensen.
oftewel optyfen met die crap onsportievelingquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:46 schreef Ericr het volgende:
ONZ is een andere sectie. Troll.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jij vind dat Landis deze tour verdiend.
Zeg jij dan eens wie het meer verdient?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
Daar kun jij dan ook de topic plaatsen dat Landis deze tour eventueel "verdiend" gewonnen heeft...
Ik ben een waar sportman (geen wielrennen) en heb veel titels op mijn naam en die landis is géén echte sportman.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:47 schreef Art_Core het volgende:
[..]
De beste stuurlui zitten weer met een pils voor de tv![]()
Hadden ze dat nou maar op tijd tegen jouw ouders gezegd, dan waren we ook niet geconfronteerd geweest met jouw domme gezwets.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:45 schreef Bendeleider het volgende:
Ik bedoel dat ze dan gaan rijden en dan op Landis gaan inlopen.quote:
Hij leek nog niet op z'n sterkst.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:44 schreef Jump het volgende:
Ik verwacht nog een demarage van Klöden op de laatste coldenk ik
Niemand, dat is het jammere aan de toch bizar interessante tour (de tour 2003 zal ie daardoor niet overtreffen)quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zeg jij dan eens wie het meer verdient?
Inderdaad, gisteren zat die er bijna door leek het wel. Maar hij mag wel wat tijd terugnemen en hopen op een zelfde tijdrit als twee jaar geleden.quote:
Zwansen! check ze happenquote:
Die zit er niet meer bij hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:49 schreef Ereinion het volgende:
Hopelijk gaat Zabriskie weer op zijn bek en neemt hij zijn hele CSC trein mee![]()
Volgens Herbert wel ja, maar 't was al meer dan 9 minuten.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef 456 het volgende:
Waar zit Zubeldia
In een zetel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef 456 het volgende:
Waar zit Zubeldia
Ten eerste ik ben een idealist.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zeg jij dan eens wie het meer verdient?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef 456 het volgende:
Waar zit Zubeldia?
Ik vind De Clerq nog irritanter als Herbie soms.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
De Clerq blijft zeggen dat er 2 minuten af moeten kunnen voor de Joux Plane, ik zie het echt niet gebeuren.
Nee man, Hans is stoer. Alleen al om zijn geweldige stemquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik vind De Clerq nog irritanter als Herbie soms.
Ga je bakkes met zeep wassen!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef Zwansen het volgende:
Als Landis maar 3 minuten verliest op de klim dan staat ie op 2 minuten van de rest in het GC. Dan kan ie alsnog de Tour winnen.
Bij wijze van spreken, neem zoiets niet serieus man. Hij verdedigd toch alleen maar. Dat vind ik zwak. ( voor vandaag! )quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef Ericr het volgende:
Godwins Law gaat weer eens op, 'NSB-er Landis'![]()
Zeker, vergeet ook de bonificatie niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef Zwansen het volgende:
Als Landis maar 3 minuten verliest op de klim dan staat ie op 2 minuten van de rest in het GC. Dan kan ie alsnog de Tour winnen.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:54 schreef Arcee het volgende:
Herbert: "Het is Merckxiaans wat ik zie".
Ja, net als Rasmussen gisteren.
Bij de gele trui voor de 20e keer....als hij eraf moet komt het vanzelf in beeldquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ga je bakkes met zeep wassen!
Zulks een kletspraat staat gelijk aan de Holocaust ontkennen!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef Ericr het volgende:
Godwins Law gaat weer eens op
Ik heb gister eindelijk mijn Holster opgestuurd gekregen van dienst Logistiek.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ga je bakkes met zeep wassen!
Zulks een kletspraat staat gelijk aan de Holocaust ontkennen!
Dat is kut voor je, maar je hebt hem het eerste half jaar toch nog niet nodigquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:55 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik heb gister eindelijk mijn Holster opgestuurd gekregen van dienst Logistiek.
Weer een linkshandige.... *sigh*
Heb mijn klapper revolver gewoon mee hoor!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:56 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Dat is kut voor je, maar je hebt hem het eerste half jaar toch nog niet nodig
20 seconden in een kwartier schiet niet echt op natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:56 schreef Ericr het volgende:
8'47, het loopt wel wat terug.
Jij kan echt alleen maar van brood stront maken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:56 schreef Ereinion het volgende:
LandisDe enige verdiende tourwinnaar van 2006.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:31 schreef Zwansen het volgende:
Landis spaart zich voor morgen. Morgen demarreert ie in het begin en neemt 17 minuten op Dessel, die 2e wordt.
Je begrijpt je eigen post nu pas?quote:
Ah, nu dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:51 schreef Arcee het volgende:
Waar zou die tegenwind nog moeten komen?
quote:
Haha, die dat nu geel heeft zal ook blij zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:59 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
15:58 - Yellow Jersey For A Six-Pack Of Beer...
After Floyd Landis regained the lead of the Tour de France at the top of L’Alpe d’Huez he decided that he wanted a beer to celebrate the moment. On the road down to his hotel, his team car pulled over and the American traded a yellow jersey for a six-pack of beer with a spectator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |