Haalt hij niet meerquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:25 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Landis gaat voor de bolletjes trui!!!
Als dat zo is heeft Racbo niets nou ja 4 etappes danquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:25 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Landis gaat voor de bolletjes trui!!!
En als ze niet kunnen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:25 schreef Robar het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ze het nu nog verder laten komen . . .
Moet die niet vallen nuquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Ericr het volgende:
Hij loopt keihard uit.
Coppiaans? Merckxiaans. Coppi was een prutser.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Sethje het volgende:
Het is echt Coppiaans en ik kan het weten want die heb ik nooit zien fietsen
Misschie ndat hij op de laatste col weer een inzinking krijgtquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef Ericr het volgende:
Het is rijden tegen een renner die vleugels heeft.
het is een stille eterquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef HPoi het volgende:
Maarten: Pereiro heb ik nog niet zien eten.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef HPoi het volgende:
ach, volgens mij gaan ze over een half uurtje Landis wel bijhalen hoor.![]()
Heiligschennisquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Coppiaans? Merckxiaans. Coppi was een prutser.
Dat kan makkelijk. Maar als Landis op de Colombiere al 8-9 minuten voorsprong heeft, dan heeft hij dan nog 7 over.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Ambrosius het volgende:
In de vallei rijdt T-Mobile er 2 minuten af volgens De Clerq, zie ik niet gebeuren, het is misschien 2 v 1 dan.
haha dat was een cynische noot omdat er net allemaal werd verwezen naar coppi en dat vind ik nogal vaag omdat niemand hem nooit echt hele etappes heeft zien fietsen..snapteeeeeequote:Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Coppiaans? Merckxiaans. Coppi was een prutser.
Zijn ze dat nog niet dan? Kijk is naar ze...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:29 schreef Ericr het volgende:
Misschien, misschien ook niet. Die sukkels achter hem kunnen ook instorten.
Dan mag hij hem ook winnen wat mij betrefd.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Ericr het volgende:
Als hij zo doorgaat wint hij de Tour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |