bij de gele truiquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:23 schreef Zwansen het volgende:
Waar zit Zubeldia?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:23 schreef Zwansen het volgende:
Waar zit Zubeldia?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:24 schreef HPoi het volgende:
Pereiro: "Hij mag de gele trui nu hebben, in de tijdrit of in Parijs pak ik het wel weer terug. We zijn nu onze krachten aan het sparen."
"We hebben iemand voorin"quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:24 schreef golfer het volgende:
Wanneer gaan die T-Mobiles eindelijk eens rijden?
En Boogerd en Moreauquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:23 schreef Zwansen het volgende:
Waar zit Zubeldia?
En CSC met Sastre ik vin dit toch........, maar.... wat geweldig navn Landis dit is zo Amerikaans.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:24 schreef golfer het volgende:
Wanneer gaan die T-Mobiles eindelijk eens rijden?
quote:
HE, je hebt mijn tekst gejatquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:25 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Landis gaat voor de bolletjes trui!!!
Haalt hij niet meerquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:25 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Als dat zo is heeft Racbo niets nou ja 4 etappes danquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:25 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
En als ze niet kunnen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:25 schreef Robar het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ze het nu nog verder laten komen . . .
Moet die niet vallen nuquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Ericr het volgende:
Hij loopt keihard uit.
Coppiaans? Merckxiaans. Coppi was een prutser.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Sethje het volgende:
Het is echt Coppiaans en ik kan het weten want die heb ik nooit zien fietsen
Misschie ndat hij op de laatste col weer een inzinking krijgtquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef Ericr het volgende:
Het is rijden tegen een renner die vleugels heeft.
het is een stille eterquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef HPoi het volgende:
Maarten: Pereiro heb ik nog niet zien eten.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef HPoi het volgende:
ach, volgens mij gaan ze over een half uurtje Landis wel bijhalen hoor.![]()
Heiligschennisquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Coppiaans? Merckxiaans. Coppi was een prutser.
Dat kan makkelijk. Maar als Landis op de Colombiere al 8-9 minuten voorsprong heeft, dan heeft hij dan nog 7 over.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Ambrosius het volgende:
In de vallei rijdt T-Mobile er 2 minuten af volgens De Clerq, zie ik niet gebeuren, het is misschien 2 v 1 dan.
haha dat was een cynische noot omdat er net allemaal werd verwezen naar coppi en dat vind ik nogal vaag omdat niemand hem nooit echt hele etappes heeft zien fietsen..snapteeeeeequote:Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Coppiaans? Merckxiaans. Coppi was een prutser.
Zijn ze dat nog niet dan? Kijk is naar ze...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:29 schreef Ericr het volgende:
Misschien, misschien ook niet. Die sukkels achter hem kunnen ook instorten.
Dan mag hij hem ook winnen wat mij betrefd.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Ericr het volgende:
Als hij zo doorgaat wint hij de Tour.
Hahaha, komen ze daar weer mee. Gisteren ook al met Rasmussen en weet ik veel wie allemaal.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef HPoi het volgende:
Maarten: Pereiro heb ik nog niet zien eten.
Hij ligt nu 8 minuten voor. Dat is toch serieuze koek hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Zwansen het volgende:
Ze overdrijven wel. Landis kon wel blijven zitten, dan had ie misschien iets goed gemaakt of iets verloren. Maar was ie gewoon 9 of 10e geworden. Nu speelt ie alles of niets. En natuurlijk geeft het peloton hem wel wat speelruimte. Doen ze toch altijd met renners die niet belangrijk zijn voor het geel?
Ze doen alsof hij de Tour gaat winnen ofzo.
Ooit gehoord van boeken?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha dat was een cynische noot omdat er net allemaal werd verwezen naar coppi en dat vind ik nogal vaag omdat niemand hem nooit echt hele etappes heeft zien fietsen..snapteeeeee
Herbert komt nu 1 keer in de 20 seconden klaar op Landisquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef Perico het volgende:
Ik vind het tijd worden om het commentaar af te zetten, die 2 kleuters herhalen zich iedere 25 seconden met hun IQ van een goudvis...
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef Artanis1 het volgende:
Sinkewitz kan ook trouw blijven aan z'n kopman en Landis aanrijden
nee, hij kan het vandaag nooit halenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef roelofjan het volgende:
Kan Landis de bolletjestrui zo nog halen?
Jij luisterde toch naar de vrt hèquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef Perico het volgende:
Ik vind het tijd worden om het commentaar af te zetten, die 2 kleuters herhalen zich iedere 25 seconden met hun IQ van een goudvis...
Stel je voor dat Landis een Nederlander was geweestquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nog ff en die commentatoren komen schreeuwend klaar met "LANDIS ooooooh LANDIS"![]()
Landis is anders hard op weg naar het geel, 't is maar wat je niet belangrijk vind..quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:29 schreef Zwansen het volgende:
Elke renner die niet van enige importantie is, wordt toch vrij gelaten in een ontsnapping?
gewoon een duwtje in 't ravijn geven...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef Artanis1 het volgende:
Sinkewitz kan ook trouw blijven aan z'n kopman en Landis aanrijden
Alsof het meetpunt in de afdeling zit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:32 schreef Dos37 het volgende:
Logisch dat ie nou nog uitloopt hij is toch aan het dalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |