jawel, alleen ik vind het als vergelijkingsmateriaal een beetje lastig omdat je het niet met je eigen gezien hebt. Dus ik beperk me tot de jaren 80...quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:32 schreef Dos37 het volgende:
Logisch dat ie nou nog uitloopt hij is toch aan het dalen
Dan was ie laf in de groep blijven zitten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:32 schreef ScottTracy het volgende:
Stel je voor dat Landis een Nederlander was geweest!
Hoezo moet Rabo zich schamen? Onzin. Laat T-Mobile maar eens gaan fietsen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:35 schreef tukkeronline het volgende:
Wat een idioten daarachter. CSC, T-Mobile, AG2R en Rabo moeten zich de ogen uit de kop gaan schamen.
Nu moeten ze de handen ineen slaan. Anders is het echt voorbij.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:35 schreef tukkeronline het volgende:
Wat een idioten daarachter. CSC, T-Mobile, AG2R en Rabo moeten zich de ogen uit de kop gaan schamen.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:36 schreef hayder het volgende:
landis loopt uit naar 08:19
Loopt terug dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:36 schreef hayder het volgende:
Al die ploegen die daar zitten met klassementrenners en die met een paar mensen vertegenwoordigd zitten moeten maar eens gaan werken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo moet Rabo zich schamen? Onzin. Laat T-Mobile maar eens gaan fietsen.
Ach, het is nog geen half uurquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:36 schreef hayder het volgende:
Bier met doping.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef matthijst het volgende:
Ai ai ai... Leuk voor die kenkerfransen, weer een Amerikaan die de show steelt.
Waar blijven de dopingpraatjes over Landis?
Die kunstheup is veel lichter.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef matthijst het volgende:
Ai ai ai... Leuk voor die kenkerfransen, weer een Amerikaan die de show steelt.
Waar blijven de dopingpraatjes over Landis?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Al die ploegen die daar zitten met klassementrenners en die met een paar mensen vertegenwoordigd zitten moeten maar eens gaan werken.
Die wezen gisteren allemaal lafjes naar Phonak, zullen in geval van succes bij Landis vanavond allemaal weer lafjes naar Caisse d'Epargne wijzen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Al die ploegen die daar zitten met klassementrenners en die met een paar mensen vertegenwoordigd zitten moeten maar eens gaan werken.
Mwa, held held...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:39 schreef Ericr het volgende:
Floyd, je bent een held! Mijn virtuele excuses aan Landis.
Laatste berg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:39 schreef 456 het volgende:
Echt... Ik snap werkelijk NIET waar alle klassementsrenners mee bezig zijn. NIET.
Blufpoker.
Idem hier.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Tering wat heb ik die schijt Landis verketterd de afgelopen periode. En dan flikt die hond dit, zou bijna bewondering voor hem krijgen, bijna.![]()
En dan sluiten ze toch aan in de afdalingquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Laatste berg.
Anders is het niet te snappen idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |