Dit zijn heldendaden, lef tonen na zo'n inzinking.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:40 schreef 456 het volgende:
[..]
Mwa, held held...
Wel diep respect voor hem.![]()
Basso doet niet mee hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:40 schreef Zwansen het volgende:
Armstrong schaamt zich voor zijn erfgenamen.
Nee de laatste tijd niet meer, vraag me niet waarom.. alleen als ze die resumes doen schakel ik om, of als Herbie te erg wordt, of Maarten zich voor de 188e keer herhaalt...quote:
Ik hoop dat hij zijn parkeerkaart bij zich heeft, want die staat straks geparkeerd.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:42 schreef SterkStaaltje het volgende:
Die laatste berg is nog wel een flink kutwijf om tegenop te fietsen denk ik. Zou machtig zijn als landis het flikt. Alhoewel ik het een eikel blijf vinden.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:43 schreef Bendeleider het volgende:
Ik hoop dat Landis ,door een grafmongool aan de kant,knetter hard van zijn fiets wordt geschopt!
Mooie grap..:)quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zijn parkeerkaart bij zich heeft, want die staat straks geparkeerd.![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:43 schreef Bendeleider het volgende:
Ik hoop dat Landis ,door een grafmongool aan de kant,knetter hard van zijn fiets wordt geschopt!
Hondslelijke tactiek en stijl en dat neem ik hem verdomme niet in dank af.
Kijk, daarom pleit ik dus voor een IQ-test, verbonden aan registratie op Fok.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:43 schreef Bendeleider het volgende:
Hondslelijke tactiek en stijl en dat neem ik hem verdomme niet in dank af.
Lul toch op man.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kijk, daarom pleit ik dus voor een IQ-test, verbonden aan registratie op Fok.
De zoon van Smeets?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kijk, daarom pleit ik dus voor een IQ-test, verbonden aan registratie op Fok.
ONZ is een andere sectie. Troll.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:45 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Lul toch op man.
Als je werkelijk vindt dat Landis deze tour verdient mag je echt niet voortplanten.,
Maar het slaat nergens op om hem zo'n einde toe te wensen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:45 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Lul toch op man.
Als je werkelijk vindt dat Landis deze tour verdient mag je echt niet voortplanten.,
Dan hoop ik dat jij vind dat Landis deze tour verdiend.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:45 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Lul toch op man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |