quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jij vind dat Landis deze tour verdiend.
I like it.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:45 schreef Artanis1 het volgende:
Wishful thinking: Voorpsrong blijft ongeveer hetzelfde, menchov demareert aan de voet van de berg, landis zakt in en menchov gaat erop en eroverheen en staat opeens aan de leiding
De beste stuurlui zitten weer met een pils voor de tvquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:44 schreef knep het volgende:
Als dat laffe schijtpeloton vandaag niet meer gaat rijden mogen ze wat mij betreft allemaal uit koers genomen worden, wat een lafaarden zeg.
Daar kun jij dan ook de topic plaatsen dat Landis deze tour eventueel "verdiend" gewonnen heeft...quote:
Het is een nsb'r met spaken!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar het slaat nergens op om hem zo'n einde toe te wensen.
oftewel optyfen met die crap onsportievelingquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:46 schreef Ericr het volgende:
ONZ is een andere sectie. Troll.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jij vind dat Landis deze tour verdiend.
Zeg jij dan eens wie het meer verdient?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
Daar kun jij dan ook de topic plaatsen dat Landis deze tour eventueel "verdiend" gewonnen heeft...
Ik ben een waar sportman (geen wielrennen) en heb veel titels op mijn naam en die landis is géén echte sportman.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:47 schreef Art_Core het volgende:
[..]
De beste stuurlui zitten weer met een pils voor de tv![]()
Hadden ze dat nou maar op tijd tegen jouw ouders gezegd, dan waren we ook niet geconfronteerd geweest met jouw domme gezwets.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:45 schreef Bendeleider het volgende:
Als je werkelijk vindt dat Landis deze tour verdient mag je echt niet voortplanten.,
Ik bedoel dat ze dan gaan rijden en dan op Landis gaan inlopen.quote:
Hij leek nog niet op z'n sterkst.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:44 schreef Jump het volgende:
Ik verwacht nog een demarage van Klöden op de laatste coldenk ik
Niemand, dat is het jammere aan de toch bizar interessante tour (de tour 2003 zal ie daardoor niet overtreffen)quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zeg jij dan eens wie het meer verdient?
Inderdaad, gisteren zat die er bijna door leek het wel. Maar hij mag wel wat tijd terugnemen en hopen op een zelfde tijdrit als twee jaar geleden.quote:
Zwansen! check ze happenquote:
Die zit er niet meer bij hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:49 schreef Ereinion het volgende:
Hopelijk gaat Zabriskie weer op zijn bek en neemt hij zijn hele CSC trein mee![]()
Volgens Herbert wel ja, maar 't was al meer dan 9 minuten.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef 456 het volgende:
Waar zit Zubeldia
In een zetel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef 456 het volgende:
Waar zit Zubeldia
Ten eerste ik ben een idealist.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zeg jij dan eens wie het meer verdient?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef 456 het volgende:
Waar zit Zubeldia?
Ik vind De Clerq nog irritanter als Herbie soms.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
De Clerq blijft zeggen dat er 2 minuten af moeten kunnen voor de Joux Plane, ik zie het echt niet gebeuren.
Nee man, Hans is stoer. Alleen al om zijn geweldige stemquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik vind De Clerq nog irritanter als Herbie soms.
Ga je bakkes met zeep wassen!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef Zwansen het volgende:
Als Landis maar 3 minuten verliest op de klim dan staat ie op 2 minuten van de rest in het GC. Dan kan ie alsnog de Tour winnen.
Bij wijze van spreken, neem zoiets niet serieus man. Hij verdedigd toch alleen maar. Dat vind ik zwak. ( voor vandaag! )quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef Ericr het volgende:
Godwins Law gaat weer eens op, 'NSB-er Landis'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |