Jij bent gekkkkkkkkkquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:33 schreef Rio het volgende:
Heb meerdere malen geesten opgeroepen, ook een keer op een grafsteen op een kerkhof. Aangezien mijn simpele brein niet kan bevatten hoe dat in godesnaam mogelijk is ben ik er mee opgehouden.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb al 2x gehad dat ik naar mijn kamer/pc liep en bijna bovenaan de trap was hoorde ik mijn monitoren aanspringen ( die gaan op standby na 20 min)
dus ik heb een lief spook
ik gok zelf dat ik zo hard de trap op spring dat mijn bureau ervan trilt en dat mijn muis beweegd zodat me monitoren weer aangaanquote:
Je eigen schaduw misschien?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:30 schreef MethMind het volgende:
Ik heb ook een tijd die apparte ervaringen meegemaakt.
![]()
![]()
![]()
Ik was vroeger eens op exqursie met school op een versedstrijderbegraafplaats waar mensen lagen waarvan ik er geen één kende.
Eerst voelde ik me wel op me gemak pas toen ik een zwarte gedaante snel lopent langs de grafstenen zag begon ik me minder op mijn gemak te voelen .
Dagen daarna heb ik het ook steeds weer gezien echt raar gewoon.
Ik vond het ook zo vreemd dat ik het alleen niet in mijn eigenhuis gezien had.
Maar ja nadat ik er ook niet meer bang voor was en het totaal vergeten was heb ik het nooit meer gezien.
![]()
![]()
Dan moet je hem beter schoonmaken, heb ik ook wel eens last van.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:02 schreef mindflick het volgende:
.Ook hoor ik vaak, en dat is extreem wazig, het vuursteentje van het gasfornuis tikken. Deze krijg je alleen werkend als je een knopje indrukt.
Je kat had een voortplanting probleem?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:30 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb geen zin om het te typen, maar kort samengevat:
- Ik heb mijn overleden buurvrouw gezien
- Zij heeft er ook voor gezrogd dat ik niet meer bang ben voor geesten.
- Ik heb een kat gezien, die half in de muur zat.
- Ik heb mijn overleden kat Homo gehoord. Ik hoorde hem op mijn tas ploffen, "fnuf" zeggen en naar mijn bureaustoel lopen, wat hij altijd deed.
Bedoel je hier nu indirect mee dat de topicstarter dom zou zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:36 schreef Bastard het volgende:
noch word de intelligentie van TS bespot!
Waarom niet? En waarom dan wel bovenstaande post plaatsenquote:Op maandag 28 december 2009 02:21 schreef Saisai het volgende:
tss zoveel ga ik dus echt niet typen..
Hoe heeft zij daarvoor gezorgd dan? Dat wil ik graag wetenquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:30 schreef RadioSlut het volgende:
- Zij heeft er ook voor gezrogd dat ik niet meer bang ben voor geesten.
Ik heb het andersom.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb al 2x gehad dat ik naar mijn kamer/pc liep en bijna bovenaan de trap was hoorde ik mijn monitoren aanspringen ( die gaan op standby na 20 min)
dus ik heb een lief spook
Hoe weet je zo zeker dat dat 'iets' die overleden man is?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:28 schreef FireFox1 het volgende:
Heb de beste man ook nooit gezien, enkel zijn aanwezigheid gevoeld. En dat was geen enkele keer in negatieve opzicht.
Nou, ik vind het toch vrij negatief als elke keer de lampen kapot gaan.quote:En dat was geen enkele keer in negatieve opzicht.
Ik vermoed dat hij/zij bedoeld een 'beklemmend gevoel' of gevoelens van angst als je de kamer in stapt, maar meer een positief gevoel.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, ik vind het toch vrij negatief als elke keer de lampen kapot gaan.
Inderdaad. Ik heb nog nooit een moment van angst gekend. De overleden man in kwestie was ook absoluut slechte man (mijn grootouders hebben hem gekend)quote:Op woensdag 30 december 2009 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij/zij bedoeld een 'beklemmend gevoel' of gevoelens van angst als je de kamer in stapt, maar meer een positief gevoel.
Nog maar een keertje dan:quote:Op donderdag 31 december 2009 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
Inderdaad. Ik heb nog nooit een moment van angst gekend. De overleden man in kwestie was ook absoluut slechte man (mijn grootouders hebben hem gekend)
En wat de kapotte lampjes betreft: Liever dat dat de "geest" mij ging lastig vallen.
En als toevoeging: Hoe weet je dat het die overleden man is die die lampen kapot maakt? Waarom zou hij dat doen?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat dat 'iets' die overleden man is?
Ik zou doodsbang worden ervanquote:Op donderdag 31 december 2009 08:16 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij zijn die lampen die stuk gaan een soort van visitekaartje geworden ofzo![]()
In de woning die ik eerder gehad heb (gebouwd op een oude begraafplaats naast een instelling waar heel veel mensen dood gaan) gingen ook met grote regelmaat de lampen kapot.
Kan allemaal slechte bedrading zijn dat is zo, maar er was veel meer activiteit. Dingen die aan de muren gingen bewegen, glazen die stuk vielen uit de kast, een koelkast die een slag gedraaid werd, schimmen zien, ineens daling van temperatuur... en dan de lampen steeds vervangen.
Joh, hoe moet ik dat nou weer weten? Ook nogmaals: Liever kapotte lampen dan een haunting ghost.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nog maar een keertje dan:
[..]
En als toevoeging: Hoe weet je dat het die overleden man is die die lampen kapot maakt? Waarom zou hij dat doen?
Ik had er ook last van, maar waarom zou je er bang voor moeten worden? Leuk stukje van Eddie Murphy in Delirious hier over:quote:
In het begin wel, maar je went er aan. En omdat het nooit echt vervelend van begon ik er maar om te lachen.. "hebben we het spookje weer"quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:56 schreef Vedradorr het volgende:
snachts hoorde hij voetstappen in de tuin en ook zag hij regelmatig een blauwe gloed uit de kamer van zijn ouders.
Ja als je er aan gewend raakt lijkt het me ook minder eng wordenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
In het begin wel, maar je went er aan. En omdat het nooit echt vervelend van begon ik er maar om te lachen.. "hebben we het spookje weer"![]()
Was een soort studentenflat, diverse kamers gehad daar, had het overal.
Of oude, vieze mannetjes die op je moeder geilenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:38 schreef baNEEL het volgende:
mn moeder ziet mensen snachts langs het keukenraam lopen.
t spookt hier dus..![]()
Je hebt nog geluk, van die schimmen of de zogenaamde ''shadows'' kun je je levenlang nachtmerries hebben. Kunnen geesten zijn, maar het kan ook aan slaapverlamming liggen. Had ik ook een keer en toen dacht ik dat ik aliens zagquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:02 schreef mindflick het volgende:
Nu mijn ervaring.
Ander halve week terug werd ik snachts wakker en zag ik een schim in mijn kamer staan. Ik heb dit toen ik klein was ook een keer meegemaakt. Ik schrok me echt de tering, trok een deken over mijn kop en ben met mijn gezicht richting de muur gaan liggen. Na een kwartier heb ik het licht aangedaan en zat nog steeds te shaken. Ben een boek gaan lezen, moe geworden en weer gaan slapen. Ik heb het gewoon echt meegemaakt en was niet aan het dromen.
Nu komt het mooiste. Deze avond zat ik met mijn ouders zusje en broer achterthuis beetje te kletsen. Ik vertelde het tegen mijn ouders en zusje, mn broer was er nog niet, en mijn ouders deden er heel lacherig over, maar mijn zusje zei gelijk dat zij het ook een keer heeft meegemaakt, dat er een schim in haar kamer stond, het was duidelijk een man zei ze. Later kwam mijn broer en mijn moeder zei lacherig dat ik spoken zag, ik vertelde het verhaal en hij zei ook dat hij een paar keer heeft meegemaakt dat er een schim in zijn kamer stond.
Eerst dacht ik dat het aan mezelf lag ofzo, maar nu is het gewoon een feit. Ik heb ook vaak het gevoel dat er iemand bij mij in de buurt is, terwijl er niemand is. Ook hoor ik vaak, en dat is extreem wazig, het vuursteentje van het gasfornuis tikken. Deze krijg je alleen werkend als je een knopje indrukt. Lampen flikkeren soms, en mn bureaulamp tikt heel vaak, heb dat alleen nog maar in dit huis meegemaakt. Weet ook niet goed wat ik er mee moet, bang zijn denk ik niet want er gebeurt niks kwaadaardigs, maar leuk is het ook niet omdat ik er echt als de schijt voor ben.
Wrrm noem je je kat Homoquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:30 schreef RadioSlut het volgende:
- Ik heb mijn overleden kat Homo gehoord.
En nog 1 die het zietquote:Op donderdag 31 december 2009 14:40 schreef Pixie. het volgende:
Vroeger in mijn oude huis als ik in bed lag zag ik altijd schaduwen in de vorm van mensen die me kamer binnenkwamen waardoor ik tot me 13e met het licht heb aangeslapen omdat ik zo bang bleef
Nu woon ik in een ander huis en een tijdje terug heb ik in de hal een figuur zien lopen in de vorm van de linker op de afbeelding
[ afbeelding ]![]()
En toevallig gisteren bleef de waterkoker tot 9 keer uitzichelf koken
Ja vast,quote:Op donderdag 31 december 2009 14:40 schreef Pixie. het volgende:
Vroeger in mijn oude huis als ik in bed lag zag ik altijd schaduwen in de vorm van mensen die me kamer binnenkwamen waardoor ik tot me 13e met het licht heb aangeslapen omdat ik zo bang bleef
Nu woon ik in een ander huis en een tijdje terug heb ik in de hal een figuur zien lopen in de vorm van de linker op de afbeelding
[ afbeelding ]
En wie ben jij om te oordelen of iets waar of niet waar is?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:53 schreef Cristal het volgende:
[..]
Ja vast,ik heb ook een keer Henk Jan Smit gemailt (toen hij nog 'de nieuwe Uri Geller' presenteerde) En zei dat toen Uri zijn actje deed dat de tuinsproeier opeens aan ging terwijl die niet op de kraan aangesloten stond
Ik lag helemaal dubbel toen die mijn maitlje voorlas
ik ook, schaduwman met hoed maar zonder uitsteeksels op het lichaam .quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Een paar jaartjes geleden heb ik een schaduw gezien die vanaf de muur op het plafond hing tot recht boven mij.
Ik keek ernaar omdat het me nog nooit was opgevallen dat er op die plek een schaduw was.
En ineens zag ik waar ik naar lag te kijken.Het was een reusachtige zwarte gedaante.Hij had een hoed op en een zwarte cape.En het engste van alles was dat hij rode ogen had.
Ik weet dat dit moeilijk te geloven is maar ik spreek de waarheid.Die rode ogen waren zo echt,dat heb ik absoluut niet gefantaseerd.
Dit heeft zo'n blijvende indruk op mij gemaakt dat ik nooit meer in het donker durf te slapen.Ik heb altijd een lampje aan.Jarenlang heb ik alleen gezeten met deze ervaring.Geesten zien,oke.
Maar kom je aan met een verhaal dat je een schaduwgeest hebt gezien met een hoed,,cape en ook nog eens rode ogen,dan kijken ze je aan alsof je gek bent.
Een paar maanden geleden kreeg ik internet.Ben toen direct gaan zoeken naar soortgelijke verhalen.Op Nederlandse sites waren er maar drie verhalen die met zwarte geesten te maken hadden.Maar niet zoiets als wat ik had gezien. Tot dat ik Engelstalige sites opzocht.
En toen vond ik wat ik had gezien:Shadow People
Ik begon met lezen en ben echt uren bezig geweest.Al die verhalen,zoveel overeenkomsten.
De meest bekende variant is die van de schaduw die je vanuit je ooghoeken langs ziet flitsen.
Zoiets zie ik ook wel eens maar daar heb ik dan wel logische verklaringen voor.
De schaduw die ik heb gezien bewoog niet .Hij hing daar gewoon stil naar mij te kijken met die rode enge ogen.
Dit is 8 jaar geleden gebeurd,ben nu ben 33 en als een klein kind bang in het donker.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoeft niet meneertje met de mooie username.De schaduw die ik zag hing aan het plafond, had een hoed en rode ogen. Kan me nog herinneren dat ik 4 jaar geleden een topic er over opende en dat ik keihard werd uitgelachen. En dat ik teveel drufgs gebruikte blablabla.
En kijk nu eens op internet....... Honderden mensen vanuit de hele wereld hebben iets soortgelijks gezien.
Zwarte schaduw, hoed en rode ogen!!!!!
Dat verhaal van slaapverlamming is dat mensen iets drukkend op zich voelen. Dat is bij shadow people niet zo.
Ze kijken naar je of slaan 'op de vlucht'.
Daarbij, ik was niet alleen en wij waren klaarwakker.
Freddy Krueger.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:40 schreef Pixie. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik wil het ook geloven, maar het is me nog niet geluktquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:58 schreef rednitro het volgende:
ik noem mezelf maar sceptisch, wil het graag geloven maar heb echt nog nooit iets gezien dat in de verste verte op een geest of wat dan ook lijkt.
gloeilampjes tikken als ze heet zijn, deuren hebben de vreemde eigenschap te bewegen omdat ze aan scharnieren vast zitten.
alles is te verklaren en als je maar hard genoeg er in gelooft zie je van zelf gekke dingen.
mijn wtf moment moet nog komen denk ik, vind het wel altijd heel interessant om paranormale programma's te kijken.
Had die schaduw een hoed op? En/of rode ogen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:40 schreef GSP het volgende:
Ik had een paranormaal vriendinnetje die geesten en aura's kon zien. Zelf geloofde ik er niet zo heel erg in, maar op een avond toen we lekker op bed een filmpje aan het kijken waren, zei ze opeens dat er een gedaante in de kamer aanwezig was en dat deze heel kwaadaardig naar ons aan het kijken was.
Terwijl ze dat zei werd het ineens koud(er) in de slaapkamer en er hing een soort spanning in de lucht. Ook ging het kaarsje ineens uit, terwijl de ramen dicht waren. Toen ik de kamer rondkeek, zag ik in de hoek van de kamer ineens een gedaante. Het was als een grote schaduw met het silhouet van een mens. Dit duurde enkele seconden, maar het voelde als 5 minuten. Angstig was ik niet, meer versteend vanwege de bizarre situatie. Opeens was die gedaante verdwenen en de spanning/kou was ook verdwenen.
En dat komt door een geest?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:49 schreef shamijla het volgende:
liep laast naar huis toe en dan heb je een straatje waarbij autos best hard rijden. Ik had me muziek keihard op en wou die straat oversteken , liep het voetpad af leek het alsof ik tegen een boom aanknalde of iemand me tegen hield. Ik keek op en zag zo een auto voor me neus voorbij scheuren (ja ik kijk altijd naar de grond als ik loop)
oh nee hequote:Op donderdag 14 januari 2010 16:45 schreef GSP het volgende:
Nee, dit was alleen een schaduw met menselijk silhouet. Ik durfde er ook niet lang naar te kijken. Ik heb maar 3 seconden gekeken omdat die "ogen" dwars door mij heen leken te kijken. Net even terug gelezen. Hij leek op die "hooded man".
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:33 schreef _Liquid_ het volgende:
Blauwe gloed uit kamer van ouders = tv
wauw, jij zou zo een heel topic in je eentje kunnen vullen.quote:
dat hoor ik voor het eerst van die voorbode voor slecht nieuws ( hooded man )quote:Op maandag 1 februari 2010 00:22 schreef rats het volgende:
Die hooded man heb ik ook een keer gezien. Ik woonde toen nog thuis en mijn kamer lag direct achter het balkon (raam keek op balkon uit). Ik kleedde me aan om naar mijn werk te gaan (na het douchen, was dus klaarwakker) en ineens zie ik een zwart mensgedaante met een hoed op staan, ik schrok natuurlijk hiervan (het voelde ook niet goed aan, vaak voel ik dus als ik iets merk of het positief of negatief is) en begon te gillen. Hierop kwam mijn moeder natuurlijk eraan en vroeg wat er was, dus ik zei dat er een man op balkon stond. Ze ging kijken en zag niks en zei dat er niks was terwijl ik hem op dat moment nog steeds zag. Wat ik me heb laten vertellen staat deze man voor slecht nieuws en zou er binnen afzienbare tijd iets gebeuren. Of dit echt zo is, laat ik in het midden, wel is het zo dat mijn oma paar dagen erna stierf. Geen idee of dit met elkaar te maken heeft.
Hahahaha, ja ach ditt was nog maar een gedeelte inderdaad. Gelukkig is het tegenwoordig niet zo vaak meer als vroeger, heb ze zelfs op school gewoon in de klas zien zitten. Hou me maar voor dat er altijd mensen zijn die het erger hebbenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
wauw, jij zou zo een heel topic in je eentje kunnen vullen.
Iemand vertelde het me ooit eens toen ik dit vertelde (zei een medium te zijn), zoals ik eerder zei heb ik geen idee of dit waar is. Enige wat wel apart was dat paar dagen later mijn oma overleed, maar dat schrijf ik niet toe als voorteken ervan hoor. Misschien dat andere mensen die het zagen duidelijkheid kunnen geven of er niet lang nadat ze deze zagen er iets gebeurd is.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:30 schreef Summers het volgende:
[..]
dat hoor ik voor het eerst van die voorbode voor slecht nieuws ( hooded man )
op zich voelde die wel slecht aan , is al tijd geleden maar nadat ik gilde en onder de deken verstopte was die gelukkig wel weg toen mijn vader kwam
ik ben aan het denken , het is al 17 jr geleden en sliep daar juist op de bank omdat erquote:Op maandag 1 februari 2010 20:34 schreef rats het volgende:
[..]
Iemand vertelde het me ooit eens toen ik dit vertelde (zei een medium te zijn), zoals ik eerder zei heb ik geen idee of dit waar is. Enige wat wel apart was dat paar dagen later mijn oma overleed, maar dat schrijf ik niet toe als voorteken ervan hoor. Misschien dat andere mensen die het zagen duidelijkheid kunnen geven of er niet lang nadat ze deze zagen er iets gebeurd is.
Het voelde ook zeekr slecht aan ja, al dacht mijn moeder dat ik gek was omdat zij niks zag en ik nog steeds lol.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Mijn tekening:
[ afbeelding ]
precies dat had ik met mijn broer , beide sliepen op de beneden verdieping en ook afgesproken te kloppen en beide hadden heel vaak dat er terug werd geklopt maar dat de ander boven was ,quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:39 schreef _Bella_ het volgende:
Ik had last van een geest toen ik nog bij me ouders woonde en me zus, heb zoveel dingen meegemaakt daar maar haal er wel de engste uit.
Mijn zus en ik hadden onze slaapkamers naast elkaar en als ik haar nodig had klopte ik op de muur.
Tot op een dag ik weer is klopte en er terug werd geklopt, ik klopte vervolgens weer en er werd weer geklopt, toen vervolgens klopte ik in allerlei ritmes want ik dacht misschien verveelt ze zichen was dit ff een levenloos momentje, maar er werd precies op de exacte manier terug gekopt en ik liep verbaasd naar haar kamer omdat ze wel heel lang door ging met dat geklop en ik het zat was..Bleek dat ze helemaal niet thuis was..er lag een briefje op haar bureau dat ze niet thuis komt vandaag :S
Nou..that scared the shit out of me
Ik hoorde vroeger ook de gekste klopgeluiden en voetstappen als ik alleen thuis was. Afgelopen week op de kamer van mijn dochtertje geslapen, omdat ze absoluut niet in haar eigen kamer wilde slapen. Ik was doodsbang, het was ijskoud en ik voelde echt een aanwezigheid. Echt niet fijn, ik heb amper geslapen. En ohja, ik ben zeker geïnteresseerd in je andere verhalen!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:04 schreef _Bella_ het volgende:
Ja dat geklop is gelukkig maar 1x voorgekomen, dat is echt zooo freaky
maar dat voetstappen herken ik ook zeker, alsof iemand rondloopt precies in je kamer of de kamer naast je op de raarste tijden en je weet dat er niemand is.
Ik sliep ook heel vaak bij me zus omdat ik echt zo bang was, elke nacht was het wel raak in dat enge rothuis, ben blij dat ik ervanaf ben
Als je onder de deken kan kruipen en praten , ben je ook niet verlamd .quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:48 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb best vaak gehad dat er een zwarte schim (persoon) naast me bed staat of kruipt naast me bed. Zelfs na een aantal keer knipperen met me ogen zorgde niet dat het weg ging. Ik riep zelfs een paar keer ga weg of iets in die trand. Toen kroop ik maar onder me dekens en even later waren ze weg. Al weet ik dan niet zeker of ik dan weer in slaap ben gevallen.
Dit wordt dan eigenlijk beschouwd als slaapverlamming, maar ik weet niet.. Heb al een aantal doden meegemaakt, me moeder, peet tante een goed kennis..dus weet het echt niet
quote:Het verschijnsel is relatief onbekend en er wordt nog maar recent wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Om deze reden is er nog geen zekerheid over de oorzaak van het verschijnsel.
Verlamming van de spieren treedt normaliter op tijdens de REM-slaap. Alleen de oogspieren, de longen en het hart zijn dan nog actief. Deze verlamming treedt op ter voorkoming dat bewegingen in dromen echt uitgevoerd worden. Bij slaapverlamming bevindt de persoon zich als het ware tussen droom en waaktoestand in, waardoor hij zich niet kan bewegen. Dit kan zeer beangstigend zijn voor de persoon in kwestie.
hmmquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Als je onder de deken kan kruipen en praten , ben je ook niet verlamd .
[..]
m.a.w Mensen die zwarte schimmen zien hebben dus geen sleep paralysis. Wat vaak als excuus wordt gebruikt om het te verklaren..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Als je onder de deken kan kruipen en praten , ben je ook niet verlamd .
[..]
terwijl slaapverlamming geen verklaring op zich is , maar een benaming voor een aantal symptomen die mensen over de hele wereld als hetzelfde ervaren .quote:Op zondag 21 februari 2010 13:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
m.a.w Mensen die zwarte schimmen zien hebben dus geen sleep paralysis. Wat vaak als excuus wordt gebruikt om het te verklaren..
Ik had het ook niet
als je zo simpel je conclusies trekt, ben je niet erg slim mijns inziens.. maar goedquote:Op zondag 21 februari 2010 13:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
m.a.w Mensen die zwarte schimmen zien hebben dus geen sleep paralysis. Wat vaak als excuus wordt gebruikt om het te verklaren..
Ik had het ook niet
Hoeveel geesten heb je in elkaar geslagen?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
als je zo simpel je conclusies trekt, ben je niet erg slim mijns inziens.. maar goed
Ik ben heus wel slim.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
als je zo simpel je conclusies trekt, ben je niet erg slim mijns inziens.. maar goed
Jij snapt het.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben heus wel slim.Maar waar het mij om gaat is dat als je meldt zwarte schimmen te zien er meteen van wordt uitgegaan dat je sliep en slaapverlamming hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |