quote:
Kan ik het helpen dat ik alles niet zo snel doe met dit warme weerquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:54 schreef golfer het volgende:
[..]Je sloot de vorige en wachtte vervolgens 7 minuten voordat je een nieuwe opende.
![]()
Nee, ik sla een dagje over.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:03 schreef -Wolf- het volgende:
Gaan er nog mensen fitnessen vanavond? Ik ga namelijk zo!![]()
de 18equote:
Nee, ik heb vooralsnog geen vakantie. Waarschijnlijk dat ik ergens in september ofzo een week of 2 vrij neem. Deze week hoef ik weliswaar ook niet te werken, maar dat heeft een andere reden.quote:
hehe zet een paar mooie vrouwen op de boot en klaar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:04 schreef pascalheister het volgende:
ok
trouwens deze clip zou leuker zijn geweest bij Boten Anna van Basshunter
http://rapidshare.de/file(...)_Ko_-_Boten_Anna.avi
ik les nu in een Mazda 6, fijne bak instructeur heeft hiervoor altijd een bmw gehad, als je hoort wat dat allemaal heeft gekost en dat ie nu bijna niks geen kosten heeft aan deze Mazda. Van dat verschil kun je bijna een nieuwe auto van kopenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:20 schreef DIGGER het volgende:
Tip voor Golfer: Koop een Japanse auto.
Ik kan wat dat betreft echt iedereen uitlachen mbt de kosten voor onderhoud die ik maak: Helemaal nul. Ja alleen ff het gebruikelijke bij de jaarlijkse beurt, that's all. En zelfs dan kost die me al minder dan van welke auto uit dezelfde klasse dan ook.
Dus weg met die kut Franse bak Golfer
Klarissa Patijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe zet een paar mooie vrouwen op de boot en klaar.
Ik zit alleen al aan water op 5,5 liter per dag.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, wat een hitte...
Morgen ook nog eens 2u20 in de trein zitten ofzo met dit weer, ik denk dat ik maar eens 2 liter drinken mee neem.
Heb hier een Mazda 6 (2.3 motor uit 2003, rijdt super) en een Daihatsu Cuore uit 1996 (850cc driepittertje)quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik les nu in een Mazda 6, fijne bak instructeur heeft hiervoor altijd een bmw gehad, als je hoort wat dat allemaal heeft gekost en dat ie nu bijna niks geen kosten heeft aan deze Mazda. Van dat verschil kun je bijna een nieuwe auto van kopen
Maar als ik mn rijbewijs hebt komt er ook wel een japanner denk ik
O qua styling absoluut, van de 159 tot de Lybra tot de Grande punto, allemaal gave bakken, daarin wint Italie met gemakquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:52 schreef pascalheister het volgende:
Wel frappant dat je niet pro italiaanse auto's bent digger![]()
Op zich niets mis met Japanse auto's. Maar ik ben er nog geeneen tegengekomen die de wegligging heeft van een Peugeot 406quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:20 schreef DIGGER het volgende:
Ik kan wat dat betreft echt iedereen uitlachen mbt de kosten voor onderhoud die ik maak: Helemaal nul. Ja alleen ff het gebruikelijke bij de jaarlijkse beurt, that's all. En zelfs dan kost die me al minder dan van welke auto uit dezelfde klasse dan ook.
Tja, dan zal je de productie uit Europa weg moeten halen om de kosten omlaag te halen. Zie ik niet echt gebeuren in landen als Italie en Frankrijk....quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Eigenlijk zou die mix moeten bestaan, Italiaanse styling met Japanse degelijkheid/betrouwbaarheid incl. de vele standaard opties voor de kleine prijs.
glaasje? ik heb een anderhalve literfles staan hier.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:56 schreef borisz het volgende:
lekker een glaasje Lipton Ice Tea
Er worden genoeg Japanse auto's in Europa gemaakt hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja, dan zal je de productie uit Europa weg moeten halen om de kosten omlaag te halen. Zie ik niet echt gebeuren in landen als Italie en Frankrijk....
Als ik ouder was en geen kids meer thuis had wonen, had hier nu een 406 Coupe gestaan, die is te mooi om te laten staan. Zeker in die Bleu Rivera lak.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Op zich niets mis met Japanse auto's. Maar ik ben er nog geeneen tegengekomen die de wegligging heeft van een Peugeot 406![]()
Ja, en dat levert ook niet je ideale combinatie....quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Er worden genoeg Japanse auto's in Europa gemaakt hoor
Neem de Avensis qua betrouwbaarheid maar dan met het uiterlijk van de Alfa 156-159 lijn en ik rijd nooit meer in een andere auto.
Suzuki heeft ook altijd betrouwbare auto's . Mijn volgende wordt denk ik weer een Swift. Nieuwe model danquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, en dat levert ook niet je ideale combinatie....
Qua betrouwbaarheid zijn die Jappen gewoon geweldig. Maar ik weet niet wat het is, ik rij liever in een Franse bak. Iedereen z'n afwijking
De 406-break heeft veel meer ruimte dan de 407 variant, hele rare actie van Peugeot.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als ik ouder was en geen kids meer thuis had wonen, had hier nu een 406 Coupe gestaan, die is te mooi om te laten staan. Zeker in die Bleu Rivera lak.
Met 2 kids echter niet practisch en de 407 is in welk format dan ook gewoon lelijk, mismaakt (en met belachelijk weinig bagageruimte voor z'n klasse/prijs).
Zolang je golfspullen maar passenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef golfer het volgende:
Ach, zolang dit tijdelijke eigen autootje mij verder gewoon van A naar B brengt, voldoet ie.
Die vind ik leuk, zo niet de leukste auto in die klassequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:11 schreef DeTolk het volgende:
Mijn volgende wordt denk ik weer een Swift. Nieuwe model dan
Heb er al proefritjes in gemaakt, De dealer is tegenover mijn huisquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die vind ik leuk, zo niet de leukste auto in die klasse
Inderdaad ook niet onbelangrijk.quote:
volgens mij worden bepaalde typen auto daar op ontworpen tegenwoordigquote:
Zolang ze geen BMW X5 rijdt zal je mij niet horenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:20 schreef DIGGER het volgende:
Etenstijd voor Kady "Tokkie" (Me rot gelachen om al die dozen in ouders die vielen over het feit dat we niet hadden gewacht tot ze zelf kon kiezen of ze wel of geen oorbellen wou - alsof zij hun kind vragen of die naar school wil en zo ja welke, iets wat je wel iets meer vormt dan een oorbel).
Maar goed, laat het maar mijn grootste fout zijn die ik maak als ouder, dat ze nu oorbellen heeft en sommigen dat ordinair vindenfijne avond allen
Ik heb een Renault 19 gehad, wat een ellende was dat.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:20 schreef DIGGER het volgende:
Moet je daar geen speciale cursus voor hebben??/quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:23 schreef borisz het volgende:
ik heb een jaguar garage tegen over mijn huis![]()
geen flauw ideequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Moet je daar geen speciale cursus voor hebben??/
Jaguars.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:23 schreef borisz het volgende:
ik heb een jaguar garage tegen over mijn huis![]()
Zo'n soort bericht wilde ik ook net gaan typenquote:
Niet genoeg PK's in die benen van je?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:38 schreef popolon het volgende:
Die van mij ook maar die gaat niet zo hard.
Jij ook even niet he?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet genoeg PK's in die benen van je?
Ik weet er iets van, ik heb al het een en ander in puin gehad (enkelbanden, kruisbanden, achilles).quote:
Ach, het positieve is dat ik mijn armen en schouders enorm aan het trainen ben door het lopen op krukken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik weet er iets van, ik heb al het een en ander in puin gehad (enkelbanden, kruisbanden, achilles).
Geloof ik graag.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach, het positieve is dat ik mijn armen en schouders enorm aan het trainen ben door het lopen op krukken.
Ik kan eigenlijk wel een zwembad gebruiken bij mijn revalidatie
Hier nergens last van en ook UPC dus doe maar nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:55 schreef Againzender het volgende:
Ziet bij iedereen Nederland 2 er uit alsof je aan de pillen hebt gezeten, of moet ik UPC gaan bombarderen?
dan zal het filiaal Amsterdam wel weer zijn. 1, 2 en 3 is het beeld totaal kut, terwijl de rest van de zenders er goed uit ziet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier nergens last van en ook UPC dus doe maar niet![]()
Het is niet handig neequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Geloof ik graag.
Irritant he die krukken? Vooral als je naar de plee moet.
Vriend van me was ook zwaar aan het revalidren in een sportschool na een beenbreuk. Hij is er na zijn herstel mee doorgegaan en ziet er nu uit als een bodybuilderquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach, het positieve is dat ik mijn armen en schouders enorm aan het trainen ben door het lopen op krukken.
Ik kan eigenlijk wel een zwembad gebruiken bij mijn revalidatie
De fiets in B&D voldoet ook weer na een bezoekje aan de fietsenmaker en die in Tilburg die moet nog op bezoekquote:
Oe, dat postte je vorig jaar om deze tijd ook kan ik me herinnerenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Net terug van het fitnessen, nou ja fitnessen, ik heb m'n beddegoed verschoond.
Ohhhh 2 min. naar je werk fietsenquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:00 schreef Bos81 het volgende:
De fiets die ik gebruik om naar het werk te gaan, kan wel een opknapbeurtje gebruiken.. Maar aangezien het maar 2 minuten fietsen is, is dat ook niet echt noodzakelijk.
Ja het werd weer tijd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe, dat postte je vorig jaar om deze tijd ook kan ik me herinneren
Het staat hier al 2 uur open, maar het koelt niet erg afquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:35 schreef Ambrosius het volgende:
Zo, alles open gegooid, afkoelen maar.
Ik kom net thuis, dus het kon niet eerder.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het staat hier al 2 uur open, maar het koelt niet erg af
Gisteren waaide het nog ff koel, maar vandaag niet
je kan maar nooit vroeg genoeg ontbijtenquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:55 schreef tong80 het volgende:
Zo lekker ontbeten Spaghettie met veelkaas
Heb het al gezien, is wel een aardig stukje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:56 schreef tong80 het volgende:
Jan Mulder nu in 2 vandaag in de herhaling op Ned-2
Ja leukquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb het al gezien, is wel een aardig stukje.
Ik heb nog een Hollandse Nieuwe haring hier in de koeling liggen, denk dat ik die morgenochtend maar eens als ontbijt ga nemen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:55 schreef tong80 het volgende:
Zo lekker ontbeten Spaghettie met veelkaas
Ja, neemt weer de hele boel in de zeik op zijn manier...quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:56 schreef tong80 het volgende:
Jan Mulder nu in 2 vandaag in de herhaling op Ned-2
Leuke poging, maar degenen die er over gaan zullen het wel weer niet snappen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:13 schreef tong80 het volgende:
Een Hooler genoemd :
Waarom worden er zo weinig schouderklopjes uitgedeeld ?
Ben ook bang van nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke poging, maar degenen die er over gaan zullen het wel weer niet snappen.
Ik gooi je erin.quote:
Regionale zender?quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:16 schreef tong80 het volgende:
Ik ga nu naar het schlagerfestival kijken. Heerlijk
Opgenomen van Ned-2 de Tros vanavondquote:
quote:Tips om het hoofd koel te houden
Nederland beleeft opnieuw een hittegolf. Dat is prettig voor wie vrij is, maar soms minder prettig voor wie aan het werk is. U kunt er zeker van zijn dat we alle technische mogelijkheden inzetten om de temperatuur zo aangenaam mogelijk te houden.
Samen met de Arbodienst hebben we ook een aantal praktische tips voor u opgesteld.
1. Zorg ervoor dat u voldoende drinkt. Dat is vaak meer dan u denkt.
2. Als uw werkplek zonwering heeft, gebruik die dan ook.
3. Houdt ramen gesloten zolang de zon erop staat.
4. Zet uw PC, beeldscherm, printer, kopieermachine etc. uit zolang u ze niet nodig hebt.
5. Doe, als dat mogelijk is, de verlichting uit.
Zoals gisteren al is aangekondigd, trakteert de Raad van Bestuur donderdag 20 juli a.s. alle medewerkers en patiënten op een ijsje.
ik loop de hele ochtend al als een zombie rondquote:
Ik kom er 3X per week, maar ik heb geen idee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Btw, kan iemand die regelmatig op Utrecht CS komt me vertellen of ik daar een briefje van 50 euro kan omwisselen naar een stel van 20 en van 10? Ik meen me te herinneren dat er daar een automaat voor staat namelijk.
OOooohhhh sproei even uw vocht hiernaartoe JMmetjequote:Op donderdag 20 juli 2006 10:49 schreef just me het volgende:
Zal ik dan klagen dat het net eventjes aan het regenen was
mijn vocht heb ik afgelopen nacht reeds versproeid waarde Bluezzquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OOooohhhh sproei even uw vocht hiernaartoe JMmetje
Dat noemt ze zweten tegenwoordigquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:50 schreef just me het volgende:
Ik heb zo liggen zweten Clauw dat ik zo alles maar weer in de was ga gooien
quote:
Ja vommie dat kenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:57 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Zweet je je bed uit, kijk je naar buiten, heeft het geregend![]()
Kan je trouwens van de hitte last krijgen van een opgezwolle gezicht?
Is nou al de 2e dag dat ik 's morgens met een dikke kop wakker wordt![]()
Nou dan moet het maar snel wat koeler worden, want dit is geen gezichtquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja vommie dat ken
JM, details willen we![]()
Oh en wij willen ook wel eens zien wie diequote:Op donderdag 20 juli 2006 12:01 schreef clauwheee het volgende:
Ja als je dan toch stug doorgaat, dan willen we ook alles weten JM. Zo ben ik dan ook wel weer
Hier schijnt de zon (helaas)quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:05 schreef borisz het volgende:
het het het REGENT
Dacht ut welquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh en wij willen ook wel eens zien wie dienou is, hè Clauuuuuuuuuuuuuu?????
Elke druppel die hier valt klinkt als een druppel olijfolie in een gloeiend hete pan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:05 schreef borisz het volgende:
het het het REGENT
Kan je al een eitje bakken dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Elke druppel die hier valt klinkt als een druppel olijfolie in een gloeiend hete pan.
"TTSSSSSSSSSSSS"
Jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Yep zelf ook geweest![]()
Sardegna dan, Mr. Jacks ontken ik ten zeerste
Over wie héb je het allemaalquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:22 schreef rubbereend het volgende:
sta ik gisteren bij de Matrixx te wachten tot Jochen Miller zou komen wordt ik verrast dat Don Diablo zou komenen het was
Don Diablo:quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:34 schreef rubbereend het volgende:de Tour
[..]
Don Diablo:
[afbeelding]
Ja, die kan er wel mee door jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:34 schreef rubbereend het volgende:de Tour
[..]
Don Diablo:
[afbeelding]
yupquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, die kan er wel mee door ja
En weer mis ik een (waarschijnlijk) mooie rit...
yup..quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:48 schreef golfer het volgende:
De Tour is eindelijk leuk aan het worden.
Kikkerquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:34 schreef rubbereend het volgende:de Tour
[..]
Don Diablo:
[afbeelding]
Het schijnt dat hij gisteren al wat rondjes heeft genomenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:13 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Landis in de aanval zeg. Laat hem dan maar een rondje betalen.
Het VBL-columnhoekje deel 9: Met genoeg stof tot schrijven
voor bluezz; een van deze zal het wel doen:quote:
Alleen voor Bluezz?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor bluezz; een van deze zal het wel doen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey tnxxquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:21 schreef rubbereend het volgende:
voor bluezz; een van deze zal het wel doen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
F*ck, Zandmannetje...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman mag trouwens niet naar het tweede jaar heeft de examencommissie bepaald.
Ik ga nog in beroep, maar waarschijnlijk heeft dat geen nut.
Nu maar op zoek naar huis en baan...
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman mag trouwens niet naar het tweede jaar heeft de examencommissie bepaald.
Eerste jaar nog een keer over doen is geen optie?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Helaas. Ze willen een schifting maken in het eerste jaar. Ben je door naar het tweede jaar, hoef je niet meer van school af. Ach, we zien wel wat het beroep uitwijst.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerste jaar nog een keer over doen is geen optie?
Balen man. Nou hopen dat het beroep nog iets oplevert, dan maar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Helaas. Ze willen een schifting maken in het eerste jaar. Ben je door naar het tweede jaar, hoef je niet meer van school af. Ach, we zien wel wat het beroep uitwijst.
*pakt vast de knuppel*quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:26 schreef clauwheee het volgende:
Waar staat die school Zandmannetje? Een leger Hoolies kunnen ze geen nee tegen zeggen!![]()
Echt kloten zeg.
Vervelendquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar het is wel super gaaf!!quote:
Globetrotterquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:40 schreef appelsientje het volgende:
Maar het is wel super gaaf!!De vrijheid, de ervaring.. ik zou het aanraden
Ja en in de eerste ronde ontvangt de club van Vaduz (Excelsior '31) de club waar ik regelmatig naar het eerste ga kijken en in de jeugd heb gespeeld (Geldrop/AEK)quote:
Toch opvallend dat het zo uitkomt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en in de eerste ronde ontvangt de club van Vaduz (Excelsior '31) de club waar ik regelmatig naar het eerste ga kijken en in de jeugd heb gespeeld (Geldrop/AEK)![]()
omgquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:07 schreef pascalheister het volgende:
oef yolante je maakt het alleen nog maar warmer![]()
http://forum3.mokkels.nl/cgi-bin/topics.pl?hold=1&action=viewtopic&what=6720&group=1
alohaquote:
Cruo! Groeten terugquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:46 schreef Cruoninga het volgende:
Goedenavond![]()
Groeten uit Prijedor, Bosnia-Herzegovina
mis je mij net zoveel als ik jouquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:49 schreef clauwheee het volgende:
Nog steeds niet? Je kon toch laatst dat ding van het postkantoor halen? Lekker vooruitzicht! Ik heb de Bjoorloze week overleefd en heb ook lekker vakantie na morgen
hehe wie is je provider ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]goede berichten.....heb inderdaad een nieuw modem opgehaald maar krijg het nog steeds niet aan de praat.....en vind het een beetje te warm om uit te zoeken waar het aan ligt
![]()
Beetje te warm? Stel je niet zo aan joh, dat valt toch wel meequote:Op donderdag 20 juli 2006 20:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]goede berichten.....heb inderdaad een nieuw modem opgehaald maar krijg het nog steeds niet aan de praat.....en vind het een beetje te warm om uit te zoeken waar het aan ligt
![]()
idd ga eens werkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Beetje te warm? Stel je niet zo aan joh, dat valt toch wel meeLuiwammes
Ik denk nog steeds op vakantie in Toscanequote:Op donderdag 20 juli 2006 21:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd ga eens werken
trouwens... ik heb wat gemist.. waar is SCH ? op vakantie?
Lekkerquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:04 schreef clauwheee het volgende:
Ja onze SCHat is nog steeds op vakanSCHie!
Pas maar op voor de zachte G....quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:17 schreef borisz het volgende:
ik gaat dinsdag noord holland voor een paar weken verlaten, wat vrienden opzoeken in brabant![]()
okequote:Op donderdag 20 juli 2006 21:24 schreef dndiek het volgende:
Haal die spatie tussen hou en doe maar weg
Waarom denk ik nu gelijk aan Ireen Wust met puntjes op de uquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:23 schreef borisz het volgende:
kei gaaf
geen flauw ideequote:Op donderdag 20 juli 2006 21:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu gelijk aan Ireen Wust met puntjes op de u
Effe knalluhquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu gelijk aan Ireen Wust met puntjes op de u
hahah lekker.. ach als je er maar ff tussen uit bent.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:14 schreef clauwheee het volgende:
Nee dat is waar Sientje. Wij gaan denk ik volgende week een paar dagen richting Playa de Noord Holland ofzo
Ik ben met Noca nog nooit naar het buitenland geweestquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahah lekker.. ach als je er maar ff tussen uit bent.
Jullie zijn al zo lang niet meer op vakantie geweest tenslotte
anders ga je gewoon eens een weekendje wegquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben met Noca nog nooit naar het buitenland geweestDit is het eerste jaar dat we echt samen vakantie hebben, maar ook nu zit het er niet in door de verhuizing straks enzo
Afzonderlijk zijn wel wel vaak in het buitenland geweest, maar de laatste jaren en samen dus niet meer. Weekenden waren we van plan, maar door alle verhuizingen en verbouwingen in de familie gaat al onze tijd daar in zitten in de weekenden. Daarom dus kijken of we ergens in de komende twee weken weg kunnen. En als alles straks weer rustig is, gaan we lekker veel wegquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
anders ga je gewoon eens een weekendje weg
naar Duitsland ofzo... kan nooit duur zijn... gewoon doen
Hij iSCH nog steeds in ToSCHcanequote:Op donderdag 20 juli 2006 21:02 schreef appelsientje het volgende:
trouwens... ik heb wat gemist.. waar is SCH ? op vakantie?
Kom je dan nog even buurten in Flowerdale?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:14 schreef clauwheee het volgende:
Nee dat is waar Sientje. Wij gaan denk ik volgende week een paar dagen richting Playa de Noord Holland ofzo
hoop het niet..willen om 04:00u in de auto zittenquote:
Wel eens op Schier geweest Clauw?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:59 schreef clauwheee het volgende:
SG
[..]
Afzonderlijk zijn wel wel vaak in het buitenland geweest, maar de laatste jaren en samen dus niet meer. Weekenden waren we van plan, maar door alle verhuizingen en verbouwingen in de familie gaat al onze tijd daar in zitten in de weekenden. Daarom dus kijken of we ergens in de komende twee weken weg kunnen. En als alles straks weer rustig is, gaan we lekker veel weg
hehe sommige mensen hebben echt niks te doenquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:53 schreef borisz het volgende:
domino day
http://www.dumpalink.com/media/1153383238/Japanese_Dominos
![]()
![]()
![]()
Doeeeeeeeg Bjoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoop het niet..willen om 04:00u in de auto zitten
hopen een beetje gunstig met het tour-verkeer om te gaan !
Maar goed ik ben er weg van en wens iedereen net zo'n prettige vakantie toe,als diegene mij wenst![]()
Fijne vakantie!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoop het niet..willen om 04:00u in de auto zitten
hopen een beetje gunstig met het tour-verkeer om te gaan !
Maar goed ik ben er weg van en wens iedereen net zo'n prettige vakantie toe,als diegene mij wenst![]()
Fijne vakantie, Bjoro, B. en Maudje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:03 schreef Bjoro het volgende:
Ja dat ligt ook nog in de planning,met vrienden die daar een huisje hebbenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wel eens op Schier geweest Clauw?
Is ook altijd wel lekker om daar een paar daagjes te relaxen.
Ik had laatst al gevraagd of we niet in jullie tuinhuisje konden bivakkeren, maar daar werd niet op gereageerdquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom je dan nog even buurten in Flowerdale?![]()
Ik ga er waarschijnlijk een paar daagjes nog heen met twee vrienden. Met een tent waarschijnlijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja dat ligt ook nog in de planning,met vrienden die daar een huisje hebben
Duitsland daar zit ik met 5 min.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
anders ga je gewoon eens een weekendje weg
naar Duitsland ofzo... kan nooit duur zijn... gewoon doen
Lieverd, we hebben geen tuinhuisje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:10 schreef clauwheee het volgende:
Ik had laatst al gevraagd of we niet in jullie tuinhuisje konden bivakkeren, maar daar werd niet op gereageerd![]()
Doe maar een bacardi limon icetea...quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:16 schreef DeTolk het volgende:
Dan zal ik wel even tappen, en voor de rest van de kroeg ook
Topperquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:16 schreef DeTolk het volgende:
Dan zal ik wel even tappen, en voor de rest van de kroeg ook
Ranja met een rietje ken je krijge!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe mij maar een breezer ananas.
Heerlijk zeg, van zeven tot tien voetballen op een playground.![]()
Doe er ook maar een dubbele Whiskey bijquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe mij maar een breezer ananas.
Heerlijk zeg, van zeven tot tien voetballen op een playground.![]()
Ook goedquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Lieverd, we hebben geen tuinhuisje.
Wel een vogelhuisje aan onze boom.![]()
Nee ik was ook tegen, maja, aangezien die twee gasten een matig budget tot hun beschikking hebben ben ik uiteindelijk maar gezwichtquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:24 schreef clauwheee het volgende:
SG een tentIk hou niet van tenten
![]()
[..]
Ook goed
Jullie zijn welkom.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:24 schreef clauwheee het volgende:
SG een tentIk hou niet van tenten
![]()
Ook goed
Ow maar Noca vind tenten wel leuk, droppen we die bij die gasten en dan gaan wij wel in een appartementje ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee ik was ook tegen, maja, aangezien die twee gasten een matig budget tot hun beschikking hebben ben ik uiteindelijk maar gezwicht
Ik ben voorquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow maar Noca vind tenten wel leuk, droppen we die bij die gasten en dan gaan wij wel in een appartementje ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |