quote:
Kan ik het helpen dat ik alles niet zo snel doe met dit warme weerquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:54 schreef golfer het volgende:
[..]Je sloot de vorige en wachtte vervolgens 7 minuten voordat je een nieuwe opende.
![]()
Nee, ik sla een dagje over.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:03 schreef -Wolf- het volgende:
Gaan er nog mensen fitnessen vanavond? Ik ga namelijk zo!![]()
de 18equote:
Nee, ik heb vooralsnog geen vakantie. Waarschijnlijk dat ik ergens in september ofzo een week of 2 vrij neem. Deze week hoef ik weliswaar ook niet te werken, maar dat heeft een andere reden.quote:
hehe zet een paar mooie vrouwen op de boot en klaar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:04 schreef pascalheister het volgende:
ok
trouwens deze clip zou leuker zijn geweest bij Boten Anna van Basshunter
http://rapidshare.de/file(...)_Ko_-_Boten_Anna.avi
ik les nu in een Mazda 6, fijne bak instructeur heeft hiervoor altijd een bmw gehad, als je hoort wat dat allemaal heeft gekost en dat ie nu bijna niks geen kosten heeft aan deze Mazda. Van dat verschil kun je bijna een nieuwe auto van kopenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:20 schreef DIGGER het volgende:
Tip voor Golfer: Koop een Japanse auto.
Ik kan wat dat betreft echt iedereen uitlachen mbt de kosten voor onderhoud die ik maak: Helemaal nul. Ja alleen ff het gebruikelijke bij de jaarlijkse beurt, that's all. En zelfs dan kost die me al minder dan van welke auto uit dezelfde klasse dan ook.
Dus weg met die kut Franse bak Golfer
Klarissa Patijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe zet een paar mooie vrouwen op de boot en klaar.
Ik zit alleen al aan water op 5,5 liter per dag.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, wat een hitte...
Morgen ook nog eens 2u20 in de trein zitten ofzo met dit weer, ik denk dat ik maar eens 2 liter drinken mee neem.
Heb hier een Mazda 6 (2.3 motor uit 2003, rijdt super) en een Daihatsu Cuore uit 1996 (850cc driepittertje)quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik les nu in een Mazda 6, fijne bak instructeur heeft hiervoor altijd een bmw gehad, als je hoort wat dat allemaal heeft gekost en dat ie nu bijna niks geen kosten heeft aan deze Mazda. Van dat verschil kun je bijna een nieuwe auto van kopen
Maar als ik mn rijbewijs hebt komt er ook wel een japanner denk ik
O qua styling absoluut, van de 159 tot de Lybra tot de Grande punto, allemaal gave bakken, daarin wint Italie met gemakquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:52 schreef pascalheister het volgende:
Wel frappant dat je niet pro italiaanse auto's bent digger![]()
Op zich niets mis met Japanse auto's. Maar ik ben er nog geeneen tegengekomen die de wegligging heeft van een Peugeot 406quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:20 schreef DIGGER het volgende:
Tip voor Golfer: Koop een Japanse auto.
Ik kan wat dat betreft echt iedereen uitlachen mbt de kosten voor onderhoud die ik maak: Helemaal nul. Ja alleen ff het gebruikelijke bij de jaarlijkse beurt, that's all. En zelfs dan kost die me al minder dan van welke auto uit dezelfde klasse dan ook.
Dus weg met die kut Franse bak Golfer
Tja, dan zal je de productie uit Europa weg moeten halen om de kosten omlaag te halen. Zie ik niet echt gebeuren in landen als Italie en Frankrijk....quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Eigenlijk zou die mix moeten bestaan, Italiaanse styling met Japanse degelijkheid/betrouwbaarheid incl. de vele standaard opties voor de kleine prijs.
glaasje? ik heb een anderhalve literfles staan hier.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:56 schreef borisz het volgende:
lekker een glaasje Lipton Ice Tea
Er worden genoeg Japanse auto's in Europa gemaakt hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja, dan zal je de productie uit Europa weg moeten halen om de kosten omlaag te halen. Zie ik niet echt gebeuren in landen als Italie en Frankrijk....
Als ik ouder was en geen kids meer thuis had wonen, had hier nu een 406 Coupe gestaan, die is te mooi om te laten staan. Zeker in die Bleu Rivera lak.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Op zich niets mis met Japanse auto's. Maar ik ben er nog geeneen tegengekomen die de wegligging heeft van een Peugeot 406![]()
Ja, en dat levert ook niet je ideale combinatie....quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Er worden genoeg Japanse auto's in Europa gemaakt hoor
Neem de Avensis qua betrouwbaarheid maar dan met het uiterlijk van de Alfa 156-159 lijn en ik rijd nooit meer in een andere auto.
Suzuki heeft ook altijd betrouwbare auto's . Mijn volgende wordt denk ik weer een Swift. Nieuwe model danquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, en dat levert ook niet je ideale combinatie....
Qua betrouwbaarheid zijn die Jappen gewoon geweldig. Maar ik weet niet wat het is, ik rij liever in een Franse bak. Iedereen z'n afwijking
De 406-break heeft veel meer ruimte dan de 407 variant, hele rare actie van Peugeot.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als ik ouder was en geen kids meer thuis had wonen, had hier nu een 406 Coupe gestaan, die is te mooi om te laten staan. Zeker in die Bleu Rivera lak.
Met 2 kids echter niet practisch en de 407 is in welk format dan ook gewoon lelijk, mismaakt (en met belachelijk weinig bagageruimte voor z'n klasse/prijs).
Zolang je golfspullen maar passenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef golfer het volgende:
Ach, zolang dit tijdelijke eigen autootje mij verder gewoon van A naar B brengt, voldoet ie.
Die vind ik leuk, zo niet de leukste auto in die klassequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:11 schreef DeTolk het volgende:
Mijn volgende wordt denk ik weer een Swift. Nieuwe model dan
Heb er al proefritjes in gemaakt, De dealer is tegenover mijn huisquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die vind ik leuk, zo niet de leukste auto in die klasse
Inderdaad ook niet onbelangrijk.quote:
volgens mij worden bepaalde typen auto daar op ontworpen tegenwoordigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |