quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:28 schreef pascalheister het volgende:[..]
ik les nu in een Mazda 6, fijne bak instructeur heeft hiervoor altijd een bmw gehad, als je hoort wat dat allemaal heeft gekost en dat ie nu bijna niks geen kosten heeft aan deze Mazda. Van dat verschil kun je bijna een nieuwe auto van kopen
![]()
Maar als ik mn rijbewijs hebt komt er ook wel een japanner denk ik
![]()
Heb hier een Mazda 6 (2.3 motor uit 2003, rijdt super) en een Daihatsu Cuore uit 1996 (850cc driepittertje)
Heb werkelijkwaar nooit problemen, alleen de gebruikelijke vloeistoffen en oliefiltertjes moeten op de gebruikelijke momenten vervangen worden, verder niks. Geen rammeltjes, electronicaproblemen, lekkages of wat dan ook.
Die Cuore heeft met nu in 3 jaar in totaal exact 360 Euro aan onderhoud plus APK gekost, doet in de wegenbelasting en verzekering 9 euro per maand en rijdt 1 op 20. En nu kan ik weer een jaartje vooruit dus
Wat ze zeiden over de Fiat Panda (Je lacht iedereen uit) doe je eigenlijk met de Cuore.
Zou zo weer blind een Jap kopen als de auto leuk is qua styling (heeft hoge prioriteit hier).
Als ik dan m'n buurman zie, die bij het wassen van z'n auto zelfs elke keer al z'n banden erafhaalt om echt elke vierkante mm te poetsen van z'n nieuwe Zafira, maar ondertussen in een half jaartje al wel 4 keer de auto meerdere dagen kwijt is geweest wegens allerlei electronica en bak problemen.....
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away