quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:14 schreef DANILXL het volgende:
tvp wow die is mooi, hoe ziet het thuisshirt van corinthians eruit???
Ik zou zeggen: Doe je best en zoek hemquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:13 schreef Erasmusch het volgende:
En van Vasco?
mee eens, wat mij betreft na elke 1000 posts dat ie dicht gaat en niet na elke 300quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:16 schreef Waris3 het volgende:
Het is ontzettend irritant om elke keer na 7 pagina's weer een nieuw topic te openen.
Voor omgerekend 11 dollar meerquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef DANILXL het volgende:
ja die kon je ook bestellen bij subsidespports
60 euri jezusquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:03 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
60 euri, wel een geinig t-shirt
Shirts met Coca Cola als sponsoropdruk graag.quote:
Zo duur is dat toch niet?quote:
Je weet niet wat je vraagtquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Shirts met Coca Cola als sponsoropdruk graag.
Ben op zoek naar het trainingsshirt van Argentinie, Hemelsblauw met Coca Cola in het wit
Wil je meteen de prijsjes erbij zetten???quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je weet niet wat je vraagtMaar goed, ik ga even mijn post maken
![]()
voor dat vod?quote:
Zo bedoelde ik het niet, elk merk heeft namelijk flagship-clubs die het nieuwste model shirt dragen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:38 schreef sjimz het volgende:
egoTRON.. Reading is wel degelijk een A team. Ze spelen namelijk in de Premier League.
Erg gaaf beide!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Vasco Thuis
[afbeelding]
Vasco Uit
Met nummer 3 en Grosso erop ook ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:05 schreef Robar het volgende:
Dit shirt krijg ik dit weekend
Kadootje van iemand uit Italie . . .
Kon kiezen uit AC Milan, Juventus en Italie . . .
Makkelijke keuze vond ik zelf . . .
[afbeelding]
Oh neuh, dat niet, helemaal kaal.quote:
Dat logotje zou zowiezo op de arm komenquote:Op donderdag 20 juli 2006 07:34 schreef DIGGER het volgende:
Inter heeft een voorschot genomen op de titel: Het Coppa Italia logo op het nieuwe shirt is verhuisd van borst naar arm om plek te maken voor de scudetto die Inter binnenkort alsnog hoopt te ontvangen voor afgelopen seizoen....
Wat dat betreft zullen de Juve shirts problemen krijgen mbt het aantal titels
je bent niet de enige... ik zoek de witte versie daarvan. us 2 verzoekjesquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ben op zoek naar het trainingsshirt van Argentinie, Hemelsblauw met Coca Cola in het wit
Misschien is dit nog een interessante linkquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |