Komt door het weer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dit is de andere... Fok! Dieetclub deel 109
Je was me voor, ben ik nu echt zo'n slome?![]()
Ik doe hier momenteel ook niks hoor. Er is geen werk maar ik mag niet naar huis... (zie KLB). Ik word weer helemaal duizelig van de hitte. Dus hoe ongezond het ook is, ik ga zo meteen even naar het buurtwinkeltje om wat zouts en het enige dat ik kan bedenken zijn gezouten noten of chips.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:40 schreef Riann het volgende:
ik ga zo ook maar met een plante spuit buiten zittenmaar met dit weer kan je net zo goed werken thuis doe je niks terwijl als je werkt dan moet je
ik heb vanmorgen gewerkt maar ja had net zo goed een hele dag willen werken
Jojogirl is door een zwangerschap aangekomen en heeft er al behoorlijk wat kilo's weer af, dus dat is inderdaad erg knap.quote:
Maarja, je had tenminste goed nagedacht voordat je deze domme opmerking plaatstequote:
Mijn sig is mijn alibiquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Maarja, je had tenminste goed nagedacht voordat je deze domme opmerking plaatste
Het is hier nu 25°C en ik heb nog geen klachten gehoord. Morgen kijken of ze 26°C ook aankunnen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef Iksje het volgende:
Is het je nu gelukt om de airco wat op te drijven of was het uiteindelijk toch lekkerder op 23°?
Nee, dat is het probleem: omdat ik moet prikken (doe ik het niet dan verlies ik een maaltijdcheque en word ik erop aangesproken) kan ik niet met mijn uren schuiven. Mijn collega en ik hebben al gevraagd of we een prikkaart met recuperatie konden krijgen, zodat we uren kunnen terugnemen. Als ik met vakantie ben, neemt mijn collega mijn uren over, zo'n 4u overwerk per week. Dus dat zou handig zijn om te hebben, alleen willen ze het 'in september' wel eens aankaarten...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is hier nu 25°C en ik heb nog geen klachten gehoord. Morgen kijken of ze 26°C ook aankunnen.![]()
Gaat het bij jou nog een beetje? Las in je KLB-topic dat 't goed balen is op je werk. Kun je niet een paar uurtjes vrijpakken?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wilde me morgenochtend eens weer wegen (ben in het huis van m'n ouders), heeft m'n moeder de weegschaal meegenomen op vakantie.
Die is gek!
Er waren al 2 eerdere momenten dat de kinderarts eigenlijk wilde stoppen, maar op de één of andere manier gingen we toch steeds weer verder. Omdat je niet wilt stoppen. Want stoppen is zo definitiefquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Heb je dan niet de neiging om alsmaar door te gaan met proberen? Volgens mij zou ik dat wel hebben, echt zo van: toe nou, toe nou!
Ik heb dit ook!!! Ik zag gisteren een reclame van Extreme Makeover met iemand erin die ontzettend veel was afgevallen, echt gewoon slank geworden, maar overal vel had hangen... Ik ken ook wel iemand die een maagband heeft gehad en zo snel veel is afgevallen, die heeft het overtollige vel weg laten halen want het was echt vreselijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:11 schreef Emu het volgende:
Daar heb ik het meeste schrik voor dus, dat ik veel los vel zou gaan hebben of erg zichtbare striemen, de dokter heeft gezegd dat het nogal zal gaan meevallen omdat ik nog jong ben, maar ik ben er persoonlijk toch niet gerust in.
Vond jij het gister nog een beetje uit te houden? Ik denk dat de fanatieke vierdaagse loper echt niet op zou geven vanwege wat hitte. De vierdaagse loper moet en zal de finish halen, dus wat dat betreft vind ik het verstandig dat ze de boel hebben afgeblazen. Wat vind jij?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:38 schreef Sjeen het volgende:
Isa![]()
Voor de rest, ja hoi, ik ben weer terug uit Nijmegen dus... Gisteren prima gelopen, mocht vandaag niet meer starten net als 41 duizend anderen.
Ik baal gigantisch, maar het is absoluut een verstandige beslissing geweest... Ik heb nog nooit zoveel ambulances op één dag voorbij zien komen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Vond jij het gister nog een beetje uit te houden? Ik denk dat de fanatieke vierdaagse loper echt niet op zou geven vanwege wat hitte. De vierdaagse loper moet en zal de finish halen, dus wat dat betreft vind ik het verstandig dat ze de boel hebben afgeblazen. Wat vind jij?
Volgens mij is dat ook de kern van het probleem, ze kunnen geen goede verzorging garanderen met deze hitte. Gewoon omdat je er niet door heen komt als ambulance zijnde.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik baal gigantisch, maar het is absoluut een verstandige beslissing geweest... Ik heb nog nooit zoveel ambulances op één dag voorbij zien komen...
Wat mij betreft, het was wel warm maar wij hebben goede verzorging. En ik was om drie uur binnen, voor de echte problemen begonnen dus.
Pas op voor blauwalg in het waterquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:37 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, baantjes trekken met dit weer kan je wel vergeten. Zo'n zwembad zit vol kinderen en ik voel me dan altijd een pier in een potje met pieren in zo'n bad. Maar in open water zwemmen wordt ook steeds listiger qua blauwalgen en zo.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:03 schreef teigan het volgende:
het regent hier nu........
Goed, dat begint dan namelijk al lekker.quote:Op donderdag 20 juli 2006 07:37 schreef YPPY het volgende:
Je mag zelf je startgewicht kiezen Petra, je kunt bijv. ook je hoogste gewicht ooit doen. Of dat van vorige maand of vandaag. We kunnen toch niks controleren.![]()
Dat was ook mijn idee gisteren bij het zien van het nieuws, bijvoorbeeld in de meivakantie. Het weer zal de komende zomers namelijk niet beter zijn en in mei kan het dan prima. Of in de herfstvakantie zou ook een optie zijn (oktober).quote:Op donderdag 20 juli 2006 07:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoorde gisteren dat er plannen zijn om de Vierdaagse te vervroegen, naar het voorjaar, omdat dan de kans op extreem weer kleiner is. Misschien wel een goede oplossing.
Je zou echt ruzie krijgen met mij als je dat deed haha. Bij ons is het 18 graden in de winkel en warmer moet het ook echt niet zijn, anders moet ik al langzamer gaan werken om niet naar te worden van de warmte.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is hier nu 25°C en ik heb nog geen klachten gehoord. Morgen kijken of ze 26°C ook aankunnen.![]()
Gaat het bij jou nog een beetje? Las in je KLB-topic dat 't goed balen is op je werk. Kun je niet een paar uurtjes vrijpakken?
Volgens mij maak je dan een "denk fout"... je moet zorgen dat het temperatuurverschil niet te groot is, anders wordt je vatbaarder voor ziekte. Net als in de winter zonder jas naar buiten gaan, zeg maar. Met dit weer is het normaal dat je tempo lager ligt, dat is ook wel zo gezond. Het is nu eenmaal warm en ook de klanten zijn trager dan anders.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:29 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Je zou echt ruzie krijgen met mij als je dat deed haha. Bij ons is het 18 graden in de winkel en warmer moet het ook echt niet zijn, anders moet ik al langzamer gaan werken om niet naar te worden van de warmte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |