abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39970782
Fok! Dieetclub deel 108

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #36 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings
(di)Eetclubmeeting deel XVI Op 29 juli gaan we wat gezelligs doen in Utrecht om daarna te eten bij Broadway. Aanmelden, afmelden en meer informatie in het bovengenoemde topic. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar: Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen. Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen. Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl Binnenkort zal de site aangepast worden en is alles te vinden op http://www.dieet-web.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

[ Bericht 1% gewijzigd door teigan op 19-07-2006 13:54:54 ]
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_39970819
hé, je was me voor

Welke sluiten we nu weer?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_39970827
Ik wilde net nog even melden dat ik richting zwembad ging, en toen bleek dat het vorige topic volzat...
Dus maar even een nieuwe geopend

Tot straks dames!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_39970856
Ehm, geen flauw idee Levitation, jij mag kiezen...
pi_39970901
Laat Isa maar beslissen, die kan er mooi eentje weggooien... zal de mijne wel worden aangezien we hier al verder aan het kletsen zijn.
***Levi was here***
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:36:14 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_39970940
Ik zag alleen deze staan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:37:28 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_39970982
Ahg, andere ook gevonden.

Overigens hebben de zusters eennieuw topic: Slank de zomer in #36
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39970999
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:36 schreef Troel het volgende:
Ik zag alleen deze staan
Dit is de andere... Fok! Dieetclub deel 109

Je was me voor, ben ik nu echt zo'n slome?
***Levi was here***
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:40:09 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_39971098
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:37 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dit is de andere... Fok! Dieetclub deel 109

Je was me voor, ben ik nu echt zo'n slome?
Komt door het weer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 juli 2006 @ 12:49:01 #10
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39971387
Wat een warmte zeg, kon er altijd best goed tegen, maar dit jaar is het niks.
Toen ik in mijn dikke periode weer ging zwemmen heb ik wel eerst een nieuw badpak gekocht, daardoor had ik psychisch het idee dat het er minder verschrikkelijk uitzag. Mijn eerste bikini was een ramp om te vinden, maar met de tweede was ik meer afgevallen. Toen stelde ik er al veel minder eisen aan. Misschien dat het voor degenen die niet durven makkelijker is om te gaan in iets dat je tenminste wel mooi vindt. Of je gaat eerst mee naar een saunameeting.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_39971933
Nou, dit is niet mijn soort weer, geef mij maar 10 graden lager en dat vind ik weer heerlijk .
In huis is het wel uit te houden beneden als alles maar potdicht zit. Hoe hoger je komt, hoe warmer het wordt. Vooral op zolder is het heet! Vriendjelief houdt het daar aardig vol omdat ie - zo beweert hij - de Texaanse hitte gewend is (daar heeft ie een jaar op school gezeten) . Wel sneu trouwens dat ie nou zijn arm in het gips heeft, lijkt mij wel erg warm!
Zelfs de vogels in de tuin hebben het warm, ik vulde vanochtend het vogelbadje bij en prompt zat er een kauw in te baden .

En badpakken: ik heb laatst een tankini gekocht en die trek ik gewoon lekker aan. Ze kijken maar . Een meeting op het strand is altijd leuk. Bij slecht weer kan je een wandeling maken .
pi_39971992
terug
pi_39972985
puf puf wat is het warm zeg

Yppy misschien komt het nu ook wel omdat je een dikke buik hebt met een lief klein mensje erin
pi_39973007
En weer een nieuw topic
Hier binnen is het nog redelijk te doen.
Overal alle rolluiken dicht (dus als ik buiten komt, kan ik mijn ogen niet openhouden)
In de keuken heb ik een waaier aan (tijdens eten koken is het ook zo warm).
Het is hier ongeveer rond de 25 graden in huis. Mij zie je niet veel buiten met dit weer, mits om de hond uit te laten, maar die blijft ook liever binnen.
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:35:50 #15
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39973047
Ik denk het wel Riann. Ik had de laatste twee zomers (toen ik het slankst was) het minste last van de warmte. Maar zo erg als nu is het nooit geweest. Gelukkig heb ik door de mini-mensje nu verlof, dus ik ga zo met m'n (mega) voeten in een bak water zitten met een bak komkommer erbij. Om het gezond te houden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_39973186
ik ga zo ook maar met een plante spuit buiten zitten maar met dit weer kan je net zo goed werken thuis doe je niks terwijl als je werkt dan moet je ik heb vanmorgen gewerkt maar ja had net zo goed een hele dag willen werken
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:45:19 #17
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_39973352
94,5 inmiddels
maar ik kan hier even de tabel niet bijwerken, want ik ben niet thuis, en weet mijn wachtwoord niet uit mijn hoofd
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_39973643
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:40 schreef Riann het volgende:
ik ga zo ook maar met een plante spuit buiten zitten maar met dit weer kan je net zo goed werken thuis doe je niks terwijl als je werkt dan moet je ik heb vanmorgen gewerkt maar ja had net zo goed een hele dag willen werken
Ik doe hier momenteel ook niks hoor. Er is geen werk maar ik mag niet naar huis... (zie KLB). Ik word weer helemaal duizelig van de hitte. Dus hoe ongezond het ook is, ik ga zo meteen even naar het buurtwinkeltje om wat zouts en het enige dat ik kan bedenken zijn gezouten noten of chips.
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:54:10 #19
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_39973678
Jojogirl
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:55:45 #20
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39973728
Mogen we meelachen?
*OUD heilige*
pi_39973787
Het linkje is aangepast Troel...

Michel belde net dat hij morgen zijn laatste werkdag had bij dit bedrijf(hij doet vakantiewerk)..
Nu hadden ze hem aangeboden om iets anders te gaan doen, maar dan wel in 12 uurs diensten.. En dat met dit weer...
We hebben dus maar een compromis gesloten, als hij dit een week doet, heeft hij daarna nog mooi een week vakantie voordat zijn stage weer begint...
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:57:39 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_39973788
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:54 schreef jpg97 het volgende:
Jojogirl
Jojogirl is door een zwangerschap aangekomen en heeft er al behoorlijk wat kilo's weer af, dus dat is inderdaad erg knap.

Er maar even vanuitgaande dat je daarom zo'n bekrompen opmerking plaatste.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:58:26 #23
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_39973810
oh sorry

Ik zag het verband met de naam en het jojo-effect en dat vond ik best grappig.
Maar ga zo door allen
PieAir
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:59:30 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_39973854
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:58 schreef jpg97 het volgende:
oh sorry
Maarja, je had tenminste goed nagedacht voordat je deze domme opmerking plaatste
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 juli 2006 @ 14:03:25 #25
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_39974000
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:59 schreef Troel het volgende:

[..]

Maarja, je had tenminste goed nagedacht voordat je deze domme opmerking plaatste
Mijn sig is mijn alibi
PieAir
pi_39974826
Ik kreeg net het commando "insmeren" van een collega!
Ik rij met hem mee naar Stellendam voor het zeilen en hij heeft een cabrio!

Qua warmte vind ik het meestal de truc om in het heetst van de dag niet naar buiten te gaan. Fietsen met dit weer is heerlijk, er staat toch best nog wel wat wind hier aan de kust.
pi_39975612
net een aardbei smoothy op
pi_39975634
Ik heb besloten mijn dagelijkse pauze-wandeling bij hoge uitzondering vandaag eens over te slaan. Ik heb ècht geen zin om uit de airco te gaan. Nu even moed opdoen om over 2 uurtjes naar huis te fietsen.
***Levi was here***
pi_39976366
Is het je nu gelukt om de airco wat op te drijven of was het uiteindelijk toch lekkerder op 23°?
pi_39977114
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef Iksje het volgende:
Is het je nu gelukt om de airco wat op te drijven of was het uiteindelijk toch lekkerder op 23°?
Het is hier nu 25°C en ik heb nog geen klachten gehoord. Morgen kijken of ze 26°C ook aankunnen.

Gaat het bij jou nog een beetje? Las in je KLB-topic dat 't goed balen is op je werk. Kun je niet een paar uurtjes vrijpakken?
***Levi was here***
pi_39977484
De airco staat hier ook op 25 graden en ik heb nu al 3 halve liter flesjes water + boel thee .
Ik ga zo eens naar de trein. Dan - hopelijk - een uurtje treinen in de airco. Kan ik gelijk moed verzamelen voor dat stukje fietsen in dat hete Utrecht (ik ben nu in het koelere Alkmaar) .
pi_39978242
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:32 schreef Levitation het volgende:

[..]

Het is hier nu 25°C en ik heb nog geen klachten gehoord. Morgen kijken of ze 26°C ook aankunnen.

Gaat het bij jou nog een beetje? Las in je KLB-topic dat 't goed balen is op je werk. Kun je niet een paar uurtjes vrijpakken?
Nee, dat is het probleem: omdat ik moet prikken (doe ik het niet dan verlies ik een maaltijdcheque en word ik erop aangesproken) kan ik niet met mijn uren schuiven. Mijn collega en ik hebben al gevraagd of we een prikkaart met recuperatie konden krijgen, zodat we uren kunnen terugnemen. Als ik met vakantie ben, neemt mijn collega mijn uren over, zo'n 4u overwerk per week. Dus dat zou handig zijn om te hebben, alleen willen ze het 'in september' wel eens aankaarten...

Heb net zo'n 100g gezouten nootjes op ( maar ja, zout helpt bij mij echt) en we krijgen wel gratis drank (vandaag 3x 33cl), dus het gaat nog even. Voel me wel nog wat suf maar niet meer tegen het flauwvallen aan...
puf puf puf
  woensdag 19 juli 2006 @ 16:24:47 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39978821
Ik wilde me morgenochtend eens weer wegen (ben in het huis van m'n ouders), heeft m'n moeder de weegschaal meegenomen op vakantie .

Die is gek!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_39979574
Pfff ik heb sinds maandag een vakantiebaantje bij een ingenieursbedrijf, maar ze hebben er geen airco (wel een koelingssysteem, maar dat krijgen ze niet aan het werk ). Het is er 28/29 graden en ik zit de hele dag (van 7.30 tot 16.00) achter de computer codes in te tikken zonder internet en zonder enige vorm van ontspanning. Het is gelukkig maar voor 3 weken, en de collega's zijn aardig.

Vandaag ben ik trouwens maar niet met de motor gegaan. Gisteren kookte ik al in mijn (zwarte) motorpak (ik ga niet in t-shirt rijden) en had een rode golf van stoplichten in Delft.Toen ik thuis kwam kon ik mijn bloes uitwringen

Ik denk dat ik vandaag serieus een probleem zou hebben gehad als ik op de motor was gegaan.

Het is hier in de slaapkamer 's nachts 29/30 graden en ik kan alles open zetten maar de koele lucht komt gewoon niet binnen En ik slaap dus heel slecht terwijl ik veel vroeger op moet dan ik gewend ben, zit op werk dus bijna te knikkebollen en werk sloten koffie naar binnen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 juli 2006 @ 17:05:52 #35
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39980465
Een motorpak lijkt me inderdaad geen pretje met dit weer. Maar zonder wil je niet rijden, daar heb je ook gelijk in

O, overigens: door die koffie verlies je extra veel vocht, zou ik dus niet doen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39980675
ik heb het wel aangevuld met water hoor weer een goed excuus om even weg te lopen van het bureau (20 keer).
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 juli 2006 @ 18:06:00 #37
13151 crew  Rewimo
pi_39982483
Bij ons is de koffieronde inmiddels min of meer ontaard in een waterronde

"Wat wil jij drinken?"

"O, doe maar water!"

"En jij?"

"Oja, goed idee, doe mij ook maar water."

We hebben zo'n waterapparaat dat op de waterleiding aangesloten is en onbeperkt koud water met en zonder bubbels levert
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39984412
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wilde me morgenochtend eens weer wegen (ben in het huis van m'n ouders), heeft m'n moeder de weegschaal meegenomen op vakantie .

Die is gek!
Dat zou ik niet eens doen!

Vandaag is trouwens gebeurd waar ik bang voor was. Na een uur reanimeren mochten we ermee ophouden. Het is bizar om de blaasbalg in je handen los te laten en naast een klein roerloos meisje te leggen. Ik mocht vroeg naar huis, maar ben nog steeds een beetje ondersteboven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 juli 2006 @ 19:19:07 #39
13151 crew  Rewimo
pi_39984484
Och Isabeau
pi_39984568
jakkes zeg Isa..

je weet dat het erbij hoort, maar het lijkt mij zo moeilijk.....
pi_39985192
Morgen weten we hopenlijk meer over het hoe en waarom. Het ging zo snel. Het ene moment denk je: jee, zij ziet er slecht uit. En het andere moment is er even consternatie en sta je plots te reanimeren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 19 juli 2006 @ 20:04:06 #42
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39985717
Heftig hoor, je weet wel dat het zo af kan lopen, maar toch hoop je natuurlijk dat het lukt na al die moeite. Lijkt me echt een super moeilijk iets van het. Je kan nog zo ontzettend verschrikkelijk je best doen, maar je hebt niet in de hand hoe het afloopt.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 juli 2006 @ 20:06:13 #43
13151 crew  Rewimo
pi_39985788
Volgens mij is het bij een kind nog veel moeilijker 'te verteren' dan bij een volwassene...
pi_39985852
Ik had er vanaf het begin al geen vertrouwen in, als ik eerlijk ben En dan zie je de ouders om de hoek staan toekijken met van die doodsbange ogen. Echt verschrikkelijk. En het frustreerde mne gigantisch dat je op een gegeven moment alles gedaan hebt wat mogelijk is en dat is het dan. En dan doet dat hartje het nog steeds niet en weet je dat het afgelopen is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 juli 2006 @ 20:14:30 #45
13151 crew  Rewimo
pi_39986063
Heb je dan niet de neiging om alsmaar door te gaan met proberen? Volgens mij zou ik dat wel hebben, echt zo van: toe nou, toe nou!
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 juli 2006 @ 20:16:35 #46
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39986138
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39986300
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Heb je dan niet de neiging om alsmaar door te gaan met proberen? Volgens mij zou ik dat wel hebben, echt zo van: toe nou, toe nou!
Er waren al 2 eerdere momenten dat de kinderarts eigenlijk wilde stoppen, maar op de één of andere manier gingen we toch steeds weer verder. Omdat je niet wilt stoppen. Want stoppen is zo definitief Maar als dan een belachelijk lage pH waarde terugkomt...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 juli 2006 @ 20:26:33 #48
13151 crew  Rewimo
pi_39986443
Ja, op een gegeven moment houdt het echt op natuurlijk, maar het lijkt me echt zó moeilijk om het op te geven.
pi_39986524
Ja, dat was een machteloos frustrerend gevoel.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 juli 2006 @ 20:31:09 #50
13151 crew  Rewimo
pi_39986597
pi_39986621
*knuffel* voor Isa
pi_39986703
Bedankt voor het 'luisteren'

Kunnen we nu weer over diëten praten (dit soort dingen brengt altijd een beetje een rotstemming in de topicreeks, maar het leven gaat voor iedereen hier gewoon verder en als je lol hebt gehad in het zwembad/de hoornse plas etc dan moet je dat ook gewoon kunnen zeggen natuurlijk ook al had ik dus een zware kut dag).

Oh, ik ben vandaag wel op de fiets teruggegaan (met lelijke korte broek!) en om de 2 kilometer water gedronken. Hopenlijk worden mijn benen nu weer een tikkeltje bruiner
pi_39986770
ik heb vandaag niet zoveel lol in het zwembad gehad hoor, het was vooral slalommen tussen al die domme drijfplankjes met gillende kinderen erop...
Ik heb het ook niet zolang uitgehouden dus...
pi_39986798
Tsja, baantjes trekken met dit weer kan je wel vergeten. Zo'n zwembad zit vol kinderen en ik voel me dan altijd een pier in een potje met pieren in zo'n bad. Maar in open water zwemmen wordt ook steeds listiger qua blauwalgen en zo.
pi_39986866
Normaal valt het wel mee, maar nu was het natuurlijk woensdagmiddag..

Vanaf volgende week is het schoolvakantie, en dan zal het wel helemaal vervelend worden. Ik moet nog maar even zien hoe ik het dan doe. De Papiermolen is natuurlijk wel vroeg open, maar dat is weer een flink eind verder fietsen...
pi_39992625
Ik zit me hier nu in te smeren moet zwangerschapscreme om te voorkomen dat ik losse huid over heb na het afvallen en dat de striemen die ik heb tot een minimum worden herleid... en dat als man

Daar heb ik het meeste schrik voor dus, dat ik veel los vel zou gaan hebben of erg zichtbare striemen, de dokter heeft gezegd dat het nogal zal gaan meevallen omdat ik nog jong ben, maar ik ben er persoonlijk toch niet gerust in.
pi_39993725
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:11 schreef Emu het volgende:
Daar heb ik het meeste schrik voor dus, dat ik veel los vel zou gaan hebben of erg zichtbare striemen, de dokter heeft gezegd dat het nogal zal gaan meevallen omdat ik nog jong ben, maar ik ben er persoonlijk toch niet gerust in.
Ik heb dit ook!!! Ik zag gisteren een reclame van Extreme Makeover met iemand erin die ontzettend veel was afgevallen, echt gewoon slank geworden, maar overal vel had hangen... Ik ken ook wel iemand die een maagband heeft gehad en zo snel veel is afgevallen, die heeft het overtollige vel weg laten halen want het was echt vreselijk.

Iets heel anders: ik heb een weegschaal aangeschaft, en wil nu ook wel een lijntje in de OP. Hij weegt per kilo dus het zal niet heel precies zijn maar ik volg dit topic al langer en nu ik zo'n akelig ding in huis heb gehaald wil ik meedoen. Hiervoor moet ik toch naar Troel mailen of zoiets? Enne, mag ik dan als startgewicht een gewicht nemen wat ik nu al niet meer weeg of moet het echt mijn huidige gewicht zijn?
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 juli 2006 @ 23:38:19 #58
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39993730
Isa

Voor de rest, ja hoi, ik ben weer terug uit Nijmegen dus... Gisteren prima gelopen, mocht vandaag niet meer starten net als 41 duizend anderen.
pi_39994870
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:38 schreef Sjeen het volgende:
Isa

Voor de rest, ja hoi, ik ben weer terug uit Nijmegen dus... Gisteren prima gelopen, mocht vandaag niet meer starten net als 41 duizend anderen.
Vond jij het gister nog een beetje uit te houden? Ik denk dat de fanatieke vierdaagse loper echt niet op zou geven vanwege wat hitte. De vierdaagse loper moet en zal de finish halen, dus wat dat betreft vind ik het verstandig dat ze de boel hebben afgeblazen. Wat vind jij?
  Licht Ontvlambaar donderdag 20 juli 2006 @ 00:13:30 #60
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39995081
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:07 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Vond jij het gister nog een beetje uit te houden? Ik denk dat de fanatieke vierdaagse loper echt niet op zou geven vanwege wat hitte. De vierdaagse loper moet en zal de finish halen, dus wat dat betreft vind ik het verstandig dat ze de boel hebben afgeblazen. Wat vind jij?
Ik baal gigantisch, maar het is absoluut een verstandige beslissing geweest... Ik heb nog nooit zoveel ambulances op één dag voorbij zien komen...

Wat mij betreft, het was wel warm maar wij hebben goede verzorging. En ik was om drie uur binnen, voor de echte problemen begonnen dus.
pi_39995398
Zelf mijn computer vindt dit weer te warm geloof ik... het ding is zoooo langzaam...

Voor Isa een knuffel want ik heb aan mijn gezien dat kindergeneeskunde best wel heavy kan zijn...

Sjeen, begrijpelijk dat je baalt (maar logisch dat het is afgelast...)
pi_39995492
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:13 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik baal gigantisch, maar het is absoluut een verstandige beslissing geweest... Ik heb nog nooit zoveel ambulances op één dag voorbij zien komen...

Wat mij betreft, het was wel warm maar wij hebben goede verzorging. En ik was om drie uur binnen, voor de echte problemen begonnen dus.
Volgens mij is dat ook de kern van het probleem, ze kunnen geen goede verzorging garanderen met deze hitte. Gewoon omdat je er niet door heen komt als ambulance zijnde.
Heel erg jammer is het vooral, maar vooral begrijpelijk. Begrijp zelf alleen niet zo goed dat er mensen boos worden om de beslissing. Het is nou niet echt een ondoordachte beslissing ofzo.

Owja, en Isa, van mij ook nog een knuffel. Kan me voorstellen dat je een ellendige dag hebt gehad.
pi_40000766
Bedankt allemaal

Ik ga maar weer eens fietsen. Ook al word ik er geen grammetje slanker van met die berehonger die ik eraan over hou,
pi_40000804
Ik kreeg toevallig gister de vraag van een collega waarom ik niet ontzettend dun was vanwege al dat gefiets. Heb ook maar uitgelegd dat je vanzelf meer gaat eten enzo.
Fietsze Isa! Ik ga even een rondje rennen. Rij vandaag met een collega mee (fiets staat nog op mn werk) en die wil me pas om kwart voor 9 ophalen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 07:35:57 #65
13151 crew  Rewimo
pi_40000883
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 20:37 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, baantjes trekken met dit weer kan je wel vergeten. Zo'n zwembad zit vol kinderen en ik voel me dan altijd een pier in een potje met pieren in zo'n bad. Maar in open water zwemmen wordt ook steeds listiger qua blauwalgen en zo.
Pas op voor blauwalg in het water
pi_40000884
Sjeen, welkom terug... Jammer dat het niet zo gelopen is als dat je gehoopt had...

Isa, op zich is berehonger niet erg, het hangt ervanaf wat je eet natuurlijk, maar dat hoef ik jou niet uit te leggen...
pi_40000890
Emu: iets postiefs, na 30 kg afvallen had ik alleen bij mijn bovenbenen wat losser vel. Verder was het strak. Ik heb er wel uitgebreid bij gesmeerd en gesport. Geen idee of dat smeren werkte, psychisch wel in ieder geval.

Je mag zelf je startgewicht kiezen Petra, je kunt bijv. ook je hoogste gewicht ooit doen. Of dat van vorige maand of vandaag. We kunnen toch niks controleren.

Jammer dat je niet door kon lopen Sjeen, maar ik vind de beslissing ook wel verstandig. Het is nog niet echt koel.

Lekker sportief Isa en Liejannuh.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 07:38:57 #68
13151 crew  Rewimo
pi_40000894
Sjeen, welkom terug. Jammer dat het niet door kon gaan maar het was volgens mij echt niet meer verantwoord. Ik hoorde gisteren dat er plannen zijn om de Vierdaagse te vervroegen, naar het voorjaar, omdat dan de kans op extreem weer kleiner is. Misschien wel een goede oplossing.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 07:40:37 #69
13151 crew  Rewimo
pi_40000900
Red jij het nog een beetje, YPPY, met dit hete weer? Lijkt me erg zwaar hoor, zwanger zijn met deze temperaturen.

Om 5 uur vanmorgen begon het hier te rommelen en te weerlichten in de verte Alleen bleef het dus in de verte
pi_40000958
Ik zag net op de buienradar dat er een grote bui onderweg is naar Groningen... Maar of ie het redt weet ik niet...

Het is hier iig wel licht bewolkt, en nog niet zo warm...
pi_40000971
Het feit dat er een mini-mensje in me zit dat me nodig heeft, houdt me op de been Rewimo. Ik slaap al vanaf het begin van de zwangerschap slecht, daar kan ik het warme weer de schuld niet van geven. Misschien is het maar beter zo, nu voor een baby zorgen lijkt me nog zwaarder.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 07:55:27 #72
13151 crew  Rewimo
pi_40001010
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 07:56:26 #73
13151 crew  Rewimo
pi_40001017
Baby's hebben het met dit weer ook niet makkelijk, nee, dat is wel zo, YPPY. Mama's kunnen nog eens in een bak water met hun voeten Hoewel deze mama moet werken...
pi_40001147
Het is klef buiten!
Zelf zo vroeg al.
Maar ik heb wel 5 km hardgelopen!
pi_40001209
hier waait nu een verkoelend windje... Ik heb alles maar opengezet om ervan te profiteren..
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 08:59:53 #76
43556 miss_dynastie
pi_40001675
Wat goed Liejannuh! Ik moet er niet aan denken met dit weer
pi_40001732
het regent hier nu........
  donderdag 20 juli 2006 @ 09:17:20 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40002018
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 09:03 schreef teigan het volgende:
het regent hier nu........
!

Waar is *hier*?

In Warnsveld is het zonnig en warm... Wel een briesje, dus heb ook alles maar open gezet.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_40002199
hier is Groningen

en de regen is nu ook alweer voorbij.... Ik ben bang dat het vanaf nu alleen maar kleffer en benauwder wordt
pi_40002201
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 07:37 schreef YPPY het volgende:
Je mag zelf je startgewicht kiezen Petra, je kunt bijv. ook je hoogste gewicht ooit doen. Of dat van vorige maand of vandaag. We kunnen toch niks controleren.
Goed, dat begint dan namelijk al lekker.

Waar kan ik me aanmelden?
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 07:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoorde gisteren dat er plannen zijn om de Vierdaagse te vervroegen, naar het voorjaar, omdat dan de kans op extreem weer kleiner is. Misschien wel een goede oplossing.
Dat was ook mijn idee gisteren bij het zien van het nieuws, bijvoorbeeld in de meivakantie. Het weer zal de komende zomers namelijk niet beter zijn en in mei kan het dan prima. Of in de herfstvakantie zou ook een optie zijn (oktober).
pi_40002251
Hier heeft het nog steeds niet geregend. Het was vanmorgen toen ik naar mijn werk fietste al best warm. Ben vandaag wel zo slim geweest alle gordijnen en ramen thuis dicht te doen, het was vanmorgen "maar" 26ºC in huis, hopelijk warmt het vandaag niet teveel op.

Gisteren toen ik thuis kwam was het heel stilletjes in de tuin, de afgelopen tijd zaten er ontzettend veel (jonge) vogels in de tuin, maar nu was het helemaal stil. Vond het al verdacht en ben op zoek gegaan naar de 2 baby-merels die in onze tuin wonen... heb er één gevonden, achter een plantenpot... dood. Het hete weer eist wel z'n tol. Ik vermoed dat de andere baby-merel ook dood is, alleen heb ik die niet kunnen vinden. Ik heb de ouders van die mereltjes ook al dagen niet gezien, misschien hebben die ook wel het loodje gelegd.

Wazig eigenlijk, heb ik me druk zitten maken om een paar vogeltjes terwijl Isa zoiets ellendigs meemaakt als een kind dat onder je handen sterft. Lijkt me echt vreselijk, die machteloosheid. Knuffie voor Isa!
***Levi was here***
pi_40002268
Hier is het ontzettend benauwd (Gelderland), en geen regen....
Ik vind het niet leuk meer. Heb sinds een jaar weer last van mjn astma.

Maar goed, lekker binnen blijven, veel films kijken en veel water drinken
pi_40002592
Hier heeft het ook een kwartiertje gedruppeld (Brussel, België). De buien zijn voor deze namiddag/vroege avond gepland. (nu ja, hopen dat ze komen, gisteren was er wel onweer-bliksem en donder-maar geen regen)
p-etr-a, ik ben mijn startregeltje ook begonnen met m'n hoogste gewicht, ik was zo'n 3kg kwijt toen ik hier begon. Ik moet zeggen dat deze internetkliek toch wel deel uitmaakt van mijn succesvolle afvallen. De knop was om, maar de switch elke keer van halfweg naar 'aan' zetten kwam vaak door posts hier
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 09:58:45 #84
13151 crew  Rewimo
pi_40002913
Troel, ben je er? Zo ja, zet je msn even aan
  donderdag 20 juli 2006 @ 10:12:14 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_40003172
Ja, ik ben er

Hier was het vanochtend even "minder warm", maar nu het zonnetje niet meer achter de wolken zit warmt het weer snel op
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40003810
ik hoorde het hier net donderen, ten noorden van de stad hangt een hele donkere lucht..
Van mij mag ie hier naartoe komen...
  donderdag 20 juli 2006 @ 10:37:08 #87
35189 Troel
scherp en bot
pi_40003867

Paar weken geleden in Dierenpark Amersfoort, toen het zo warm was (leek te zijn). Ben benieuwd hoe die beestjes er nu bijliggen (deze zat dus lekker in de schaduw)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 10:54:07 #88
13151 crew  Rewimo
pi_40004337
Gisteren zag ik ergens een foto van zo'n beestje met een ijsje
  donderdag 20 juli 2006 @ 10:55:56 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_40004385
Grappig, ik heb altijd gezegd dat ik een Suger Lee was met haar, dat schijnt dus nog steeds op te gaan:

Sugar Lee Hooper godzijdank aan de dood ontsnapt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40004571
ik las het vanmorgen al ja... Ze is haast niet meer terug te herkennen vond ik...
pi_40004588
hier regent het ook nog steeds niet
het voelt hier warm vochtig aan buiten
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 11:05:05 #92
13151 crew  Rewimo
pi_40004614
Super zeg, 70 kilo afvallen op eigen houtje! Ben wel blij dat ik gewoon haar heb trouwens
pi_40006021
Hop
Gisteren heerlijk aan de Hoornse Plas gelegen op een heel rustig stukje. Water was best schoon en ik had zowaar een bikini aan.
Ik ben nog niet bruin geworden deze zomer, alleen wat meer sproeten en een tintje op mijn gezicht gekregen. Ik smeer me dan ook actief in met factor 30 voor ik naar buiten ga
Iets met rood haar, witte huid en zon.
Vorige jaren altijd rood-wit-rood-wit-rood-wit en dan werd ik in september nog eens lichtbruin.
Besloten dit jaar dan maar wit te blijven
pi_40006110
mijn benen worden ook niet bruin het lichtgevende effect is eraf gelukkig mijn voeten daar in tegen worden juist weer wel heel erg bruin en mijn knieen ook beetje raar
pi_40006484
Ben gister naar het strand geweest. En eigenlijk schaamde ik me niet eens..... ook omdat veel bekende tegen mij zeiden: sinds je sport zijn je benen echt wel minder geworden....

dus als die positieve reacties hebben mijn een zekerder gevoel gegeven.

Ik zat nog wel een beetje om me heen te kijken, als ik van me handoekje naar de zee liep. Maar ook dat heb ik overleefd....

Ik ga zaterdagmiddag en zondag gewoon weer lekker naar het strand
pi_40007260
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:32 schreef Levitation het volgende:

[..]

Je zou echt ruzie krijgen met mij als je dat deed haha. Bij ons is het 18 graden in de winkel en warmer moet het ook echt niet zijn, anders moet ik al langzamer gaan werken om niet naar te worden van de warmte.
Sanity is (not) statistical
pi_40007397
18 graden in de winkel brrr koud bij de AH in asten is het ook een tijdje 19 graden geweest die temp hebben ze nu wat omhoog gedaan. Kwamen veel klachten over dan kon je haast in je hempje nog geen boodschappen doen en als je dan buiten kwam was het echt erg.
pi_40007463
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 12:29 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Je zou echt ruzie krijgen met mij als je dat deed haha. Bij ons is het 18 graden in de winkel en warmer moet het ook echt niet zijn, anders moet ik al langzamer gaan werken om niet naar te worden van de warmte.
Volgens mij maak je dan een "denk fout"... je moet zorgen dat het temperatuurverschil niet te groot is, anders wordt je vatbaarder voor ziekte. Net als in de winter zonder jas naar buiten gaan, zeg maar. Met dit weer is het normaal dat je tempo lager ligt, dat is ook wel zo gezond. Het is nu eenmaal warm en ook de klanten zijn trager dan anders.
Tenzij je natuurlijk met bedervelijke waar werkt, dan is 18ºC wel zo prettig.
***Levi was here***
pi_40007577
Ik wil dit topic even TVP'en maar ik wil (nog) niet in de OP. Vind het wel fiojn om wat verhalen mee te lezen.
pi_40007625
Ja, sowieso kan het niet veel warmer. Een supermarkt opwarmen en ondertussen je koelingen hard laten werken is ook aardig zinloos.

Maar sowieso, ik heb wel bij Bas vd H gewerkt en daar hadden ze geen airco (en idd, het ijs kwam gesmolten uit de niet-meer-zo-vriezer) en daar kon je echt niet normaal werken.

Zelfs bij de 18 graden heb ik het nog wel eens te warm, door de hitte die door de deur naar binnen komt. Vroeger ging ik nog wel eens de vriezer opruimen omdat ik het te warm had, lekker bij -18. (Oh, en ik ben bijna nooit ziek, afgezien van m'n eeuwige keelontstekingen die ik al heb sinds het ontstaan van de mensheid of zo, dus volgens mij valt dat wel mee met die overgangen). Gisteren zat ik de hele dag thuis en op een gegeven moment ben ik maar naar de sportschool gegaan (airco) omdat ik binnen naar werd van de hitte. Ik kan er gewoon absoluut niet tegen. Dus echt, je zou ruzie met me krijgen. Als ik je niet spontaan onder zou kotsen, want dat doe ik dus ook weleens als ik het te warm krijg =P
Sanity is (not) statistical
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')