Ik heb dit ook!!! Ik zag gisteren een reclame van Extreme Makeover met iemand erin die ontzettend veel was afgevallen, echt gewoon slank geworden, maar overal vel had hangen... Ik ken ook wel iemand die een maagband heeft gehad en zo snel veel is afgevallen, die heeft het overtollige vel weg laten halen want het was echt vreselijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:11 schreef Emu het volgende:
Daar heb ik het meeste schrik voor dus, dat ik veel los vel zou gaan hebben of erg zichtbare striemen, de dokter heeft gezegd dat het nogal zal gaan meevallen omdat ik nog jong ben, maar ik ben er persoonlijk toch niet gerust in.
Vond jij het gister nog een beetje uit te houden? Ik denk dat de fanatieke vierdaagse loper echt niet op zou geven vanwege wat hitte. De vierdaagse loper moet en zal de finish halen, dus wat dat betreft vind ik het verstandig dat ze de boel hebben afgeblazen. Wat vind jij?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:38 schreef Sjeen het volgende:
Isa![]()
Voor de rest, ja hoi, ik ben weer terug uit Nijmegen dus... Gisteren prima gelopen, mocht vandaag niet meer starten net als 41 duizend anderen.
Ik baal gigantisch, maar het is absoluut een verstandige beslissing geweest... Ik heb nog nooit zoveel ambulances op één dag voorbij zien komen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Vond jij het gister nog een beetje uit te houden? Ik denk dat de fanatieke vierdaagse loper echt niet op zou geven vanwege wat hitte. De vierdaagse loper moet en zal de finish halen, dus wat dat betreft vind ik het verstandig dat ze de boel hebben afgeblazen. Wat vind jij?
Volgens mij is dat ook de kern van het probleem, ze kunnen geen goede verzorging garanderen met deze hitte. Gewoon omdat je er niet door heen komt als ambulance zijnde.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik baal gigantisch, maar het is absoluut een verstandige beslissing geweest... Ik heb nog nooit zoveel ambulances op één dag voorbij zien komen...
Wat mij betreft, het was wel warm maar wij hebben goede verzorging. En ik was om drie uur binnen, voor de echte problemen begonnen dus.
Pas op voor blauwalg in het waterquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:37 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, baantjes trekken met dit weer kan je wel vergeten. Zo'n zwembad zit vol kinderen en ik voel me dan altijd een pier in een potje met pieren in zo'n bad. Maar in open water zwemmen wordt ook steeds listiger qua blauwalgen en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |