abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39986621
*knuffel* voor Isa
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_39986703
Bedankt voor het 'luisteren'

Kunnen we nu weer over diëten praten (dit soort dingen brengt altijd een beetje een rotstemming in de topicreeks, maar het leven gaat voor iedereen hier gewoon verder en als je lol hebt gehad in het zwembad/de hoornse plas etc dan moet je dat ook gewoon kunnen zeggen natuurlijk ook al had ik dus een zware kut dag).

Oh, ik ben vandaag wel op de fiets teruggegaan (met lelijke korte broek!) en om de 2 kilometer water gedronken. Hopenlijk worden mijn benen nu weer een tikkeltje bruiner
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39986770
ik heb vandaag niet zoveel lol in het zwembad gehad hoor, het was vooral slalommen tussen al die domme drijfplankjes met gillende kinderen erop...
Ik heb het ook niet zolang uitgehouden dus...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_39986798
Tsja, baantjes trekken met dit weer kan je wel vergeten. Zo'n zwembad zit vol kinderen en ik voel me dan altijd een pier in een potje met pieren in zo'n bad. Maar in open water zwemmen wordt ook steeds listiger qua blauwalgen en zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39986866
Normaal valt het wel mee, maar nu was het natuurlijk woensdagmiddag..

Vanaf volgende week is het schoolvakantie, en dan zal het wel helemaal vervelend worden. Ik moet nog maar even zien hoe ik het dan doe. De Papiermolen is natuurlijk wel vroeg open, maar dat is weer een flink eind verder fietsen...
pi_39992625
Ik zit me hier nu in te smeren moet zwangerschapscreme om te voorkomen dat ik losse huid over heb na het afvallen en dat de striemen die ik heb tot een minimum worden herleid... en dat als man

Daar heb ik het meeste schrik voor dus, dat ik veel los vel zou gaan hebben of erg zichtbare striemen, de dokter heeft gezegd dat het nogal zal gaan meevallen omdat ik nog jong ben, maar ik ben er persoonlijk toch niet gerust in.
pi_39993725
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:11 schreef Emu het volgende:
Daar heb ik het meeste schrik voor dus, dat ik veel los vel zou gaan hebben of erg zichtbare striemen, de dokter heeft gezegd dat het nogal zal gaan meevallen omdat ik nog jong ben, maar ik ben er persoonlijk toch niet gerust in.
Ik heb dit ook!!! Ik zag gisteren een reclame van Extreme Makeover met iemand erin die ontzettend veel was afgevallen, echt gewoon slank geworden, maar overal vel had hangen... Ik ken ook wel iemand die een maagband heeft gehad en zo snel veel is afgevallen, die heeft het overtollige vel weg laten halen want het was echt vreselijk.

Iets heel anders: ik heb een weegschaal aangeschaft, en wil nu ook wel een lijntje in de OP. Hij weegt per kilo dus het zal niet heel precies zijn maar ik volg dit topic al langer en nu ik zo'n akelig ding in huis heb gehaald wil ik meedoen. Hiervoor moet ik toch naar Troel mailen of zoiets? Enne, mag ik dan als startgewicht een gewicht nemen wat ik nu al niet meer weeg of moet het echt mijn huidige gewicht zijn?
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 juli 2006 @ 23:38:19 #58
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39993730
Isa

Voor de rest, ja hoi, ik ben weer terug uit Nijmegen dus... Gisteren prima gelopen, mocht vandaag niet meer starten net als 41 duizend anderen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39994870
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:38 schreef Sjeen het volgende:
Isa

Voor de rest, ja hoi, ik ben weer terug uit Nijmegen dus... Gisteren prima gelopen, mocht vandaag niet meer starten net als 41 duizend anderen.
Vond jij het gister nog een beetje uit te houden? Ik denk dat de fanatieke vierdaagse loper echt niet op zou geven vanwege wat hitte. De vierdaagse loper moet en zal de finish halen, dus wat dat betreft vind ik het verstandig dat ze de boel hebben afgeblazen. Wat vind jij?
  Licht Ontvlambaar donderdag 20 juli 2006 @ 00:13:30 #60
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39995081
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:07 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Vond jij het gister nog een beetje uit te houden? Ik denk dat de fanatieke vierdaagse loper echt niet op zou geven vanwege wat hitte. De vierdaagse loper moet en zal de finish halen, dus wat dat betreft vind ik het verstandig dat ze de boel hebben afgeblazen. Wat vind jij?
Ik baal gigantisch, maar het is absoluut een verstandige beslissing geweest... Ik heb nog nooit zoveel ambulances op één dag voorbij zien komen...

Wat mij betreft, het was wel warm maar wij hebben goede verzorging. En ik was om drie uur binnen, voor de echte problemen begonnen dus.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39995398
Zelf mijn computer vindt dit weer te warm geloof ik... het ding is zoooo langzaam...

Voor Isa een knuffel want ik heb aan mijn gezien dat kindergeneeskunde best wel heavy kan zijn...

Sjeen, begrijpelijk dat je baalt (maar logisch dat het is afgelast...)
pi_39995492
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:13 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik baal gigantisch, maar het is absoluut een verstandige beslissing geweest... Ik heb nog nooit zoveel ambulances op één dag voorbij zien komen...

Wat mij betreft, het was wel warm maar wij hebben goede verzorging. En ik was om drie uur binnen, voor de echte problemen begonnen dus.
Volgens mij is dat ook de kern van het probleem, ze kunnen geen goede verzorging garanderen met deze hitte. Gewoon omdat je er niet door heen komt als ambulance zijnde.
Heel erg jammer is het vooral, maar vooral begrijpelijk. Begrijp zelf alleen niet zo goed dat er mensen boos worden om de beslissing. Het is nou niet echt een ondoordachte beslissing ofzo.

Owja, en Isa, van mij ook nog een knuffel. Kan me voorstellen dat je een ellendige dag hebt gehad.
pi_40000766
Bedankt allemaal

Ik ga maar weer eens fietsen. Ook al word ik er geen grammetje slanker van met die berehonger die ik eraan over hou,
pi_40000804
Ik kreeg toevallig gister de vraag van een collega waarom ik niet ontzettend dun was vanwege al dat gefiets. Heb ook maar uitgelegd dat je vanzelf meer gaat eten enzo.
Fietsze Isa! Ik ga even een rondje rennen. Rij vandaag met een collega mee (fiets staat nog op mn werk) en die wil me pas om kwart voor 9 ophalen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 07:35:57 #65
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40000883
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 20:37 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, baantjes trekken met dit weer kan je wel vergeten. Zo'n zwembad zit vol kinderen en ik voel me dan altijd een pier in een potje met pieren in zo'n bad. Maar in open water zwemmen wordt ook steeds listiger qua blauwalgen en zo.
Pas op voor blauwalg in het water
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40000884
Sjeen, welkom terug... Jammer dat het niet zo gelopen is als dat je gehoopt had...

Isa, op zich is berehonger niet erg, het hangt ervanaf wat je eet natuurlijk, maar dat hoef ik jou niet uit te leggen...
pi_40000890
Emu: iets postiefs, na 30 kg afvallen had ik alleen bij mijn bovenbenen wat losser vel. Verder was het strak. Ik heb er wel uitgebreid bij gesmeerd en gesport. Geen idee of dat smeren werkte, psychisch wel in ieder geval.

Je mag zelf je startgewicht kiezen Petra, je kunt bijv. ook je hoogste gewicht ooit doen. Of dat van vorige maand of vandaag. We kunnen toch niks controleren.

Jammer dat je niet door kon lopen Sjeen, maar ik vind de beslissing ook wel verstandig. Het is nog niet echt koel.

Lekker sportief Isa en Liejannuh.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 07:38:57 #68
13151 crew  Rewimo
pi_40000894
Sjeen, welkom terug. Jammer dat het niet door kon gaan maar het was volgens mij echt niet meer verantwoord. Ik hoorde gisteren dat er plannen zijn om de Vierdaagse te vervroegen, naar het voorjaar, omdat dan de kans op extreem weer kleiner is. Misschien wel een goede oplossing.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 07:40:37 #69
13151 crew  Rewimo
pi_40000900
Red jij het nog een beetje, YPPY, met dit hete weer? Lijkt me erg zwaar hoor, zwanger zijn met deze temperaturen.

Om 5 uur vanmorgen begon het hier te rommelen en te weerlichten in de verte Alleen bleef het dus in de verte
pi_40000958
Ik zag net op de buienradar dat er een grote bui onderweg is naar Groningen... Maar of ie het redt weet ik niet...

Het is hier iig wel licht bewolkt, en nog niet zo warm...
pi_40000971
Het feit dat er een mini-mensje in me zit dat me nodig heeft, houdt me op de been Rewimo. Ik slaap al vanaf het begin van de zwangerschap slecht, daar kan ik het warme weer de schuld niet van geven. Misschien is het maar beter zo, nu voor een baby zorgen lijkt me nog zwaarder.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 07:55:27 #72
13151 crew  Rewimo
pi_40001010
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 07:56:26 #73
13151 crew  Rewimo
pi_40001017
Baby's hebben het met dit weer ook niet makkelijk, nee, dat is wel zo, YPPY. Mama's kunnen nog eens in een bak water met hun voeten Hoewel deze mama moet werken...
pi_40001147
Het is klef buiten!
Zelf zo vroeg al.
Maar ik heb wel 5 km hardgelopen!
pi_40001209
hier waait nu een verkoelend windje... Ik heb alles maar opengezet om ervan te profiteren..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')