Ik zit hier nu alleen op kantoor , en kon het me permiteren om een heul kort spijkerbroekie aan te doen....wat een verschil met gisteren..pffffftquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben idd een beetje enthousiast wakker geworden geloof ik!
ik denk dat ik zo een rokje aan doe!
nietusquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan één van de bijwerkingen van de ziekte van Lyme zijn...![]()
Ik zat meer aan TietenTeek te denken...quote:
in beide gevallen val jequote:Op woensdag 19 juli 2006 09:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nietus
ik moet opletten of er over 3 weken een rode vlek komt
dan ga ik dood anders valt het wel mee
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik zit hier nu alleen op kantoor , en kon het me permiteren om een heul kort spijkerbroekie aan te doen....wat een verschil met gisteren..pffffft![]()
Ah oké... die heb ik gemist... (niet dat het erg is ...)quote:
EenWeekMetEenTietenTeekquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zat meer aan TietenTeek te denken...
jij iets missenquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ah oké... die heb ik gemist... (niet dat het erg is ...)
naja ik overdreef een beetjequote:
er zijn dan toch honderd wel leuke bhs, anders pas je ze nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja ik overdreef een beetje
soms doe ik dat
maar het is wel lastiger hoor
het kost je zo verdomd veel tijd en moet zo'n mega stapel met niet passende/lelijke bhs doorspitten en honderd keer het pashokje in en weer uit en bla en bla
Ik werd vanochtend nog geconfronteerd met allerlei winkels waar je wel goede BH's kunt kopen in een vorig SC topic...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja ik overdreef een beetje
soms doe ik dat
maar het is wel lastiger hoor
het kost je zo verdomd veel tijd en moet zo'n mega stapel met niet passende/lelijke bhs doorspitten en honderd keer het pashokje in en weer uit en bla en bla
ja maar 99 waren dan alleen leuk op het hangertje en niet om mijn borstjes...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
er zijn dan toch honderd wel leuke bhs, anders pas je ze niet
In alle redelijkheid..quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Jaja, ik weet het.... Oppervlakkig...
niet alles is de moeite waard.. er staat soms wat dommigheid geschreven...quote:
Ik heb in Aken de winkel voor mijn lingerie gevonden....onnoemelijk veel keuze.. een zaligheid om te kijken en te passen, en vanzelfsprekend om te kopen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar 99 waren dan alleen leuk op het hangertje en niet om mijn borstjes...
of wel heel leuk maar te klein of te groot of te wijd of te smal
Nu nog die fijne lijn zien te vinden tussen apathisch en overenthousiast he...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
In alle redelijkheid..als mannen helemaal apatisch zouden zijn, en niet reageren.. vinden we het ook niet leuk....
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu nog die fijne lijn zien te vinden tussen apathisch en overenthousiast he...![]()
... Uiteindelijk komt het allemaal goed...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
dat is het lastige van alles...de juiste lijn vinden, de balans vinden... kost wat tijd, maar uiteindelijk...![]()
Om het maar even simpel te zeggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... Uiteindelijk komt het allemaal goed...![]()
Met een beetje vertrouwen....hoop en geluk...(komt men/ik iig een heel eind)quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... Uiteindelijk komt het allemaal goed...![]()
quote:
tostie eten
Nog 7uur en dan ga ik naar huisquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:12 schreef _Cara_ het volgende:
nog 1,5 uur en dan ga ik lekker naar de kapper....en vanmiddag mijn badje in...(bij gebrek aan zee en strand )
ocherm..quote:
Nou ik ben weer wegquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Goedemorgen vlegels en ander gespuis.
Lijkt me een goede dealquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:13 schreef Pheno het volgende:
Nog heel veel uur en dan ga ik weer werken
Ja, hoiquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Ons grote voorbeeld!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:13 schreef Twisted_fok het volgende:
ja?quote:
Als iemand een vlegel is dan is Twist dat wel...quote:
Het 'vlegel en gespuis' zijn. Twist is een grote ondeugd, denk ik...quote:
Hoop ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het 'vlegel en gespuis' zijn. Twist is een grote ondeugd, denk ik...![]()
Ja..quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als iemand een vlegel is dan is Twist dat wel...![]()
Maarre, jij zit als volwassen vrouw nog heerlijk in zo'n kinderbadje in de achtertuin?![]()
wat klinkt dat vies als je dat zo zegtquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het 'vlegel en gespuis' zijn. Twist is een grote ondeugd, denk ik...![]()
Nou ben ik weer een soort van jaloers... Dat wil ik ook!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja..![]()
Maar het is een heul groot bad....4mtr doorsnee, en zo'n 94 cm ongeveer hoog....en daar dobber ik in op een luchtbed...![]()
Goed he!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat klinkt dat vies als je dat zo zegt![]()
Dat klinkt heullll niet verkeerdquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja..![]()
Maar het is een heul groot bad....4mtr doorsnee, en zo'n 94 cm ongeveer hoog....en daar dobber ik in op een luchtbed...![]()
Oh, dat is zooo vet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja..![]()
Ik wil ook wel een privé zwembad met jou!quote:
Je brengt het leukquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een privé zwembad met jou!![]()
Gezellig samen, euh.. dobberen op een ubergroot, relaxed luchtbed.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een privé zwembad met jou!![]()
Het gaat mij vooral om dat bad. Het is groot genoeg om geen last te hebben van elkaar...quote:
Dat gaat nog een hele kunst worden om elkaars rug in te smeren zonder om te slaan!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gezellig samen, euh.. dobberen op een ubergroot, relaxed luchtbed.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om dat bad. Het is groot genoeg om geen last te hebben van elkaar...![]()
Dan niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gezellig samen, euh.. dobberen op een ubergroot, relaxed luchtbed.
Ik schrok alquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om dat bad. Het is groot genoeg om geen last te hebben van elkaar...![]()
Mag ik er dan bij aan jou kantquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
[..]
Dan niet.
We hangen wel zo'n net in het midden, ieder onze eigen helft.
Dan kunnen we luchtbedbadminton en/of volleybal doen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
[..]
Dan niet.
We hangen wel zo'n net in het midden, ieder onze eigen helft.
Nu raak ik helemaal in de war van wat je nou wilt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat nog een hele kunst worden om elkaars rug in te smeren zonder om te slaan!
lesbisch wordenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu raak ik helemaal in de war van wat je nou wilt.
En of ik nog leuk tegen je moet doen of niet.
Help, drama.![]()
Hoe voelt dat nou? Om behandeld te worden zoals de gemiddelde vrouw een man behandelt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Help, drama.![]()
Het traditionele hard-to-want spelletje wordt dan ook uitstekend gespeeld door ons aller AirwiN.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je van me wegrent, mag ik dan met je meerennen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:34 schreef Twisted_fok het volgende:
*rent maar gewoon even weg ofzeau*
En ik doe nog wel zo liefquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:34 schreef Twisted_fok het volgende:
*rent maar gewoon even weg ofzeau*
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het traditionele hard-to-want spelletje wordt dan ook uitstekend gespeeld door ons aller AirwiN.
Lief zijn werkt niet... Tenzij je solliciteert voor de 'grote broer die ze nooit heeft gehad' vacature!quote:
Dat is het idd....quote:
Lijkt me primaquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lief zijn werkt niet... Tenzij je solliciteert voor de 'grote broer die ze nooit heeft gehad' vacature!
Of, sinds kort ook beschikbaar, 'dat lieve knulletje'quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lief zijn werkt niet... Tenzij je solliciteert voor de 'grote broer die ze nooit heeft gehad' vacature!
Ja, wat een wijf.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het traditionele hard-to-want spelletje wordt dan ook uitstekend gespeeld door ons aller AirwiN.
Echt fijn in dit weer. Ik heb de tuin op het zuiden liggen, dus van 's morgens tot 's avonds zon achterom...das heel warm... Ik neem aan dat in de buurt van de zee een licht briesje waait, hier is het vaak windstil.. en vooral in mijn tuin..quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ben ik weer een soort van jaloers... Dat wil ik ook!
Als iemand een grote broer noem dan is dat heel onaardig bedoelt. Onaardiger dan normaal gesproken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén en ander naar aanleiding van je posts in het Lesbeau topic natuurlijk. Deze songtekst vat het perfect samen:quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén en ander naar aanleiding van je posts in het Lesbeau topic natuurlijk. Deze songtekst vat het perfect samen:
If you want a lover
I'll do anything you ask me to
And if you want another kind of love
I'll wear a mask for you
quote:
Vanaf donderdag zou het al gaan regenenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:41 schreef jackson het volgende:
Zondag ben ik weer een dag vrij.... dan zal het wel regenen
*weer gaat checken*
Neuken?quote:
Ik zie het net ja... alhoewel het vrijdag weer droog is de hele dagquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vanaf donderdag zou het al gaan regenen
't Wordt gelukkig ook weer minder warm
Er is een reden dat ik bij je wil wonen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuken?
Minder vaag kan ik het niet maken...
Strand, zee, lift, geld, mogelijkheid voor een vaatwasser... Maar daar zie ik nog weinig toegevoegde waarde voor mijzelf...quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik bij je wil wonen.
Meerdere zelfs.
Zie je nou wel dat je geen man bent, mannen denken maar aan een ding.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strand, zee, lift, geld, mogelijkheid voor een vaatwasser... Maar daar zie ik nog weinig toegevoegde waarde voor mijzelf...![]()
En ruimte ingenomen door spulletjes en dingetjes die vrouwen hebben; zalfjes, creme-pjes etcquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strand, zee, lift, geld, mogelijkheid voor een vaatwasser... Maar daar zie ik nog weinig toegevoegde waarde voor mijzelf...![]()
I wanna hear you say it baby!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je geen man bent, mannen denken maar aan een ding.
I'm so gay rigth now.
nee twist het moet zo:quote:
Als het het uiterlijk ten goede komt is daar ook nog ruimte voor!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En ruimte ingenomen door spulletjes en dingetjes die vrouwen hebben; zalfjes, creme-pjes etc
Ik wil graag lesbian seks met jou Air.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I wanna hear you say it baby!![]()
![]()
Ik pleit overigens wel voor een geschiktheidstest voor we over gaan tot samenwonen. Even kijken hoe compatible we zijn, zeg maar...![]()
Scharen! Oeh, dat heb ik nog nooit gedaan...quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wil graag lesbian seks met jou Air.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |