Echt fijn in dit weer. Ik heb de tuin op het zuiden liggen, dus van 's morgens tot 's avonds zon achterom...das heel warm... Ik neem aan dat in de buurt van de zee een licht briesje waait, hier is het vaak windstil.. en vooral in mijn tuin..quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ben ik weer een soort van jaloers... Dat wil ik ook!
Als iemand een grote broer noem dan is dat heel onaardig bedoelt. Onaardiger dan normaal gesproken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lief zijn werkt niet... Tenzij je solliciteert voor de 'grote broer die ze nooit heeft gehad' vacature!
Eén en ander naar aanleiding van je posts in het Lesbeau topic natuurlijk. Deze songtekst vat het perfect samen:quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén en ander naar aanleiding van je posts in het Lesbeau topic natuurlijk. Deze songtekst vat het perfect samen:
If you want a lover
I'll do anything you ask me to
And if you want another kind of love
I'll wear a mask for you
quote:
Vanaf donderdag zou het al gaan regenenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:41 schreef jackson het volgende:
Zondag ben ik weer een dag vrij.... dan zal het wel regenen
*weer gaat checken*
Neuken?quote:
Ik zie het net ja... alhoewel het vrijdag weer droog is de hele dagquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vanaf donderdag zou het al gaan regenen
't Wordt gelukkig ook weer minder warm
Er is een reden dat ik bij je wil wonen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuken?
Minder vaag kan ik het niet maken...
Strand, zee, lift, geld, mogelijkheid voor een vaatwasser... Maar daar zie ik nog weinig toegevoegde waarde voor mijzelf...quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik bij je wil wonen.
Meerdere zelfs.
Zie je nou wel dat je geen man bent, mannen denken maar aan een ding.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strand, zee, lift, geld, mogelijkheid voor een vaatwasser... Maar daar zie ik nog weinig toegevoegde waarde voor mijzelf...![]()
En ruimte ingenomen door spulletjes en dingetjes die vrouwen hebben; zalfjes, creme-pjes etcquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strand, zee, lift, geld, mogelijkheid voor een vaatwasser... Maar daar zie ik nog weinig toegevoegde waarde voor mijzelf...![]()
I wanna hear you say it baby!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je geen man bent, mannen denken maar aan een ding.
I'm so gay rigth now.
nee twist het moet zo:quote:
Als het het uiterlijk ten goede komt is daar ook nog ruimte voor!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En ruimte ingenomen door spulletjes en dingetjes die vrouwen hebben; zalfjes, creme-pjes etc
Ik wil graag lesbian seks met jou Air.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I wanna hear you say it baby!![]()
![]()
Ik pleit overigens wel voor een geschiktheidstest voor we over gaan tot samenwonen. Even kijken hoe compatible we zijn, zeg maar...![]()
Scharen! Oeh, dat heb ik nog nooit gedaan...quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wil graag lesbian seks met jou Air.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |