Nog 7uur en dan ga ik naar huisquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:12 schreef _Cara_ het volgende:
nog 1,5 uur en dan ga ik lekker naar de kapper....en vanmiddag mijn badje in...(bij gebrek aan zee en strand )
ocherm..quote:
Nou ik ben weer wegquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Goedemorgen vlegels en ander gespuis.
Lijkt me een goede dealquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:13 schreef Pheno het volgende:
Nog heel veel uur en dan ga ik weer werken
Ja, hoiquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Ons grote voorbeeld!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:13 schreef Twisted_fok het volgende:
ja?quote:
Als iemand een vlegel is dan is Twist dat wel...quote:
Het 'vlegel en gespuis' zijn. Twist is een grote ondeugd, denk ik...quote:
Hoop ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het 'vlegel en gespuis' zijn. Twist is een grote ondeugd, denk ik...![]()
Ja..quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als iemand een vlegel is dan is Twist dat wel...![]()
Maarre, jij zit als volwassen vrouw nog heerlijk in zo'n kinderbadje in de achtertuin?![]()
wat klinkt dat vies als je dat zo zegtquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het 'vlegel en gespuis' zijn. Twist is een grote ondeugd, denk ik...![]()
Nou ben ik weer een soort van jaloers... Dat wil ik ook!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja..![]()
Maar het is een heul groot bad....4mtr doorsnee, en zo'n 94 cm ongeveer hoog....en daar dobber ik in op een luchtbed...![]()
Goed he!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat klinkt dat vies als je dat zo zegt![]()
Dat klinkt heullll niet verkeerdquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja..![]()
Maar het is een heul groot bad....4mtr doorsnee, en zo'n 94 cm ongeveer hoog....en daar dobber ik in op een luchtbed...![]()
Oh, dat is zooo vet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |