Die stinkdekens bij Hoog Catharijne doen de hele dag niks anders dan bier drinken!quote:
Het is vandaag te warm voor HC, dus ik ga onder een brug zitten, okay?quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die stinkdekens bij Hoog Catharijne doen de hele dag niks anders dan bier drinken!
Lijkt me prima!quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is vandaag te warm voor HC, dus ik ga onder een brug zitten, okay?
Wie niet met dit grafweerquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:35 schreef Scorpie het volgende:
Fuck. Ik ben naar de klote.
Ik voel me prima en slaap heerlijk. Ik heb dan ook het voordeel dat mijn slaapkamer de hele dag in de schaduw ligt en dat het heerlijk doortocht in huis. Sterker nog, ik slaap flink in het dekbed gerold omdat ik het anders koud heb...quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Wie niet met dit grafweer. Slapen wil niet echt en het vroege opstaan zal wel moeten voor mij
![]()
Ja, ik ook, was echt een zware opgave, van het station hierheen lopen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Wie niet met dit grafweer. Slapen wil niet echt en het vroege opstaan zal wel moeten voor mij
![]()
Qodlike02! Mogge!quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:38 schreef Godlike02 het volgende:
Tof.
De vierdaagse wordt afgelast en jij neemt het risico om toch gewoon te gaan lopen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik ook, was echt een zware opgave, van het station hierheen lopen.![]()
Het is op mijn zolderkamer niet uit te houden, vandaar dat ik ook erg jaloers op je benquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel me prima en slaap heerlijk. Ik heb dan ook het voordeel dat mijn slaapkamer de hele dag in de schaduw ligt en dat het heerlijk doortocht in huis. Sterker nog, ik slaap flink in het dekbed gerold omdat ik het anders koud heb...
Opzich slaap ik niet slecht maar erg weinigquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel me prima en slaap heerlijk. Ik heb dan ook het voordeel dat mijn slaapkamer de hele dag in de schaduw ligt en dat het heerlijk doortocht in huis. Sterker nog, ik slaap flink in het dekbed gerold omdat ik het anders koud heb...
Q is een bikkelquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vierdaagse wordt afgelast en jij neemt het risico om toch gewoon te gaan lopen?![]()
Ik zal wel iets goeds hebben gedaan in een vorig leven dat ik zo word ontzien...quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Het is op mijn zolderkamer niet uit te houden, vandaar dat ik ook erg jaloers op je ben
Ik ben *hier* gekomen met de auto.... dat scheeltquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik ook, was echt een zware opgave, van het station hierheen lopen.![]()
quote:
Sommigen dingen kun je je haast niet voorstellenquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal wel iets goeds hebben gedaan in een vorig leven dat ik zo wordt ontzien...![]()
Nixxx heeft toch nog steeds geen vriendin?quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Sommigen dingen kun je je haast niet voorstellen![]()
Ik ben al bang voor mijn volgende leven hoor... Daar ga ik flink de wind van voren krijgen, ben ik bang...quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Sommigen dingen kun je je haast niet voorstellen![]()
De Amersfoortse 5-daagse. 5x 500 meter.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vierdaagse wordt afgelast en jij neemt het risico om toch gewoon te gaan lopen?![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nixxx heeft toch nog steeds geen vriendin?![]()
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nixxx heeft toch nog steeds geen vriendin?![]()
Link?quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest overigens ook erg lachen om die sex opmerking van gister...
Misschien ben je dan wel zeilerquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben al bang voor mijn volgende leven hoor... Daar ga ik flink de wind van voren krijgen, ben ik bang...![]()
Dan vraag ik me af wat ik dan allemaal misdaan heb en ik baal er dan flink van dat ik me daar niks meer van kan herinnerenquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal wel iets goeds hebben gedaan in een vorig leven dat ik zo word ontzien...![]()
Kan 'm niet meer vinden...quote:
Het zou wel passen binnen mijn continue patroon van altijd maar geluk hebben!quote:
Misschien maar beterquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat ik dan allemaal misdaan heb en ik baal er dan flink van dat ik me daar niks meer van kan herinneren
Waarschijnlijk wantrouw je het hele principe van reïncarnatie. Dat vinden ze niet leuk daarboven...quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat ik dan allemaal misdaan heb en ik baal er dan flink van dat ik me daar niks meer van kan herinneren
Toch vind ik het nogal jammerquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wantrouw je het hele principe van reïncarnatie. Dat vinden ze niet leuk daarboven...
Dan moet je de stappen nemen om je geluk af te dwingen. Zeg tegen je baas dat het een lul is, neem ontslag. Koop een vliegticket naar een koud land en ga daar werken als pinguinmasseur (hey Pheno) om je kost te verdienen...quote:
Ik vind het jammer dat ik de complete dag op kantoor zitquote:
Kan je toch een rondje gaan lopen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik de complete dag op kantoor zit![]()
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je toch een rondje gaan lopen?![]()
Het leven is toch zo simpel
Goede plannen, ik zie hier alleen wel wat haken en ogen aanquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je de stappen nemen om je geluk af te dwingen. Zeg tegen je baas dat het een lul is, neem ontslag. Koop een vliegticket naar een koud land en ga daar werken als pinguinmasseur (hey Pheno) om je kost te verdienen...
Zoals?quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Goede plannen, ik zie hier alleen wel wat haken en ogen aan
Familie van Pheno?quote:
Dat doe ik ook elke dagquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je toch een rondje gaan lopen?![]()
Het leven is toch zo simpel
http://fotoboek.fok.nl/phenoquote:
Denk het niet hoor... maargoedquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/pheno
Die dus.
EN ons kan je niet voor de gek houden
Wij zien dat heel snel
Het is een soort Southpark Kenny Pheno als je het plaatje ziet. Misschien een enigzins doorzichtige kloon?quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die dus.
Wij zien dat heel snel
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die dus.
Wij zien dat heel snel
Dat ze tof zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
weet je wat ze over denken en paarden zeggen?![]()
Zoek de tien verschillen:quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:10 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
![]()
Ik ken hem niet...
Hoe kom je daar uberhaupt eigelijk bij...
de ene heeft kleren aan de andere niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoek de tien verschillen:
[afbeelding]
[afbeelding]
De ene heeft een zeis vast...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
de ene heeft kleren aan de andere niet.
Dat is pas 1 verschil
Het is woensdagmorgenquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:14 schreef Ivo1986 het volgende:
Laat een moderator maar naar de IP-adressen kijken (als ze dat kunnen)
Zit wel op mijn werk maargoed de kans lijkt me erg klein dat hij hier in het gebouwd zit.
Kromme snavel is nummer 3quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De ene heeft een zeis vast...
Dat is nummer 2!
Euy! Een mod! Kijk jij es naar die IP adressen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is woensdagmorgen
Waarom nemen mensen alles zo serieus![]()
Het is een S(lappe) C(hat)
Pheno heeft wel tenen. Ivo niet...quote:
Kunnen ze niet!quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:14 schreef Ivo1986 het volgende:
Laat een moderator maar naar de IP-adressen kijken (als ze dat kunnen)
flauwquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is woensdagmorgen
Waarom nemen mensen alles zo serieus![]()
Het is een S(lappe) C(hat)
Waarom moet ik nu een Jiskefet denken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
flauw![]()
Pak me maar eens een boterham uit mijn laatje
Kneuzen zijn het ook die mods met hun halve rechtenquote:
Ik denk het nietquote:
Ik noem een Insomaniac en een mukie (binnenkort niet meerquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Kneuzen zijn het ook die mods met hun halve rechten
Ik heb het ook niet over neuken en/of lekker zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik noem een Insomaniac en een mukie (binnenkort niet meer)... Die kneusjes mogen mij best eens te grazen nemen met hun halve rechten hoor...
![]()
Ik wel... Uiteindelijk is dat de enige reden waarom wij op deze aardkloot rondlopen. Voortplanten! Of in ieder geval een poging doen tot...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over neuken en/of lekker zijn![]()
Oh, dus dat doe ik fout!quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wel... Uiteindelijk is dat de enige reden waarom wij op deze aardkloot rondlopen. Voortplanten! Of in ieder geval een poging doen tot...![]()
quote:
Het vuurwerk was wat vertraagd, zo'n 3 kwartier. Maar wel de moeite waard hoor 14.gifquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:52 schreef Thisbe het volgende:
De tijd van stoerdoenderij ligt ook al weer een tijdje achter me. Sterker nog: ik heb veel water en cola enzo gedronken ook. Ik denk dat ik morgen maar onderduik op de universiteit. Ik zit toch liever in die vrieskist dan in mijn kamer met deze warmte.
Hoe was het vuurwerk trouwens? Een vriendin van me was helemaal naar me toegekomen.Omdat het netwerk platlag had ze mijn afmeldingssmsjes niet gehad.
Ha!quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het vuurwerk was wat vertraagd, zo'n 3 kwartier. Maar wel de moeite waard hoor 14.gif
Ah juist... en de temperatuur doet niet terzake...gewoon plakken..quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wel... Uiteindelijk is dat de enige reden waarom wij op deze aardkloot rondlopen. Voortplanten! Of in ieder geval een poging doen tot...![]()
wat is er straks dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha!
Als ze niet meeleest, wil je _Arual_ succes voor mij wensen voor straks?
ach, dat is heel hun geschiedenis al, ze weten nooit watquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:36 schreef Copycat het volgende:
Toch leuk, die Duitser vanochtend op het journaal die vanochtend voor nop bij de start van de Vierdaagse stond: "Ich habe es nicht gewusst".
Goedemorgen ook.
Dat zeggen ze altijd als ze ergens schuld aan hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:36 schreef Copycat het volgende:
Toch leuk, die Duitser vanochtend op het journaal die vanochtend voor nop bij de start van de Vierdaagse stond: "Ich habe es nicht gewusst".
Goedemorgen ook.
Als ik het me goed herinner heeft ze haar gesprek... Of ben ik nu een dag te laat...quote:
Precies... De temperatuur is wat mij betreft geen reden om het niet te doen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ah juist... en de temperatuur doet niet terzake...gewoon plakken..
kinderenquote:
Ha mams! Ik las gister het verschrikkelijke bericht dat die teek op één van je borsten zat. Doe die het nog? (de borst, niet de teek)quote:
te vroeg zelfsquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner heeft ze haar gesprek... Of ben ik nu een dag te laat...![]()
en die teek maar zuigen, nu heeft ze een kleine en grote borst. Tip, laat een teek de grote borst ook nog leegzuigen, dan kun je weer sexy bhs kopenquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha mams! Ik las gister het verschrikkelijke bericht dat die teek op één van je borsten zat. Doe die het nog? (de borst, niet de teek)
Te vroeg is nooit verkeerd. Is het morgen?quote:
ze lijkt opgewekt, dus alles zal het nog wel doen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha mams! Ik las gister het verschrikkelijke bericht dat die teek op één van je borsten zat. Doe die het nog? (de borst, niet de teek)
ja hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga ff een kloon met de nick 'teek' aanmaken dan!quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
en die teek maar zuigen, nu heeft ze een kleine en grote borst. Tip, laat een teek de grote borst ook nog leegzuigen, dan kun je weer sexy bhs kopen
gij kan goed raden. 1 voordeel: van de vierdaagse hebben we geen last meer. Verkeersomleidingen in een dorpje met maar 1 hoofdstraat moet verboden wordenquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te vroeg is nooit verkeerd. Is het morgen?
ik ben idd een beetje enthousiast wakker geworden geloof ik!quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:45 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ze lijkt opgewekt, dus alles zal het nog wel doen.
dussssss..bij dikke, of héle dikke borsten kun je geen sexy BH kopen? denk je?quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
en die teek maar zuigen, nu heeft ze een kleine en grote borst. Tip, laat een teek de grote borst ook nog leegzuigen, dan kun je weer sexy bhs kopen
Dat kan één van de bijwerkingen van de ziekte van Lyme zijn...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:45 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ze lijkt opgewekt, dus alles zal het nog wel doen.
GezeverOmEenTeek?quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga ff een kloon met de nick 'teek' aanmaken dan!![]()
Dan quote ik mijn 'wens haar succes' post morgen nog wel een keer!quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
gij kan goed raden. 1 voordeel: van de vierdaagse hebben we geen last meer. Verkeersomleidingen in een dorpje met maar 1 hoofdstraat moet verboden worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |