Die stinkdekens bij Hoog Catharijne doen de hele dag niks anders dan bier drinken!quote:
Het is vandaag te warm voor HC, dus ik ga onder een brug zitten, okay?quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die stinkdekens bij Hoog Catharijne doen de hele dag niks anders dan bier drinken!
Lijkt me prima!quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is vandaag te warm voor HC, dus ik ga onder een brug zitten, okay?
Wie niet met dit grafweerquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:35 schreef Scorpie het volgende:
Fuck. Ik ben naar de klote.
Ik voel me prima en slaap heerlijk. Ik heb dan ook het voordeel dat mijn slaapkamer de hele dag in de schaduw ligt en dat het heerlijk doortocht in huis. Sterker nog, ik slaap flink in het dekbed gerold omdat ik het anders koud heb...quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Wie niet met dit grafweer. Slapen wil niet echt en het vroege opstaan zal wel moeten voor mij
![]()
Ja, ik ook, was echt een zware opgave, van het station hierheen lopen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Wie niet met dit grafweer. Slapen wil niet echt en het vroege opstaan zal wel moeten voor mij
![]()
Qodlike02! Mogge!quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:38 schreef Godlike02 het volgende:
Tof.
De vierdaagse wordt afgelast en jij neemt het risico om toch gewoon te gaan lopen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik ook, was echt een zware opgave, van het station hierheen lopen.![]()
Het is op mijn zolderkamer niet uit te houden, vandaar dat ik ook erg jaloers op je benquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel me prima en slaap heerlijk. Ik heb dan ook het voordeel dat mijn slaapkamer de hele dag in de schaduw ligt en dat het heerlijk doortocht in huis. Sterker nog, ik slaap flink in het dekbed gerold omdat ik het anders koud heb...
Opzich slaap ik niet slecht maar erg weinigquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel me prima en slaap heerlijk. Ik heb dan ook het voordeel dat mijn slaapkamer de hele dag in de schaduw ligt en dat het heerlijk doortocht in huis. Sterker nog, ik slaap flink in het dekbed gerold omdat ik het anders koud heb...
Q is een bikkelquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vierdaagse wordt afgelast en jij neemt het risico om toch gewoon te gaan lopen?![]()
Ik zal wel iets goeds hebben gedaan in een vorig leven dat ik zo word ontzien...quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Het is op mijn zolderkamer niet uit te houden, vandaar dat ik ook erg jaloers op je ben
Ik ben *hier* gekomen met de auto.... dat scheeltquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik ook, was echt een zware opgave, van het station hierheen lopen.![]()
quote:
Sommigen dingen kun je je haast niet voorstellenquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal wel iets goeds hebben gedaan in een vorig leven dat ik zo wordt ontzien...![]()
Nixxx heeft toch nog steeds geen vriendin?quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Sommigen dingen kun je je haast niet voorstellen![]()
Ik ben al bang voor mijn volgende leven hoor... Daar ga ik flink de wind van voren krijgen, ben ik bang...quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Sommigen dingen kun je je haast niet voorstellen![]()
De Amersfoortse 5-daagse. 5x 500 meter.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vierdaagse wordt afgelast en jij neemt het risico om toch gewoon te gaan lopen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |