Ik vind sex leuk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
onsportief hoor.. het zou verplicht moeten zijn voor elke nederlander!
* noteert: als nixxx aan de macht komt, verkopen we Nijmegen aan Duitsland *quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
waarom?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hey, wa wil dé mé dí weer?quote:
Ze zouden seks verplicht moeten maken voor het voortbestaan van de mensheid.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vind sex leuk.
Ik zeg toch ook niet dat jij dat eens moet proberen?![]()
er zijn al teveel mensenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze zouden seks verplicht moeten maken voor het voortbestaan van de mensheid.
Niet bij iedereen. Er zijn stukjes mensheid waarvan het geen groot gemis is als ze niet voortbestaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef Christine het volgende:
[..]
dan kregen we er misschien wat minderquote:
Net of Christine al een paar jaar aan het werpen isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
er zijn al teveel mensenQ. en ik en plato geven het goede voorbeeld
Q schaar ik niet onder de noemer "mensheid".quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet bij iedereen. Er zijn stukjes mensheid waarvan het geen groot gemis is als ze niet voortbestaan.
je gaat toch niet het weer als excuus gebruikenquote:
NIet iedereen gek!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef Christine het volgende:
[..]
ik geloof dat het misschien wel gezonder is om de mensheid uit te laten sterven dan dat ik kleine liefie_'s ga makenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef Christine het volgende:
[..]
dit zou je als doodsverwensing kunnen interpreterenquote:
ik geef het nog een half jaartjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Net of Christine al een paar jaar aan het werpen is.
1 dode is een drama ... 2 miljard is een beetje ademruimte op aarde... als de verrottingslucht eenmaal een beetje weggetrokken isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:04 schreef Aarti het volgende:
[..]
dit zou je als doodsverwensing kunnen interpreteren![]()
quote:
Wat weet jij wat zij niet weet, nixxx?quote:
ik had het niet over uitpoepen maar zwanger zijn..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Wat weet jij wat zij niet weet, nixxx?
Oh jawel. Dat was er ook de oorzaak van dat ik heel lui jouw post gebruikte als binnenkomer. Maar goed nu is al de energie alson in deze post gaan zitten,quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
je gaat toch niet het weer als excuus gebruiken![]()
Je vindt haar dik?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik had het niet over uitpoepen maar zwanger zijn..
ik meen me toch echt een post te kunnen herinneren waarin je mij de vierdaagse in stuurdequote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
1 dode is een drama ... 2 miljard is een beetje ademruimte op aarde... als de verrottingslucht eenmaal een beetje weggetrokken is
niet mijn woorden Litquote:
en dan ga ik je nu weer zitten quoten ook, en dan ga jij daar weer op reagerenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oh jawel. Dat was er ook de oorzaak van dat ik heel lui jouw post gebruikte als binnenkomer. Maar goed nu is al de energie alson in deze post gaan zitten,.
ach.. van een vierdaagse lopen ga je niet dood als gezonde jonge vrouwquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Aarti het volgende:
ik meen me toch echt een post te kunnen herinneren waarin je mij de vierdaagse in stuurde![]()
Crap
mn bhbandje is afgebroken
goedkope troep![]()
ik ga wel toeschouwen, daar ben ik veel beter inquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
ach.. van een vierdaagse lopen ga je niet dood als gezonde jonge vrouw
knoop erin en verder fokken!
ook douchen en dan slapen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ga wel toeschouwen, daar ben ik veel beter in
Ik ga douchen, mn haar wassen, tot over een uurtje![]()
nooooit meer goedkope bh's kopen he meidquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik meen me toch echt een post te kunnen herinneren waarin je mij de vierdaagse in stuurde![]()
Crap
mn bhbandje is afgebroken
goedkope troep![]()
Ja.....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
en dan ga ik je nu weer zitten quoten ook, en dan ga jij daar weer op reageren
arme jij![]()
Goh, jij ook al niet?quote:
Je haat het dragen van bh's die anderen voor je gekocht hebben vast nog veel meerquote:
bh's kopen is leukquote:
Mwah. Ik heb pas hele leuke hotpants gekocht voor twee euro.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:23 schreef Sjowhan het volgende:
Maar die mooie dingen zijn vet duur vaak
Ben ik blij dat ik voor 24 euro 3 boxershorts kan kopen, en dat 't daar dan klaar mee is
Weer Betty Boop en weer te klein?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb pas hele leuke hotpants gekocht voor twee euro..
Nixxx is er niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:23 schreef Christine het volgende:
wat een topic killer zeg.
mannen! het gaat over tieten hoor!
en die passen dan weer niet en dan moet ik weer een cupmaat omhoog en dan moet ik weer iets kopen wat niet zo sexy is als ik wou maar omdat de boel anders om kiept en daar mag ik dan 70 euro voor afrekenen of zoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:20 schreef Christine het volgende:
[..]
bh's kopen is leuk.
dan komt er zo'n verkoopster met allemaal mooie bh'tjes die je mag passen enzo..
Goedkoop shoppen is leukquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb pas hele leuke hotpants gekocht voor twee euro..
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:26 schreef liefie_ het volgende:
dan moet ik weer iets kopen wat niet zo sexy is als ik wou maar omdat de boel anders om kiept
Pfff. Met mijn cupmaat slaag ik er anders ook gewoon in om mooie, sexy én leuke bh's te kopen en mijn inschatting is dat ik wel een groter cupje heb dan jij. Je stelt je aanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en die passen dan weer niet en dan moet ik weer een cupmaat omhoog en dan moet ik weer iets kopen wat niet zo sexy is als ik wou maar omdat de boel anders om kiept en daar mag ik dan 70 euro voor afrekenen of zo
nee dat doe ik nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Pfff. Met mijn cupmaat slaag ik er anders ook gewoon in om mooie, sexy én leuke bh's te kopen en mijn inschatting is dat ik wel een groter cupje heb dan jij. Je stelt je aan.
Psssst, je hoofd kleur nogal rood.quote:
denk je dat ze de bijsluiter niet gelezen heeft?quote:
ademhalen hequote:
Oh jee.....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
denk je dat ze de bijsluiter niet gelezen heeft?
nurofen kan rode hoofden en grotere cupmaten veroorzaken... dat gedeelte?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
denk je dat ze de bijsluiter niet gelezen heeft?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
nurofen kan rode hoofden en grotere cupmaten veroorzaken... dat gedeelte?
Het staat op mijn to-do-list inderdaad, om mezelf wat goeie bh's aan te laten metenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:11 schreef Christine het volgende:
[..]
nooooit meer goedkope bh's kopen he meid.
ik snap nooit waarom er zoveel vrouwen zijn die gewoon niet investeren in die dingen... door en goede bh zitten je kleren veel mooier, en het voorkomt dat je borsten gaan hangen. Ik zie zoveel collega's met een verkeerde bh rondlopen... het is gewoon geen gezicht. Dan denk ik: je geeft ook rustig 120 euro uit voor laarzen. Koop dan gewoon voor 80 euro een net bh'tje die goed zit en mooi past.
Dat is toch overal dezelfde ellende?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:48 schreef nixxx het volgende:
sjonge.. van dat woonnet haaglanden word je ook niet vrolijk... verdien te veel.. te weinig.. te oud...
het helpt vast als je zegt dat je gaat samen wonen met mijquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:48 schreef nixxx het volgende:
sjonge.. van dat woonnet haaglanden word je ook niet vrolijk... verdien te veel.. te weinig.. te oud...
Yup. Niet gehandicapt genoeg, te mannelijk, geen etnische minderheid...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is toch overal dezelfde ellende?
maar dat ga ik nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het helpt vast als je zegt dat je gaat samen wonen met mij
Ja ellendequote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Niet gehandicapt genoeg, te mannelijk, geen etnische minderheid...
je moet eigenlijk een zwarte, blinde vrouw zonder ledematen zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Niet gehandicapt genoeg, te mannelijk, geen etnische minderheid...
Uit duitsland?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
je moet eigenlijk een zwarte, blinde vrouw zonder ledematen zijn
dan bof je pas echt![]()
dan ga je dat toch gewoon wel?quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:41 schreef Aarti het volgende:
trusten!
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:56 schreef Aarti het volgende:
aloha!
dan hoef je nog geen onthouding verplicht te stellen. Gewoon kinderen haten is al primaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
er zijn al teveel mensenQ. en ik en plato geven het goede voorbeeld
idem, R&P meets zijn overrated. Niet eens krassenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat ik even voorop stellen dat ik in dat geval bij de andere helft hoor.
te lang op het terras gezeten?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:21 schreef Thisbe het volgende:
Hallo. Ik heb een zonnesteek. Ik voel me zeldzaam beroerd.![]()
Ja, wel in de schaduw natuurlijk. Maar het was niet zo slim om bier te gaan drinken. En slapen lukt natuurlijk ook niet.quote:
ach, bier met dit weer afwisselen met water moet te doen zijn. Maar ja, dat is niet stoerquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:38 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, wel in de schaduw natuurlijk. Maar het was niet zo slim om bier te gaan drinken. En slapen lukt natuurlijk ook niet.
hier lekker onder de dekensquote:Op woensdag 19 juli 2006 06:55 schreef Q. het volgende:
Ik heb in de woonkamer geslapen, daar was het nog vol te houden.
Bij een speciaalzaak, LinChérie bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:42 schreef Aarti het volgende:
Christine, waar koop je je bh's?
Ok nu weer terug naar de mannenpraat
Nog wat gescoord, manne?
Zeg je baan op, zeg je huis op en ga liggen stinken op Hoog Catharijne... Ben je voor eens en altijd van je problemen af... En dan kun je je de hele dag bezig houden met bier drinken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:20 schreef Q. het volgende:
Wakker worden is nooit tof.
Het was een beter idee dan Megadeth's Wake up dead, jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:19 schreef AirwiN het volgende:
Wakker worden met Life van The Cardigans in combinatie met dit weer is de ultieme 'heerlijk' op staan beleving!
Rise and shine...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |