quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
nurofen kan rode hoofden en grotere cupmaten veroorzaken... dat gedeelte?
Het staat op mijn to-do-list inderdaad, om mezelf wat goeie bh's aan te laten metenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:11 schreef Christine het volgende:
[..]
nooooit meer goedkope bh's kopen he meid.
ik snap nooit waarom er zoveel vrouwen zijn die gewoon niet investeren in die dingen... door en goede bh zitten je kleren veel mooier, en het voorkomt dat je borsten gaan hangen. Ik zie zoveel collega's met een verkeerde bh rondlopen... het is gewoon geen gezicht. Dan denk ik: je geeft ook rustig 120 euro uit voor laarzen. Koop dan gewoon voor 80 euro een net bh'tje die goed zit en mooi past.
Dat is toch overal dezelfde ellende?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:48 schreef nixxx het volgende:
sjonge.. van dat woonnet haaglanden word je ook niet vrolijk... verdien te veel.. te weinig.. te oud...
het helpt vast als je zegt dat je gaat samen wonen met mijquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:48 schreef nixxx het volgende:
sjonge.. van dat woonnet haaglanden word je ook niet vrolijk... verdien te veel.. te weinig.. te oud...
Yup. Niet gehandicapt genoeg, te mannelijk, geen etnische minderheid...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is toch overal dezelfde ellende?
maar dat ga ik nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het helpt vast als je zegt dat je gaat samen wonen met mij
Ja ellendequote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Niet gehandicapt genoeg, te mannelijk, geen etnische minderheid...
je moet eigenlijk een zwarte, blinde vrouw zonder ledematen zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Niet gehandicapt genoeg, te mannelijk, geen etnische minderheid...
Uit duitsland?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
je moet eigenlijk een zwarte, blinde vrouw zonder ledematen zijn
dan bof je pas echt![]()
dan ga je dat toch gewoon wel?quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:41 schreef Aarti het volgende:
trusten!
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:56 schreef Aarti het volgende:
aloha!
dan hoef je nog geen onthouding verplicht te stellen. Gewoon kinderen haten is al primaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
er zijn al teveel mensenQ. en ik en plato geven het goede voorbeeld
idem, R&P meets zijn overrated. Niet eens krassenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat ik even voorop stellen dat ik in dat geval bij de andere helft hoor.
te lang op het terras gezeten?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:21 schreef Thisbe het volgende:
Hallo. Ik heb een zonnesteek. Ik voel me zeldzaam beroerd.![]()
Ja, wel in de schaduw natuurlijk. Maar het was niet zo slim om bier te gaan drinken. En slapen lukt natuurlijk ook niet.quote:
ach, bier met dit weer afwisselen met water moet te doen zijn. Maar ja, dat is niet stoerquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:38 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, wel in de schaduw natuurlijk. Maar het was niet zo slim om bier te gaan drinken. En slapen lukt natuurlijk ook niet.
hier lekker onder de dekensquote:Op woensdag 19 juli 2006 06:55 schreef Q. het volgende:
Ik heb in de woonkamer geslapen, daar was het nog vol te houden.
Bij een speciaalzaak, LinChérie bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:42 schreef Aarti het volgende:
Christine, waar koop je je bh's?
Ok nu weer terug naar de mannenpraat
Nog wat gescoord, manne?
Zeg je baan op, zeg je huis op en ga liggen stinken op Hoog Catharijne... Ben je voor eens en altijd van je problemen af... En dan kun je je de hele dag bezig houden met bier drinken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:20 schreef Q. het volgende:
Wakker worden is nooit tof.
Het was een beter idee dan Megadeth's Wake up dead, jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:19 schreef AirwiN het volgende:
Wakker worden met Life van The Cardigans in combinatie met dit weer is de ultieme 'heerlijk' op staan beleving!
Rise and shine...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |