Dat is inderdaad spectaculairder dan mensen die omvallen door de hitte.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:02 schreef Christine het volgende:
[..]mensen die wegwaaien
.
Levert vet leuke beelden op voor het journaal.
heerlijk tegendraads ben je weerquote:
die vierdaagse wordt toch als smoes gebruikt om er zomerfeesten te houdenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:04 schreef Q. het volgende:
Bier drinken is toch toffer dan wandelen.
Bier drinken tijdens het wandelen is daarentegen niet aan te raden met deze temperaturen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:04 schreef Q. het volgende:
Bier drinken is toch toffer dan wandelen.
en ik heb nog steeds een week vrijquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:05 schreef nozem het volgende:
Die zomerfeesten staan inmiddels ook compleet los van dat gewandel.
Tuurlijk wel! Wordt je hard van. Of dood.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bier drinken tijdens het wandelen is daarentegen niet aan te raden met deze temperaturen.
teek in je andere borstquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:05 schreef liefie_ het volgende:
potverdorie
Net zoals de oranjegekte niks meer met het Nederlands elftal te maken heeft.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:05 schreef nozem het volgende:
Dat wordt nu eens extra duidelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:05 schreef nozem het volgende:
nee maar het leek me wel een geschikte tvpquote:
Je zult zien dat het zal stormen als nooit te voren indien ze de Vierdaagse echt verplaatsen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:07 schreef nozem het volgende:
Overigens stormt het de laatste jaren maar bar weinig in Nederland. Meestal is in het herfstvakantie gewoon zonnig en een graad of 25.
Je bent gewoon jaloers dat jij niet door de eerste ronde van Idols gekomen bent.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:08 schreef Pheno het volgende:
1 voordeel, floortje hoeft nu niet op te treden in Wijchen. kan die talentloze zoutzak ook weer naar huis
Gelukkig heb ik een tuin, deze herfstvakantiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:07 schreef nozem het volgende:
Overigens stormt het de laatste jaren maar bar weinig in Nederland. Meestal is in het herfstvakantie gewoon zonnig en een graad of 25.
oooeeeh ik ken een onwijs sexy meisje en die moet ook ergens zingen daaroquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:08 schreef Pheno het volgende:
1 voordeel, floortje hoeft nu niet op te treden in Wijchen. kan die talentloze zoutzak ook weer naar huis
als je mee moet doen met idols om herkend te worden als 'talent' dan is er al iets mis met jequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij niet door de eerste ronde van Idols gekomen bent.
nu niet meerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oooeeeh ik ken een onwijs sexy meisje en die moet ook ergens zingen daaro
dan pas?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een tuin, deze herfstvakantie.
mooiquote:
Het zit je nog steeds hoog, hequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je zelfs door idols niet herkend wordt als 'talent' dan is er al iets mis met je
als jij ook alle teken neemt vind ik het primaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mooi
kunnen jullie haar lekker niet zien
alles is voor liefie
Je moet ze de kost geven. De mensen die zich elke avond mengen in het feestgedruis en het nodige bier drinken en de volgende ochtend weer vrolijk 50 km gaan lopen. Ze krijgen ook vaak gratis bier, onze wandelaars.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat wordt nu eens extra duidelijk.
Bovendien, welke gek zou nou vier dagen gaan wandelen en ook nog eens elke nacht feesten tot diep in de nacht? Het was sowieso al voor twee compleet verschillende doelgroepen.
Dat bedoel ik, je wordt er nog steeds emotioneel van.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je mee moet doen met idols om herkend te worden als 'talent' dan is er al iets mis met je
ik dacht al, je zit er nu toch al of niet?quote:
Had dat gezegd, dan had ik ook meegedaanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Je moet ze de kost geven. De mensen die zich elke avond mengen in het feestgedruis en het nodige bier drinken en de volgende ochtend weer vrolijk 50 km gaan lopen. Ze krijgen ook vaak gratis bier, de onze wandelaars.
ja hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je wordt er nog steeds emotioneel van.![]()
kerels versieren is minder vermoeiend daarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Had dat gezegd, dan had ik ook meegedaan!
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
als jij ook alle teken neemt vind ik het prima
Niet nodigquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
kerels versieren is minder vermoeiend daar
Nu zal Q. volgend jaar wel meedoen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:13 schreef nozem het volgende:
Ze krijgen ook vaak gratis bier, onze wandelaars.
Nuchtere kerels vinden daarentegen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
kerels versieren is minder vermoeiend daar
zitten ze al overal?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik kon er vanacht niet van slapen hooroveral voelde ik kriebels
25 is best een mooie leeftijd om de pijp uit te gaan, nietwaar?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Had dat gezegd, dan had ik ook meegedaan!
wel voor gratis drankquote:
Je hebt je toch maar door liefie_ laten overhalen dus?quote:
minor detailquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nuchtere kerels vinden daarentegen...
Als je een legende wilt worden kan dat er aan bijdragen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:15 schreef nozem het volgende:
[..]
25 is best een mooie leeftijd om de pijp uit te gaan, nietwaar?
Exact. En ik word toch depressief van de hitte, dus dan is dat probleem ook gelijk opgelost.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:15 schreef nozem het volgende:
[..]
25 is best een mooie leeftijd om de pijp uit te gaan, nietwaar?
leuk, teken aan elkaar doorgevenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt je toch maar door liefie_ laten overhalen dus?
Ja, als lid van de club die zelfs te belazerd was om het tot 27 te reddenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je een legende wilt worden kan dat er aan bijdragen.![]()
depri worden door dit heerlijke weer. Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Exact. En ik word toch depressief van de hitte, dus dan is dat probleem ook gelijk opgelost.
Slotje..
omdat het te heet is om maar iets te doen. Extreme nutteloosheid.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
depri worden door dit heerlijke weer. Waarom dat dan?
Ik heb nog een halfjaar om daarbij te gaan horen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, als lid van de club die zelfs te belazerd was om het tot 27 te redden.
Ik weet het wel zeker. Nu gaan de wandelaars ook mee doenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:17 schreef webspider het volgende:
Dat word een beregezellig Nijmegen de rest van de week!
nee maar dat dacht ik telkens in mn halfslaapquote:
en wat wil je dan voor inspannends gaan doen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:18 schreef Christine het volgende:
[..]
omdat het te heet is om maar iets te doen. Extreme nutteloosheid.
dat weten wequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar dat dacht ik telkens in mn halfslaap
naja ik heb wel gekkere hersenspinsels hoor
Doe eens gek. Be all you can bequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb nog een halfjaar om daarbij te gaan horen.![]()
gewoon, wat ik op een niet-hete dag doe.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
en wat wil je dan voor inspannends gaan doen?
Iets willekeurig anders dan vegeteren onder een parasol?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
en wat wil je dan voor inspannends gaan doen?
Fokken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:20 schreef Christine het volgende:
[..]
gewoon, wat ik op een niet-hete dag doe.
iets nuttigs..
mooi dan kunnen jullie misschien eindelijk eens gaan waarderen hoe speciaal ik benquote:
dan moet je nog een parasol zoeken, veel te inspannendquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets willekeurig anders dan vegeteren onder een parasol?.
Je bent een unieke sneeuwvlok. Hmm, sneeuwquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mooi dan kunnen jullie misschien eindelijk eens gaan waarderen hoe speciaal ik ben
uhuh. Je fans hangen al aan je borstenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mooi dan kunnen jullie misschien eindelijk eens gaan waarderen hoe speciaal ik ben
Nee.quote:
Vertel mij watquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan moet je nog een parasol zoeken, veel te inspannend
dankuquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent een unieke sneeuwvlok. Hmm, sneeuw.
Nixxx is gereïncarneerd als teek? Dat moet een mooi karma geweest zijnquote:
Voor afwassen is het niet te warm hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee.
Als het nu niet warm zou zijn, dan zou ik aan het inpakken zijn. Of aan het afwassen. Of aan het sporten. Bijvoorbeeld..
afwassen heb ik daarnet al gedaan. Had het hierbij gestort, dan was dat al gebeurd. Oh nee, je komt niet hierquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee.
Als het nu niet warm zou zijn, dan zou ik aan het inpakken zijn. Of aan het afwassen. Of aan het sporten. Bijvoorbeeld..
het is eens wat andersquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nixxx is gereïncarneerd als teek? Dat moet een mooi karma geweest zijn.
Mooi. Kom jij even langs dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Voor afwassen is het niet te warm hoor
heerlijk dat je me ff helpt herinneren dat ie me niet wilquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nixxx is gereïncarneerd als teek? Dat moet een mooi karma geweest zijn.
Jawel. M'n handen gaan dan zweten in de afwashandschoenen, door de hitte van het water, die vervolgens nergens naartoe kan omdat het óveral heet is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Voor afwassen is het niet te warm hoor
Nixxx wil je niet?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heerlijk dat je me ff helpt herinneren dat ie me niet wil
Alleen in dit leven, liefie_.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heerlijk dat je me ff helpt herinneren dat ie me niet wil
Oh zo.. Mja, dan is het inderdaad wel te warm, en dan krijg je druppels op je voorhoofd die ook weer nergens heen kunnen, dus weer in het afwaswater terecht komenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel. M'n handen gaan dan zweten in de afwashandschoenen, door de hitte van het water, die vervolgens nergens naartoe kan omdat het óveral heet is..
Dat komt omdat hij heimelijk verliefd is op jou.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Nixxx wil je niet?!
Je hebt het wel heeeel bont gemaakt dan.
Nou ja, heimelijk. Ik zou denken dat de verscheidene pogingen tot amandelhockey wel een aardige verzameling hints waren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij heimelijk verliefd is op jou.![]()
Het woord heimelijk betekent in jouw woordenboek waarschijnlijk iets anders dan in het mijne, geloof ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij heimelijk verliefd is op jou.![]()
ik weet niet eens wat ik gedaan hebquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Nixxx wil je niet?!
Je hebt het wel heeeel bont gemaakt dan.
Dat had ik gemist.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, heimelijk. Ik zou denken dat de verscheidene pogingen tot amandelhockey wel een aardige verzameling hints waren.
scriptie is ook belangrijkquote:
dat zeg ik, je hebt het gemist toen je ermee bezig wasquote:
dus nixxx moet aan een scriptie gaan werken om jou voor zich te winnenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij begin ik verliefd te worden op je.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
dus nixxx moet aan een scriptie gaan werken om jou voor zich te winnen
Vrouwen, geld, status, het oude liedjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
dus nixxx moet gaan werken om jou voor zich te winnen
jij hebt al een vriendje met meer pootjesquote:
of op zijn centenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:31 schreef nozem het volgende:
Plateau is dan misschien een laatbloeier, op den duur worden alle vrouwen verliefd op hem.
Phenoquote:
Die heeft ie net af toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
dus nixxx moet aan een scriptie gaan werken om jou voor zich te winnen
Dat verklaart dan veel, want ik heb geen rooie cent op dit moment.quote:
ik zeg niets, ik typquote:
hij heeft niets zegt hij netquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Omdat hij heimelijk verliefd is op Plato's centen?.
die is doodquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
jij hebt al een vriendje met meer pootjes
wie valt m af?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Die heeft ie net af toch?
Maar trouwens, nixxx is een hele lieve jongen en ik vind het een beetje flauw om hem hier zo af te vallen. We zijn elkaars types niet (of hij iig niet de mijne). Zal ik hem eens jouw kant op sturen, liefie_?
Ik kan niet voor nixxx spreken, maar dan liever een broertjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:35 schreef liefie_ het volgende:
ik vind het echt een lief knulletje
riep iemand me?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:34 schreef nozem het volgende:
Een hele lieve jongen met stalkerige trekjes en een voorliefde voor wapens.
Wat is er mis mee om mensen via internet na te trekken? Ik heb dat ook bij jou gedaan en bezit nu een prachtige fotocollage van je.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:34 schreef nozem het volgende:
Als JP in een auto neergeschoten wordt, weten wij genoegquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:34 schreef nozem het volgende:
Dat klinkt echt heel foutquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:34 schreef nozem het volgende:
Heb jij hem dan ook al ontmoet?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wie valt m af?
ik vind het echt een lief knulletje
Dat mag. Ik heb ook foto's van jou en binnenkort ga ik ze posten!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om mensen via internet na te trekken? Ik heb dat ook bij jou gedaan en bezit nu een prachtige fotocollage van je.![]()
nee joh..quote:
Is hij een stalker?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:34 schreef nozem het volgende:
Nee hoor, hij speurt alleen maar naar foto's van de vrouwelijke users.quote:
tilburgquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Nixxx, darling, waarom wil jij niet met liefie_ daten?.
alleen van Thisbequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij speurt alleen maar naar foto's van de vrouwelijke users.
Niet alsof ze daar mee vergroeid is. Overtuig haar ervan dat ze naar beschaafde delen van het land moet komen.quote:
Waar had Thisbe deze speciale behandeling aan verdiend?quote:
Bang voor brownies.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Nixxx, darling, waarom wil jij niet met liefie_ daten?.
vermelding van dronkenheid op een uitje met een niet zo moeilijk te vinden verenigingquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar had Thisbe deze speciale behandeling aan verdiend?![]()
ik doe nooit serieus... dat weet je tochquote:
Dat weet ik, maar ik vraag het je toch serieusquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik doe nooit serieus... dat weet je toch
Ja, daar moet jij het een beetje van hebben. Dat is zo.quote:
Zo dronken kunnen mensen heul nie wordenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:42 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, daar moet jij het een beetje van hebben. Dat is zo.
Is hij zo'n schriel mannetje dan? Waar je de ribben bij kan tellen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nixxx mag wel wat meer vet gebruiken.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik vraag het je toch serieus.
Geen idee. Misschien heeft hij wel een brownie allergie.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is hij zo'n schriel mannetje dan? Waar je de ribben bij kan tellen?
Dat lijkt me serieus verstandig.quote:
sommigen welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo dronken kunnen mensen heul nie worden![]()
Ik zag oranje borsthaar, en toen keek ik maar de andere kant op.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is hij zo'n schriel mannetje dan? Waar je de ribben bij kan tellen?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik hoor je wel uit tijdens het concert van Anita Meijer..
Gaat het halve topic daarheen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik hoor je wel uit tijdens het concert van Anita Meijer..
De welbekende Goolse matrasquote:
Sommige mensen doen alles voor het WK.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zag oranje borsthaar, en toen keek ik maar de andere kant op..
Laat ik even voorop stellen dat ik in dat geval bij de andere helft hoor.quote:
nooit geweestquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je post niet meer in de eeuwige maagden reeks?![]()
ja ik ben al begonnenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:47 schreef nozem het volgende:
Neem zo'n militant pilletje liefie. Aleve of Ibu's. Hoofdpijn is niet nodig meer in 2006.
neequote:
Ik associeer Anitapubliek niet met gezellig. Wel met "gezellig" van het soort dat je dolletjes een tweede koekje krijgt bij je koffiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Plato en gezellig doen buiten de deur?![]()
![]()
Mensen die half dood zijn kunnen nog best rocken in hun rolstoelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik associeer Anitapubliek niet met gezellig. Wel met "gezellig" van het soort dat je dolletjes een tweede koekje krijgt bij je koffie.
Als het je een troost is, misschien doen ze dat ook nog wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:50 schreef nixxx het volgende:
die mensen hadden net zo goed thuis aan de hitte dood kunnen gaan of wat dan ook.
Dat had gekund, maar dat vonden ze waarschijnlijk minder gezellig.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:50 schreef nixxx het volgende:
overigens vind ik het suf dat de vierdaagse afgelast is.. die mensen hadden net zo goed thuis aan de hitte dood kunnen gaan of wat dan ook.
Ik zie dat jij ondanks je eerdere ontkenning toch intiemer bekend bent met de fans van ons aller Anita.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mensen die half dood zijn kunnen nog best rocken in hun rolstoel![]()
Newsflash: je kunt maar één keer dood gaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het je een troost is, misschien doen ze dat ook nog wel.
volkomen eigen verantwoordelijkheid hoor..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het je een troost is, misschien doen ze dat ook nog wel.
Heb jij zin om 25 km te lopen om die mensen halverwege het parcours op te pikken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:50 schreef nixxx het volgende:
overigens vind ik het suf dat de vierdaagse afgelast is.. die mensen hadden net zo goed thuis aan de hitte dood kunnen gaan of wat dan ook.
juist daaromquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat had gekund, maar dat vonden ze waarschijnlijk minder gezellig.
Chocoladeallergie is het meer danquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien heeft hij wel een brownie allergie.
Dat is nooit bewezen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Newsflash: je kunt maar één keer dood gaan.
Sommige dingen moet je ook gewoon niet overlaten aan amateursquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Newsflash: je kunt maar één keer dood gaan.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb jij zin om 25 km te lopen om die mensen halverwege het parcours op te pikken?![]()
Nog erger dat je daarna nog eens 25KM met dat lijk moet slepen.![]()
Bahquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zag oranje borsthaar, en toen keek ik maar de andere kant op..
Of erger: als iemand na 1 km al dood gaat. Dan moet je nog 49 km met een lijk sjouwenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb jij zin om 25 km te lopen om die mensen halverwege het parcours op te pikken?![]()
Nog erger dat je daarna nog eens 25KM met dat lijk moet slepen.![]()
Dan verdien je een extra lintjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Of erger: als iemand na 1 km al dood gaat. Dan moet je nog 49 km met een lijk sjouwen.
dan betekent dat vierdaagse kruisje wel wat..quote:
De vierdaagse van Pamplona. Het schort allemaal aan een stukje... motivatiequote:
Gewoon wit kruis in het asfalt slaan en op de manier van schatjes begravenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan betekent dat vierdaagse kruisje wel wat..
Dat zijn tenminste geen mietjes.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
De vierdaagse van Pamplona. Het schort allemaal aan een stukje... motivatie.
In Rijswijk ook. Ik ga morgen Rita vragen of ze de warmte wil uitzetten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:56 schreef nixxx het volgende:
in diekirch was het ook warm....
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:56 schreef Aarti het volgende:
aloha!
airco roeleert!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:56 schreef Christine het volgende:
[..]
In Rijswijk ook. Ik ga morgen Rita vragen of ze de warmte wil uitzetten.
* Bloemenslinger slingert *quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:56 schreef Aarti het volgende:
aloha!
Vroeg of laat zal daar tegen een motie van wantrouwen komen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:56 schreef Christine het volgende:
[..]
In Rijswijk ook. Ik ga morgen Rita vragen of ze de warmte wil uitzetten.
Ik niet, ik vind vierdaagses echt niks anquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:58 schreef nixxx het volgende:
al had ik best de vierdaagse willen lopen... veel leuker dan werken
datte!quote:
onsportief hoor.. het zou verplicht moeten zijn voor elke nederlander!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:59 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind vierdaagses echt niks an
Oh ja, van Klein Knijn he?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:57 schreef Christine het volgende:
Kloon-alert!
Net als doodgaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
onsportief hoor.. het zou verplicht moeten zijn voor elke nederlander!
Ik vind sex leuk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
* noteert: als nixxx aan de macht komt, verkopen we Nijmegen aan Duitsland *quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
waarom?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hey, wa wil dé mé dí weer?quote:
Ze zouden seks verplicht moeten maken voor het voortbestaan van de mensheid.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vind sex leuk.
Ik zeg toch ook niet dat jij dat eens moet proberen?![]()
er zijn al teveel mensenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze zouden seks verplicht moeten maken voor het voortbestaan van de mensheid.
Niet bij iedereen. Er zijn stukjes mensheid waarvan het geen groot gemis is als ze niet voortbestaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef Christine het volgende:
[..]
dan kregen we er misschien wat minderquote:
Net of Christine al een paar jaar aan het werpen isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
er zijn al teveel mensenQ. en ik en plato geven het goede voorbeeld
Q schaar ik niet onder de noemer "mensheid".quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet bij iedereen. Er zijn stukjes mensheid waarvan het geen groot gemis is als ze niet voortbestaan.
je gaat toch niet het weer als excuus gebruikenquote:
NIet iedereen gek!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef Christine het volgende:
[..]
ik geloof dat het misschien wel gezonder is om de mensheid uit te laten sterven dan dat ik kleine liefie_'s ga makenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:01 schreef Christine het volgende:
[..]
dit zou je als doodsverwensing kunnen interpreterenquote:
ik geef het nog een half jaartjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Net of Christine al een paar jaar aan het werpen is.
1 dode is een drama ... 2 miljard is een beetje ademruimte op aarde... als de verrottingslucht eenmaal een beetje weggetrokken isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:04 schreef Aarti het volgende:
[..]
dit zou je als doodsverwensing kunnen interpreteren![]()
quote:
Wat weet jij wat zij niet weet, nixxx?quote:
ik had het niet over uitpoepen maar zwanger zijn..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Wat weet jij wat zij niet weet, nixxx?
Oh jawel. Dat was er ook de oorzaak van dat ik heel lui jouw post gebruikte als binnenkomer. Maar goed nu is al de energie alson in deze post gaan zitten,quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
je gaat toch niet het weer als excuus gebruiken![]()
Je vindt haar dik?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik had het niet over uitpoepen maar zwanger zijn..
ik meen me toch echt een post te kunnen herinneren waarin je mij de vierdaagse in stuurdequote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
1 dode is een drama ... 2 miljard is een beetje ademruimte op aarde... als de verrottingslucht eenmaal een beetje weggetrokken is
niet mijn woorden Litquote:
en dan ga ik je nu weer zitten quoten ook, en dan ga jij daar weer op reagerenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oh jawel. Dat was er ook de oorzaak van dat ik heel lui jouw post gebruikte als binnenkomer. Maar goed nu is al de energie alson in deze post gaan zitten,.
ach.. van een vierdaagse lopen ga je niet dood als gezonde jonge vrouwquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Aarti het volgende:
ik meen me toch echt een post te kunnen herinneren waarin je mij de vierdaagse in stuurde![]()
Crap
mn bhbandje is afgebroken
goedkope troep![]()
ik ga wel toeschouwen, daar ben ik veel beter inquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
ach.. van een vierdaagse lopen ga je niet dood als gezonde jonge vrouw
knoop erin en verder fokken!
ook douchen en dan slapen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ga wel toeschouwen, daar ben ik veel beter in
Ik ga douchen, mn haar wassen, tot over een uurtje![]()
nooooit meer goedkope bh's kopen he meidquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik meen me toch echt een post te kunnen herinneren waarin je mij de vierdaagse in stuurde![]()
Crap
mn bhbandje is afgebroken
goedkope troep![]()
Ja.....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
en dan ga ik je nu weer zitten quoten ook, en dan ga jij daar weer op reageren
arme jij![]()
Goh, jij ook al niet?quote:
Je haat het dragen van bh's die anderen voor je gekocht hebben vast nog veel meerquote:
bh's kopen is leukquote:
Mwah. Ik heb pas hele leuke hotpants gekocht voor twee euro.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:23 schreef Sjowhan het volgende:
Maar die mooie dingen zijn vet duur vaak
Ben ik blij dat ik voor 24 euro 3 boxershorts kan kopen, en dat 't daar dan klaar mee is
Weer Betty Boop en weer te klein?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb pas hele leuke hotpants gekocht voor twee euro..
Nixxx is er niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:23 schreef Christine het volgende:
wat een topic killer zeg.
mannen! het gaat over tieten hoor!
en die passen dan weer niet en dan moet ik weer een cupmaat omhoog en dan moet ik weer iets kopen wat niet zo sexy is als ik wou maar omdat de boel anders om kiept en daar mag ik dan 70 euro voor afrekenen of zoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:20 schreef Christine het volgende:
[..]
bh's kopen is leuk.
dan komt er zo'n verkoopster met allemaal mooie bh'tjes die je mag passen enzo..
Goedkoop shoppen is leukquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb pas hele leuke hotpants gekocht voor twee euro..
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:26 schreef liefie_ het volgende:
dan moet ik weer iets kopen wat niet zo sexy is als ik wou maar omdat de boel anders om kiept
Pfff. Met mijn cupmaat slaag ik er anders ook gewoon in om mooie, sexy én leuke bh's te kopen en mijn inschatting is dat ik wel een groter cupje heb dan jij. Je stelt je aanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en die passen dan weer niet en dan moet ik weer een cupmaat omhoog en dan moet ik weer iets kopen wat niet zo sexy is als ik wou maar omdat de boel anders om kiept en daar mag ik dan 70 euro voor afrekenen of zo
nee dat doe ik nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Pfff. Met mijn cupmaat slaag ik er anders ook gewoon in om mooie, sexy én leuke bh's te kopen en mijn inschatting is dat ik wel een groter cupje heb dan jij. Je stelt je aan.
Psssst, je hoofd kleur nogal rood.quote:
denk je dat ze de bijsluiter niet gelezen heeft?quote:
ademhalen hequote:
Oh jee.....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
denk je dat ze de bijsluiter niet gelezen heeft?
nurofen kan rode hoofden en grotere cupmaten veroorzaken... dat gedeelte?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
denk je dat ze de bijsluiter niet gelezen heeft?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
nurofen kan rode hoofden en grotere cupmaten veroorzaken... dat gedeelte?
Het staat op mijn to-do-list inderdaad, om mezelf wat goeie bh's aan te laten metenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:11 schreef Christine het volgende:
[..]
nooooit meer goedkope bh's kopen he meid.
ik snap nooit waarom er zoveel vrouwen zijn die gewoon niet investeren in die dingen... door en goede bh zitten je kleren veel mooier, en het voorkomt dat je borsten gaan hangen. Ik zie zoveel collega's met een verkeerde bh rondlopen... het is gewoon geen gezicht. Dan denk ik: je geeft ook rustig 120 euro uit voor laarzen. Koop dan gewoon voor 80 euro een net bh'tje die goed zit en mooi past.
Dat is toch overal dezelfde ellende?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:48 schreef nixxx het volgende:
sjonge.. van dat woonnet haaglanden word je ook niet vrolijk... verdien te veel.. te weinig.. te oud...
het helpt vast als je zegt dat je gaat samen wonen met mijquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:48 schreef nixxx het volgende:
sjonge.. van dat woonnet haaglanden word je ook niet vrolijk... verdien te veel.. te weinig.. te oud...
Yup. Niet gehandicapt genoeg, te mannelijk, geen etnische minderheid...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is toch overal dezelfde ellende?
maar dat ga ik nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het helpt vast als je zegt dat je gaat samen wonen met mij
Ja ellendequote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Niet gehandicapt genoeg, te mannelijk, geen etnische minderheid...
je moet eigenlijk een zwarte, blinde vrouw zonder ledematen zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Niet gehandicapt genoeg, te mannelijk, geen etnische minderheid...
Uit duitsland?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
je moet eigenlijk een zwarte, blinde vrouw zonder ledematen zijn
dan bof je pas echt![]()
dan ga je dat toch gewoon wel?quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:41 schreef Aarti het volgende:
trusten!
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:56 schreef Aarti het volgende:
aloha!
dan hoef je nog geen onthouding verplicht te stellen. Gewoon kinderen haten is al primaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
er zijn al teveel mensenQ. en ik en plato geven het goede voorbeeld
idem, R&P meets zijn overrated. Niet eens krassenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat ik even voorop stellen dat ik in dat geval bij de andere helft hoor.
te lang op het terras gezeten?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:21 schreef Thisbe het volgende:
Hallo. Ik heb een zonnesteek. Ik voel me zeldzaam beroerd.![]()
Ja, wel in de schaduw natuurlijk. Maar het was niet zo slim om bier te gaan drinken. En slapen lukt natuurlijk ook niet.quote:
ach, bier met dit weer afwisselen met water moet te doen zijn. Maar ja, dat is niet stoerquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:38 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, wel in de schaduw natuurlijk. Maar het was niet zo slim om bier te gaan drinken. En slapen lukt natuurlijk ook niet.
hier lekker onder de dekensquote:Op woensdag 19 juli 2006 06:55 schreef Q. het volgende:
Ik heb in de woonkamer geslapen, daar was het nog vol te houden.
Bij een speciaalzaak, LinChérie bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:42 schreef Aarti het volgende:
Christine, waar koop je je bh's?
Ok nu weer terug naar de mannenpraat
Nog wat gescoord, manne?
Zeg je baan op, zeg je huis op en ga liggen stinken op Hoog Catharijne... Ben je voor eens en altijd van je problemen af... En dan kun je je de hele dag bezig houden met bier drinken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:20 schreef Q. het volgende:
Wakker worden is nooit tof.
Het was een beter idee dan Megadeth's Wake up dead, jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:19 schreef AirwiN het volgende:
Wakker worden met Life van The Cardigans in combinatie met dit weer is de ultieme 'heerlijk' op staan beleving!
Rise and shine...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |