ja ik ben al begonnenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:47 schreef nozem het volgende:
Neem zo'n militant pilletje liefie. Aleve of Ibu's. Hoofdpijn is niet nodig meer in 2006.
neequote:
Ik associeer Anitapubliek niet met gezellig. Wel met "gezellig" van het soort dat je dolletjes een tweede koekje krijgt bij je koffiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Plato en gezellig doen buiten de deur?![]()
![]()
Mensen die half dood zijn kunnen nog best rocken in hun rolstoelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik associeer Anitapubliek niet met gezellig. Wel met "gezellig" van het soort dat je dolletjes een tweede koekje krijgt bij je koffie.
Als het je een troost is, misschien doen ze dat ook nog wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:50 schreef nixxx het volgende:
die mensen hadden net zo goed thuis aan de hitte dood kunnen gaan of wat dan ook.
Dat had gekund, maar dat vonden ze waarschijnlijk minder gezellig.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:50 schreef nixxx het volgende:
overigens vind ik het suf dat de vierdaagse afgelast is.. die mensen hadden net zo goed thuis aan de hitte dood kunnen gaan of wat dan ook.
Ik zie dat jij ondanks je eerdere ontkenning toch intiemer bekend bent met de fans van ons aller Anita.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mensen die half dood zijn kunnen nog best rocken in hun rolstoel![]()
Newsflash: je kunt maar één keer dood gaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het je een troost is, misschien doen ze dat ook nog wel.
volkomen eigen verantwoordelijkheid hoor..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het je een troost is, misschien doen ze dat ook nog wel.
Heb jij zin om 25 km te lopen om die mensen halverwege het parcours op te pikken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:50 schreef nixxx het volgende:
overigens vind ik het suf dat de vierdaagse afgelast is.. die mensen hadden net zo goed thuis aan de hitte dood kunnen gaan of wat dan ook.
juist daaromquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat had gekund, maar dat vonden ze waarschijnlijk minder gezellig.
Chocoladeallergie is het meer danquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien heeft hij wel een brownie allergie.
Dat is nooit bewezen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Newsflash: je kunt maar één keer dood gaan.
Sommige dingen moet je ook gewoon niet overlaten aan amateursquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Newsflash: je kunt maar één keer dood gaan.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb jij zin om 25 km te lopen om die mensen halverwege het parcours op te pikken?![]()
Nog erger dat je daarna nog eens 25KM met dat lijk moet slepen.![]()
Bahquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zag oranje borsthaar, en toen keek ik maar de andere kant op..
Of erger: als iemand na 1 km al dood gaat. Dan moet je nog 49 km met een lijk sjouwenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb jij zin om 25 km te lopen om die mensen halverwege het parcours op te pikken?![]()
Nog erger dat je daarna nog eens 25KM met dat lijk moet slepen.![]()
Dan verdien je een extra lintjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Of erger: als iemand na 1 km al dood gaat. Dan moet je nog 49 km met een lijk sjouwen.
dan betekent dat vierdaagse kruisje wel wat..quote:
De vierdaagse van Pamplona. Het schort allemaal aan een stukje... motivatiequote:
Gewoon wit kruis in het asfalt slaan en op de manier van schatjes begravenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan betekent dat vierdaagse kruisje wel wat..
Dat zijn tenminste geen mietjes.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
De vierdaagse van Pamplona. Het schort allemaal aan een stukje... motivatie.
In Rijswijk ook. Ik ga morgen Rita vragen of ze de warmte wil uitzetten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:56 schreef nixxx het volgende:
in diekirch was het ook warm....
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:56 schreef Aarti het volgende:
aloha!
airco roeleert!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:56 schreef Christine het volgende:
[..]
In Rijswijk ook. Ik ga morgen Rita vragen of ze de warmte wil uitzetten.
* Bloemenslinger slingert *quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:56 schreef Aarti het volgende:
aloha!
Vroeg of laat zal daar tegen een motie van wantrouwen komen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:56 schreef Christine het volgende:
[..]
In Rijswijk ook. Ik ga morgen Rita vragen of ze de warmte wil uitzetten.
Ik niet, ik vind vierdaagses echt niks anquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:58 schreef nixxx het volgende:
al had ik best de vierdaagse willen lopen... veel leuker dan werken
datte!quote:
onsportief hoor.. het zou verplicht moeten zijn voor elke nederlander!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:59 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind vierdaagses echt niks an
Oh ja, van Klein Knijn he?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:57 schreef Christine het volgende:
Kloon-alert!
Net als doodgaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
onsportief hoor.. het zou verplicht moeten zijn voor elke nederlander!
Ik vind sex leuk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
* noteert: als nixxx aan de macht komt, verkopen we Nijmegen aan Duitsland *quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
waarom?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |