Ik heb nog een halfjaar om daarbij te gaan horen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, als lid van de club die zelfs te belazerd was om het tot 27 te redden.
Ik weet het wel zeker. Nu gaan de wandelaars ook mee doenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:17 schreef webspider het volgende:
Dat word een beregezellig Nijmegen de rest van de week!
nee maar dat dacht ik telkens in mn halfslaapquote:
en wat wil je dan voor inspannends gaan doen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:18 schreef Christine het volgende:
[..]
omdat het te heet is om maar iets te doen. Extreme nutteloosheid.
dat weten wequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar dat dacht ik telkens in mn halfslaap
naja ik heb wel gekkere hersenspinsels hoor
Doe eens gek. Be all you can bequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb nog een halfjaar om daarbij te gaan horen.![]()
gewoon, wat ik op een niet-hete dag doe.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
en wat wil je dan voor inspannends gaan doen?
Iets willekeurig anders dan vegeteren onder een parasol?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
en wat wil je dan voor inspannends gaan doen?
Fokken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:20 schreef Christine het volgende:
[..]
gewoon, wat ik op een niet-hete dag doe.
iets nuttigs..
mooi dan kunnen jullie misschien eindelijk eens gaan waarderen hoe speciaal ik benquote:
dan moet je nog een parasol zoeken, veel te inspannendquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets willekeurig anders dan vegeteren onder een parasol?.
Je bent een unieke sneeuwvlok. Hmm, sneeuwquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mooi dan kunnen jullie misschien eindelijk eens gaan waarderen hoe speciaal ik ben
uhuh. Je fans hangen al aan je borstenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mooi dan kunnen jullie misschien eindelijk eens gaan waarderen hoe speciaal ik ben
Nee.quote:
Vertel mij watquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan moet je nog een parasol zoeken, veel te inspannend
dankuquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent een unieke sneeuwvlok. Hmm, sneeuw.
Nixxx is gereïncarneerd als teek? Dat moet een mooi karma geweest zijnquote:
Voor afwassen is het niet te warm hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee.
Als het nu niet warm zou zijn, dan zou ik aan het inpakken zijn. Of aan het afwassen. Of aan het sporten. Bijvoorbeeld..
afwassen heb ik daarnet al gedaan. Had het hierbij gestort, dan was dat al gebeurd. Oh nee, je komt niet hierquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee.
Als het nu niet warm zou zijn, dan zou ik aan het inpakken zijn. Of aan het afwassen. Of aan het sporten. Bijvoorbeeld..
het is eens wat andersquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nixxx is gereïncarneerd als teek? Dat moet een mooi karma geweest zijn.
Mooi. Kom jij even langs dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Voor afwassen is het niet te warm hoor
heerlijk dat je me ff helpt herinneren dat ie me niet wilquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nixxx is gereïncarneerd als teek? Dat moet een mooi karma geweest zijn.
Jawel. M'n handen gaan dan zweten in de afwashandschoenen, door de hitte van het water, die vervolgens nergens naartoe kan omdat het óveral heet is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Voor afwassen is het niet te warm hoor
Nixxx wil je niet?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heerlijk dat je me ff helpt herinneren dat ie me niet wil
Alleen in dit leven, liefie_.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heerlijk dat je me ff helpt herinneren dat ie me niet wil
Oh zo.. Mja, dan is het inderdaad wel te warm, en dan krijg je druppels op je voorhoofd die ook weer nergens heen kunnen, dus weer in het afwaswater terecht komenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel. M'n handen gaan dan zweten in de afwashandschoenen, door de hitte van het water, die vervolgens nergens naartoe kan omdat het óveral heet is..
Dat komt omdat hij heimelijk verliefd is op jou.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Nixxx wil je niet?!
Je hebt het wel heeeel bont gemaakt dan.
Nou ja, heimelijk. Ik zou denken dat de verscheidene pogingen tot amandelhockey wel een aardige verzameling hints waren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij heimelijk verliefd is op jou.![]()
Het woord heimelijk betekent in jouw woordenboek waarschijnlijk iets anders dan in het mijne, geloof ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij heimelijk verliefd is op jou.![]()
ik weet niet eens wat ik gedaan hebquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Nixxx wil je niet?!
Je hebt het wel heeeel bont gemaakt dan.
Dat had ik gemist.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, heimelijk. Ik zou denken dat de verscheidene pogingen tot amandelhockey wel een aardige verzameling hints waren.
scriptie is ook belangrijkquote:
dat zeg ik, je hebt het gemist toen je ermee bezig wasquote:
dus nixxx moet aan een scriptie gaan werken om jou voor zich te winnenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij begin ik verliefd te worden op je.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
dus nixxx moet aan een scriptie gaan werken om jou voor zich te winnen
Vrouwen, geld, status, het oude liedjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
dus nixxx moet gaan werken om jou voor zich te winnen
jij hebt al een vriendje met meer pootjesquote:
of op zijn centenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:31 schreef nozem het volgende:
Plateau is dan misschien een laatbloeier, op den duur worden alle vrouwen verliefd op hem.
Phenoquote:
Die heeft ie net af toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
dus nixxx moet aan een scriptie gaan werken om jou voor zich te winnen
Dat verklaart dan veel, want ik heb geen rooie cent op dit moment.quote:
ik zeg niets, ik typquote:
hij heeft niets zegt hij netquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Omdat hij heimelijk verliefd is op Plato's centen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |