Ik wil ook wel een privé zwembad met jou!quote:
Je brengt het leukquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een privé zwembad met jou!![]()
Gezellig samen, euh.. dobberen op een ubergroot, relaxed luchtbed.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een privé zwembad met jou!![]()
Het gaat mij vooral om dat bad. Het is groot genoeg om geen last te hebben van elkaar...quote:
Dat gaat nog een hele kunst worden om elkaars rug in te smeren zonder om te slaan!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gezellig samen, euh.. dobberen op een ubergroot, relaxed luchtbed.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om dat bad. Het is groot genoeg om geen last te hebben van elkaar...![]()
Dan niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gezellig samen, euh.. dobberen op een ubergroot, relaxed luchtbed.
Ik schrok alquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om dat bad. Het is groot genoeg om geen last te hebben van elkaar...![]()
Mag ik er dan bij aan jou kantquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
[..]
Dan niet.
We hangen wel zo'n net in het midden, ieder onze eigen helft.
Dan kunnen we luchtbedbadminton en/of volleybal doen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
[..]
Dan niet.
We hangen wel zo'n net in het midden, ieder onze eigen helft.
Nu raak ik helemaal in de war van wat je nou wilt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat nog een hele kunst worden om elkaars rug in te smeren zonder om te slaan!
lesbisch wordenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu raak ik helemaal in de war van wat je nou wilt.
En of ik nog leuk tegen je moet doen of niet.
Help, drama.![]()
Hoe voelt dat nou? Om behandeld te worden zoals de gemiddelde vrouw een man behandelt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Help, drama.![]()
Het traditionele hard-to-want spelletje wordt dan ook uitstekend gespeeld door ons aller AirwiN.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je van me wegrent, mag ik dan met je meerennen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:34 schreef Twisted_fok het volgende:
*rent maar gewoon even weg ofzeau*
En ik doe nog wel zo liefquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:34 schreef Twisted_fok het volgende:
*rent maar gewoon even weg ofzeau*
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het traditionele hard-to-want spelletje wordt dan ook uitstekend gespeeld door ons aller AirwiN.
Lief zijn werkt niet... Tenzij je solliciteert voor de 'grote broer die ze nooit heeft gehad' vacature!quote:
Dat is het idd....quote:
Lijkt me primaquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lief zijn werkt niet... Tenzij je solliciteert voor de 'grote broer die ze nooit heeft gehad' vacature!
Of, sinds kort ook beschikbaar, 'dat lieve knulletje'quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lief zijn werkt niet... Tenzij je solliciteert voor de 'grote broer die ze nooit heeft gehad' vacature!
Ja, wat een wijf.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het traditionele hard-to-want spelletje wordt dan ook uitstekend gespeeld door ons aller AirwiN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |