dat verkondigde ze gisteren zelfquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
dussssss..bij dikke, of héle dikke borsten kun je geen sexy BH kopen? denk je?
Ik zit hier nu alleen op kantoor , en kon het me permiteren om een heul kort spijkerbroekie aan te doen....wat een verschil met gisteren..pffffftquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben idd een beetje enthousiast wakker geworden geloof ik!
ik denk dat ik zo een rokje aan doe!
nietusquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan één van de bijwerkingen van de ziekte van Lyme zijn...![]()
Ik zat meer aan TietenTeek te denken...quote:
in beide gevallen val jequote:Op woensdag 19 juli 2006 09:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nietus
ik moet opletten of er over 3 weken een rode vlek komt
dan ga ik dood anders valt het wel mee
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik zit hier nu alleen op kantoor , en kon het me permiteren om een heul kort spijkerbroekie aan te doen....wat een verschil met gisteren..pffffft![]()
Ah oké... die heb ik gemist... (niet dat het erg is ...)quote:
EenWeekMetEenTietenTeekquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zat meer aan TietenTeek te denken...
jij iets missenquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ah oké... die heb ik gemist... (niet dat het erg is ...)
naja ik overdreef een beetjequote:
er zijn dan toch honderd wel leuke bhs, anders pas je ze nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja ik overdreef een beetje
soms doe ik dat
maar het is wel lastiger hoor
het kost je zo verdomd veel tijd en moet zo'n mega stapel met niet passende/lelijke bhs doorspitten en honderd keer het pashokje in en weer uit en bla en bla
Ik werd vanochtend nog geconfronteerd met allerlei winkels waar je wel goede BH's kunt kopen in een vorig SC topic...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja ik overdreef een beetje
soms doe ik dat
maar het is wel lastiger hoor
het kost je zo verdomd veel tijd en moet zo'n mega stapel met niet passende/lelijke bhs doorspitten en honderd keer het pashokje in en weer uit en bla en bla
ja maar 99 waren dan alleen leuk op het hangertje en niet om mijn borstjes...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
er zijn dan toch honderd wel leuke bhs, anders pas je ze niet
In alle redelijkheid..quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Jaja, ik weet het.... Oppervlakkig...
niet alles is de moeite waard.. er staat soms wat dommigheid geschreven...quote:
Ik heb in Aken de winkel voor mijn lingerie gevonden....onnoemelijk veel keuze.. een zaligheid om te kijken en te passen, en vanzelfsprekend om te kopen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar 99 waren dan alleen leuk op het hangertje en niet om mijn borstjes...
of wel heel leuk maar te klein of te groot of te wijd of te smal
Nu nog die fijne lijn zien te vinden tussen apathisch en overenthousiast he...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
In alle redelijkheid..als mannen helemaal apatisch zouden zijn, en niet reageren.. vinden we het ook niet leuk....
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu nog die fijne lijn zien te vinden tussen apathisch en overenthousiast he...![]()
... Uiteindelijk komt het allemaal goed...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
dat is het lastige van alles...de juiste lijn vinden, de balans vinden... kost wat tijd, maar uiteindelijk...![]()
Om het maar even simpel te zeggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... Uiteindelijk komt het allemaal goed...![]()
Met een beetje vertrouwen....hoop en geluk...(komt men/ik iig een heel eind)quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... Uiteindelijk komt het allemaal goed...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |