De chemie tussen die 2, geweldig, dat mis je in de Joey seriequote:Op woensdag 19 juli 2006 02:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Oudere series waren beter, vooral alle gein van Joey & Chandler
Misschien hebben ze hem dat wel aangeboden maar wilde hij dit niet...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:02 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind t jammer dat Ross geen spinnoff heeft gekregen. Kan je zoveel mee, zn relaties, sn werk, etc
Hij was juist beledigd dat hij er geen een had en Joey welquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:10 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Misschien hebben ze hem dat wel aangeboden maar wilde hij dit niet...
Bron: www.nu.nlquote:Jennifer Aniston overweegt Friends reünie
Uitgegeven: 17 juli 2006 14:18
Laatst gewijzigd: 17 juli 2006 14:43
LONDEN - Jennifer Aniston, een van de actrices uit de uiterst succesvolle televisieserie Friends, is eventueel wel bereid eenmalig een reünie-aflevering van de serie te maken. In een interview met een Britse commerciële omroep zegt Aniston dat zij de opnamen mist en "voor de grap" wel een Thanksgiving-aflevering wil maken.
Bekijk video: Modem/ Breedband
Friends werd tot en met 2004 uitgezonden. Volgens Aniston waren de afleveringen rond Thanksgiving, een nationale Amerikaanse feestdag, het leukst om te maken.
Ook Courtney Cox, Anistons medeactrice uit Friends, zei onlangs wel een Thanksgiving-reünie te overwegen.
Ja oke maar die geruchten waren er een aantal maanden geleden ook al, ik ben overgens vóór hoor. Daar niet van, maar eerst zien, dan gelovenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hebben jullie dit al gelezen??
[..]
Bron: www.nu.nl
Ik vind trouwens Friends een geweldige serie, moet altijd zo lachen. Heb alles echt al 20 keer gezien ofzo. Wat ik grappig vond was die nieuwe kamergenoot voor Chandler: "Eddie" Geweldig!
"He is standing there with a human head in his hands!!"
Vind ik ook. Een dom iemand spelen is niet zo moeilijk gewoon dom doen en mensen lachen wel. Persoonlijk vind ik Chandler weer de beste.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:55 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind Ross toch het leukst, hij heeft de beste timing. Joey vind ik t minste.
Ik vind Joey het leukst, met z'n "How you doin'?", alhoewel ik eigenlijk zo af en toe wel om allemaal kan lachen, met name als Ross erachter komt dat Chandler met Monica ligt te kloten en z'n baas erbij isquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Een dom iemand spelen is niet zo moeilijk gewoon dom doen en mensen lachen wel. Persoonlijk vind ik Chandler weer de beste.
Soms pak ik gewoon blind even een DVD en kijk ik er een paar geweldig is dat als je alles hebt
nee johquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:56 schreef jpg97 het volgende:
Ze hadden bij seizoen 7 moeten stoppen vind ik...
Seizoen 10 was echt dra-ma-tisch slecht
De rest was wel leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |