Ben je alweer lekker vrij?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:02 schreef jan_onbekend het volgende:
Ja wel goed alleen warm zeg
Same here...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:01 schreef nozem het volgende:
Zo geil als een bossie siepels in augustus.
know the feelingquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:12 schreef Noisekick het volgende:
Goed![]()
En ik ben blij, dat ik iets eindelijk begin los te laten...
Hier nog 1....zo nog maar even een blokje om in de hoop wat verkoeling op te doen...quote:
niet over de 4de toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:13 schreef Twisted_fok het volgende:
vertwijfeld, ofzo.
Ga het huis uit. Zsm.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:29 schreef melismay het volgende:
Ik word helemaal gek van die "bezorgdheid" van mijn moeder, ik voel me opgesloten en heb t idee dat er echt op elk klein dingetje gelet wordt....
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:36 schreef Noisekick het volgende:
Total confusionVoel me nu echt even niet lekker, alles bij elkaar
![]()
Ben ik ook wel, die mwoa was ook niet bedoeld voor vandaag maar hoe ik me gisteravond voeldequote:Op woensdag 19 juli 2006 00:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hier ooken joh moet je blij om zijn!
![]()
Doe jij gewoon eens onweer en hagelbuien hierheen sturenquote:
Echt niet, jij kan daar nog minimaal 3 weken op wachtenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe jij gewoon eens onweer en hagelbuien hierheen sturen![]()
Krentquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niet, jij kan daar nog minimaal 3 weken op wachten![]()
heeft geen nut , tis er zo een die nooit bedenkt dat ze smsjes kan krijgenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:59 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Stuur anders een smsje?
hé dat herken ik bij mezelfquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heeft geen nut , tis er zo een die nooit bedenkt dat ze smsjes kan krijgen
Idem.quote:Op donderdag 20 juli 2006 07:45 schreef marcb1974 het volgende:
Moe, weinig geslapen vannacht
Idem.quote:Op donderdag 20 juli 2006 07:45 schreef marcb1974 het volgende:
Moe, weinig geslapen vannacht
quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:52 schreef Sjowhan het volgende:
date is goed gegaan dus?
Echt super goed. Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:43 schreef Wolkje het volgende:
ik heb een 8 gehaald voor een belangrijk tentamen
Voel me goed dus.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
Wat zal ik zeggen, het zou me op het moment weinig boeien als we straks met de auto weg zijn
of ik loop ergens en word dan aangereden.![]()
wat jij tieptquote:
Over een jaar of 5 ben je halverwegequote:Op donderdag 20 juli 2006 19:20 schreef nixxx het volgende:
hoe lang duurt het voor je aan werken gewend bent?
in den haag hequote:Op donderdag 20 juli 2006 19:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hoor net dat het 'meisje' die met mij een etage deelt (ieder wel eigen kamer) een huis heeft gekocht. Ben hartstikke blij voor d'r maar vind het wel erg jammer dat ze weg gaat![]()
Maar hopen dat toekomstig nieuwe huisgenoot nu maar een net zo leuk en schoon iemand gaat worden als zij...
In Den Haag ja maar niet alleen in Den Haag: in de mooiste wijk van Den Haag nog welquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
in den haag hemag het ook een jongen zijn?
Leuk issie wel, schoon niet. Maar hij kan vast doen alsof.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:51 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ja hoor maar dan moet je wel eerst uitgekozen wordenBen je leuk en schoon genoeg denk je?
Altijd welkom die objectieve kijk van anderenquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Leuk issie wel, schoon niet. Maar hij kan vast doen alsof..
Joh, nixxx is een goeie gozert. En nu msnnen julliequote:Op donderdag 20 juli 2006 19:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Altijd welkom die objectieve kijk van anderen...tenminste...dat hoop ik dan maar
zij is niet objectief!quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Altijd welkom die objectieve kijk van anderen...tenminste...dat hoop ik dan maar
Dat scheelt...de enige gemeenschappelijke ruimte is voor die kamer de wc...Daarbij hoort natuurlijk DE vraag: Ben je een type die de wc bril omhoog laat staan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
zij is niet objectief!
en ik ben best schoon... in gemeenschappelijke ruimtes iig
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:59 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat scheelt...de enige gemeenschappelijke ruimte is voor die kamer de wc...Daarbij hoort natuurlijk DE vraag: Ben je een type die de wc bril omhoog laat staan?![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik herken een strikvraag als ik em zie
jaquote:
Dat hoor ik dan nog wel...quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
jaalleen het antwoord weet ik nog niet
Via msnquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:03 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat hoor ik dan nog wel...
Is er iemand geirriteerd of lijkt dat zo ?quote:
ze wil me kopppelenquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Is er iemand geirriteerd aan het worden of lijkt dat zo ?
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, ik voel me alleen geroepen om het slowchatten tegen te gaan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Is er iemand geirriteerd aan het worden of lijkt dat zo ?
![]()
![]()
![]()
Aan wie dan ?quote:
wie dan ookquote:
Daar ben je vast heel blij meequote:
ik ben overal blij mee... zolang het niets met werken te maken heeftquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:08 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Daar ben je vast heel blij mee
Jaiks...is het zo erg?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ben overal blij mee... zolang het niets met werken te maken heeft
waarom lijken 'even' en 'heel erg' in dit geval in schril contrast te staan?quote:
omdat jij je msn uit hebtquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:14 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
waarom lijken 'even' en 'heel erg' in dit geval in schril contrast te staan?
Mijn msn staat wel degelijk aan maar waarschijnlijk heb jij dan niet dit adresquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
omdat jij je msn uit hebt
of ik ben een luie donder die niet wil werken...
Lummel.quote:
reageer jij dan nog op je oog in de vorige sc?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Lummel...het went wel..
uiteindelijk....
OT: warm...en jeuk...
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
reageer jij dan nog op je oog in de vorige sc?
mooi oog toch?quote:
Lekker hequote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:08 schreef Morwen het volgende:
Prima! Het is niet meer zo heet hier binnen gelukkig![]()
quote:
Lichamelijk slecht, veel te moe, daardoor huilerigquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Kut
Domheid moet je niet onderschattenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
In de war,
zouden ze echt zo dom kunnen zijn
Haring eten met dat warme weerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:44 schreef Christine het volgende:
Buikpijn door het eten van een half hapje bedorven haring op m'n werk.
Ik ga ze aanklagen.
ga je op vakantie? zo ja, niet zeurenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:26 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Warm...moe.....migraine-achtig...en totaal geen zin om koffer in te pakken!
Het was in het restaurant van m'n werk... meestal zijn ze daar echt heel erg vers. Vandaag niet dus.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Haring eten met dat warme weerIs meestal niet verstandig
![]()
Ik heb ook geen enkel recht om te zeuren want ga idd op vakantie...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:35 schreef Heidi- het volgende:
[..]
ga je op vakantie? zo ja, niet zeuren. Ruilen?
Blegh geen zin, maar moet nog hoop doen voor school
Dat! Heb besloten dit weekend niks anders te doen dan met mijn boek in de tuin te hangen en te slapen... Heerlijkquote:
Suc6 met de komende paar weken danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:14 schreef alvave het volgende:
Verward![]()
Tis uit met mn vriendin.. nu wil ik wel weer met haar, maar zij weet het nog niet. Zij gaat nu 4 weken op vakantie dus dan zit ik thuis 4 weken in de twijfel...
quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
OT: naar de klote, gewoon klote maar voor de rest is alles prima![]()
Heb geen onweer gehadquote:
Oke, nu ga ik aan je twijfelen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |