abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40047425
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:25 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

wat wil je daarmee zeggen?
Dat het uiteindelijk toch om meer dan 3 personen gaat. Dat die website een verzamelpunt is en daarmee het begin van een organisatie is. Dat er een website aan vooraf is gegaan, wellicht meetings en dit zich uiteindelijk heeft ontwikkeld als een standpunt.

Nee, deze actie is niet impulsief geweest van ze. Deze actie is niet in een seconde besloten. Ze voeren hun "programma" nu nog steeds uit; ze zijn actief bezig.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 14:48:16 #202
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_40048266
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:57 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Heb jij al getekend dan?
Nee. Maar het kan mij ook geen donder schelen of ze meedoen aan de verkiezingen of niet. Ik zou het sowieso geen ramp vinden als er wat minder van die kansloze splinters mee zouden
doen. Die kosten me alleen maar meer werk. De tabellen op m'n site zijn nu al veel te groot. .

.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:02:23 #203
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40048712
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 14:23 schreef Integrity het volgende:

[..]

Dat het uiteindelijk toch om meer dan 3 personen gaat. Dat die website een verzamelpunt is en daarmee het begin van een organisatie is. Dat er een website aan vooraf is gegaan, wellicht meetings en dit zich uiteindelijk heeft ontwikkeld als een standpunt.

Nee, deze actie is niet impulsief geweest van ze. Deze actie is niet in een seconde besloten. Ze voeren hun "programma" nu nog steeds uit; ze zijn actief bezig.
het blijft een enorme kleine minderheid die geen schijn van kans maakt en al zouden ze zelfs 1 zetel halen, iets wate en partij voor de dieren niet eens lukt, dan nog zal er niets gebeuren in de praktijk om hun standpunten gerealiseerd te krijgen.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_40049372
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 15:02 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

het blijft een enorme kleine minderheid die geen schijn van kans maakt en al zouden ze zelfs 1 zetel halen, iets wate en partij voor de dieren niet eens lukt, dan nog zal er niets gebeuren in de praktijk om hun standpunten gerealiseerd te krijgen.
Daar ben ik ook helemaal niet bang voor. Ik vind het alleen van de zotte dat zelferkenning ten opzichte van anderen in deze groep weg blijft. Er alleen maar begrip gevraagd wordt van 1 partij, namelijk de pedopartij die begrip vraagt voor hun probleem. Vervolgens wordt geconfronteerd met de standpunten van andere groepen in de maatschappij en niet met die kritiek om kunnen gaan. Vervolgens dit bij de maatschappij plaatst en er een ophef over maakt, om het bespreekbaar te maken. Terwijl zij in de veronderstelling zijn zich in een monologische situatie te verkeren, waarbij de boodschap van de maatschappij komt. Dit terwijl het eigenlijk andersom is en zij hun monoloog steeds verdedigen en eigenlijk gewoon de werkelijkheid niet aan durven.

Dit onderwerp is zo groot, vanwege de maatschappelijke gevoeligheid omtrent kinderen en seks. Dat is maar goed ook, want een klein kind kun je niet behandelen als een volwassene. De ouders zijn verantwoordelijk en juist deze partij heeft zoveel bezwaren.

Wat doe je als je buurman zijn radio te hard zet? Dan vraag je of hij het zachter zet. Wanneer je buurman weigert en zegt: ik heb toch ook recht op harde muziek! Waarom begrijpt niemand mij? Vervolgens zijn radio hard zet. Wat doe je dan? Dan bel je de politie, omdat geluidsoverlast wettelijk strafbaar is.

Pedofillie is strafbaar, maar pas wanneer er daadwerkelijk iets gebeurd is. Deze pedopartij is die buurman die de radio hard zet en schreeuwt: waarom begrijpt niemand mij, ik heb toch ook rechten? Deze buurman heeft continu de neiging de radio hard te zetten, maar heeft dit nog niet gedaan. Dat is niet strafbaar, maar wel nutteloos. Uiteindelijk is het toch een individueel probleem.

Nou wat zij willen is niet strafbaar en je kunt het niet strafbaar maken. Maar je hebt het wel over een onderwerp dat binnen het huidige morele en wettelijke systeem niet in een specifiek hokje te drukken valt. Wil natuurlijk niet zeggen dat zo iemand die pedofiele neigingen heeft niet als ongevaarlijk of gevaarlijk bestempeld moet worden, maar wel dat die persoon er iets aan moet doen. Hij moet dan niet vechten tegen vooroordelen, maar tegen zichzelf.

Hoe reageer jij op een buurman die de radio dreigt harder te zetten?

Wat zij doen is olie op het vuur gooien. Dat is gewoon niet slim.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:36:44 #205
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40049741
ik zeg ook niet dat wat zij doen slim is, ikd enk alelen dat het beste is ze te negeren want door ze die aandacht geven speel je ze in principe in de kaart
[..]
pi_40053354
http://www.nu.nl/news/784(...)enpartij_in_oog.html
quote:
Het Openbaar Ministerie zal de activiteiten van de nieuwe Partij Naastenliefde Vrijheid en Diversiteit (PNVD) met "bijzondere aandacht" volgen. Op het moment dat strafbare feiten worden gepleegd of daartoe wordt aangemoedigd, kan alsnog worden opgetreden. Het OM ziet nu geen grond om de rechtbank om ontbinding te verzoeken.

...

Donner is overigens niet verontrust over de invloed van de partij, omdat uit het publieke debat naar voren komt dat de Nederlandse bevolking zeer afwijzend tegen de opvatting van de pedofielenpartij staat.
Mooizo! Goed ook dat die handtekeningen geregistreerd worden, wel zo handig.
pi_40058063
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 14:22 schreef HPoi het volgende:
Misschien moeten ze bij basisscholen gaan flyeren en ouders aanspreken en informeren over hun standpunten.
"Als jouw pappie en mammie een handtekening zetten dan krijg jij een lekkere lolly"
pi_40069197
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 15:36 schreef MikeyMo het volgende:
ik zeg ook niet dat wat zij doen slim is, ikd enk alelen dat het beste is ze te negeren want door ze die aandacht geven speel je ze in principe in de kaart
Je hebt niet helemaal begrepen hoe ik het bedoel, maar ik vind wel dat je daarin gelijk hebt. Als je ze negeert, speel je ze in de kaart. Daar ben ik het absoluut mee eens. Maar wat zij willen bereiken, bereiken ze niet. Ze pissen mijlenver naast de pot, want begrip voor pedofillie komt er niet.
pi_40075643
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:50 schreef Vereentjes het volgende:

[..]

Ja en what about de democratie t.o.v. kinderen??

Die partij is te belachelijk voor woorden!!!
Offtopic:
Zou je mij willen mailen? Ik zou graag mijn ervaring willen vertellen die overeen komt met je topic van 7 juli, ik heb namelijk 8 jaar geleden in dezelfde situatie gezeten.
Als ik kan helpen door mijn ervaring te vertellen doe ik dat graag!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_40108043
Ik weet dat ik nu ongeveer 75 procent van de bloggers over mij heen ga krijgen.

Ik zou willen zeggen: graag.

Allereerst: ik ben Géén pedofiel noch pedosexueel, laat ik daar heel duidelijk in zijn.

Daarom ben ík niet bang om over dit onderwerp vrijelijk te praten! 

Ten tweede: weet 99,99 procent van de mensen in dit land niet eens wat pedoseksualiteit inhoudt, en wat het verschil is tussen pedofilie en pedosexualiteit.

Is het mijn doel om de pnvd te verdedigen? Neen!
Is het mijn doel om te schockeren? Ja.
Waarom? Dat leg ik uit!

Het hele debacle rond de PNVD is onzinnig.
Het is onwettig, het is schandalig, en het kenmerkt van een overloze DOMHEID als mondiale burgers. En een boven asociaal gehalte aan hypocrisie.

Het geeft een tomeloze, ongebreidelde domheid en blindheid weer, waar je niet goed van wordt.

Zoals de PNVD wordt benaderd nu, werden tot 250 jaar terug samenwonenden benaderd, homofielen, die werden gegeseld en verbrand, opgehangen, alleenstaande vrouwen, die men niet mocht werden op de brandstapel gezet.
Voor een klein vergrijp werden je handen afgehakt.

De 75 procent van de mensen die tegen deze partij is noem ik VUIL VIES HYPOCRIET.

Klaar!

Ook de doorgaans sympathieke Aartsbisschop Simonis, die op Rtv Utrecht zijn zedige hoofd liet spreken over pedosexualiteit, gedraagt zich schandelijk. En ik zal u uitleggen waarom!

Om dezelfde domme redenen als de tegenstanders van een partij, die het hoogstwaarschijnlijk niet gaat halen. Net als Janmaats Cd zullen ze toch genegeerd worden.

Inmiddels spreken de VVD en het CDA de taal van JANMAAT … maar is het ingeburgerd en normaal. Wie weet hoe men denkt over de denkwijzen van de PNVD over 10 jaar?

Ik wil u confronteren.

Als u de PNVD Afkeurt, en in verweer gaat komen, wil ik u zeggen, dan moet u ook tegen uzelf in verweer komen… en uzelf aangeven bij de politie!

Want als u zo tegen het misbruik van kinderen bent.

Waarom kwam u dan niet eerder in verweer ,bij de winkel waar u uw kleding kocht?
SLAAFJES VAN 3 JAAR WERKEN AAN UW KLEREN VOOR KOST EN INWONING, VERKOCHT DOOR HUN OUDERS, EN TEVENS MISBRUIKT ALS HOERTJE.

AAN UW KLEDING, waar u het ook heeft gekocht … KLEEFT BLOED!

DE TELEVISIE DIE U HEEFT STAAN, WORDT IN HET OOSTEN GEMAAKT…. DOOR MENSEN DIE VOOR 5 EURO EEN MAAND MOETEN WERKEN 14 UUR PER DAG, ONDER BIZARRE OMSTANDIGHEDEN…………………………………………
VELEN VAN HEM WORDEN MISBRUIKT DOOR WERKGEVERS EN BELANDEN IN DE GOOT.

AAN UW TELEVISIE, WAAR U DIE OOK HEEFT GEKOCHT, KLEEFT BLOED!

En zo kan ik nog wel even doorgaan met alle spullen die u in u huis hebt!

Maar vooral aan UW ZIEL KLEEFT BLOED.
Omdat u nooit via uw mond , hier op het blog, of, in de supermarkt, of middels mails, in opstand bent gekomen, tegen een regering, in dit rottige land, die dit wel toestaat!

U weet wel, Diezelfde overheidsfunctionarissen die niets meer over hebben gelaten van uw pensioen….
Ach, en uw uitkering……….. uw ziektewet?
Waar is die? ……
Waar is de goede zorg gebleven en de voordelige ziektekostenverzekering: het ziekenfonds?
Waarom houdt u minder over in de maand, toch echt door die euro en de stijgende lasten…
U weet wel, de elektra die met 60 procent is gestegen de afgelopen jaren in kosten.

Diezelfde ‘fijne ‘ regering van CDA/VVD…. Staat kinderarbeid gewoon toe! Zij stemmen er stil mee in!
Immers ze importeert vrolijk kleding, die met bloed aan de handen is gemaakt.

Ach… en dacht u…… dat pedoseksualiteit onder uw kennissen of familieleden niet voorkwam?
Dan heb ik toch een domper voor u!

Het enge gevoel bekruipt mij dat ouders die zo tekeer gaan over pedoseksuelen hun eigen verantwoordelijkheid tot opvoeden en controleren van eigen kinderen weer ernstig aan het ontlopen zijn.

Er is landelijk een ernstig communicatie probleem tussen ouders uit deze nix-generatie en de huidige jeugd. Er wordt niet gepraat, er wordt niet gesproken over emoties en kinderen hun leefwereld.
Zondermeer is de pedoseksuele man of vrouw (even duidelijk onderscheid tussen pedofilie en pedoseksualiteit) de grenzen ver te buiten gegaan.

Een kind moet je met rust laten: Klaar uit!
Het is verschrikkelijk. Buiten alle aspecten: dit geldt niet alleen voor kinderen: dit geldt ook voor volwassenen. Niemand dient gedwongen te worden tot seksuele handelingen. Met uitzondering van de gevallen die dit zelf leuk vinden.

Die kan zich dan uitleven middels een datingsite of een vertrouwelijk seksueel contact.

Maar dan toch…… Het gebeurt!

De mensen in kwestie, hebben leventjes gemolesteerd, … maar ik vrees dat zij dat nooit zullen begrijpen.

Aan de andere kant, wonen er wellicht nog meer pedoseksuelen om u heen op dit moment, die nu hevig een anti houding aan het aannemen zijn, om zichzelf er vanaf te brengen……. Denk daar maar eens over na.

Is zoiets gebeurd, dan is het toch weer een feit dat ouders geen tekens opvangen van hun kinderen in dit tijdperk van ‘moderne communicatie, logisch, omdat die kinderen nooit thuis zijn, of ouders geen idee hebben hoe hun non verbale en verbale communicatie werkt?

Wat ik nog ernstiger vind, is het feit dat deze handelingen vaak al bekend zijn bij meerdere mensen, maar dat niemand er spreekt en ze het zover hebben laten komen.
Aan de andere kant kan iemand met deze neigingen ook nergens veilig praten………… zodat iemand kan exploderen van seksuele verlangens,……

Men is allemaal hevig geshockeerd, over de PNVD: aan het schavot, en ketent een heksenjacht op hem af. Wereldwijd. Inderdaad, juist die leiders, die zelf als de grootste mafioso mensen mishandelen, hebben het hoogste woord, wereldwijd!

Zelfs massakindermoordenaars als Hussain wordt niet zo benaderd…

Dat betekent dat de PNVD, mensen vanuit hun seksualiteitsbeleving raakt: en dat maakt hen natuurlijk angstig!

Omdat men wellicht geconfronteerd wordt met diens eigen pedofiele neigingen, daarvan schrikt, en zo in het verweer komt, om zichzelf maar te verschonen. Hoedt u voor hen, die een grote mond hebben over pedosexualiteit. Ze hebben vaak zelf de grootste behoeften om zich te laten verwennen door een jongeling!

Omdat ze nooit met seksualiteit hebben leren omgaan, of als kind zelf misbruikt zijn, en er nooit over hebben kunnen praten.

Ik snap dat e.e.a. heftige, enorme emoties teweegbrengt, dat is meer dan logisch, maar aan de andere kant komen dit soort emoties ook voort uit een soort schuldgevoel.

Van kinderen blijf je af. Maar hoe zit het met tieners?
Met jeugdige volwassenen van 12 tot 18 jaar? Zijn die nog wel zo onschuldig en naïef? De jointrokende, xtc gebruikende, bier en wodkazuipende en molsterende jeugd? Naïef? Jaja……..

Hou er ook rekening mee, dat vele jeugdige jongens en meisjes, (12-18) maar al te graag sex hebben met volwassen mannen en vrouwen.
Het is een HEEL NATUURLIJK fenomeen… dat jongens en meisjes opgewonden raken van volwassen mannen en vrouwen, en hier seks mee zouden willen hebben. Wat is hier schadelijk aan?

Echter, als zoiets gebeurd, kan zo’n volwassen man of vrouw zich wel uit de voeten maken. Het jongen of meisje, zal maar al te vaak zo’n volwassene af gaan persen, …… ‘ik ga het vertellen, aangeven etc. ‘’ en dat leidt tot het kapot maken van iemand’s leven of zelfmoord. Terwijl de tiener er totaal niet onder geleden heeft, maar misbruikt maakt van de producten die de maatschappij hen hebben gegeven, ze slaan met stokken die hun in handen is gegeven, terwijl ze zelf de daad hebben aangemoedigd. Raar fenomeen toch?

Algemene vraag aan de mannen hier. Ik wil hier geen antwoord van u.

Stel: er komt morgen een 15 jarige meid naar u toe… u bent dronken… staat in een dancing…. Darkroom is om de hoek… u ziet niet dat zij 15 is……. Immers, tegenwoordig is het vershil tussen 13 en 18 jarigen nauwelijks zichtbaar. In gedachte, woord, daad en uitstraling…. U wordt in het kruis getast, en wordt opgewonden…. U wordt meegetrokken naar de darkroom. U geniet met volle teugen van het mooie lichaam, en de goede seks. Na afloop kleed u zich aan, gaat wat drinken en wordt u opgepakt door de politie?

Hoe zou u zich voelen?

Vroeger was het geoorloofd om sex te hebben vanaf 12 jaar met een volwassene. Niemand heeft daar ooit iets over gezegd. Het was algemeen geaccepteerd, en het aantal slachtoffers van misbruik lag lager…………………… Tot een aantal jaren terug… toen kwam het kabinet, onder leiding van een haarscheiding, tot de conclusie dat het anders moest. Het moest opgeschoven worden naar 16 jaar.

Toen ik overging van de lagere school naar de middelbare school hadden bijna alle meisjes van 12, al een vriend van zeker 17 a a18 jaar, en hadden ze al ruimschoots sex gehad. Iedereen vond dat normaal………. Niemand verbaasde zich erover. Dat is zo’n 21 jaar geleden………. En nu………… nu lijdt de wereld onder hypocrisie……………… enorme hypocrisie. Iedereen heeft bloed aan zijn handen…… Maar men ziet het alleen bij de PNVD… Dat is waar ik zo’n pesthumeur van kan krijgen.

Wat is het nu?

De vrijwillige seks tussen de 2 partijen…………
of de gek- en bang makerij van de maatschappij.
Die de rol van de hel en verdoemenis prekende rooms- en gereformeerde kerk heeft overgenomen?
Waar het overigens stikt van incest binnen gezinnen!

Vroeger werd je bang gemaakt als je seks had gehad, door de pastoor, maar werd het geaccepteerd door je omgeving, tegenwoordig word je verwezen naar het schavot door de maatschappij en volksmenners als bijvoorbeeld Nieuw Rechts die de doodstraf wilde invoeren.. Hoe mal kun je zijn?

Gezien de inhoud van nieuwszenders diens reportage, wil ik voorzichtig concluderen dat het contact tussen ouders en kinderen op mondiaal niveau SLECHT is te noemen op dit moment!

Ouders weten niet waar hun kinderen zijn, houden ze niet in de gaten, controleren niets.

Maar hoeveel ouders hebben zo’n slechte relatie met hun kind, dat ze niet weten wat er is gebeurd, of wat er in hun kind omgaat?

Ik zou ze niet te kost willen geven. Ik denk 80 procent van onze mondiale bevolking…. En het wordt steeds erger. Het liefdeloze, haatdragende geld, grijpt om zich heen!

Kortom. Voldongen feit: 80 Procent van de ouders letten slecht op hun kinderen.

Ze geven hun kinderen liever een zak chips en sturen ze naar buiten of naar het buurjongetje achter de playstation, waar ze soms uren wegblijven, en ouders niet weten wat ze doen, dan ze thuis te houden, of hun spelgang onder controle te houden, en ze dingen te leren, ze aan het huishouden mee deel te laten nemen, of gewoon iets met ze te ondernemen. Fietsen, wandelen, voetballen, muziek maken etc.

Ik vind het vreselijk om te zien, dat kinderen in het algemeen als een soort last worden gezien. Dan denk ik: Jullie zijn gelukkig met een geschonken kind. Menige man en vrouw, hetero en homoseksueel moeten, door welke omstandigheid dan ook, hun leven zonder kinderen doorbrengen, hetgeen tot groot verdriet lijdt.

Is in zo’n zaak als van de PNVD deze iemand écht schuldig? Ik vind het moeilijk. Iemand met neigingen als deze, die volgens algemene norm onaanvaardbaar zijn, die hij niet kan bedwingen, kan als een ziek iemand beschouwd worden. Maar ook niet. Het kan ook niet ziek zijn, maar voor onze verbeeldingsvermogen te boven gaan. Wellicht is juist, die enorme concentratie op het ‘het mag niet, het is smerig, en vies’ zo traumatiserend voor een contact tussen een kind en volwassene. Op het moment, dat het niet onder dwang gebeurt, en een volwassene zich op gelijke voet stelt met het kind, zou het dan nog schadelijk kunnen zijn?
Waarom reageert iedereen heftig op zo’n partij, terwijl de wereld in lichterlaaie staat, van een mensheid, die nog veeeeeeel wreder is dan menig verkrachter……………………………. Kijk eens in het oosten………… ach, kijk eens om je heen……………….

En dan nu schokkende cijfers:

Uit anoniem onderzoek bleek dat:

40% van de vrouwen vóór hun zestiende levensjaar een of meer ervaringen heeft met seksueel contact.

Dat bijna 15% van de vrouwen vóór hun zestiende levensjaar een of meer seksuele ervaringen heeft met een familielid.

En de meest voorkomende leeftijd waarop dit voorkomt is ligt tussen de acht en twaalf jaar.

Wat u zichzelf nu moet afvragen. Hoe kan het zijn… dat er nog niemand uit uw gezin, familie, kennissenkring of buurt is opgepakt?
Gezien het feit dat 1 op de 9 volwassen mensen zich statistisch bewezen vergrijpt aan een kind?

Ik vind het gek, dat er maar 1 man op zovele mensen is opgepakt de afgelopen jaren. Gezien het percentage van de kinderen dat lijdt onder misbruik.

Studies tonen aan dat tot aan negen procent van de jongens misbruikervaringen kent.

Waar het mij omgaat is…..

Dat de mensen uit uw omgeving, en mondiaal, die nu de heksenjacht openen op iemand zijn huis, wellicht zelf ook fout kunnen zijn en dit doen vanwege het feit om zelf maar niet verdacht te worden of te zijn?????

Angst en ontkenning lijdt immers ten alle tijden tot excessen! Immers: Aan de andere kant, is het, bij iemand die pedoseksueel is, nodig om ineens wel huizen onder te kladden?

Terwijl er misschien 3 huizen verderop wellicht iemand woont die zijn kind stelselmatig aanrandt, verkracht, mishandelt, of geestelijk kapot maakt?

Ik zou ouders, buren, familie, grootouders en bekenden eens adviseren serieus te communiceren met een kind.

Wellicht komt er dan nog meer aan het licht? Of zijn de mensen bang, om het misbruik dat in hun omgeving plaatsvindt, als ongewild getuige te melden, met alle consequenties van dien?

Het is bijvoorbeeld bekend dat onder bepaalde sekten kindermisbruik vele malen vaker hoger voorkomt dan onder andere bevolkingsgroepen.

Het Openbaar Ministerie behandelt tussen de 2.050 en 2.350 kindermisbruikzaken per jaar;
Het aantal zaken waarin de rechter uiteindelijk een beslissing neemt ligt tussen de 500 en 550 per jaar voor meerderjarige verdachten en ongeveer 135 per jaar voor minderjarige verdachten (1997 - 1999);
Het aantal zaken waarbij moord en doodslag plaatsvindt is gemiddeld iets minder dan drie per jaar (1992 - 2000).

Seksueel misbruik komt voor in alle milieus, zowel in lagere als hogere sociale klassen, bij mensen van alle kerkelijke gezindten en bij autochtone en allochtone Nederlanders. Voor zover bekend zijn plegers vaak mannen, maar dat kan deels te maken hebben met de ontwikkelde beeldvorming. Uit de cijfers blijkt in ieder geval dat van alle plegers één tot drie procent vrouw is. Veel van deze vrouwen plegen het misbruik onder druk van een/hun man die er bij aanwezig is.

Wellicht komt e.e.a. in dit stuk hard over…

Het spijt me als ik mensen beledig of pijn doe.
Maar, bij mij komt het belang van het kind voorop.

Wellicht omdat mijn eigen kinderwens nooit in vervulling is gegaan. En ik vind dat ouders die kinderen hebben, wel eens wat zuiniger en enthousiaster om mogen gaan met hun kroost, dan ik dagelijks, te zien krijg, op straat, in winkels, op t.v. en in mijn directe omgeving, in de wijk.

Want… wees eerlijk. Wat pedofielen doen met minderjarige kinderen is onnacceptabel.
Maar 1 op de 10 mensen die een kind misbruikt is een schrikbarend aantal hoog getal. Dat geeft al aan dat er maatschappelijk veel sexueel onderwijs nodig is. Dan vanuit een neutraal standpunt.

En dat te bedenken dat een GROTE meerderheid van de mensen die kinderen misbruikt heteroseksueel is.
Het vooroordeel dat homo’s jongens zouden misbruiken kan zo gelijk de wereld uit geholpen worden.

bijna 10 procent van de mensen in ons land misbruikt jongens.
En 15 tot 17 procent misbruikt minderjarige meisjes. Is dat niet vreselijk?

Als bijna 40% van de vrouwen een of meer ervaringen heeft met seksueel misbruik vóór hun zestiende levensjaar, en bijna 15% van de vrouwen vóór hun zestiende levensjaar een of meer seksuele ervaringen heeft met een familielid.

Hebben we dan niet massaal boter op het hoofd als nationale gemeenschap, wanneer we de PNVD zo aanvallen.

ALS 40 PROCENT VAN DE WERELD IN LICHTERLAAIE STAAT, EN ER DAGELIJKS TIG KINDEREN LETTERLIJK KAPOTGAAN AAN HONGER, AIDS, SLAVENARBEID, OORLOGSTUIG, MISHANDELING , GEESTELIJK EN LICHAMELIJK, EN DE KLEDING DIE ZIJ MAAKTEN, U NU AAN U LICHAAM HEEFT…

WAAR ZIJN WE DAN MEE BEZIG???????????????

Het betekent dat iedereen die u kent zich misdadig tegen kinderen gedraagt, en een veel mensen die u kent in uw omgeving, ook een kind hebben misbruikt.

Vind u dat niet eng?

Dan snapt u nu de hetze vast wel. Die hetze is vanuit eigen angst gecreëerd. ….. Omdat minimaal 1 op de 10 mensen het fijn vindt met kinderen seks te hebben!

Val de PNVD dus niet lastig: maar het mondiale beleid. De wereld houdt niet op bij onze landsgrenzen.

En wellicht is het eens handig de PNVD hun program te lezen.
Ik ben het nergens mee eens. U wellicht wel.

Maar waar ik het helemaal niet mee eens ben, is het met uw waardeloze gedrag.

De PNVD VEROORDELEN,
MAAR UZELF NIET!

Ga u schamen!

U BENT MINSTENS NET ZO VERROT ALS IEDER ANDER!
pi_40108202
Gast

En wat geeft jou het recht dat te typen, je toetsenbord is waarschijnlijk ook door kleine kindertjes in elkaar gezet
  zondag 23 juli 2006 @ 18:27:02 #212
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40108832
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 10:37 schreef MikeyMo het volgende:
dan snap ik echt de heisa niet eigenlijk
En ik snap al helemaal niet de internationale heisa, Italië die ons de EU uit wil zetten, dat soort dingen.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_40109410
Heb je tijd teveel jopieII?
  zondag 23 juli 2006 @ 19:21:00 #214
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40110024
Kinderarbeid; als ik geen tv koopt heeft het kind geen baan. Geen baan geen eten. Geen eten = dood.
Homo`s. Lichamelijke verbinding tussen twee instemmende volwassenen.

Hoe wil je dat gaan gebruiken om goed te praten hoe vieze oude mannentjes 12 jarige meisjes mogen gaan palen.. Van een gelijkwaardig relatie spreken met het overwicht van een 40 plusser op een 12 jarige... Natuurlijk de grens van 18/ 16 is wat rekbaar maar je moet ergens grenzen stellen. 12 is in elk geval te laag.

Voor de rest begrijp ik niet precies waarom er na elke zin een witregel moet volgen. Gaat ten koste van de leesbaarheid. Tevens begrijp ik niet waarom er zinnen in hoofdletter staan geschreven. Ook zeer onleesbaar en irritant.

[ Bericht 16% gewijzigd door Napalm op 23-07-2006 19:31:19 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zondag 23 juli 2006 @ 19:26:16 #215
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_40110141
quote:
Op zondag 23 juli 2006 18:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Heb je tijd teveel jopieII?
Dat heeft hij niet, het is namelijk gewoon een goedkope c/p post.
pi_40110772
[edit]wij discussieren hier over het onderwerp, gelieve beledingen elders te uitten bijvoorbeeld op je weblog[/edit

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2006 19:56:13 ]
pi_40110962
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:21 schreef Napalm het volgende:
Kinderarbeid; als ik geen tv koopt heeft het kind geen baan. Geen baan geen eten. Geen eten = dood.
Homo`s. Lichamelijke verbinding tussen twee instemmende volwassenen.

- En omdat iedereen zo als jou denkt, komt er nooit een einde aan die ellende. er is genoeg geld om ieder levend wezen op aarde te voorzien van eten, 4 x per dag, onderdak, scholing en medische zorg. Maar omdat een kleine groep mensen zoals jij denkt................................. is het er niet.

Gewoon smerig kapitalisme...

Hoe wil je dat gaan gebruiken om goed te praten hoe vieze oude mannentjes

- Je moet eens leren lezen.

12 jarige meisjes mogen gaan palen..

- 12 jarige meisjes gaan zelf wel op onderzoek uit. dat heb je gezien met die zogenaamde groepsverkrachting. Kom jij uit een christelijk dorp of zo? daa rknijpen ze ook de kat in het donker hoor.

tot 5 jaar terug was het geaccepteerd dat men sex had vanaf zijn 12e jaar met een volwassene, niemand zat er mee,
tegenwoordig zit iedereen overal mee, en heeft iedereen stikveel geestelijke problemen.

Je kunt ook problemen zoeken en toekennen die er niet waren.

Van een gelijkwaardig relatie spreken met het overwicht van een 40 plusser op een 12 jarige... Natuurlijk de grens van 18/ 16 is wat rekbaar maar je moet ergens grenzen stellen. 12 is in elk geval te laag.

- En wie ben jij om te bepalen wat ieder individu zijn leeftijd zou moeten zijn? Toen ik 12 was, ragde die meiden de ene naar de andere kerel los, ze stonden hun lippen nat te maken van geilheid, meisjes zijn sowieso sneller geil.

Ik was pas 23, maar baal er van dat ik niet jonger was ... ik had het toen ook al graag gewild, maar durfde zelf niet.

Mijn vader en oom hebben in de oorlog op hun 12e en 15e de hele buurt platgenaaid, omdat alle mannen naar duitsland waren. 'we beleefden gouden tijden met die vrouwen'... dat waren toch echt volwassen vrouwen hoor.

Mijn vader en oom genieten er nog van na, zijn nu achter in de 70, dus waar heb je het over?

Voor de rest begrijp ik niet precies waarom er na elke zin een witregel moet volgen. Gaat ten koste van de leesbaarheid.

- Dat is het verschil in educatie en niveau... regels zijn om aan te geven dat hetgeen je gelezen hebt, tot je kunt laten komen, en kunt overdenken, voordat je weer voer tot je neemt. Als je je hele bord met eten tot je neemt............................... dan stik je ook in de brei, toch? of wil je zeggen dat jij een trechter hebt waar je alles in gooit. Alles moet tegenwoordig snel, snel, snel.... rustig en ontspan... neem het eerst door je, dan kom je wellicht niet tot dit soort overhaaste, en tomeloos badinerende conclusies.

Tevens begrijp ik niet waarom er zinnen in hoofdletter staan geschreven.

- Daarom!

Ook zeer onleesbaar en irritant.

- Dan had je een goede opleiding moeten volgen. Had je nu over voldoende kennis beschikt om het te kunnen lezen.
pi_40118061
quote:
Op zondag 23 juli 2006 17:50 schreef jopieII het volgende:
Ik weet dat ik nu ongeveer 75 procent van de bloggers over mij heen ga krijgen.
Kom joh, niet van het negatieve uitgaan. Je krijgt sowieso standpunten te horen, maar anders zou je ook niet gepost hebben, toch? Ik heb het in elk geval vooraf van het begin tot het einde gelezen en ik vind het leuk om erop in te gaan.
quote:
Ik zou willen zeggen: graag.

Allereerst: ik ben Géén pedofiel noch pedosexueel, laat ik daar heel duidelijk in zijn.

Daarom ben ík niet bang om over dit onderwerp vrijelijk te praten! 
Mooi zo, dan staan we in elk geval gelijk.
quote:
Ten tweede: weet 99,99 procent van de mensen in dit land niet eens wat pedoseksualiteit inhoudt, en wat het verschil is tussen pedofilie en pedosexualiteit.
Volgens mij is pedofillie de neiging en pedosexualiteit het daadwerkelijk doen. Hoe dan ook, het heeft met kinderen te maken.
quote:
Is het mijn doel om de pnvd te verdedigen? Neen!
Is het mijn doel om te schockeren? Ja.
Waarom? Dat leg ik uit!
Mooi zo!
quote:
Het hele debacle rond de PNVD is onzinnig.
Het is onwettig, het is schandalig, en het kenmerkt van een overloze DOMHEID als mondiale burgers. En een boven asociaal gehalte aan hypocrisie.
Hmm.. is het onzinnig of vind jij het onzinnig? Ik vind het wel mooi hoeveel oordelen je hier plaatst, maar het heeft niets met de werkelijkheid te maken. Het is jouw werkelijkheid die je beeldig weer geeft.
quote:
Het geeft een tomeloze, ongebreidelde domheid en blindheid weer, waar je niet goed van wordt.
Maar gelukkig ben jij niet zo dom en blind, dat scheelt enorm. Daar zitten we namelijk op te wachten; de echte innovaters. Ik vind sommige standpunten overigens heel goed geformuleerd hoor.
quote:
Zoals de PNVD wordt benaderd nu, werden tot 250 jaar terug samenwonenden benaderd, homofielen, die werden gegeseld en verbrand, opgehangen, alleenstaande vrouwen, die men niet mocht werden op de brandstapel gezet.
Voor een klein vergrijp werden je handen afgehakt.
Dat was toen en in die tijd moest je het doen met de kennis die je toen voor handen had. Dat wil zeggen.. nu weten wij dat wij een dergelijk oordeel kunnen vellen over die situatie toen. Wij weten uiteraard niet welk oordeel er gegeven wordt in de toekomst over het heden. Je kunt ook niet op de zaken vooruit lopen. 1 flinke bom en we leven weer in een tijd, waar wellicht de normen die wij nu belachelijk vinden dan ineens een functie krijgen. Alles werkt met functies in een tijd.
quote:
De 75 procent van de mensen die tegen deze partij is noem ik VUIL VIES HYPOCRIET.

Klaar!
Punt uit, basta. Hap lucht... oke, maar waarom onderschat jij nu zoveel mensen?
quote:
Ook de doorgaans sympathieke Aartsbisschop Simonis, die op Rtv Utrecht zijn zedige hoofd liet spreken over pedosexualiteit, gedraagt zich schandelijk. En ik zal u uitleggen waarom!
Ik zie nergens in jouw post staan waarom Aartsbisschop Simonis zich schandelijk gedraagt.
quote:
Om dezelfde domme redenen als de tegenstanders van een partij, die het hoogstwaarschijnlijk niet gaat halen. Net als Janmaats Cd zullen ze toch genegeerd worden.

Inmiddels spreken de VVD en het CDA de taal van JANMAAT … maar is het ingeburgerd en normaal. Wie weet hoe men denkt over de denkwijzen van de PNVD over 10 jaar?
Ik geloof dat openbare pedofillie al jaren 'not done' is, zelfs toen jij geboren werd. Er is een verschil tussen Janmaat en PNVD, een wezenlijk verschil! Ik snap de vergelijking wel, als het gaat om een partij die geen zetels gaat halen. De rest van de vergelijking houdt daar ook op.
quote:
Ik wil u confronteren.

Als u de PNVD Afkeurt, en in verweer gaat komen, wil ik u zeggen, dan moet u ook tegen uzelf in verweer komen… en uzelf aangeven bij de politie

Want als u zo tegen het misbruik van kinderen bent.

Waarom kwam u dan niet eerder in verweer ,bij de winkel waar u uw kleding kocht?
SLAAFJES VAN 3 JAAR WERKEN AAN UW KLEREN VOOR KOST EN INWONING, VERKOCHT DOOR HUN OUDERS, EN TEVENS MISBRUIKT ALS HOERTJE.
Daar speelt veel meer in mee dan het simpele -met hoofdletters aangegeven- verhaal dat jij hier weergeeft. Dat hoertjeverhaal gaat me behoorlijk ver trouwens, dat gebruik je alleen maar om je argumenten te versterken. Vergeet ook niet dat Nederland 100 jaar geleden onder dezelfde arbeidsomstandigheden leefden. Het is een tijd waarin je leeft, het heeft een functie. Je kunt een koe alleen in de reet kijken.
quote:
AAN UW KLEDING, waar u het ook heeft gekocht … KLEEFT BLOED!
Niet alleen actueel, ook in het verleden. Aan alles kleeft bloed, al is het alleen al je McChicken burger. Denk aan dieren, de dood van voorouders, etc.
quote:
DE TELEVISIE DIE U HEEFT STAAN, WORDT IN HET OOSTEN GEMAAKT…. DOOR MENSEN DIE VOOR 5 EURO EEN MAAND MOETEN WERKEN 14 UUR PER DAG, ONDER BIZARRE OMSTANDIGHEDEN…………………………………………
VELEN VAN HEM WORDEN MISBRUIKT DOOR WERKGEVERS EN BELANDEN IN DE GOOT.
Was vroeger ook zo in Nederland. Dat is een ontwikkeling en laten we maar hopen dat het zich ook anders ontwikkelt in andere landen. Dat zullen deze mensen toch zelf moeten veranderen.
quote:
AAN UW TELEVISIE, WAAR U DIE OOK HEEFT GEKOCHT, KLEEFT BLOED!
Ja dat zei je al.
quote:
En zo kan ik nog wel even doorgaan met alle spullen die u in u huis hebt!
Ik geloof het meteen.
quote:
Maar vooral aan UW ZIEL KLEEFT BLOED.
Omdat u nooit via uw mond , hier op het blog, of, in de supermarkt, of middels mails, in opstand bent gekomen, tegen een regering, in dit rottige land, die dit wel toestaat!
Dat oordeel is niet aan jou gegeven. Wat doe jij eraan om het te verhelpen?
quote:
U weet wel, Diezelfde overheidsfunctionarissen die niets meer over hebben gelaten van uw pensioen….
Ach, en uw uitkering……….. uw ziektewet?
Waar is die? ……
Waar is de goede zorg gebleven en de voordelige ziektekostenverzekering: het ziekenfonds?
Waarom houdt u minder over in de maand, toch echt door die euro en de stijgende lasten…
U weet wel, de elektra die met 60 procent is gestegen de afgelopen jaren in kosten.
Ja da's behoorlijk verrot he, allemaal. Het betekent dat je je eigen zaken nu moet aanpakken, iets dat onvermijdelijk was uiteindelijk. Vroeger is verleden tijd en de verandering was nodig om de zaken nu aan te pakken. Daar is niet iedereen het mee eens en da's maar goed ook, da's politiek. Neemt niet weg dat er dus door een meerderheid beslissingen is genomen in dit land.
quote:
Diezelfde ‘fijne ‘ regering van CDA/VVD…. Staat kinderarbeid gewoon toe! Zij stemmen er stil mee in!
Immers ze importeert vrolijk kleding, die met bloed aan de handen is gemaakt.
Denk je dat een nieuwe regering het anders zou doen? Zo ja, welke partijen zouden er volgens jou dit soort zaken in hun programma meenemen?
quote:
Ach… en dacht u…… dat pedoseksualiteit onder uw kennissen of familieleden niet voorkwam?
Dan heb ik toch een domper voor u!
Ik heb een domper voor u, jij kent mijn familieleden en kennissen niet. Simpelweg gooien met statistieken is niet sterk genoeg voor zulke aantijgingen.
quote:
Het enge gevoel bekruipt mij dat ouders die zo tekeer gaan over pedoseksuelen hun eigen verantwoordelijkheid tot opvoeden en controleren van eigen kinderen weer ernstig aan het ontlopen zijn.
Geloof je het zelf of realiseer je je dat je aan het generaliseren bent?
quote:
Er is landelijk een ernstig communicatie probleem tussen ouders uit deze nix-generatie en de huidige jeugd. Er wordt niet gepraat, er wordt niet gesproken over emoties en kinderen hun leefwereld.
quote:
Zondermeer is de pedoseksuele man of vrouw (even duidelijk onderscheid tussen pedofilie en pedoseksualiteit) de grenzen ver te buiten gegaan.
Ik heb deze maar even apart genomen, want deze zin heeft niets met de vorige alinea te maken. Je springt van de hak op de tak.
quote:
Een kind moet je met rust laten: Klaar uit!
Het is verschrikkelijk. Buiten alle aspecten: dit geldt niet alleen voor kinderen: dit geldt ook voor volwassenen. Niemand dient gedwongen te worden tot seksuele handelingen. Met uitzondering van de gevallen die dit zelf leuk vinden.
Helemaal mee eens!
quote:
Die kan zich dan uitleven middels een datingsite of een vertrouwelijk seksueel contact.
Of iets dergelijks
quote:
Maar dan toch…… Het gebeurt!
Natuurlijk gebeurt dat, anders waren we hier nu niet over dit onderwerp aan het posten.
quote:
De mensen in kwestie, hebben leventjes gemolesteerd, … maar ik vrees dat zij dat nooit zullen begrijpen.
Je vreest, maar ik heb de copy paste al aan Geloof je het zelf of realiseer je je dat je aan het generaliseren bent?
quote:
Aan de andere kant, wonen er wellicht nog meer pedoseksuelen om u heen op dit moment, die nu hevig een anti houding aan het aannemen zijn, om zichzelf er vanaf te brengen……. Denk daar maar eens over na.
Wow, jij en de dochter van Freud waren vast goede vrienden geworden. Maar om weer terug te komen op de copy paste: Geloof je het zelf of realiseer je je dat je aan het generaliseren bent?
quote:
Is zoiets gebeurd, dan is het toch weer een feit dat ouders geen tekens opvangen van hun kinderen in dit tijdperk van ‘moderne communicatie, logisch, omdat die kinderen nooit thuis zijn, of ouders geen idee hebben hoe hun non verbale en verbale communicatie werkt?
Er schijnt inderdaad landelijk veel gesproken te worden over dit probleem. Niet zo diep als dat jij het schetst. De discussie gaat meer over ouders die werken. Als je tijd neemt voor je kinderen, leer je elkaar beter kennen.
quote:
Wat ik nog ernstiger vind, is het feit dat deze handelingen vaak al bekend zijn bij meerdere mensen, maar dat niemand er spreekt en ze het zover hebben laten komen.
Je noemt enkele gevallen, hier kun je helemaal niets mee. Ja, jammer dat sommige mensen hun waffel houden over de waarheid.
quote:
Aan de andere kant kan iemand met deze neigingen ook nergens veilig praten………… zodat iemand kan exploderen van seksuele verlangens,……
Alles kan, maar dit gaat me iets te ver hoor.
quote:
Men is allemaal hevig geshockeerd, over de PNVD: aan het schavot, en ketent een heksenjacht op hem af. Wereldwijd. Inderdaad, juist die leiders, die zelf als de grootste mafioso mensen mishandelen, hebben het hoogste woord, wereldwijd!
Dat is een ander onderwerp. Dit onderwerp is pedofillie en dat kan gewoon niet. Andere vormen van criminaliteit uiteraard ook niet.
quote:
Zelfs massakindermoordenaars als Hussain wordt niet zo benaderd…
Die kerel wordt ter dood veroordeeld, een pedo krijgt een aantal jaren celstraf.
quote:
Dat betekent dat de PNVD, mensen vanuit hun seksualiteitsbeleving raakt: en dat maakt hen natuurlijk angstig!
quote:
Omdat men wellicht geconfronteerd wordt met diens eigen pedofiele neigingen, daarvan schrikt, en zo in het verweer komt, om zichzelf maar te verschonen. Hoedt u voor hen, die een grote mond hebben over pedosexualiteit. Ze hebben vaak zelf de grootste behoeften om zich te laten verwennen door een jongeling!
quote:
Omdat ze nooit met seksualiteit hebben leren omgaan, of als kind zelf misbruikt zijn, en er nooit over hebben kunnen praten.
quote:
Ik snap dat e.e.a. heftige, enorme emoties teweegbrengt, dat is meer dan logisch, maar aan de andere kant komen dit soort emoties ook voort uit een soort schuldgevoel.
Het gaat niet over de onderwerpen die jij bespreekt, maar over de manier waarop je ze ter sprake brengt. Je haalt er heel veel bij en veel mensen kunnen je niet volgen.
quote:
Van kinderen blijf je af. Maar hoe zit het met tieners?
Met jeugdige volwassenen van 12 tot 18 jaar? Zijn die nog wel zo onschuldig en naïef? De jointrokende, xtc gebruikende, bier en wodkazuipende en molsterende jeugd? Naïef? Jaja……
Je generaliseert teveel, deed jij het vroeger zelf ook dan? 20 jaar terug een pilletje achter in de strot?
quote:
..

Hou er ook rekening mee, dat vele jeugdige jongens en meisjes, (12-18) maar al te graag sex hebben met volwassen mannen en vrouwen.
quote:
Het is een HEEL NATUURLIJK fenomeen… dat jongens en meisjes opgewonden raken van volwassen mannen en vrouwen, en hier seks mee zouden willen hebben. Wat is hier schadelijk aan?
quote:
Echter, als zoiets gebeurd, kan zo’n volwassen man of vrouw zich wel uit de voeten maken. Het jongen of meisje, zal maar al te vaak zo’n volwassene af gaan persen, …… ‘ik ga het vertellen, aangeven etc. ‘’ en dat leidt tot het kapot maken van iemand’s leven of zelfmoord. Terwijl de tiener er totaal niet onder geleden heeft, maar misbruikt maakt van de producten die de maatschappij hen hebben gegeven, ze slaan met stokken die hun in handen is gegeven, terwijl ze zelf de daad hebben aangemoedigd. Raar fenomeen toch?
Keer meegemaakt? Kom op hey, je haalt er enkele hele negatieve situaties uit en doet net alsof dit HETGEEN is dat er gebeurd. Gelul dus. Het gebeurd, maar dit is niet de complete realiteit.
quote:
Algemene vraag aan de mannen hier. Ik wil hier geen antwoord van u.

Stel: er komt morgen een 15 jarige meid naar u toe… u bent dronken… staat in een dancing…. Darkroom is om de hoek… u ziet niet dat zij 15 is……. Immers, tegenwoordig is het vershil tussen 13 en 18 jarigen nauwelijks zichtbaar. In gedachte, woord, daad en uitstraling…. U wordt in het kruis getast, en wordt opgewonden…. U wordt meegetrokken naar de darkroom. U geniet met volle teugen van het mooie lichaam, en de goede seks. Na afloop kleed u zich aan, gaat wat drinken en wordt u opgepakt door de politie?
Je wilt geen antwoord, maar je krijgt m toch. Ik zal m je vertellen ook . Denk je nou echt dat ik zo achterlijk ben om meteen dezelfde avond nog met iemand naar bed te gaan? Je fantaseert teveel en je fantasie slaat op hol. Dit is niet de werkelijkheid als een geheel, het is een deel van een potentiele werkelijkheid die in situaties voorgekomen is.
quote:
Hoe zou u zich voelen?
Opgelucht, omdat ik me nergens zorgen over maak.
quote:
Vroeger was het geoorloofd om sex te hebben vanaf 12 jaar met een volwassene. Niemand heeft daar ooit iets over gezegd. Het was algemeen geaccepteerd, en het aantal slachtoffers van misbruik lag lager…………………… Tot een aantal jaren terug… toen kwam het kabinet, onder leiding van een haarscheiding, tot de conclusie dat het anders moest. Het moest opgeschoven worden naar 16 jaar.
Doe ff normaal man! Je beweert hier dat ze die leeftijd niet omlaag hadden moeten brengen. Dat hadden ze wel moeten doen, want een kind van 12 is niet zelfstandig genoeg! Je hebt altijd uitzonderingen, maar de ouders zijn verantwoordelijk voor die kinderen.

Je haalt het uit je hoofd om een kind van 12 permissie te geven om seks te hebben. Er schuilen teveel gevaren, zoals geslachtszieken en zwangerschap.
quote:
Toen ik overging van de lagere school naar de middelbare school hadden bijna alle meisjes van 12, al een vriend van zeker 17 a a18 jaar, en hadden ze al ruimschoots sex gehad. Iedereen vond dat normaal………. Niemand verbaasde zich erover. Dat is zo’n 21 jaar geleden………. En nu………… nu lijdt de wereld onder hypocrisie……………… enorme hypocrisie. Iedereen heeft bloed aan zijn handen…… Maar men ziet het alleen bij de PNVD… Dat is waar ik zo’n pesthumeur van kan krijgen.
Ik denk dat jouw wijk of dorp daar dan een afwijkende mening over had.
quote:
Wat is het nu?

De vrijwillige seks tussen de 2 partijen…………
of de gek- en bang makerij van de maatschappij.
Die de rol van de hel en verdoemenis prekende rooms- en gereformeerde kerk heeft overgenomen?
Waar het overigens stikt van incest binnen gezinnen!
Wat dacht je van: gewoon met je poten van kinderen afblijven?
quote:
Vroeger werd je bang gemaakt als je seks had gehad, door de pastoor, maar werd het geaccepteerd door je omgeving, tegenwoordig word je verwezen naar het schavot door de maatschappij en volksmenners als bijvoorbeeld Nieuw Rechts die de doodstraf wilde invoeren.. Hoe mal kun je zijn?
De doodstraf en seks in een alinea om iets aan te geven... maar wat je wilt aangeven is niet duidelijk. Vroeger was het anders als nu, dat heet voortschrijdend inzicht.
quote:
Gezien de inhoud van nieuwszenders diens reportage, wil ik voorzichtig concluderen dat het contact tussen ouders en kinderen op mondiaal niveau SLECHT is te noemen op dit moment!
Als je het voorzichtig wilt concluderen, formuleer het dan ook voorzichtig.
quote:
Ouders weten niet waar hun kinderen zijn, houden ze niet in de gaten, controleren niets.
Het lijkt op een deja vu, maar het is een copy paste Geloof je het zelf of realiseer je je dat je aan het generaliseren bent?
quote:
Maar hoeveel ouders hebben zo’n slechte relatie met hun kind, dat ze niet weten wat er is gebeurd, of wat er in hun kind omgaat?

Ik zou ze niet te kost willen geven. Ik denk 80 procent van onze mondiale bevolking…. En het wordt steeds erger. Het liefdeloze, haatdragende geld, grijpt om zich heen!

Kortom. Voldongen feit: 80 Procent van de ouders letten slecht op hun kinderen.

God man, wat ben jij een arrogant stuk vreten dat je zoiets al durft te beweren. JIj hebt notabene zelfs geeneens kinderen.
quote:
Ze geven hun kinderen liever een zak chips en sturen ze naar buiten of naar het buurjongetje achter de playstation, waar ze soms uren wegblijven, en ouders niet weten wat ze doen, dan ze thuis te houden, of hun spelgang onder controle te houden, en ze dingen te leren, ze aan het huishouden mee deel te laten nemen, of gewoon iets met ze te ondernemen. Fietsen, wandelen, voetballen, muziek maken etc.
quote:
Ik vind het vreselijk om te zien, dat kinderen in het algemeen als een soort last worden gezien. Dan denk ik: Jullie zijn gelukkig met een geschonken kind. Menige man en vrouw, hetero en homoseksueel moeten, door welke omstandigheid dan ook, hun leven zonder kinderen doorbrengen, hetgeen tot groot verdriet lijdt.
quote:
Is in zo’n zaak als van de PNVD deze iemand écht schuldig? Ik vind het moeilijk. Iemand met neigingen als deze, die volgens algemene norm onaanvaardbaar zijn, die hij niet kan bedwingen, kan als een ziek iemand beschouwd worden. Maar ook niet. Het kan ook niet ziek zijn, maar voor onze verbeeldingsvermogen te boven gaan. Wellicht is juist, die enorme concentratie op het ‘het mag niet, het is smerig, en vies’ zo traumatiserend voor een contact tussen een kind en volwassene. Op het moment, dat het niet onder dwang gebeurt, en een volwassene zich op gelijke voet stelt met het kind, zou het dan nog schadelijk kunnen zijn?
Nee, het is veel simpeler dan dat: Er zijn grenzen. Ook in moreel opzicht.
quote:
Waarom reageert iedereen heftig op zo’n partij, terwijl de wereld in lichterlaaie staat, van een mensheid, die nog veeeeeeel wreder is dan menig verkrachter……………………………. Kijk eens in het oosten………… ach, kijk eens om je heen……………….

En dan nu schokkende cijfers:

Uit anoniem onderzoek bleek dat:

40% van de vrouwen vóór hun zestiende levensjaar een of meer ervaringen heeft met seksueel contact.

Dat bijna 15% van de vrouwen vóór hun zestiende levensjaar een of meer seksuele ervaringen heeft met een familielid.
Bronnen en achtergrondgegevens van dit onderzoek, graag.
quote:
En de meest voorkomende leeftijd waarop dit voorkomt is ligt tussen de acht en twaalf jaar.

Wat u zichzelf nu moet afvragen. Hoe kan het zijn… dat er nog niemand uit uw gezin, familie, kennissenkring of buurt is opgepakt?
Gezien het feit dat 1 op de 9 volwassen mensen zich statistisch bewezen vergrijpt aan een kind?
Nogmaals: bronnen en achtergrond gegevens van dit onderzoek of deze onderzoeken. Ik ga deze cijfers niet klakkeloos van je aannemen.
quote:
Ik vind het gek, dat er maar 1 man op zovele mensen is opgepakt de afgelopen jaren. Gezien het percentage van de kinderen dat lijdt onder misbruik.
Doesn't that ring a bell?
quote:
Studies tonen aan dat tot aan negen procent van de jongens misbruikervaringen kent.
Welke studies?
quote:
Waar het mij omgaat is…..

Dat de mensen uit uw omgeving, en mondiaal, die nu de heksenjacht openen op iemand zijn huis, wellicht zelf ook fout kunnen zijn en dit doen vanwege het feit om zelf maar niet verdacht te worden of te zijn?????
Geen heksenjacht, gewoon een mening geven. Ik kan er verder niets aan doen dat een stel figuren aanslagen willen plegen op leden van deze partij.
quote:
Angst en ontkenning lijdt immers ten alle tijden tot excessen! Immers: Aan de andere kant, is het, bij iemand die pedoseksueel is, nodig om ineens wel huizen onder te kladden?
Denk je dat een gehele bevolking zoiets doet? Of denk je dat een paar mensen dit doen? Denk ff na man!
quote:
Terwijl er misschien 3 huizen verderop wellicht iemand woont die zijn kind stelselmatig aanrandt, verkracht, mishandelt, of geestelijk kapot maakt?
Gelijk aangeven en in laten sluiten!
quote:
Ik zou ouders, buren, familie, grootouders en bekenden eens adviseren serieus te communiceren met een kind.
Je hebt geen kinderen, wat weet jij daar nu van? De beste scheepslui staan altijd aan wal.
quote:
Wellicht komt er dan nog meer aan het licht? Of zijn de mensen bang, om het misbruik dat in hun omgeving plaatsvindt, als ongewild getuige te melden, met alle consequenties van dien?

Het is bijvoorbeeld bekend dat onder bepaalde sekten kindermisbruik vele malen vaker hoger voorkomt dan onder andere bevolkingsgroepen.
Ik wil die onderzoeken wel graag even nalezen, want dit lijkt op een redelijk uitgebreid onderzoek.
quote:
Het Openbaar Ministerie behandelt tussen de 2.050 en 2.350 kindermisbruikzaken per jaar;
Het aantal zaken waarin de rechter uiteindelijk een beslissing neemt ligt tussen de 500 en 550 per jaar voor meerderjarige verdachten en ongeveer 135 per jaar voor minderjarige verdachten (1997 - 1999);
Het aantal zaken waarbij moord en doodslag plaatsvindt is gemiddeld iets minder dan drie per jaar (1992 - 2000).
Komt niet echt overeen met de onderzoeken. Dus iedereen houdt zijn bek of het onderzoek klopt gewoon niet.
quote:
Seksueel misbruik komt voor in alle milieus, zowel in lagere als hogere sociale klassen, bij mensen van alle kerkelijke gezindten en bij autochtone en allochtone Nederlanders. Voor zover bekend zijn plegers vaak mannen, maar dat kan deels te maken hebben met de ontwikkelde beeldvorming. Uit de cijfers blijkt in ieder geval dat van alle plegers één tot drie procent vrouw is. Veel van deze vrouwen plegen het misbruik onder druk van een/hun man die er bij aanwezig is.
Met andere woorden: het is altijd een kerel. Nou laat die pedopartij nou ook uit kerels bestaan.
quote:
Wellicht komt e.e.a. in dit stuk hard over…

Het spijt me als ik mensen beledig of pijn doe.
Maar, bij mij komt het belang van het kind voorop.
Je wist vooraf dat je dit wilde zeggen en je deed het bewust, dus loop niet te zeuren over spijt. Spijt zeg je achteraf als je het niet zo bedoeld hebt. Mij heb je er niet mee in elk geval; wat ik al zei: ik vind het leuk om erop te reageren.
quote:
Wellicht omdat mijn eigen kinderwens nooit in vervulling is gegaan. En ik vind dat ouders die kinderen hebben, wel eens wat zuiniger en enthousiaster om mogen gaan met hun kroost, dan ik dagelijks, te zien krijg, op straat, in winkels, op t.v. en in mijn directe omgeving, in de wijk.
Als je kinderen wilde, kon je ook adopteren. Waarom heb je dat niet gedaan?
quote:
Want… wees eerlijk. Wat pedofielen doen met minderjarige kinderen is onnacceptabel.
Maar 1 op de 10 mensen die een kind misbruikt is een schrikbarend aantal hoog getal. Dat geeft al aan dat er maatschappelijk veel sexueel onderwijs nodig is. Dan vanuit een neutraal standpunt.
Ik geloof ook niet dat dat getal klopt. Onderzoeken graag.
quote:
En dat te bedenken dat een GROTE meerderheid van de mensen die kinderen misbruikt heteroseksueel is.
Het vooroordeel dat homo’s jongens zouden misbruiken kan zo gelijk de wereld uit geholpen worden.
Wat mij betreft heb jij het vooroordeel in de wereld geholpen en er met 2 regels ook weer uit geholpen.
quote:
bijna 10 procent van de mensen in ons land misbruikt jongens.
En 15 tot 17 procent misbruikt minderjarige meisjes. Is dat niet vreselijk?
Des te meer redenen voor deze partij om geen olie op het vuur te gooien. Ik geloof niet dat het zoveel is.
quote:
Als bijna 40% van de vrouwen een of meer ervaringen heeft met seksueel misbruik vóór hun zestiende levensjaar, en bijna 15% van de vrouwen vóór hun zestiende levensjaar een of meer seksuele ervaringen heeft met een familielid.
En als 39 % van die vrouwen voor hun 16e levensjaar nu eens 14 en 15 jaar geweest waren?
quote:
Hebben we dan niet massaal boter op het hoofd als nationale gemeenschap, wanneer we de PNVD zo aanvallen.
Nee, want die lui moeten gewoon hun eigen problemen verhelpen en anderen er niet mee lastig vallen. Hun boodschap is een stuk "kwetsender" dan wat jij loopt uit te kramen.
quote:
ALS 40 PROCENT VAN DE WERELD IN LICHTERLAAIE STAAT, EN ER DAGELIJKS TIG KINDEREN LETTERLIJK KAPOTGAAN AAN HONGER, AIDS, SLAVENARBEID, OORLOGSTUIG, MISHANDELING , GEESTELIJK EN LICHAMELIJK, EN DE KLEDING DIE ZIJ MAAKTEN, U NU AAN U LICHAAM HEEFT…

WAAR ZIJN WE DAN MEE BEZIG???????????????
Stap voor stap een betere plek ervan maken. Een pedopartij helpt daar niet bij.
quote:
Het betekent dat iedereen die u kent zich misdadig tegen kinderen gedraagt, en een veel mensen die u kent in uw omgeving, ook een kind hebben misbruikt.

Vind u dat niet eng?
Ik vind mensen die zo generaliseren als jij enger hoor. Ik wil die cijfers heel graag teruglezen.
quote:
Dan snapt u nu de hetze vast wel. Die hetze is vanuit eigen angst gecreëerd. ….. Omdat minimaal 1 op de 10 mensen het fijn vindt met kinderen seks te hebben!
Geloof je het zelf?
quote:
Val de PNVD dus niet lastig: maar het mondiale beleid. De wereld houdt niet op bij onze landsgrenzen.
Wie van de toren blaast, moet ook tegen kritiek kunnen. Dus ook de PNVD. Wie ben jij om anderen te vertellen wat ze wel of niet moeten doen?
quote:
En wellicht is het eens handig de PNVD hun program te lezen.
Ik ben het nergens mee eens. U wellicht wel.
Wie zijn handen in onschuld wast... ik kan me herinneren dat jij zegt: "Val de PNVD dus niet lastig". Je moet dan ook begrijpen dat jij het opneemt voor hun standpunt of in elk geval consistentie mist.
quote:
Maar waar ik het helemaal niet mee eens ben, is het met uw waardeloze gedrag.

De PNVD VEROORDELEN,
MAAR UZELF NIET!
generaliseer niet zo, kerel. Je weet helemaal niets over de individuen en je spreekt tegen een groep. Jij hebt er niet zoveel van begrepen.
quote:
Ga u schamen!

U BENT MINSTENS NET ZO VERROT ALS IEDER ANDER!
We zijn allemaal gelijk, dus jij ook!
pi_40118158
Mail ''STOP'' naar ruud de wild

ruud@radio538.nl
Hij voert actie tegen de partij nml en wil zoveel mogelijk emails ontvangen!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_40118412
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:45 schreef zhe-devilll het volgende:
Mail ''STOP'' naar ruud de wild

ruud@radio538.nl
Hij voert actie tegen de partij nml en wil zoveel mogelijk emails ontvangen!
En wat hoopt Ruud de Wild te berijken? Negeren lijkt me handiger dan er veel aandacht aan te besteden.
pi_40118479
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:53 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

En wat hoopt Ruud de Wild te berijken? Negeren lijkt me handiger dan er veel aandacht aan te besteden.
wat maakt het toch uit? mail gewoon klaar
hierna ben ik uitgetopict over pedoos
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_40118508
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:55 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik ga ook niet mailen over een actie tegen de SP/GL/PvdA/SGP/CU etc., dus hier ga ik ook niet mailen.
  zondag 23 juli 2006 @ 23:58:10 #223
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_40118544
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:05 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ik denk dat Adje liever in debat gaat met de tweeling Suzy en Bruno Halsema ipv Femke
In bad bedoel je.
  maandag 24 juli 2006 @ 08:33:17 #224
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40124285
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:45 schreef zhe-devilll het volgende:
...ruud de wild

... wil zoveel mogelijk emails ontvangen!
dan moet hij zorgen dat hij op een lijst van een spammer komt
[..]
  maandag 24 juli 2006 @ 08:33:34 #225
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40124287
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:58 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

In bad bedoel je.
die grap is al gemaakt
[..]
  maandag 24 juli 2006 @ 08:34:05 #226
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40124291
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:55 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

dat zeg je elke keer

[..]
pi_40124682
mensen, wie voor die pedofielen is, is voor kindermisbruik!
Je bent voor of tegen een middenweg bestaat niet!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 24 juli 2006 @ 09:27:42 #228
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40124975
quote:
Op maandag 24 juli 2006 09:07 schreef JohnDope het volgende:
mensen, wie voor die pedofielen is, is voor kindermisbruik!
Je bent voor of tegen een middenweg bestaat niet!
"if you're not with us, you're against us"

hey, ze mogen van mij hun partijtje oprichten, ik zal er niet op stemmen iig. het zou juist vreemd zijn als we hun partij bij voorbaat zouden verbieden, dat staat gelijk aan dat in sommige landen je opgehangen wordt als je openlijk homo bent

Ze willen hun 15 minutes, dat krijgen ze doordat iedereen er heisa over maakt, dus degene die het hardst schreeuwen over die pedopartij zijn eigenlijk schuldig aan het feit dat ze overal in de media zijn.
[..]
  maandag 24 juli 2006 @ 09:29:09 #229
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40124997
Ruud de Wild is er tegen, maar hij besteed er wel weer zendtijd aan kennelijk

Vroegah was iedereen tegen de CD e.d. Die werden ook niet telkens in de media betrokken tenzij satirisch... nou ze zijn een zachte dood gestorven
[..]
pi_40125012
quote:
Op maandag 24 juli 2006 09:27 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

"if you're not with us, you're against us"
Zo werkt het niet alleen in de VS

En wat het CD vroeger preekte is nu compleet ingeburgerd in de politiek.

PS wat zijn we weer ongekend vroeg (voor de maandag) heh mannen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40125018
Ach, selectieve verontwaardiging is mooi.

Riep hij er ook nog bij dat Nederland naar de kloten gaat, dat het zo niet langer kan, en de grens bereikt is?
pi_40142135
Sorry, ik heb geen relevanter topic kunnen vinden via de zoekfunctie.

Beste medewerker van de PNVD,

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik uw mening ten alle tijden respecteer en dat ik me niet zal verlagen tot het gebruik van zinloze uitspraken of anderzijds.

Toch heb ik kritiek op uw standpunten. Niet alleen het veelbesproken standpunt over legalisatie van sex bij kinderen van 12 en ouder, maar ook andere standpunten. Op uw website zie ik onder 'buttons' een aantal uitspraken staan waar ik het absoluut niet mee eens ben.

Ik begin met 'speerpunt #5', 'softdrugs en harddrugs moeten worden gelegaliseerd.'
Het huidige drugsbeleid in Nederland is al vrij liberaal. Je kunt simpelweg op een coffeeshop afstappen en zonder problemen aan softdrugs komen. Dat vind ik nog geen groot probleem, maar met legalisatie van harddrugs ga je naar mijn mening te ver. Dat het ongezond is moge duidelijk zijn, en bovendien is het verslavend en levensgevaarlijk. Zelfs nu het illegaal is gaan er vele levens kapot aan harddrugs. Ik kan er niet bij waarom u dit zou willen legaliseren; moet dit betekenen dat iedereen (boven de 18 mag ik aannemen) aan deze drugs kan komen? Dat iedereen in staat is deze drugs te proberen, misschien wel onder druk van anderen? Dat kinderen hun grote broer even wat harddrugs laten halen? Dat iedere grapjas een pilletje in andermans drinken kan gooien? Dat er nog veel meer verkeersongevallen plaatsvinden door drugsgebruik? Op deze manier helpt mee ons land ten onder te laten gaan. De voordelen hiervan kunnen absoluut niet opwegen tegen de rampzalige nadelen. Ik hoop dat u nog een keer zult nadenken voordat u dit plan met enige politieke macht ten uitvoor denkt te willen brengen.

Als we dan naar onderen scrollen op uw site, komen wij bij het veelbesproken standpunt over de legalisatie van seks op vrijwillige basis tussen kinderen van 12 en ouder en een volwassene. Een kind van 12 is nog niet in staat om hierover te beslissen. Het kan er later enorme spijt van krijgen, maar dan is het kwaad al geschied. Bovendien kan iedereen die op ontucht met kinderen van 12 uit is met een briefje van 50 euro gaan wapperen en zo is een afspraak op vrijwillige basis wel erg snel gemaakt. Kinderen kunnen hier later trauma's aan overhouden, het is een schande dat anderen slachtoffer worden voor het genot van volwassenen. En vergeet niet dat de hele wereld dit in de gaten houdt, en dat Nederland na verloop van tijd niet meer serieus genomen zal worden. Als een dergelijke wet in een ander land zou worden aangenomen zal menig Nederlander zich ook een ongeluk lachen. Net als bij vorig punt geldt hier dat de enorme nadelen niet tegen de voordelen op kunnen wegen. Seks is simpelweg niet voor kinderen, hoe graag sommige mensen dat nou ook willen.

'Speerpunt #10' is getiteld 'Baisscholen mogen niet gebaseerd zijn op een religieuze grondslag'. Mag ik u vragen waarom niet? Ik kan me goed voorstellen dat gelovige ouders hun kinderen naar een religieuze school willen sturen. Zelf heb ik ook op een Christelijke basisschool gezeten en ik heb daar geen moment ervaren dat het geloof je opgedrongen wordt. Er wordt alleen meer religie in het lesmateriaal verwerkt, iets waar veel scholen nog een voorbeeld aan mogen nemen. Ik weet ook dat er scholen zijn waar andere dingen gezegd worden, het zou discriminatie genoemd worden als ik dan naar enkele Islamitische scholen wijs, maar daar komt het in feite wel op neer. Ik ben er dan ook wél voor dat alle scholen gebaseerd op een religie goed worden onderzocht, maar dit gaan verbieden zal averechts werken. Ouders zullen de staat als vijandig zien en hun kinderen veel radicaal religieuzer opvoeden. Dan gaat het nóg meer de verkeerde kant op met radicale religies in ons land.

Het daarop volgende speerpunt spreekt het hiervoor besproken standpunt een beetje tegen. u vindt in dit standpunt dat docenten zelf hun lesstof mogen kiezen, althans, dat zij daarin in ruime mate vrijheid krijgen. Dit vind ik juist fout, docentun kunnen hierdoor hun eventueel subjectieve mening verwerken waarmee kinderen geïndoctrineerd kunnen worden. Ik vind dat de school zelf het lesmateriaal moet kiezen en dat in geval van twijfelachtige lesstof de overheid dit moet controleren.

Speerpunt #12 is getiteld 'Geen integratiebeleid'. Wat wilt u hier mee bereiken!? Dat de mensen die het land in komen geen woord Nederlands kunnen en niets over het vreemde land weten waardoor ze doodongelukkig worden? Of dat de Nederlander moeten leven met een stel zombies die ze niet verstaan en waarvan compleet onduidelijk is wat ze nou precies willen? Het integratiebeleid is prima en zorgt ervoor dat Nederland nog een beetje een eenheid blijft. Zonder integratiebeleid neemt de haat van sommige mensen tegen buitenlanders bovendien flink toe. En hoe denkt u dat niet-geïntegreerde landgenoten aan werk moeten komen? Gaat u daar voor zorgen? Zorgt u dan ook meteen voor de arme werkgevers die zaken moeten doen met mensen die ze niet eens kunnen verstaan?

Daarnaast zijn er nog meer standpunten waar ik kritiek op heb, maar die ik hier niet bespreek. Ik moet toegeven dat er ook een aantal interessante standpunten tussen zitten, maar het meerendeel is naar mijn mening verkeerd en wekt bij mij de indruk dat u niet het beste voor hebt met ons land.

Ik hoop dat u mij een persoonlijk antwoord kunt verschaffen. Ik ben benieuwd naar uw visie van de standpunten.

In nieuwsgierige afwachting van uw reactie,

Maarten (...), Amstelveen, HAVO-scholier

Zeg gerust dat ik geen leven heb
pi_40143435
quote:
Op maandag 24 juli 2006 19:53 schreef El_Liberaliste het volgende:
Sorry, ik heb geen relevanter topic kunnen vinden via de zoekfunctie.

Beste medewerker van de PNVD,

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik uw mening ten alle tijden respecteer en dat ik me niet zal verlagen tot het gebruik van zinloze uitspraken of anderzijds.

Toch heb ik kritiek op uw standpunten. Niet alleen het veelbesproken standpunt over legalisatie van sex bij kinderen van 12 en ouder, maar ook andere standpunten. Op uw website zie ik onder 'buttons' een aantal uitspraken staan waar ik het absoluut niet mee eens ben.

Ik begin met 'speerpunt #5', 'softdrugs en harddrugs moeten worden gelegaliseerd.'
Het huidige drugsbeleid in Nederland is al vrij liberaal. Je kunt simpelweg op een coffeeshop afstappen en zonder problemen aan softdrugs komen. Dat vind ik nog geen groot probleem, maar met legalisatie van harddrugs ga je naar mijn mening te ver. Dat het ongezond is moge duidelijk zijn, en bovendien is het verslavend en levensgevaarlijk. Zelfs nu het illegaal is gaan er vele levens kapot aan harddrugs. Ik kan er niet bij waarom u dit zou willen legaliseren; moet dit betekenen dat iedereen (boven de 18 mag ik aannemen) aan deze drugs kan komen? Dat iedereen in staat is deze drugs te proberen, misschien wel onder druk van anderen? Dat kinderen hun grote broer even wat harddrugs laten halen? Dat iedere grapjas een pilletje in andermans drinken kan gooien? Dat er nog veel meer verkeersongevallen plaatsvinden door drugsgebruik? Op deze manier helpt mee ons land ten onder te laten gaan. De voordelen hiervan kunnen absoluut niet opwegen tegen de rampzalige nadelen. Ik hoop dat u nog een keer zult nadenken voordat u dit plan met enige politieke macht ten uitvoor denkt te willen brengen.

Als we dan naar onderen scrollen op uw site, komen wij bij het veelbesproken standpunt over de legalisatie van seks op vrijwillige basis tussen kinderen van 12 en ouder en een volwassene. Een kind van 12 is nog niet in staat om hierover te beslissen. Het kan er later enorme spijt van krijgen, maar dan is het kwaad al geschied. Bovendien kan iedereen die op ontucht met kinderen van 12 uit is met een briefje van 50 euro gaan wapperen en zo is een afspraak op vrijwillige basis wel erg snel gemaakt. Kinderen kunnen hier later trauma's aan overhouden, het is een schande dat anderen slachtoffer worden voor het genot van volwassenen. En vergeet niet dat de hele wereld dit in de gaten houdt, en dat Nederland na verloop van tijd niet meer serieus genomen zal worden. Als een dergelijke wet in een ander land zou worden aangenomen zal menig Nederlander zich ook een ongeluk lachen. Net als bij vorig punt geldt hier dat de enorme nadelen niet tegen de voordelen op kunnen wegen. Seks is simpelweg niet voor kinderen, hoe graag sommige mensen dat nou ook willen.

'Speerpunt #10' is getiteld 'Baisscholen mogen niet gebaseerd zijn op een religieuze grondslag'. Mag ik u vragen waarom niet? Ik kan me goed voorstellen dat gelovige ouders hun kinderen naar een religieuze school willen sturen. Zelf heb ik ook op een Christelijke basisschool gezeten en ik heb daar geen moment ervaren dat het geloof je opgedrongen wordt. Er wordt alleen meer religie in het lesmateriaal verwerkt, iets waar veel scholen nog een voorbeeld aan mogen nemen. Ik weet ook dat er scholen zijn waar andere dingen gezegd worden, het zou discriminatie genoemd worden als ik dan naar enkele Islamitische scholen wijs, maar daar komt het in feite wel op neer. Ik ben er dan ook wél voor dat alle scholen gebaseerd op een religie goed worden onderzocht, maar dit gaan verbieden zal averechts werken. Ouders zullen de staat als vijandig zien en hun kinderen veel radicaal religieuzer opvoeden. Dan gaat het nóg meer de verkeerde kant op met radicale religies in ons land.

Het daarop volgende speerpunt spreekt het hiervoor besproken standpunt een beetje tegen. u vindt in dit standpunt dat docenten zelf hun lesstof mogen kiezen, althans, dat zij daarin in ruime mate vrijheid krijgen. Dit vind ik juist fout, docentun kunnen hierdoor hun eventueel subjectieve mening verwerken waarmee kinderen geïndoctrineerd kunnen worden. Ik vind dat de school zelf het lesmateriaal moet kiezen en dat in geval van twijfelachtige lesstof de overheid dit moet controleren.

Speerpunt #12 is getiteld 'Geen integratiebeleid'. Wat wilt u hier mee bereiken!? Dat de mensen die het land in komen geen woord Nederlands kunnen en niets over het vreemde land weten waardoor ze doodongelukkig worden? Of dat de Nederlander moeten leven met een stel zombies die ze niet verstaan en waarvan compleet onduidelijk is wat ze nou precies willen? Het integratiebeleid is prima en zorgt ervoor dat Nederland nog een beetje een eenheid blijft. Zonder integratiebeleid neemt de haat van sommige mensen tegen buitenlanders bovendien flink toe. En hoe denkt u dat niet-geïntegreerde landgenoten aan werk moeten komen? Gaat u daar voor zorgen? Zorgt u dan ook meteen voor de arme werkgevers die zaken moeten doen met mensen die ze niet eens kunnen verstaan?

Daarnaast zijn er nog meer standpunten waar ik kritiek op heb, maar die ik hier niet bespreek. Ik moet toegeven dat er ook een aantal interessante standpunten tussen zitten, maar het meerendeel is naar mijn mening verkeerd en wekt bij mij de indruk dat u niet het beste voor hebt met ons land.

Ik hoop dat u mij een persoonlijk antwoord kunt verschaffen. Ik ben benieuwd naar uw visie van de standpunten.

In nieuwsgierige afwachting van uw reactie,

Maarten (...), Amstelveen, HAVO-scholier

Zeg gerust dat ik geen leven heb
WTF!! Heb JIJ WEL EEN LEVEN?!?!?!!?!?!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 08:10:08 #234
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40157099
quote:
Op maandag 24 juli 2006 20:38 schreef HPoi het volgende:

[..]

WTF!! Heb JIJ WEL EEN LEVEN?!?!?!!?!?!
nou ja de tijd die er in gaat zitten voor een pnvd'er om die brief te lezen kan hij niet besteden aan kinderen mollesteren. Best een nobel iets, zo'n brief sturen
[..]
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:41:13 #235
153045 Vereentjes
moeder van dochter 24 mrt 2005
pi_40165570
JOPIE II:

je intentie is in de regel genomen (wel erg veel regels dan maar al la....) waarschijnlijk wel goed, maar verder....................niet helemaal fris daarboven hoor! sorry dat ik het zeg (en das wel zo bedoeld, dus spijt? neu......meer een uitting van verontwaardiging)
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:52:40 #236
153045 Vereentjes
moeder van dochter 24 mrt 2005
pi_40165934
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:58 schreef Llewella het volgende:

[..]

Offtopic:
Zou je mij willen mailen? Ik zou graag mijn ervaring willen vertellen die overeen komt met je topic van 7 juli, ik heb namelijk 8 jaar geleden in dezelfde situatie gezeten.
Als ik kan helpen door mijn ervaring te vertellen doe ik dat graag!
Ik heb in je gastenboek geschreven, want ik kon je mailadres niet vinden
pi_40273136
Nieuw Rechts zijn gewoon fascisten die het nazi-era het liefste nieuw leven in blazen, dit proberen ze door zogenaamde 'fatsoenlijke' politiek te bedrijven.

De PNVD zijn gewoon pedofielen en potentiële kinderverkrachters die met de politiek hun wensen en daden proberen goed te praten.

Allebei de partijen zijn niets meer, niets minder.
Zo zie ik het, vind je me simpel, dan vind je me maar simpel.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_40273832
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:24 schreef poldergeist het volgende:
Nieuw Rechts zijn gewoon fascisten die het nazi-era het liefste nieuw leven in blazen, dit proberen ze door zogenaamde 'fatsoenlijke' politiek te bedrijven.

De PNVD zijn gewoon pedofielen en potentiële kinderverkrachters die met de politiek hun wensen en daden proberen goed te praten.

Ik vind dat je het goed ziet.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:49:08 #239
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40274057
quote:

Ik vind dat je volkomen gelijk hebt.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 15:58:46 #240
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40274378
quote:

JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_40274565
quote:

Dus laat ze lekker hun gang gaan met de verkiezingen. Ze zullen genadeloos op hun bek gaan. Die PNVD gaat het zeker niet lukken om de kiesdrempel te halen. En druipen ze vanzelf wel af. En laten het de volgende keer wel...Probleem opgelost.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:17:19 #242
124377 pmb_rug
salvation received
pi_40275004
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:03 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dus laat ze lekker hun gang gaan met de verkiezingen. Ze zullen genadeloos op hun bek gaan. Die PNVD gaat het zeker niet lukken om de kiesdrempel te halen. En druipen ze vanzelf wel af. En laten het de volgende keer wel...Probleem opgelost.
denk je?
ik denk dat een land waar mensen pedo partijen gaan oprichten zich op een hellend vlak begeeft. het is een teken aan de wand.
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
pi_40275078
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:17 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

denk je?
ik denk dat een land waar mensen pedo partijen gaan oprichten zich op een hellend vlak begeeft. het is een teken aan de wand.
Hoezo? Duidt het erop dat er meer pedofilie voorkomt? Of dat pedofilie gedoogd wordt?
pi_40275149
quote:

De meeste personen zullen het wel met je eens zijn. De discussie is echter wat je ermee doet. Dit soort partijen verbieden? Of toestaan? (met in het achterhoofd dat het toch nooit wat kan worden)
pi_40275784
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:17 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

denk je?
Ik mag het hopen dat ze genadeloos op hun bek gaan en vergoed aan de schandpaal gaan. Het is zo abject....

Natuurlijk had ik ook gehoopt dat de rechter de PNVD kon verbieden. Helaas ontbreekt daar wetgeving in. Men beroept zich oa op de vrijheid van vereniging en vergadering en het recht op vrije meningsuiting. Die twee rechten zijn een belangrijk goed in een democratische rechtstaat. Maar ja, helaas, wordt het door sommige gekken (of ziekelijke personen) misbruikt en kan er geen lieve rechter er iets tegen beginnen. Tja, het idd walgelijk.

Als het aan mij zou liggen dan zou het koste wat het kost de maatschappij tegen dergelijke personen moeten worden beschermd.

Maar hoe bereik je dat eigenlijk het beste:

1 Verbod. Lijkt wel het meest voor de handliggend. Maar wat gebeurd er dan. Ze gaan geheid op zoek naar de mazen van de wet. Door hun "geliefde bezigheden" net anders te benoemen worden ze alsnog legaal. Een andere optie is dat ze meer op de achtergrond gaan werken. Dat was tot voorkort ook de situatie. Daar heb je als samenleving iets minder greep op dan dat ze op de voorgrond of "bovengronds" treden dan "ondergronds".( Het valt niet mee om ze met wortel en tak uit te roeien. Ja , het lieft allemaal laten behandelen aan hun zieke stoornis.)

2 Legaal. Conform de gerechtelijke uitspraak. Ze gaan nu de verkiezingen in. Hun abjecte ideeen zullen breeduit worden uitgemeten in de media. Met de wetenschap dat de meeste kiezers wel gezond zijn, kan Nederland massaal hun afschuw laten blijken. Door die partij harstikke links te laten liggen. Gaat denk ik ook gebeuren. Dan laten ze het denk ik en hoop ik de volgende keer wel. Ik hoop echt dat die Ad van de Berg lijsttrekker wordt. Alleen als je die man als ziet en hoort praten, dan kan succes niet uitblijven. Met succes bedoel ik dan dat ze 0 zetels halen.....
pi_40289019
Met pedofielen valt geen discussie te voeren. Zij handelen puur uit eigen belang om de eigen lusten te bevredigen en het kan ze geen zier schelen dat ze het kind beschadigen. Dat blijkt uit het feit dat ze maar al te graag het risico op die beschadigingen nemen.

Zouden de pedo's en iedereen die het al dan niet stilzwijgend laten gebeuren het accepteren als iemand volgens dezelfde redenaties een partij opzet die bizarre experimenten met pedofielen organiseert? Zoals de pedo's ook onze kinderen aan hun lusten willen blootstellen?
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_40293083
Wat is stilzwijgend? Ik ga op een partij stemmen die faliekant tegen ook maar enige vorm van aanpassing is van de grenzen die de pedopartij wil verleggen. Is dat stilzwijgend?
pi_40293243
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:03 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Mmm, ik houd mijn hart vast. De verkiezingen laten wel de ware aard van Nederland zien, het aantal stemmen op de PNVD laat wel zien hoeveel mensen de standpunten van de partij accepteren of zelfs waarderen.

Laten we maar hopen dat de stemmen belachelijk laag zijn, dan kan ik tenminste rustig slapen .

Wel een opvallend ding vond ik dat ik een keer in de frontpage gelezen had van een gebruiker bij "Wereld 'smult' van nieuws over pedopartij" dat de regering misschien wel bewust deze partij toelaat, zodat pedofielen die zich bij de partij registreren makkelijk traceerbaar zijn.

Nu kun je zeggen, ahhhh, complottheorie! Maar ik weet het niet. Zo'n partij is ideaal voor het traceren van zo'n mensen. Ik denk dat de vrijheid van meningsuiting en het oprichten van een eigen partij niet het enigste argument is van de overheid/rechters om deze partij toe te laten.

Ga eens na hoeveel extreem-rechtse rakkers die lid zijn van Nieuw Rechts wel niet in de gaten worden gehouden.

Ik geloof dat er wel meer achter het gebeuren van de PNVD zit.

[ Bericht 1% gewijzigd door poldergeist op 29-07-2006 10:26:08 (taalfout) ]
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  zaterdag 29 juli 2006 @ 10:57:21 #249
124377 pmb_rug
salvation received
pi_40293648
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 10:11 schreef knnth het volgende:
Wat is stilzwijgend? Ik ga op een partij stemmen die faliekant tegen ook maar enige vorm van aanpassing is van de grenzen die de pedopartij wil verleggen. Is dat stilzwijgend?
nee, dat is verstandig en wijs.
?Porque no te calles?
  zaterdag 29 juli 2006 @ 10:59:14 #250
124377 pmb_rug
salvation received
pi_40293666
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 10:24 schreef poldergeist het volgende:

[..]

Mmm, ik houd mijn hart vast. De verkiezingen laten wel de ware aard van Nederland zien, het aantal stemmen op de PNVD laat wel zien hoeveel mensen de standpunten van de partij accepteren of zelfs waarderen.

Laten we maar hopen dat de stemmen belachelijk laag zijn, dan kan ik tenminste rustig slapen .

Wel een opvallend ding vond ik dat ik een keer in de frontpage gelezen had van een gebruiker bij "Wereld 'smult' van nieuws over pedopartij" dat de regering misschien wel bewust deze partij toelaat, zodat pedofielen die zich bij de partij registreren makkelijk traceerbaar zijn.

Nu kun je zeggen, ahhhh, complottheorie! Maar ik weet het niet. Zo'n partij is ideaal voor het traceren van zo'n mensen. Ik denk dat de vrijheid van meningsuiting en het oprichten van een eigen partij niet het enigste argument is van de overheid/rechters om deze partij toe te laten.

Ga eens na hoeveel extreem-rechtse rakkers die lid zijn van Nieuw Rechts wel niet in de gaten worden gehouden.

Ik geloof dat er wel meer achter het gebeuren van de PNVD zit.
ik denk dat de redenen die de rechter (dus NIET de overheid!) heeft gegeven een hoger doel dienen dan het volgen van pedofielen.
gisteren The People Versus Larry Flint gezien?
?Porque no te calles?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')